http://www.gelderlander.nl/betuwe/article418246.ece?service=printquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:58 schreef Everett het volgende:
Ik heb dit helemaal gemist. Die ome Wim zeg. Hoop dat hij het redt.
Ik heb al gegoogled op "Ome wim + scooterongeluk", maar dat leverde niets op.
iddquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Farao is / was een fok-user die overal waar hij maar kon een verwijzing naar ambulances maakte, die gast was helemaal ambulance-gekMaar goed, wat wil je als ambulance-bestuurder
zijn collega heeft de schietstoel gebruikt vlakk naast het Amsterdam-Rijnkanaalquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:03 schreef Gelderland het volgende:
[..]
iddMaar waar isie? ik zie hem nooit meer posten
mallerdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
zijn collega heeft de schietstoel gebruikt vlakk naast het Amsterdam-Rijnkanaal
Niet in de topic a.u.b.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:42 schreef Keffo het volgende:
ja, ik krijg nog een zonnebril van je.
Dat bericht klopt maar hij heeft geen hoofdetsel opgelopen zoals beschreven wordt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.nl/betuwe/article418246.ece?service=print
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:41 schreef Snever het volgende:
[..]
Dat bericht klopt maar hij heeft geen hoofdetsel opgelopen zoals beschreven wordt.
Hij had sneden ja, dus wel hoofdletsel. Dacht dat dat meer met de hersenen te maken hadden zoals een hersenschudding.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goed nieuws!![]()
Je was nog wel bang dat je naar een begrafenis moest.
Had hij geen snij/schaafwonden op zijn gezicht?
Is ook hoofdletsel!![]()
Veel sterkte en beterschap voor je oom.![]()
Hersenen wordt vaak aangduid met hersenletsel, dat zeggen ze meestal pas als ze zeker weten dat dit het geval is, hoofdletsel is een beetje algemener en kan dus ook oppervlakkig zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:17 schreef Snever het volgende:
[..]
Hij had sneden ja, dus wel hoofdletsel. Dacht dat dat meer met de hersenen te maken hadden zoals een hersenschudding.
Hij wordt nog in slaap gehouden maar zoals ik al zei. De artsen hebben een week geleden gezegd dat als er nog complicaties zouden optreden ze zouden stoppen met behandelen. Nu hebben ze afgelopen vrijdag gezegd dat zijn nieren vooruit gaan en ze niet meer stoppen met behandelen als er complicaties optreden. Als er geen complicaties zouden optreden kan er nog wel maanden tot een half jaar overeen gaan voordat hij genezen is. Ome Wim slaat gewoon de hele zomer over. Vrijdag is hij jarig maar denk niet dat hij dan bij bewustzijn is maar ik zal zeker aan hem denken. Tot zover.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hersenen wordt vaak aangduid met hersenletsel, dat zeggen ze meestal pas als ze zeker weten dat dit het geval is, hoofdletsel is een beetje algemener en kan dus ook oppervlakkig zijn.
Verder alles naar omstandigheden goed met je oom?
Als de zomer blijft zoals nu heeft hij toch een klein meevallertje........quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:59 schreef Snever het volgende:
[..]
Hij wordt nog in slaap gehouden maar zoals ik al zei. De artsen hebben een week geleden gezegd dat als er nog complicaties zouden optreden ze zouden stoppen met behandelen. Nu hebben ze afgelopen vrijdag gezegd dat zijn nieren vooruit gaan en ze niet meer stoppen met behandelen als er complicaties optreden. Als er geen complicaties zouden optreden kan er nog wel maanden tot een half jaar overeen gaan voordat hij genezen is. Ome Wim slaat gewoon de hele zomer over. Vrijdag is hij jarig maar denk niet dat hij dan bij bewustzijn is maar ik zal zeker aan hem denken. Tot zover.
Met de vakantie heb ik alles van me afgegooid en er niet aan gedacht. Het was een lekkere vakantiequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als de zomer blijft zoals nu heeft hij toch een klein meevallertje........![]()
Het lijkt erop dat het herstel is begonnen, functionerende nieren zijn toch wel handig.
De lengte van het herstel is niet zo belangrijk imho, als hij maar daadwerkelijk steeds een beetje beter wordt maakt het toch niet zoveel uit hoe lang het duurt.
Hoe was je vakantie, kon je er nog een beetje van genieten ondanks alle hectiek rond ome Wim?
Knap dat je dat kan, ik ben meer een piekeraar ben ik bang.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:16 schreef Snever het volgende:
[..]
Met de vakantie heb ik alles van me afgegooid en er niet aan gedacht. Het was een lekkere vakantie
Thanx for asking
Leuk, maar ik wil je vragen om niet het topic vol te spammen met vakantie vooruitzichtenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan, ik ben meer een piekeraar ben ik bang.
Wij mogen 3 Augustus!Bretagne, dorp heet Concarneau.
's goed! Nog nieuws?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:17 schreef Snever het volgende:
[..]
Leuk, maar ik wil je vragen om niet het topic vol te spammen met vakantie vooruitzichtenNiet om jouw hoor maar gewoon voor mezelf. Ontopic verder nu. Maar ik vind het fijn dat je zo meeleeft met mij.
Het gaat enorm slecht met Ome Wim, waar eerst nog een lichtpuntje was is er nu diepe duister. Ze krijgen het infuus nergens in en dat is niet best.quote:
demmit Snever, sterkte maar weer ! en helaas is het weer afwachten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:21 schreef Snever het volgende:
[..]
Het gaat enorm slecht met Ome Wim, waar eerst nog een lichtpuntje was is er nu diepe duister. Ze krijgen het infuus nergens in en dat is niet best.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:54 schreef Rosbief het volgende:
Whoho, ome Wim scheurend op de Solex met een gangetje van 30!
Waarvoor doet ie het, om indruk te maken op de GILF's?
helaas welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:12 schreef Joene het volgende:
[..]
demmit Snever, sterkte maar weer ! en helaas is het weer afwachten.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:21 schreef Snever het volgende:
[..]
Het gaat enorm slecht met Ome Wim, waar eerst nog een lichtpuntje was is er nu diepe duister. Ze krijgen het infuus nergens in en dat is niet best.
quote:
Inderdaad, hij leeft toch nog?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:52 schreef Rorata het volgende:
[..]
??
Ik lees nergens dat Ome Wim overleden is.
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:52 schreef Rorata het volgende:
??
Ik lees nergens dat Ome Wim overleden is.
die huil smiley? dat is toch een reactie op de vorige persoon die ook een huil smiley neerzet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat Snevers laatste post genoeg zegt...
Je hebt gelukkig gelijk!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:33 schreef Rorata het volgende:
die huil smiley? dat is toch een reactie op de vorige persoon die ook een huil smiley neerzet
Oef, gelukkig, is er nog nieuws?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:23 schreef Snever het volgende:
Wat nee hij leeft nog
Ik ben er gewoon niet blij mee en het was inderdaad een reactie van een vorige post.
Meegedaan!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:06 schreef ummagumma het volgende:
heb mn laatste reactie maar gewijzigd....staat zo rot vind ik
kut manquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:48 schreef Snever het volgende:
Ja, ik was inderdaad al een tijdje niet geweest. Met dit weer lig ik in het zwembad. Toen zag ik dat iedereen ging condoleren enz. Ik denk wtf??Maar goed, ik heb nog geen nieuws. Het gaat in ieder geval nog steeds niet goed.
Ik kan helaas mn post niet meer wijzigen , maar ben heel blij dat hij nog leeft, en vind het heel naar voor je dat het nog slecht gaatquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:48 schreef Snever het volgende:
Ja, ik was inderdaad al een tijdje niet geweest. Met dit weer lig ik in het zwembad. Toen zag ik dat iedereen ging condoleren enz. Ik denk wtf??Maar goed, ik heb nog geen nieuws. Het gaat in ieder geval nog steeds niet goed.
quote:
Het blijft meer hetzelfde. Af en toe een stijging en veel vaker een daling.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
dat is al erg lang, lijkt het er op dat er al een beetje verbetering in zit?
Ik hoop het voor jullie!
Zeker Snever, niet normaal meer dit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:36 schreef Snever het volgende:
En ondertussen is er nog niks veranderd. Ongelooflijk.
nog steeds op icquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:07 schreef icebliss het volgende:
Welke afdeling ligt hij nu?
Het is nog steeds hetzelfde. Ondanks dat bijna al het vocht weer weg is gehaald en hij nu op een gewoon mens lijkt gaat het nog niet erg goed. Hij slaapt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:11 schreef Rorata het volgende:
Hoe gaat het nu? En sterkte
Topic is bijna vol, maak wel een deel 2 aan he
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:06 schreef Snever het volgende:
Maar praten lukt nog niet vanwege de beademing. Laten we hopen dat dit zo blijft.
juistquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo.. ik lurk dit topic van af het begin mee, en moet zeggen dat ik "positief verbaasd" ben hoe goed het gaat (ondanks de tegenslagen)![]()
Hopen dat deel 2 van de reeks "ome wim naar huis" genoemd kan worden![]()
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo.. ik lurk dit topic van af het begin mee, en moet zeggen dat ik "positief verbaasd" ben hoe goed het gaat (ondanks de tegenslagen)![]()
Hopen dat deel 2 van de reeks "ome wim naar huis" genoemd kan worden![]()
Gister terug uit Frankrijk en ik dacht, toch even kijken, beter zo!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:07 schreef Snever het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook
Ze gaan nu overleggen of hij van ic of mag of niet
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gister terug uit Frankrijk en ik dacht, toch even kijken, beter zo!![]()
Nou pak van je hart of niet dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:40 schreef Snever het volgende:
Update: Ome Wim maakt het steeds beter. Hij is al anderhalve dag van de beademing af en hij is zeer goed aanspreekbaar. De artsen hebben een schema gemaakt met daarop een routine wat hij elke dag mag en moet doen. Bijvoorbeeld in de ochtend wassen, radio luisteren en tv kijken en in de middag therapie en een dutje. Het ziet er goed uit voor Ome Wim
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef Snever het volgende:
Update: Met Ome Wim gaat het steeds beter. Hij ligt nu al op medium care en toen mijn moeder laatst op bezoek was vroeg hij zelfs of hij mee naar huis mocht
Op deze rit verder Ome Wim
bedankt voor je medelevenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heb dit topic al van begin meegelezen, maar nog niet eerder kunnen reageren. Ben blij dat het goed gaat met Ome Wim. Denk ook wel dat hij best trots zal zijn op jou als hij jouw verhaal hier hoort/leest. Had eerlijk gezegd op een gegeven moment niet verwacht dat het toch nog zou gaan, zoals het nu met hem gaat. Nu volhouden Ome Wim![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |