Done.quote:Op zondag 3 september 2006 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Noca, pas de OP dinges eens aan, nu ben ik te laat!
Ik breek mn hersens eroverquote:Op zondag 3 september 2006 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Sandje, onze nieuwe Bluezzie
Ja euh, ik maak het je niet te gemakkelijk hoor
Waarom moeten vrouwen er altijd omheen draaienquote:Op zondag 3 september 2006 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
CLAU! Neeee, blijf hier...
Ik heb geen idee![]()
.
Omdat ze lieve draaikonten zijnquote:Op zondag 3 september 2006 15:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen er altijd omheen draaien![]()
Als ik straks terug ben en je weet het nog niet, krijg je nog een hint van me. Je weet, zo ben ikquote:Op zondag 3 september 2006 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar dat duurt nog zoooooo lang.
Morgenmiddag 17.00 uur ook nog.
Veel plezierquote:Op zondag 3 september 2006 15:33 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat er vandoor
Even in de stad wat drinken en dan met vriendin en een groepje vrienden naar het concert van Madonna. Niet echt mijn favoriet, maar wel leuk om een keer mee te maken
Laterz
quote:Op zondag 3 september 2006 15:45 schreef rubbereend het volgende:
aha hier zijn we, die andere bleek een raar slotje van 304 posts te hebben
quote:
Moeten ze? waar te bekijken?quote:
bbcquote:Op zondag 3 september 2006 16:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Moeten ze? waar te bekijken?
Iemand nog zondagavondwinkelszijndichtvoertips?
dankquote:Op zondag 3 september 2006 16:24 schreef borisz het volgende:
[..]
bbc
eten: snackbar, chinees of een andere vreet tent
graag gedaan.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 3 september 2006 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Pff het weekend gaat veels te snel steeds
Ik denk ook dat ik het wat minder vaak ga doen. De komende twee zaterdagen heb ik al toegezegd, maar ik denk dat ik daarna wel een keer nee ga zeggen.quote:Op zondag 3 september 2006 17:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Daarom werk ik standaard zaterdags gewoon niet over.
Maja volgende week Q-base en dan is echt goed gaan kijken voor een leuke maar leuk geprijste auto
iig goede weersverwachtingen voor q-basequote:Op zondag 3 september 2006 17:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Daarom werk ik standaard zaterdags gewoon niet over.
Maja volgende week Q-base en dan is echt goed gaan kijken voor een leuke maar leuk geprijste auto
rare bedoeling; eerste veel live uitzenden en dan niet de beslissingquote:Op zondag 3 september 2006 17:11 schreef tong80 het volgende:
Jos Lansing wordt net wereldkampioen en de NOS laat het niet rechtstreeks zien
Chardon werd ook al niet live uitgezondenquote:
quote:
Waarom zouden ze de uitzending onderbreken voor die Belg?quote:
Je hebt het verdiendquote:Op zondag 3 september 2006 16:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
graag gedaan.
* Bruce117 pakt ondertussen wel even aan de bar zitten met een biertje om uit te rusten
Ze zenden gewoon uit, wat hun uitkomt. Ik zet hem uit protest gewoon uit. Punt uit.quote:
welke Nederlander rijdt er voorop in de Vuelta?quote:Op zondag 3 september 2006 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de uitzending onderbreken voor die Belg?
Wijs, ik werk nu in ploegen en vaak werk ik na de ochtendploeg ook nog over dus verdiend het dan zo welquote:Op zondag 3 september 2006 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik het wat minder vaak ga doen. De komende twee zaterdagen heb ik al toegezegd, maar ik denk dat ik daarna wel een keer nee ga zeggen.
Heb ik nog niet echt naar gekekenquote:Op zondag 3 september 2006 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iig goede weersverwachtingen voor q-base
Hij blijft natuurlijk gewoon één van ons. Ik blijf er bij het is schandalig.quote:Op zondag 3 september 2006 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de uitzending onderbreken voor die Belg?
Shandyquote:Op zondag 3 september 2006 17:24 schreef Gollemrulez het volgende:
Hoe heette dat zoete bier ook al weer?
Edwin?
Inderdaad. Dat is dan ook wel mooi meegenomenquote:Op zondag 3 september 2006 17:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wijs, ik werk nu in ploegen en vaak werk ik na de ochtendploeg ook nog over dus verdiend het dan zo wel
quote:Op zondag 3 september 2006 17:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]Sientje
Al kaartjes voor de CL gekocht ?
krijg je he als er geen PSV'er meespelenquote:Op zondag 3 september 2006 17:57 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens gisteren 10 min. NL elftal gezien.... wat een drama.. maar dat is hier was al gezegd
Dat is zoquote:Op zondag 3 september 2006 17:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nee.. zo onwijs druk gehad
![]()
Maar ik heb nog ff
quote:Op zondag 3 september 2006 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
krijg je he als er geen PSV'er meespelen
ja idd ik weet het... nou ja altijd nog beter dan thuis zittenquote:Op zondag 3 september 2006 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is zo![]()
Hoewel je dan wel een grotere kans hebt om op West terecht te komen.
Dat is ook weer zoquote:Op zondag 3 september 2006 18:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik vind dat het verjongen wel een beetje is doorgeslagen...
[..]
ja idd ik weet het... nou ja altijd nog beter dan thuis zitten
Heb vanmiddag Shrek 2 gezien... blijft toch een leuke film.quote:Op zondag 3 september 2006 18:13 schreef pascalheister het volgende:
Vanmiddag Shadow of a Doubt gezien, Hitchcock's favoriete film, vind hem zelf niet de allerbeste van hitchcock, maar zeker niet slecht
daar heb ik een mooie box van met een masker erbijquote:Op zondag 3 september 2006 18:18 schreef VoreG het volgende:
Gister V for Vendetta gezien, leuke film. Precies 1984
die is super, die staat hoog in m'n lijstjequote:Op zondag 3 september 2006 18:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanmiddag 3 Iron gekeken. Apart, maar zeer boeiend.
dat verjongen is bullshit als je wel Landzaat en Timmer selecteerdquote:Op zondag 3 september 2006 18:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik vind dat het verjongen wel een beetje is doorgeslagen...
[..]
ja idd ik weet het... nou ja altijd nog beter dan thuis zitten
links of rechts?quote:
Daarna Peking Express VIPS. LIjkt me minder leuk dan de gewone versie, maar ik kijk welquote:Op zondag 3 september 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers; dadelijk om 20.30 de eerste nieuwe aflevering van Het Blok
quote:Op zondag 3 september 2006 19:48 schreef clauwheee het volgende:
Begint dat weer joh?
vandaar de tipquote:Wist ik niet. Cool.
Goed topic zeg! Vast een geniale TS.quote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]Het Blok 2006 #1: Vanaf September op TV. Nu aan het klussen!
Voortaan in Utrecht blijven. Je woon nu een jaar op kamers; dan kan je het wel doen met 1 keer per 6 weken naar huis.quote:Op zondag 3 september 2006 19:51 schreef VoreG het volgende:
Oke niet vandaag naar Utrecht maar morgen ochtend. Ik heb geen zin om met NS bussen te reizen
Is natuurlijk een mogelijkheid, maar dit werkt ookquote:Op zondag 3 september 2006 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voortaan in Utrecht blijven. Je woon nu een jaar op kamers; dan kan je het wel doen met 1 keer per 6 weken naar huis.
helemaal nepquote:Op zondag 3 september 2006 20:59 schreef borisz het volgende:
de maanlanding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |