quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:52 schreef Snever het volgende:
We kregen net een telefoontje dat mijn Oom (70) zojuist een ongeluk heeft gehad. Die man gaat overal heen met zijn scooter. Hij is niet opgevoerd maar rijdt gewoon 30. Hij is dus aangereden en ze zei ook dat er veel sneden in zijn gezicht zaten en dat het heel hard ging. Hij moest met de trauma heli mee dus erg goed zal het niet zijn.
Wat voel ik me klote....
Sterkte Ome Wim![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:28 schreef Snever het volgende:
Me moeder vertelde gisteravond nog wat nieuwe dingen die ik vergeten ben te vertellen. Mijn moeder en mijn oma (ome wim is voor haar een broer) zijn meteen naar het ziekenhuis gegaan toen het gebeurde. Ze vertelde dat zijn hoofd zwart was omdat er zoveel bloed op zat dat het gewoon zwart werd. Met zijn handen was dit hetzelfde verhaal. Alles zat onder het bloed in de ziekenhuis kamer. De grond, de slangen alles. Hij heeft ook gekneusde ribben en gekneusde nieren. Dat laatste kan fataal zijn![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:03 schreef Snever het volgende:
Update: Ome Wim heeft een longonsteking gekregen, maar die valt wel mee en hij is nu bij bewustzijn. Hij lacht zelfs weeren dat is iets waar ik heel blij om ben. Morgen wordt hij van de beademing afgehaald om op eigen kracht weer te ademen zodat de longonsteking beter geneest. Hij had helemaal geen pijn meer dus dat is een goed teken. Ome Wim is aan het genezen en hij doet dat goed. Ome Wim, hou vol.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:40 schreef Snever het volgende:
Update: Ome Wim maakt het steeds beter. Hij is al anderhalve dag van de beademing af en hij is zeer goed aanspreekbaar. De artsen hebben een schema gemaakt met daarop een routine wat hij elke dag mag en moet doen. Bijvoorbeeld in de ochtend wassen, radio luisteren en tv kijken en in de middag therapie en een dutje. Het ziet er goed uit voor Ome Wim
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef Snever het volgende:
Update: Met Ome Wim gaat het steeds beter. Hij ligt nu al op medium care en toen mijn moeder laatst op bezoek was vroeg hij zelfs of hij mee naar huis mocht
Op deze rit verder Ome Wim
Hier verderquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heb dit topic al van begin meegelezen, maar nog niet eerder kunnen reageren. Ben blij dat het goed gaat met Ome Wim. Denk ook wel dat hij best trots zal zijn op jou als hij jouw verhaal hier hoort/leest. Had eerlijk gezegd op een gegeven moment niet verwacht dat het toch nog zou gaan, zoals het nu met hem gaat. Nu volhouden Ome Wim![]()
Het is "tegenslag na tegenslag", niet "naar".quote:Het waren spannende weken en tegenslag naar tegenslag hebben we moeten verwerken.
Minder manquote:We kregen net een telefoontje dat mijn Oom (70) zojuist een ongeluk heeft gehad. Die man gaat overal heen met zijn scooter. Hij is niet opgevoerd maar rijdt gewoon 30. Hij is dus aangereden en ze zei ook dat er veel sneden in zijn gezicht zaten en dat het heel hard ging. Hij moest met de trauma heli mee dus erg goed zal het niet zijn.
quote:Op zondag 3 september 2006 11:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is "tegenslag na tegenslag", niet "naar".
Lees de 1 na laatste quotequote:Op zondag 3 september 2006 11:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Shit man, ik wou al bashen (types á la Maikuuul), maar toen zag ik dit:
[..]
Minder man.
Gecondoleerdquote:Op zondag 3 september 2006 12:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil ome Wim graag blijven volgenIk ben blij dat het de goede kant op gaat met hem
Mijn vader heette ook Wim, hij is een paar maanden geleden overleden, kort na het ongeluk van jouw ome Wim
Dank je welquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:58 schreef Snever het volgende:
Update: Ome Wim heeft dus aan de dialyse gezeten. Bij die handeling plaatsen ze een soort kastje in zijn borst. Nu is het bij verwijdering ontstoken geraakt en heeft Ome Wim hoge koorts.
Als dat maar goed gaat.
Jammer is wat zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:57 schreef Snever het volgende:
Met Ome Wim gaat het niet zo goed. Zijn nieren doen het niet meer en zullen het ook nooit meer doen. Hij moet levenslang aan de diyalise en als het uberhaupt nog uit het ziekenhuis komt kan hij meteen een verzorgingstehuis in. Jammer.
Okay, nu kan de TT we aangepast worden dunkt mequote:Op donderdag 21 september 2006 14:57 schreef Snever het volgende:
Met Ome Wim gaat het niet zo goed. Zijn nieren doen het niet meer en zullen het ook nooit meer doen. Hij moet levenslang aan de diyalise en als het uberhaupt nog uit het ziekenhuis komt kan hij meteen een verzorgingstehuis in. Jammer.
Tja, gelukkig.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:44 schreef no1uknow het volgende:
Wilt een leuke anti-scooter opmerking maken maar doe maar niet
Minder. Gelukkig dat ie hersteld
Hoop dat hij er goed mee om kan gaan.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Nou, dat is triest zeg
Al kun je op zich met dialyse prima leven (mijn vader heeft het een aantal jaren gedaan) maar het is wel naar dat hij straks niet meer op zichzelf kan wonen...
Vind ik ook. Ik zie dat een modje de TT aangepast heeft. Overleden is nog altijd met een ''r''quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:30 schreef Paulster het volgende:
Sterkte man, was een 'mooie' reeks om te volgenJammer dat het zo is geeindigd....
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:05 schreef Snever het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik zie dat een modje de TT aangepast heeft. Overleden is nog altijd met een ''r''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |