Lul niet zo stomquote:Op zondag 3 september 2006 22:54 schreef Aoristus het volgende:
schandalig om Sylvie Meijs, de sound of music en Herman Brood in een krap uurtje tijd te verenigen, die man is ziek!
Bijna exact 5 jaar geleden zie ik nu op de Zomergast-site:quote:Op zondag 3 september 2006 22:51 schreef milagro het volgende:
Ik ben ook een vaste kijker, maar kan me niet herinneren die aflevering gezien te hebben
Ik vind van wel.quote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef KWAKje het volgende:
zo dan, 'kben weer thuis. terug van "miami vice" ihkv nazorg. enfin, zomergasten aan en meteen herman brood gekeken.
zal ik mijn zaterdagmiddag gaan besteden aan het kijken naar de herhaling?
Dit vroeg ik mij ook af. Als Verbrugge als laatste zou zijn geweest, dan zou Zomergasten 2006 prettiger afgesloten kunnen worden wat mij betreft. Nu blijft er zo'n nare nasmaak achter.quote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef pberends het volgende:
Waarom ze Ad Verbrugge niet als laatste gast hebben gedaan is mij een raadsel.
Dat commentaar van Smits kan elke mongool erbij verzinnen.
Wat ben je toch een ongelooflijke zuurpruimquote:Op zondag 3 september 2006 23:02 schreef SunChaser het volgende:
Jezus, hoe verpest je een film in 6 zinnen
Die komt er, i.v.m. de nieuwe programmering van de publieke zenders, niet van deze aflevering.quote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef KWAKje het volgende:
zo dan, 'kben weer thuis. terug van "miami vice" ihkv nazorg. enfin, zomergasten aan en meteen herman brood gekeken.
zal ik mijn zaterdagmiddag gaan besteden aan het kijken naar de herhaling?
waarschijnlijk is het de bedoeling dat we Albert V er bij verzinnenquote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef pberends het volgende:
Waarom ze Ad Verbrugge niet als laatste gast hebben gedaan is mij een raadsel.
Dat commentaar van Smits kan elke mongool erbij verzinnen.
Ik vertel niet de hele plot van een film die nog moet komenquote:Op zondag 3 september 2006 23:03 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelooflijke zuurpruim![]()
Ik denk dat de meeste mensen de film wel kennen , en anders is nu echt de film niet verpest omdat hij er wat over verteld hoor , zo bijzonder einde heeft de film nietquote:Op zondag 3 september 2006 23:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vertel niet de hele plot van een film die nog moet komen
Of t einde bijzonder is of niet doet niet ter zake. Hij heeft het belangrijkste van de film verklapt. Dat Norton bekeerd uit het gevang komt en dat Furlong een neo-nazi is geworden.quote:Op zondag 3 september 2006 23:08 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen de film wel kennen , en anders is nu echt de film niet verpest omdat hij er wat over verteld hoor , zo bijzonder einde heeft de film niet
Bangladesh heeft zich pas in 1971 van Pakistan afgesplitst. Daarvoor heette het Oost-Pakistan.quote:
De film is sowieso niet zo heel erg bijzonder goed (mede door toedoen van Norton).quote:Op zondag 3 september 2006 23:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of t einde bijzonder is of niet doet niet ter zake. Hij heeft het belangrijkste van de film verklapt. Dat Norton bekeerd uit het gevang komt en dat Furlong een neo-nazi is geworden.
onzin, het is een lul en hij moet doodquote:Op zondag 3 september 2006 23:13 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind dat HJS wel leuke fragmenten heeft. En hoewel hij veel vanzichzelf houdt is hij nog niet zo irritant als Halina van Reijn, die denkt echt dat ze Gods geschenk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |