Een tijd geleden heeft mijn oom een heel ernstig scooter ongeluk gehad met alle gevolgen van dien. Het waren spannende weken en tegenslag na tegenslag hebben we moeten verwerken. Toen kwam er een lichtpuntje, en nog een. En nu is ome Wim zichzelf langzaam aan het herstellen en dat is iets waar we heel blij mee zijn. Ik bedank bij deze iedereen voor het medeleven wat zij mij gaven in deel 1:
Ongeluk met scooterBelangrijke, droevige, blije en informatieve quotes uit het vorige deel:
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:52 schreef Snever het volgende:We kregen net een telefoontje dat mijn Oom (70) zojuist een ongeluk heeft gehad. Die man gaat overal heen met zijn scooter. Hij is niet opgevoerd maar rijdt gewoon 30. Hij is dus aangereden en ze zei ook dat er veel sneden in zijn gezicht zaten en dat het heel hard ging. Hij moest met de trauma heli mee dus erg goed zal het niet zijn.
Wat voel ik me klote....
Sterkte Ome Wim
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:28 schreef Snever het volgende:Me moeder vertelde gisteravond nog wat nieuwe dingen die ik vergeten ben te vertellen. Mijn moeder en mijn oma (ome wim is voor haar een broer) zijn meteen naar het ziekenhuis gegaan toen het gebeurde. Ze vertelde dat zijn hoofd zwart was omdat er zoveel bloed op zat dat het gewoon zwart werd. Met zijn handen was dit hetzelfde verhaal. Alles zat onder het bloed in de ziekenhuis kamer. De grond, de slangen alles. Hij heeft ook gekneusde ribben en gekneusde nieren. Dat laatste kan fataal zijn
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:03 schreef Snever het volgende:Update: Ome Wim heeft een longonsteking gekregen, maar die valt wel mee en hij is nu bij bewustzijn. Hij lacht zelfs weer
![]()
en dat is iets waar ik heel blij om ben. Morgen wordt hij van de beademing afgehaald om op eigen kracht weer te ademen zodat de longonsteking beter geneest. Hij had helemaal geen pijn meer dus dat is een goed teken. Ome Wim is aan het genezen en hij doet dat goed. Ome Wim, hou vol.
![]()
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:40 schreef Snever het volgende:Update: Ome Wim maakt het steeds beter. Hij is al anderhalve dag van de beademing af en hij is zeer goed aanspreekbaar. De artsen hebben een schema gemaakt met daarop een routine wat hij elke dag mag en moet doen. Bijvoorbeeld in de ochtend wassen, radio luisteren en tv kijken en in de middag therapie en een dutje. Het ziet er goed uit voor Ome Wim
![]()
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef Snever het volgende:Update: Met Ome Wim gaat het steeds beter. Hij ligt nu al op medium care en toen mijn moeder laatst op bezoek was vroeg hij zelfs of hij mee naar huis mocht
![]()
Op deze rit verder Ome Wim
![]()
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:Heb dit topic al van begin meegelezen, maar nog niet eerder kunnen reageren. Ben blij dat het goed gaat met Ome Wim. Denk ook wel dat hij best trots zal zijn op jou als hij jouw verhaal hier hoort/leest. Had eerlijk gezegd op een gegeven moment niet verwacht dat het toch nog zou gaan, zoals het nu met hem gaat. Nu volhouden Ome Wim
Hier verder
[ Bericht 13% gewijzigd door Snever op 03-09-2006 11:38:00 ]