Done.quote:Op zondag 3 september 2006 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Noca, pas de OP dinges eens aan, nu ben ik te laat!
Ik breek mn hersens eroverquote:Op zondag 3 september 2006 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Sandje, onze nieuwe Bluezzie
Ja euh, ik maak het je niet te gemakkelijk hoor
Waarom moeten vrouwen er altijd omheen draaienquote:Op zondag 3 september 2006 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
CLAU! Neeee, blijf hier...
Ik heb geen idee![]()
.
Omdat ze lieve draaikonten zijnquote:Op zondag 3 september 2006 15:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen er altijd omheen draaien![]()
Als ik straks terug ben en je weet het nog niet, krijg je nog een hint van me. Je weet, zo ben ikquote:Op zondag 3 september 2006 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar dat duurt nog zoooooo lang.
Morgenmiddag 17.00 uur ook nog.
Veel plezierquote:Op zondag 3 september 2006 15:33 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat er vandoor
Even in de stad wat drinken en dan met vriendin en een groepje vrienden naar het concert van Madonna. Niet echt mijn favoriet, maar wel leuk om een keer mee te maken
Laterz
quote:Op zondag 3 september 2006 15:45 schreef rubbereend het volgende:
aha hier zijn we, die andere bleek een raar slotje van 304 posts te hebben
quote:
Moeten ze? waar te bekijken?quote:
bbcquote:Op zondag 3 september 2006 16:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Moeten ze? waar te bekijken?
Iemand nog zondagavondwinkelszijndichtvoertips?
dankquote:Op zondag 3 september 2006 16:24 schreef borisz het volgende:
[..]
bbc
eten: snackbar, chinees of een andere vreet tent
graag gedaan.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 3 september 2006 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Pff het weekend gaat veels te snel steeds
Ik denk ook dat ik het wat minder vaak ga doen. De komende twee zaterdagen heb ik al toegezegd, maar ik denk dat ik daarna wel een keer nee ga zeggen.quote:Op zondag 3 september 2006 17:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Daarom werk ik standaard zaterdags gewoon niet over.
Maja volgende week Q-base en dan is echt goed gaan kijken voor een leuke maar leuk geprijste auto
iig goede weersverwachtingen voor q-basequote:Op zondag 3 september 2006 17:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Daarom werk ik standaard zaterdags gewoon niet over.
Maja volgende week Q-base en dan is echt goed gaan kijken voor een leuke maar leuk geprijste auto
rare bedoeling; eerste veel live uitzenden en dan niet de beslissingquote:Op zondag 3 september 2006 17:11 schreef tong80 het volgende:
Jos Lansing wordt net wereldkampioen en de NOS laat het niet rechtstreeks zien
Chardon werd ook al niet live uitgezondenquote:
quote:
Waarom zouden ze de uitzending onderbreken voor die Belg?quote:
Je hebt het verdiendquote:Op zondag 3 september 2006 16:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
graag gedaan.
* Bruce117 pakt ondertussen wel even aan de bar zitten met een biertje om uit te rusten
Ze zenden gewoon uit, wat hun uitkomt. Ik zet hem uit protest gewoon uit. Punt uit.quote:
welke Nederlander rijdt er voorop in de Vuelta?quote:Op zondag 3 september 2006 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de uitzending onderbreken voor die Belg?
Wijs, ik werk nu in ploegen en vaak werk ik na de ochtendploeg ook nog over dus verdiend het dan zo welquote:Op zondag 3 september 2006 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik het wat minder vaak ga doen. De komende twee zaterdagen heb ik al toegezegd, maar ik denk dat ik daarna wel een keer nee ga zeggen.
Heb ik nog niet echt naar gekekenquote:Op zondag 3 september 2006 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iig goede weersverwachtingen voor q-base
Hij blijft natuurlijk gewoon één van ons. Ik blijf er bij het is schandalig.quote:Op zondag 3 september 2006 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de uitzending onderbreken voor die Belg?
Shandyquote:Op zondag 3 september 2006 17:24 schreef Gollemrulez het volgende:
Hoe heette dat zoete bier ook al weer?
Edwin?
Inderdaad. Dat is dan ook wel mooi meegenomenquote:Op zondag 3 september 2006 17:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wijs, ik werk nu in ploegen en vaak werk ik na de ochtendploeg ook nog over dus verdiend het dan zo wel
quote:Op zondag 3 september 2006 17:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]Sientje
Al kaartjes voor de CL gekocht ?
krijg je he als er geen PSV'er meespelenquote:Op zondag 3 september 2006 17:57 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens gisteren 10 min. NL elftal gezien.... wat een drama.. maar dat is hier was al gezegd
Dat is zoquote:Op zondag 3 september 2006 17:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nee.. zo onwijs druk gehad
![]()
Maar ik heb nog ff
quote:Op zondag 3 september 2006 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
krijg je he als er geen PSV'er meespelen
ja idd ik weet het... nou ja altijd nog beter dan thuis zittenquote:Op zondag 3 september 2006 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is zo![]()
Hoewel je dan wel een grotere kans hebt om op West terecht te komen.
Dat is ook weer zoquote:Op zondag 3 september 2006 18:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik vind dat het verjongen wel een beetje is doorgeslagen...
[..]
ja idd ik weet het... nou ja altijd nog beter dan thuis zitten
Heb vanmiddag Shrek 2 gezien... blijft toch een leuke film.quote:Op zondag 3 september 2006 18:13 schreef pascalheister het volgende:
Vanmiddag Shadow of a Doubt gezien, Hitchcock's favoriete film, vind hem zelf niet de allerbeste van hitchcock, maar zeker niet slecht
daar heb ik een mooie box van met een masker erbijquote:Op zondag 3 september 2006 18:18 schreef VoreG het volgende:
Gister V for Vendetta gezien, leuke film. Precies 1984
die is super, die staat hoog in m'n lijstjequote:Op zondag 3 september 2006 18:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanmiddag 3 Iron gekeken. Apart, maar zeer boeiend.
dat verjongen is bullshit als je wel Landzaat en Timmer selecteerdquote:Op zondag 3 september 2006 18:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik vind dat het verjongen wel een beetje is doorgeslagen...
[..]
ja idd ik weet het... nou ja altijd nog beter dan thuis zitten
links of rechts?quote:
Daarna Peking Express VIPS. LIjkt me minder leuk dan de gewone versie, maar ik kijk welquote:Op zondag 3 september 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers; dadelijk om 20.30 de eerste nieuwe aflevering van Het Blok
quote:Op zondag 3 september 2006 19:48 schreef clauwheee het volgende:
Begint dat weer joh?
vandaar de tipquote:Wist ik niet. Cool.
Goed topic zeg! Vast een geniale TS.quote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]Het Blok 2006 #1: Vanaf September op TV. Nu aan het klussen!
Voortaan in Utrecht blijven. Je woon nu een jaar op kamers; dan kan je het wel doen met 1 keer per 6 weken naar huis.quote:Op zondag 3 september 2006 19:51 schreef VoreG het volgende:
Oke niet vandaag naar Utrecht maar morgen ochtend. Ik heb geen zin om met NS bussen te reizen
Is natuurlijk een mogelijkheid, maar dit werkt ookquote:Op zondag 3 september 2006 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voortaan in Utrecht blijven. Je woon nu een jaar op kamers; dan kan je het wel doen met 1 keer per 6 weken naar huis.
helemaal nepquote:Op zondag 3 september 2006 20:59 schreef borisz het volgende:
de maanlanding
snap ik, vindt de hele wereld, maar het is natuurlijk allemaal in scene gezet!quote:
Suzuki ken ik welquote:Op zondag 3 september 2006 21:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Iemand ervaring met een Susuzki Swift of een Seat Ibiza (de wat oudere modellen dan)
Dan kijk je niet goedquote:Op zondag 3 september 2006 21:07 schreef JaWi het volgende:
Volgens de krant is Americain History X vanavond (23.40 NL3) maar volgens tvgids.nl niet.
als je dan even op teletext kijktquote:Op zondag 3 september 2006 21:07 schreef JaWi het volgende:
Volgens de krant is Americain History X vanavond (23.40 NL3) maar volgens tvgids.nl niet.
daarvoor hebben ze een heel subforum ingericht; Planes, Trains & Automobilesquote:Op zondag 3 september 2006 21:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Iemand ervaring met een Susuzki Swift of een Seat Ibiza (de wat oudere modellen dan)
Vol met golf boerenquote:Op zondag 3 september 2006 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarvoor hebben ze een heel subforum ingericht; Planes, Trains & Automobiles
dat wil hier ook nog weleens hangen in VBLquote:Op zondag 3 september 2006 21:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vol met golf boeren. Vind daar een beetje Tweakers sfeer hangen zo van "Als je er niks van weet dan oprotten"
Nee johquote:Op zondag 3 september 2006 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wil hier ook nog weleens hangen in VBL
je hebt met m'n broer gebeldquote:Op zondag 3 september 2006 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net Madonna in de arena geluiSCHterd![]()
Als jouw broer Jaap heet wel ja, want je hoort echt niet wat ze zeggen, alleen madonna hoorde ik gillenquote:
ja die is er ookquote:Op zondag 3 september 2006 22:50 schreef clauwheee het volgende:
Leuk, is Jaap er ook? Is Hools goed vertegenwoordigd, Eilandje toch ook zei hij?
Hoi vanuit het Hoofddorpsequote:
Hoe was je verjaardag ?quote:
no shit sherlockquote:
Ik hoop nog even te genieten van wat mooi tennis, heel de dag nog niks van kunnen zien..quote:Op zondag 3 september 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
Fawlty Towers straks ook nog op tv, daar kun je nooit genoeg van krijgen
ach joh...vanmiddag hebben we DE doprsderby gewonnen...ik voel me weer 35quote:Op zondag 3 september 2006 23:16 schreef clauwheee het volgende:
Bjoroooooooooooo. En, hoe voelt het?
Gaafquote:Op zondag 3 september 2006 23:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach joh...vanmiddag hebben we DE doprsderby gewonnen...ik voel me weer 35
ik heb het rustig aan gedaan...er waren ook nog een paar afbellers....er was Ned 11-tal op tv...maar al met al was het best gezellig !quote:
precies...ik ben blij dat ik steeds drinken mocht halen voor de visite...hoefde ik die ellende tenminste niet te lang aan te kijken !quote:Op zondag 3 september 2006 23:28 schreef clauwheee het volgende:
Aan het Nederlands 11tal kan het niet gelegen hebben Bjoor, dat was één groot feest!
Thanx Passie !quote:
dit is de langste zelf getypte post van tong in maanden, volgens mij !quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef tong80 het volgende:
Hé kuthoolers. Tong gaat slapen.
Denk aan jezelf. Niet te veel rukken. Anders neem een kouwe douche.
En Clauwhee.
Trusteh Tong.quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef tong80 het volgende:
Denk aan jezelf. Niet te veel rukken. Anders neem een kouwe douche.
En Clauwhee.
niet mijn nichtje die van B.quote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef golfer het volgende:
Bjoro, je nichtje had gisteren een vrije dag.
Nog ff een berichtje van -Vaduz- mbt de heugdelijke dag die recentelijk heeft plaatsgevondenquote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef Bjoro het volgende:
Tja als tong gaat slapen kan ik natuurlijk niet achterblijven
ik moet alleen nog ff de vaatwasser uitruimen
tot morgen allemaal en slaap lekker
quote:tussen de regels door, feliciteer die Bjoro even van mij, weet dat ik laat ben, maar dat is overmacht zeg maar
Ik om kwart voor 9quote:Op maandag 4 september 2006 00:40 schreef Gollemrulez het volgende:
ik trek er één dicht denk ik... Morgen om 9 uur weer college... potverdomme.
Ik zeur ook nietquote:Op maandag 4 september 2006 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik moet om 8.00 op m'n stage staan.
Nee, meneerquote:
dat geldt voor ons allemaal eigenlijk.quote:Op maandag 4 september 2006 09:06 schreef pascalheister het volgende:
Steve Irwin overleden, zat er natuurlijk wel een keer aan te komen.
hoe hij soms met die dieren omging, dan vraag je er ook een keer omquote:Op maandag 4 september 2006 09:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat geldt voor ons allemaal eigenlijk.
ja, ietsje meer respect voor die beesten had wel gemogen van mij!quote:Op maandag 4 september 2006 09:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe hij soms met die dieren omging, dan vraag je er ook een keer om![]()
Alhoewel hij bizarre dingen deed, want hij wel een groot milieu-liefhebber en heeft hij erg veel gedaan voor de fauna in Australie, waaronder het opkopen van wildgebieden, zodat de beesten daar gewoon kunnen blijven leven. Ik denk dat hij zeker wel respect had voor dierenquote:Op maandag 4 september 2006 09:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ietsje meer respect voor die beesten had wel gemogen van mij!
Kijk! Dat jochie heeft er verstand vanquote:Op maandag 4 september 2006 10:14 schreef VoreG het volgende:
En weer in de mooiste stad van het land.
Tja ik ben ook niet echt verbaast... hij spoorde echt niet.. in het harnas gestorven.quote:Op maandag 4 september 2006 09:06 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
http://www.nu.nl/news/817(...)ood_%28video%29.html
quote:Op maandag 4 september 2006 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Naar binnen! Ramen en deuren sluiten! Radio aan!
O nee, het is de eerste maandag van de maand.
* clauwheee zweet van voorhoofd veegt
M'n vrouw ook, die vond het wel aardig (behalve dat gitaar spelen van Madonna) maar wel erg videoclipperig aandoen met al die schermen erachter.quote:Op maandag 4 september 2006 10:02 schreef Eilanden het volgende:
Goedemorgen!
* Eilanden is gisteren naar concert van Madonna geweest
Goede show!Voorprogramma van Paul Oakenfold was ook goed te pruimen
dien een klacht in!quote:Op maandag 4 september 2006 12:12 schreef borisz het volgende:
ik heb het alarm hier niet gehoord
Vind die naam wel bij hem passen (m.a.w. Kut naam)quote:Op maandag 4 september 2006 11:35 schreef borisz het volgende:
Rondje van Wesley sneijder die is vader geworden van een zoon, genaamd jessey
oh, ik dacht dat je hem wat kort vond.quote:Op maandag 4 september 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vind die naam wel bij hem passen (m.a.w. Kut naam)
Ik hoef pas over een weekquote:Op maandag 4 september 2006 12:18 schreef Vom het volgende:
Middag Hools
Word je wakker, oow ja, vandaag 1e collegedag, he jammer dan maar![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 09:06 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Kansloos.quote:Op maandag 4 september 2006 12:18 schreef Vom het volgende:
Middag Hools
Word je wakker, oow ja, vandaag 1e collegedag, he jammer dan maar![]()
Nope, maar ik vind Wesley vreselijk en Jessey (voor een zoon) past daar wel bij, net zo vreselijk.quote:Op maandag 4 september 2006 12:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je hem wat kort vond.
Onderweg?quote:Op maandag 4 september 2006 13:22 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen/middag heren, wat u wil!
Abel
Ik weet um van voor naar achter en weer terugquote:Op maandag 4 september 2006 13:50 schreef borisz het volgende:
die plaat is ook al weer jaren oud, vond hem wel aardig die plaat als ik hem hoor zou ik zo de tekst weer weten![]()
gebeten door een pijlstaart-rog toch ?quote:Op maandag 4 september 2006 09:06 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 september 2006 14:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gebeten door een pijlstaart-rog toch ?
Dan mis je ietsquote:Op maandag 4 september 2006 14:04 schreef clauwheee het volgende:
Die ken ik niet.
quote:Op maandag 4 september 2006 14:11 schreef VoreG het volgende:
een pijlstaartrog heeft niet eens tanden, lastig bijten
Inderdaad, als ik haar was dan zou ik het gitaar spelen maar laten voor wat het isquote:Op maandag 4 september 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
M'n vrouw ook, die vond het wel aardig (behalve dat gitaar spelen van Madonna)
Straten lijken verlaten.quote:Op maandag 4 september 2006 14:00 schreef dndiek het volgende:
Ik doe de deur dicht *BAM*
quote:Op maandag 4 september 2006 14:36 schreef clauwheee het volgende:
Wolken lijken te vluchten.
Ok, ik hou op.
Jawel hoor, jij?quote:
Ik ook!quote:Ik ben nog door Grun heen gereden..
Zoals je las erg erg erg erg druk... en op mijn werk is het ook druk...quote:
quote:Ik doe de deur dicht
Straten lijken te huilen
Wolken lijken te vluchten
Ik stap de bus in
Mensen lijken te kijken
Maar ik wil ze ontwijken
Voordat ze mij zien
Het is allang verleden tijd
Dat je mijn verjaardag niet vergat
Je onvoorwaardelijk koos voor mij
Ik zie de velden
Langs me heen gaan huizen
Het is stil achter de ruiten
Wie kan mij zien
In blauw verlichte treinen
Je hart is zo dicht bij me
Maar het klopt niet
Je zwarte haren en je lach
Dat je heel de wereld voor mij was
Het zit nog veel te diep in mij
Dat ik mocht delen wat jij had
Je door me haren ging en zei
Je kent m'n stem niet
Wie ik ben is wat je nu ziet
Wil je dansen met illusies
In gedachten
Ben je verder dan het heden
Wil je terug naar je verleden
Zegt je dat iets
Rode wijn op een terras
Dat je heel de wereld voor mij was
Het zit nog veel te diep in mij
Maar ik vergat hoe jij me zag
Dat ik zo anders ben dan jij
Ik loop de straat in
Maar het zal mij nooit verwarmen
Omdat het mij niet kan omarmen
Wie zou mij zien
Het liefst zou ik willen schreeuwen
Ik zou oneindig willen schreeuwen
Maar het gaat niet
Jij bent nu alleen van mij
Ik kan de wereld laten zien
Dat het zo beter is misschien
En ik vergat hoe jij me zag
Dat ik zo anders ben dan jij
quote:Op maandag 4 september 2006 09:06 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 september 2006 10:02 schreef Eilanden het volgende:
Goedemorgen!
* Eilanden is gisteren naar concert van Madonna geweest
Goede show!Voorprogramma van Paul Oakenfold was ook goed te pruimen
Of juist wel, Steve leek wel het eeuwige leven te hebben...quote:Op maandag 4 september 2006 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]rip
ben alleen bang dat hij niet zo goed verzekerd was, want wie wil hem nou verzekeren.
nog eenmaal de Brosk over hem posten dan
[afbeelding]
Gisteren was het ook redelijk veilig, maar met zo'n grote menigte leek me dat ook het beste .. als je extreem de ene of andere kant opgaat dan spreek je waarschijnlijk maar een heel klein gedeelte van het publiek aanquote:Op maandag 4 september 2006 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]Paul Oakenfold, gewoon een dj in het voorprogramma
heb hem een keerjte gezien, toen draaide hij me wat t veilig en gemakkelijk.
quote:Op maandag 4 september 2006 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]Paul Oakenfold, gewoon een dj in het voorprogramma
heb hem een keerjte gezien, toen draaide hij me wat t veilig en gemakkelijk.
ow zeker, voor zo'n publiek is dat het bestequote:Op maandag 4 september 2006 16:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gisteren was het ook redelijk veilig, maar met zo'n grote menigte leek me dat ook het beste .. als je extreem de ene of andere kant opgaat dan spreek je waarschijnlijk maar een heel klein gedeelte van het publiek aan
maar dan wel in de Tiesto remixquote:
Het is natuurlijk altijd ondankbaar om als 'opwarmertje' daar te staan, maar op sommige momenten kreeg hij het publiek best aardig mee. En liever zoiets dan een of ander vaag kutbandje die er helemaal niets van kanquote:Op maandag 4 september 2006 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow zeker, voor zo'n publiek is dat het besteen hij kan best een beetje draaien
maar had er destijds op Dance Valley wel wat meer van verwacht.
Beide versies zijn mooi. Mooiste tranceplaat everquote:Op maandag 4 september 2006 16:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dan wel in de Tiesto remix
inderdaad, bovendien past Oakenfold prima bij de muziek van Madonna van tegenwoordigquote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd ondankbaar om als 'opwarmertje' daar te staan, maar op sommige momenten kreeg hij het publiek best aardig mee. En liever zoiets dan een of ander vaag kutbandje die er helemaal niets van kan
inderdaad, kort gevolgd door Simulatedquote:Op maandag 4 september 2006 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beide versies zijn mooi. Mooiste tranceplaat ever.
mmm slapen...quote:
Vijf uur alweerquote:
Na 2 colleges mag datquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 17:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Na 2 colleges mag dat
Had jij je college nog gehaald ??
Volgende keer beter dan maarquote:
Dat zeg ik al vier jaarquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 17:08 schreef Eilanden het volgende:
Negen over vijf alweer
Ennnnnnnnnnnnnnn vier op een rij!
Sandmannetje![]()
quote:Drive boy dog boy
Dirty numb angel boy
In the doorway boy
She was a lipstick boy
She was a beautiful boy
And tears boy
And all in your innerspace boy
You had
hands girl boy
and steel boy
You had chemicals boy
I've grown so close to you
Boy and you just groan boy
She said comeover comeover
She smiled at you boy.
Drive boy dog boy
Dirty numb angel boy
In the doorway boy
She was a lipstick boy
She was a beautiful boy
And tears boy
And all in your innerspace boy
You had
hands girl boy
and steel boy
You had chemicals boy
I've grown so close to you
Boy and you just groan boy
She said comeover comeover
She smiled at you boy.
Let your feelings slip boy
But never your mask boy
Random blonde bio high density rhythm
Blonde boy blonde country blonde high density
You are my drug boy
You're real boy
Speak to me and boy dog
Dirty numb cracking boy
You get wet boy
Big big time boy
Acid bear boy
Babes and babes and babes and babes and babes
And remembering nothing boy
You like my tin horn boy and get
Wet like an angel
Derail
You got a velvet mouth
You're so succulent and beautiful
Shimmering and dirty
Wonderful and hot times
On your telephone line
And god and everything
On your telephone
And in walk an angel
And look at me your mom
Squatting pissed in a tube-
hole at Tottenham Court Road
I just come out of the ship
Talking to the most
Blonde I ever met
Shouting
Lager lager lager lager
Shouting
Lager lager lager lager
Shouting...
Lager lager lager
Shouting
Mega mega white thing
Mega mega white thing
Mega mega white thing
Mega mega
Shouting lager lager lager lager
Mega mega white thing
Mega mega white thing
So many things to see and do
In the tube hole true
Blonde going back to Romford
Mega mega mega going back to Romford
Hi mom are you having fun
And now are you on your way
To a new tension
headache
Mijn klok loopt inderdaad niet helemaal gelijk met de FOK-klokquote:Op maandag 4 september 2006 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je klok loopt fout.
Daar ben je ook lekker op tijd meequote:Op maandag 4 september 2006 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens heb ik vorige week Trainspotting pas voor het eerst gezien.
ik vind het schandaligquote:Op maandag 4 september 2006 17:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mijn klok loopt inderdaad niet helemaal gelijk met de FOK-klok
Bij mij is het nu 17:15quote:Op maandag 4 september 2006 17:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mijn klok loopt inderdaad niet helemaal gelijk met de FOK-klok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |