Het gaat enorm slecht met Ome Wim, waar eerst nog een lichtpuntje was is er nu diepe duister. Ze krijgen het infuus nergens in en dat is niet best.quote:
demmit Snever, sterkte maar weer ! en helaas is het weer afwachten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:21 schreef Snever het volgende:
[..]
Het gaat enorm slecht met Ome Wim, waar eerst nog een lichtpuntje was is er nu diepe duister. Ze krijgen het infuus nergens in en dat is niet best.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:54 schreef Rosbief het volgende:
Whoho, ome Wim scheurend op de Solex met een gangetje van 30!
Waarvoor doet ie het, om indruk te maken op de GILF's?
helaas welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:12 schreef Joene het volgende:
[..]
demmit Snever, sterkte maar weer ! en helaas is het weer afwachten.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:21 schreef Snever het volgende:
[..]
Het gaat enorm slecht met Ome Wim, waar eerst nog een lichtpuntje was is er nu diepe duister. Ze krijgen het infuus nergens in en dat is niet best.
quote:
Inderdaad, hij leeft toch nog?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:52 schreef Rorata het volgende:
[..]
??
Ik lees nergens dat Ome Wim overleden is.
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:52 schreef Rorata het volgende:
??
Ik lees nergens dat Ome Wim overleden is.
die huil smiley? dat is toch een reactie op de vorige persoon die ook een huil smiley neerzet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat Snevers laatste post genoeg zegt...
Je hebt gelukkig gelijk!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:33 schreef Rorata het volgende:
die huil smiley? dat is toch een reactie op de vorige persoon die ook een huil smiley neerzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |