Ja, hij is aangereden door een auto. Waarschijnlijk geschept. Op zo'n moment voel je je toch kwetsbaar en kut!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef Geqxon het volgende:
WowSterkte!
"Dat het heel hard ging" was dus de auto die hem aanreed?
Het is de prins nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:18 schreef Punjab het volgende:
niks in het nieuws nog? schade valt wel mee?
Kennelijk welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef ReneH83 het volgende:
mensen worden toch niet meer met de trauma heli vervoerd??
Wie zegt dat hij zelf heeft gebeld?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:23 schreef Thomasumo het volgende:
Hij moest met de trauma heli mee maar kon daarna gewoon zelf bellen?
Sterkte ome Wim!
Daarom niet....Heb het wel bewezen vandaag...quote:
jawelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef ReneH83 het volgende:
Ik mis Faraoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef ReneH83 het volgende:
Je valt op je been en hand en krijgt een gigantisch litteken in je gezicht???quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Maikuuul het volgende:
Is idd kut gek, ik ben 1x gevallen met de brommermet 50, gelukkig viel ik op me been en hand
Mooie littekens aan overgehouden
Mietje. Toen ik met 40 onderuit schoof had ik net een schaafwond.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Maikuuul het volgende:
Is idd kut gek, ik ben 1x gevallen met de brommermet 50, gelukkig viel ik op me been en hand
het e.e.a. wordt me duidelijkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Maikuuul het volgende:
Farao is / was een fok-user die overal waar hij maar kon een verwijzing naar ambulances maakte, die gast was helemaal ambulance-gekquote:
Damn ik ben idd echt een mietje, want iedereen gaat hetzelfde onderuit op een brommer idd !!! het maakt niet uit of je doro de bocht gaat of perongeluk tegen een stoepje scheef aanraad, het maakt niks uit jongens iedereen valt hetzelfde van zijn brommer !!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mietje. Toen ik met 40 onderuit schoof had ik net een schaafwond.
Je bent een mietje als je op zo'n lage snelheid er al littekens aan overhoud. Ongeacht hoe je valt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Damn ik ben idd echt een mietje, want iedereen gaat hetzelfde onderuit op een brommer idd !!! het maakt niet uit of je doro de bocht gaat of perongeluk tegen een stoepje scheef aanraad, het maakt niks uit jongens iedereen valt hetzelfde van zijn brommer !!!
Je bent sowieso een mietje als je valt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bent een mietje als je op zo'n lage snelheid er al littekens aan overhoud. Ongeacht hoe je valt.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Farao is / was een fok-user die overal waar hij maar kon een verwijzing naar ambulances maakte, die gast was helemaal ambulance-gekMaar goed, wat wil je als ambulance-bestuurder
een beetje vent rijd motorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je bent sowieso een mietje als je valt.
Een beetje vent houdt z'n tweewieler rechtop.
Iemand die het zag gebeuren heeft gebeld.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:23 schreef Thomasumo het volgende:
Hij moest met de trauma heli mee maar kon daarna gewoon zelf bellen?
Sterkte ome Wim!
Als het slachtoffer stabiel genoeg is word deze gewoon met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht (soms met politiebegeleiding), de arts van de trauma-heli gaat dan met de ambulance mee en word bij het ziekenhuis weer opgepikt door de heli. De reden is dat je over het algemeen meer werkruimte hebt in een ambulance, in de heli kun je bij een bepaald deel van het lichaam moeilijk handelingen verrichten omdet er weinig ruimte is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef ReneH83 het volgende:
Knap dat hij op die leeftijd nog op zijn scooter rijdt, hopelijk zit hij er over niet al te lange tijd weer op.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:03 schreef Snever het volgende:
Moet je je eens voorstellen. Je oom weegt 100 kilo en rijdt rustig op een scootertje en krijgt in 1x een klap. BOEM! ik zie hem al rollen in me gedachte. Vreselijk....
thnx voor de info..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:00 schreef nexcro het volgende:
[..]
Als het slachtoffer stabiel genoeg is word deze gewoon met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht (soms met politiebegeleiding), de arts van de trauma-heli gaat dan met de ambulance mee en word bij het ziekenhuis weer opgepikt door de heli. De reden is dat je over het algemeen meer werkruimte hebt in een ambulance, in de heli kun je bij een bepaald deel van het lichaam moeilijk handelingen verrichten omdet er weinig ruimte is.
In sommige gevallen word het slachtoffer nogwel overgevlogen, maar dan is het letsel vaak zeer ernstig.
Is hij overleden door dit ongeval?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:03 schreef Snever het volgende:
Moet je je eens voorstellen. Je oom weegt 100 kilo en rijdt rustig op een scootertje en krijgt in 1x een klap. BOEM! ik zie hem al rollen in me gedachte. Vreselijk....
Hij is dus aangereden en ze zei ook dat er veel sneden in zijn gezicht zaten en dat het heel hard ging. Hij moest met de trauma heli mee dus erg goed zal het niet zijn.quote:
tering manquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:00 schreef Snever het volgende:
Hij is niet overleden. Nieuwe informatie: Rug gebroken en ingeklapte longen.
Bedankt voor alle support!
Lekker opgevoerdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Maikuuul het volgende:
Heel veel stertke met je oom!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:16 schreef Snever het volgende:
Update: net weer nieuwe informatie gekregen: Zijn hoofd zit dus onder de wonden en zijn oor lag eraf en zijn handen waren helemaal kapot omdat hij zijn handen voor zijn gezicht wilde houden. Er lag bloed overal op de operatievloer. Echt verschrikkelijk. Hij wordt als het goed is morgen gerepareerd aan zijn rugwervel. Tot zover. Ik voel me nog steeds klote!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |