Oef, gelukkig, is er nog nieuws?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:23 schreef Snever het volgende:
Wat nee hij leeft nog
Ik ben er gewoon niet blij mee en het was inderdaad een reactie van een vorige post.
Meegedaan!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:06 schreef ummagumma het volgende:
heb mn laatste reactie maar gewijzigd....staat zo rot vind ik
kut manquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:48 schreef Snever het volgende:
Ja, ik was inderdaad al een tijdje niet geweest. Met dit weer lig ik in het zwembad. Toen zag ik dat iedereen ging condoleren enz. Ik denk wtf??Maar goed, ik heb nog geen nieuws. Het gaat in ieder geval nog steeds niet goed.
Ik kan helaas mn post niet meer wijzigen , maar ben heel blij dat hij nog leeft, en vind het heel naar voor je dat het nog slecht gaatquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:48 schreef Snever het volgende:
Ja, ik was inderdaad al een tijdje niet geweest. Met dit weer lig ik in het zwembad. Toen zag ik dat iedereen ging condoleren enz. Ik denk wtf??Maar goed, ik heb nog geen nieuws. Het gaat in ieder geval nog steeds niet goed.
quote:
Het blijft meer hetzelfde. Af en toe een stijging en veel vaker een daling.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
dat is al erg lang, lijkt het er op dat er al een beetje verbetering in zit?
Ik hoop het voor jullie!
Zeker Snever, niet normaal meer dit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:36 schreef Snever het volgende:
En ondertussen is er nog niks veranderd. Ongelooflijk.
nog steeds op icquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:07 schreef icebliss het volgende:
Welke afdeling ligt hij nu?
Het is nog steeds hetzelfde. Ondanks dat bijna al het vocht weer weg is gehaald en hij nu op een gewoon mens lijkt gaat het nog niet erg goed. Hij slaapt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:11 schreef Rorata het volgende:
Hoe gaat het nu? En sterkte
Topic is bijna vol, maak wel een deel 2 aan he
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:06 schreef Snever het volgende:
Maar praten lukt nog niet vanwege de beademing. Laten we hopen dat dit zo blijft.
juistquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo.. ik lurk dit topic van af het begin mee, en moet zeggen dat ik "positief verbaasd" ben hoe goed het gaat (ondanks de tegenslagen)![]()
Hopen dat deel 2 van de reeks "ome wim naar huis" genoemd kan worden![]()
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo.. ik lurk dit topic van af het begin mee, en moet zeggen dat ik "positief verbaasd" ben hoe goed het gaat (ondanks de tegenslagen)![]()
Hopen dat deel 2 van de reeks "ome wim naar huis" genoemd kan worden![]()
Gister terug uit Frankrijk en ik dacht, toch even kijken, beter zo!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:07 schreef Snever het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook
Ze gaan nu overleggen of hij van ic of mag of niet
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gister terug uit Frankrijk en ik dacht, toch even kijken, beter zo!![]()
Nou pak van je hart of niet dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:40 schreef Snever het volgende:
Update: Ome Wim maakt het steeds beter. Hij is al anderhalve dag van de beademing af en hij is zeer goed aanspreekbaar. De artsen hebben een schema gemaakt met daarop een routine wat hij elke dag mag en moet doen. Bijvoorbeeld in de ochtend wassen, radio luisteren en tv kijken en in de middag therapie en een dutje. Het ziet er goed uit voor Ome Wim
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef Snever het volgende:
Update: Met Ome Wim gaat het steeds beter. Hij ligt nu al op medium care en toen mijn moeder laatst op bezoek was vroeg hij zelfs of hij mee naar huis mocht
Op deze rit verder Ome Wim
bedankt voor je medelevenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heb dit topic al van begin meegelezen, maar nog niet eerder kunnen reageren. Ben blij dat het goed gaat met Ome Wim. Denk ook wel dat hij best trots zal zijn op jou als hij jouw verhaal hier hoort/leest. Had eerlijk gezegd op een gegeven moment niet verwacht dat het toch nog zou gaan, zoals het nu met hem gaat. Nu volhouden Ome Wim![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |