Rik ?quote:Op zondag 3 september 2006 11:26 schreef itsme het volgende:
Ik vind haar zeker niet lelijk maar heb wel vaak het idee dat ze sjacherijnig is.
Thanks !quote:
Ik denk steeds dat ik Lieske hoor, die klonk ook altijd of ze elk moment in huilen uit kon barsten.quote:Op zondag 3 september 2006 11:31 schreef toxikon het volgende:
pfft wat een slome die micheline, lijkt wel of ze in slow motion der tanden staat te poetsen.
wel een voordeel, nu hoor je haar zeikerige stem niet
Maar die poetste wel beter.quote:Op zondag 3 september 2006 11:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik Lieske hoor, die klonk ook altijd of ze elk moment in huilen uit kon barsten.
quote:Op zondag 3 september 2006 11:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik Lieske hoor, die klonk ook altijd of ze elk moment in huilen uit kon barsten.
Nou inderdaadquote:Op zondag 3 september 2006 11:34 schreef markna het volgende:
worden die zusjes nou niet zat van hun eigen gezeur
Om op te passen neem ik aan.quote:Op zondag 3 september 2006 11:39 schreef pullup het volgende:
Sabrina vind van de meisjes in het huis vooral Micheline degene die het best bij het zoontje van Mon past.
scanman heeft een sympathy voor dat jong, maar alleen omdat ie vor leuke tv zorgt geloof ik, niet omdat ie zo tof is.quote:Op zondag 3 september 2006 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vergis ik me, of is er echt gewoon niemand die E10 mag en leuk vindt?
Het ging meer om het typje Michelinequote:
Okquote:Op zondag 3 september 2006 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Het ging meer om het typje Micheline
het zal wel over het Tijn groepje gaan.quote:Op zondag 3 september 2006 11:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok
Wie bedoelde Hilde met 'ze' gaan ons zwartmaken?
der uit rossen, de bedden onder stroom zettenquote:Op zondag 3 september 2006 11:48 schreef Marrije het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin dat mensen weer gaan slapen na de haan?
Ik vind tot nu toe geen enkele bewoner echt zo leuk, dat hij/ zij tot mijn favorieten behoort.quote:Op zondag 3 september 2006 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vergis ik me, of is er echt gewoon niemand die E10 mag en leuk vindt?
Voor de kijkers.quote:Op zondag 3 september 2006 11:51 schreef markna het volgende:
BB is harder dan ooit
En van welke uitdrukking is dat een verbastering?quote:Op zondag 3 september 2006 11:54 schreef egmo het volgende:
Monique: "ik heb grote inlegkruisjes bij me voor als ik feest heb"![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef egmo het volgende:
E10cm
welkom bij de groepquote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef egmo het volgende:
en ja hoor![]()
...Sabje gaat douchen en wie komt daar weer rustig binnenwandelen ......E10cm
![]()
![]()
![]()
Jee wat heb ik een hekel aan dat jochie gekregen![]()
![]()
ik zie het amper meer, zoveel tieten gezien dit jaar..quote:Op zondag 3 september 2006 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn allemaal wel heel erg 'vrij' dit jaar. Niemand heeft problemen met naakt, mannen en vrouwen duiken met elkaar in de douche en iedereen loopt in en uit.
Win-win. Het scheelt hun een hoop moeilijkdoenerij, en wij hebben een goedlopend tietuh-topic.quote:Op zondag 3 september 2006 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn allemaal wel heel erg 'vrij' dit jaar. Niemand heeft problemen met naakt, mannen en vrouwen duiken met elkaar in de douche en iedereen loopt in en uit.
Vertel !quote:Op zondag 3 september 2006 12:24 schreef toxikon het volgende:
btw het is de moeite waard om de sv te lezen, ze hebben plofkop goed in de zeik genomen vannacht.(hopelijk heeft iemand wat geschreven)
Nee inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2006 12:36 schreef toxikon het volgende:
niemand die marlies effe helpt ?? lullig hoor, als een ander brood maakt staat de keuken vol
hallo het hele gebeuren duurde van00:30 tot 4:30 (toen viel ik om van de slaap) dat kan ik niet in 4 regels neer plempenquote:
Als het niet in vier regels kan mag het ook uitgebreider in het streamverslagentopic hoorquote:Op zondag 3 september 2006 12:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
hallo het hele gebeuren duurde van00:30 tot 4:30 (toen viel ik om van de slaap) dat kan ik niet in 4 regels neer plempen![]()
ze hebben het over zijn gedrag gehad, daarna over piemelsize etc vet lachen. toen ging hij bij de kampsjaken staan en daar werd zijn blauwtje geanalyseerd etc, ook vet lachen dus, en dan ben ik nog een boel vergeten
hehe 1 probleem, meestal als het interresant is ben ik half van de wereld, wat zich dan weer uit in een slechte interpunktie aangevuld met stijl en taalvautuh.quote:Op zondag 3 september 2006 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het niet in vier regels kan mag het ook uitgebreider in het streamverslagentopic hoor
tijn was daar vannacht heel duidelijk over, "wat niet herkennen met een petje? hoeveel mensen lopen er hier rond met 3 sterren getattoo-eerd op zijn armquote:Op zondag 3 september 2006 12:48 schreef riri het volgende:
Tijn loopt de hele tijd met een petje op...dat mag toch niet?
Ze heeft een hele mooie stemquote:Op zondag 3 september 2006 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet het niet, maar íets in Marlies begint me steeds meer aan te trekken. Ik vind het gewoon een heel tof wijf eigenlijk.
Zie de alfaman theorie in : Voer voor psychologenquote:Op zondag 3 september 2006 12:51 schreef wolferl het volgende:
Tijn gaat naar de keuken en bijna iedereen kruipt er achter aan. Eigenlijk best eng, dat ze overal heengaan waar Tijn zich ook verplaatst.
Boeiuh. Het doel (SV) heiligt alle middelenquote:Op zondag 3 september 2006 12:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
hehe 1 probleem, meestal als het interresant is ben ik half van de wereld, wat zich dan weer uit in een slechte interpunktie aangevuld met stijl en taalvautuh.![]()
Jacob van Lennepkadequote:Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef Marrije het volgende:
Sjaan woont aan de Jacob van Lendekade. Voor de geinteresseerde. 350 euro huur, inclusief water als ik het goed begrijp.
Je bedoeld die nassale toon die je doorgaaans ook bij cokesnuivers aantreft...quote:Op zondag 3 september 2006 12:58 schreef wolferl het volgende:
Marcia heeft zo'n vreemde stem.
Bijna twee druppels water met de stem van "Sita"quote:Op zondag 3 september 2006 12:58 schreef wolferl het volgende:
Marcia heeft zo'n vreemde stem.
Als Marcia iets snuift, dan is het de frisse lucht tijdens de zondagse boswandeling na de kerkgang.quote:Op zondag 3 september 2006 13:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bedoeld die nassale toon die je doorgaaans ook bij cokesnuivers aantreft...![]()
Ik weet niet wat ze in haar vrije tijd doet...maar het klinkt iig wel hetzelfde...quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Marcia iets snuift, dan is het de frisse lucht tijdens de zondagse boswandeling na de kerkgang.![]()
Sita is nog irritanter.quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Bijna twee druppels water met de stem van "Sita"
Dat vroeg ik mij ook al af.... Dooie punten eruit knippenquote:Op zondag 3 september 2006 13:16 schreef Kinga het volgende:
uhh, wtf is sab bij monique aant doen?
Misschien heb jij nog niet de leeftijd.quote:Op zondag 3 september 2006 13:21 schreef Piovan het volgende:
Waar kan je dat cjeken, ik zie alleen nickenlodeon.
canal+quote:Op zondag 3 september 2006 13:26 schreef Piovan het volgende:
Hey vuilak, zeg waar ik kan kijken.
Nou nou, dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op zondag 3 september 2006 13:44 schreef toxikon het volgende:
pep pep wil hilde naar de dbk komen voor een neqsgot
Stroomstoot danquote:Op zondag 3 september 2006 13:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft nou ook weer niet.
Dat bedoelde ik niet Bocaj, ik probeerde op een cryptische manier aan te geven dat dit soort verwensingen imho niet hoeven.quote:
ik moest lachenquote:Op zondag 3 september 2006 13:44 schreef toxikon het volgende:
pep pep wil hilde naar de dbk komen voor een neqsgot
Marktplaats kom ik nooit. Ebay welquote:Op zondag 3 september 2006 13:51 schreef Bocaj het volgende:
In dit soort gevallen als er nix te zien is op de streams struin ik altijd marktplaats.nl af
Zoek even naar een nieuwe programmaleidster dan asl je toch bezig bent.quote:Op zondag 3 september 2006 13:51 schreef Bocaj het volgende:
In dit soort gevallen als er nix te zien is op de streams struin ik altijd marktplaats.nl af
das waar ik zou proberen aardig te zijnquote:Op zondag 3 september 2006 13:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft nou ook weer niet.
Alles voor de kijkcijfers.... Is de volgende stap de streams helemaal afsluiten ?quote:Op zondag 3 september 2006 13:54 schreef funkie-indo het volgende:
Waarom geen stream in de slaapkamer? Bepaalde opzet van de regie?
Klopt; Etienne heeft het huis moeten verlaten wegens racistische uitlatingen......quote:Op zondag 3 september 2006 13:57 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zie alleen maar de gang op alle streams
quote:Op zondag 3 september 2006 13:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt; Etienne heeft het huis moeten verlaten wegens racistische uitlatingen......
Ze zijn aan het nomineren
Ze zijn de boel aan het opschonen van ongewenste elementen.quote:Op zondag 3 september 2006 13:58 schreef funkie-indo het volgende:
Volgens mij zit Hilde nu in een andere kamer dan de rest!
ik zie alleen de gang 4xquote:Op zondag 3 september 2006 14:03 schreef funkie-indo het volgende:
Kijk! Hilde en Rik zitten nu in dezelfde kamer!
Ik zie niets.quote:Op zondag 3 september 2006 14:03 schreef funkie-indo het volgende:
Kijk! Hilde en Rik zitten nu in dezelfde kamer!
WOOHOOquote:Op zondag 3 september 2006 13:58 schreef Nostalgist het volgende:
Hé: van de BB-site : 08:55Hoera hoera hoera het is zondag!
Voor niets of niemand komen de Bewoners hun bed uit. En waarom zouden ze ook! Het is immers een gewone zondagochtend. Een dag waarop men normaal gesproken kan uitslapen. Daar maken de Bewoners dan ook volop gebruik van. Maar deze zondag heeft een feestelijke tintje: de zoon van Monique is jarig. Misschien is dit een reden voor een feestje vandaag...
![]()
![]()
![]()
Als Semih de joker dan gebruikt, dan moet hij iemand aanwijzen die dan dus meteen genomineerd staat. Dat is wel vrij hard en levert hoogstwaarschijnlijk dikke ruzies op.quote:Op zondag 3 september 2006 14:08 schreef funkie-indo het volgende:
Ik denk dat Tijn zijn joker verkoopt aan de genomineerde Semih, want hij is volgens de zusjes "Moeder Maria", vanwegen zijn oprechtheid!
dat zal kampsjaak wel worden danquote:Op zondag 3 september 2006 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Semih de joker dan gebruikt, dan moet hij iemand aanwijzen die dan dus meteen genomineerd staat. Dat is wel vrij hard en levert hoogstwaarschijnlijk dikke ruzies op.
Kloothommel, zit ik een beetje de buren en mezelf blij te maken.... Wat een kutgrapquote:Op zondag 3 september 2006 14:02 schreef egmo het volgende:
[Klopt; Etienne heeft het huis moeten verlaten wegens racistische uitlatingen......
reden voor een feestje lijkt mij![]()
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Semih de joker dan gebruikt, dan moet hij iemand aanwijzen die dan dus meteen genomineerd staat. Dat is wel vrij hard en levert hoogstwaarschijnlijk dikke ruzies op.
Ik verwacht dat ze de uitslag van de nominatieronde komende maandag zullen vertellen in de liveuitzending.quote:Op zondag 3 september 2006 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verwacht ik niet, omdat ik denk dat Etienne ook al genomineerd zal staan.quote:Op zondag 3 september 2006 14:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze de uitslag van de nominatieronde komende maandag zullen vertellen in de liveuitzending.
Dan kan Tijn zijn joker verkopen, en dan hebben we weer een week ruzies. Semih zal without a doubt, Etienne nomineren.![]()
Een week (en duizenden smsjes) later denk ik.quote:Op zondag 3 september 2006 14:20 schreef funkie-indo het volgende:
En ook een 1ste exit in de liveuitzending?
Ik hoop niet dat ze gaan zeggen dat Semih en Marlies al op de bank zitten.......quote:Op zondag 3 september 2006 14:19 schreef bunnyma het volgende:
Vertelde Tanjalies vorig jaar niet dat vooral tijdens het nomineren er nogal werd gemanipuleerd?
Ben benieuwd of dat nu ook zo is. Dat men probeert sommige tot andere gedachten te brengen.
In dat geval wordt het Marcel...quote:Op zondag 3 september 2006 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verwacht ik niet, omdat ik denk dat Etienne ook al genomineerd zal staan.
lekker vooral omdat het over 1.10cm gaatquote:Op zondag 3 september 2006 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 DBK.... die zegt natuurlijk Semih.... en zegt BB.... "Jammer jongen, je nomineert iemand die al op de bank zit.... jij mag zelf vertrekken....."
Heerlijk dat dagdromen...
Etienne en Semih hebben elkaar verwond.... Ambulancepersoneel in het huis.quote:Op zondag 3 september 2006 14:26 schreef Wishjuh het volgende:
hmm 4 streams op de gang? Waarom dat?
quote:Op zondag 3 september 2006 14:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Etienne en Semih hebben elkaar verwond.... Ambulancepersoneel in het huis.
Het nomineren is begonnen
Sure. Heb jij ondertitels in je streams of zo ?quote:Op zondag 3 september 2006 14:29 schreef funkie-indo het volgende:
De 2 zusjes nomineren allebei Milica, meende ik te horen via de streams! En Marcia ook... dus zij heeft dan minstens 3 stemmen...
Dat doet me dan weer wél aan Lieske denken, maar volgens een aantal is er van jaloezie op Milica geen sprake dit jaarquote:Op zondag 3 september 2006 14:29 schreef funkie-indo het volgende:
De 2 zusjes nomineren allebei Milica, meende ik te horen via de streams! En Marcia ook... dus zij heeft dan minstens 3 stemmen...
Ik vond je altijd best wel leuk, maar na die k*tpost van je, niet meer, hahahahahahahaquote:Op zondag 3 september 2006 14:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Etienne en Semih hebben elkaar verwond.... Ambulancepersoneel in het huis.
Het nomineren is begonnen
Leugenaar, @nostalgist heeft bevestigd dat ie het huis uit is, nadat hij op de vuist is gegaan met Semih....quote:
Wacht de uitslag maar af!quote:Op zondag 3 september 2006 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sure. Heb jij ondertitels in je streams of zo ?
Kwestie van goed lezen.quote:Op zondag 3 september 2006 14:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vond je altijd best wel leuk, maar na die k*tpost van je, niet meer, hahahahahahaha
Zou in de lijn liggen van BB. Het steunen van bewoners in moeilijke dagen....quote:Op zondag 3 september 2006 14:34 schreef itsme het volgende:
wtf. Rot op zeg, een feestje omdat de zoon van Monique jarig is.![]()
![]()
Belachelijk dit.
Morgen is de poes van Hilde jarig...quote:Op zondag 3 september 2006 14:34 schreef itsme het volgende:
wtf. Rot op zeg, een feestje omdat de zoon van Monique jarig is.![]()
![]()
Belachelijk dit.
Precies. o wat een feest.quote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Morgen is de poes van Hilde jarig...
Zeker weten. Het wordt wel tijdquote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef Nostalgist het volgende:
En een feestje is altijd welkom toch ?![]()
Dat waren nog eens tijden !quote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef itsme het volgende:
bah. nu kunnen we niet eens meer liplezen. had speciaal een cursus gedaan.![]()
Duhhhhh ik kwam ff thuis en keek ff snel op scherm en zag dat staan... (ook de kleine lettertjes)quote:
ok ok... ik beken... ik heb gelogen...quote:Op zondag 3 september 2006 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leugenaar, @nostalgist heeft bevestigd dat ie het huis uit is, nadat hij op de vuist is gegaan met Semih....
Dat was toen wel enorm leukquote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef itsme het volgende:
bah. nu kunnen we niet eens meer liplezen. had speciaal een cursus gedaan.![]()
Waar ben je heen gelopen dan?quote:Op zondag 3 september 2006 14:37 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
ok ok... ik beken... ik heb gelogen...![]()
Monique lam. Tijn maakt avances. Daarom ook Sabrina los met Etienne. Marcel wordt daar kwaad om en drinkt zich een stuk in de kraag. Hilde grijpt haar kans en bespringt hem. Milica daardoor over de flos en aan de fles. Jeroen grijpt op zijn beurt haar weer.quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zou in de lijn liggen van BB. Het steunen van bewoners in moeilijke dagen....
En een feestje is altijd welkom toch ?![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Duhhhhh ik kwam ff thuis en keek ff snel op scherm en zag dat staan... (ook de kleine lettertjes)
ik dus keihard "YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS" roepen, buren vragen wat er is.... ikke zeggen dat E10 pleite is, en een halve minuut later moeten zeggen dat ik beetje te impulsief heb gereageerd..... (doe ik anders nooit)![]()
Exact.... en aangeschoten/dronken mensen zeggen eerder de waarheid, dus hopelijk een paar fikse ruziesquote:Op zondag 3 september 2006 14:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Monique lam. Tijn maakt avances. Daarom ook Sabrina los met Etienne. Marcel wordt daar kwaad om en drinkt zich een stuk in de kraag. Hilde grijpt haar kans en bespringt hem. Milica daardoor over de flos en aan de fles. Jeroen grijpt op zijn beurt haar weer.
Party !!!!!
Dan krijg ik zowaar een beeeetje medelijden met Marcel>>quote:Op zondag 3 september 2006 14:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Monique lam. Tijn maakt avances. Daarom ook Sabrina los met Etienne. Marcel wordt daar kwaad om en drinkt zich een stuk in de kraag. Hilde grijpt haar kans en bespringt hem. Milica daardoor over de flos en aan de fles. Jeroen grijpt op zijn beurt haar weer.
Party !!!!!
Hmm ben het er niet mee eens. Ja het is even leuk, of kan het zijn al betwijfel ik het, voor de kijkers, maar merkte gisteren dat iedereen een beetje gek werd van het niets doen. Had die ontwkikkeling hoe dat verder ging, liever gezien.quote:
En in een hardere BB mogen geen feestjes omdat....?quote:Op zondag 3 september 2006 14:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Dit zou toch een hardere BB worden?
De reden vind ik belachelijk.
hehe ja ben net wakker he... maar heb mezelf al hersteldquote:Op zondag 3 september 2006 14:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar ben je heen gelopen dan?
De wegen van BB zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zondag 3 september 2006 14:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Dit zou toch een hardere BB worden?
De reden vind ik belachelijk.
.. ik het ze niet gun?quote:Op zondag 3 september 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En in een hardere BB mogen geen feestjes omdat....?
Leuk gedacht, maar als je de afgelopen dagen wat hebt gevolgd, weet je dat niet niet zo zal zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 14:33 schreef wolferl het volgende:
Ik denk het volgende.
Etienne ---> Semih
Marcel ---> Tijn
Jeroen ---> Semih
Micheline ---> Hilde
Egbert ---> Hilde
Marcia ---> Milica
Janine ---> Egbert
Monique ---> Etienne
Sabrina ---> Marcia
Tijn ---> Etienne
Rik ---> Etienne
Milica ---> Egbert
Marlies ---> Etienne
Hilde ---> Semih
Semih ---> Etienne
Ik ben al lang wakker, maar ook niet scherp genoeg.......quote:Op zondag 3 september 2006 14:41 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
hehe ja ben net wakker he... maar heb mezelf al hersteld
Knap dat je dat lukt! Je bent wellicht de enige.quote:Op zondag 3 september 2006 14:41 schreef funkie-indo het volgende:
[..]
Dan krijg ik zowaar een beeeetje medelijden met Marcel>>
quote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Morgen is de poes van Hilde jarig...
sarcastisch bedoeld!quote:Op zondag 3 september 2006 14:47 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Knap dat je dat lukt! Je bent wellicht de enige.
In het onderste plaatje is Anton (heel kort weliswaar) te zienquote:Op zondag 3 september 2006 14:45 schreef bbfakir het volgende:
Zoek de verschillen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Welnee. Bovendien kan het niet want hij zit in de Franse slaapkamer.quote:Op zondag 3 september 2006 14:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In het onderste plaatje is Anton (heel kort weliswaar) te zien![]()
En ons dan ?quote:
Hij sloeg de deur wel hard dicht ja!quote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef BBoon het volgende:
Zo is Semih boos???
Ja vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef noucky het volgende:
wat komt semih kwaad terug lopen, wat zou er zijn ?
Semih heeft Etienne in elkaar geslagen. Er is politie in het huis.quote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef ThaSandman het volgende:
Ik zet net de streams aan maar ik zie alleen deuren![]()
In nuchtere toestand is deze groep veel te veel op zijn hoede. Het enige moment waarop ze heel misschien de camera's een beetje kunnen vergeten is met flink wat drank op. Daarom mogen er wat mij betreft veel meer feestjes..... en ook langere tijd muziek. Dus geen kwartiertje muziek zoals laatste keer.quote:
Ja hij smeet echt met die deur. deed pijn aan mijn oren.quote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef BBoon het volgende:
Zo is Semih boos???
Misschien heeft ie op een filmpje achter elkaar wat uitspraken van E-tjen gezien?quote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef noucky het volgende:
wat komt semih kwaad terug lopen, wat zou er zijn ?
Prima maar doe het dan continu, laat ze maar zuipen en zo.quote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In nuchtere toestand is deze groep veel te veel op zijn hoede. Het enige moment waarop ze heel misschien de camera's een beetje kunnen vergeten is met flink wat drank op. Daarom mogen er wat mij betreft veel meer feestjes..... en ook langere tijd muziek. Dus geen kwartiertje muziek zoals laatste keer.
Notabene in het land van de bedenkers is de saaiste BB die ik ook gezien hebquote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef ThaSandman het volgende:
Ik zet net de streams aan maar ik zie alleen deuren![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In nuchtere toestand is deze groep veel te veel op zijn hoede. Het enige moment waarop ze heel misschien de camera's een beetje kunnen vergeten is met flink wat drank op. Daarom mogen er wat mij betreft veel meer feestjes..... en ook langere tijd muziek. Dus geen kwartiertje muziek zoals laatste keer.
Wauw , dat zou heftig zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien heeft ie op een filmpje achter elkaar wat uitspraken van E-tjen gezien?
En na 10 minuten heeft Hilde alweer teveel op, onstaat er weer een halve rel en hoppa weg streamsquote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me dan eerder dat zijn nominaties niet goedgekeurd zijn of zo.quote:Op zondag 3 september 2006 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien heeft ie op een filmpje achter elkaar wat uitspraken van E-tjen gezien?
Hij heeft BB de waarheid gezegd. De psycholoog probeert haar nu op te kalefateren...quote:Op zondag 3 september 2006 14:56 schreef BBoon het volgende:
Duurt ook lang voor de volgende moet. Zou Semih de DBK verbouwd hebben ????
quote:Op zondag 3 september 2006 14:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij heeft BB de waarheid gezegd. De psycholoog probeert haar nu op te kalefateren...
Extreme mensen,en de meeste single, ook veel jongerenquote:Op zondag 3 september 2006 14:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Notabebe in het land van de bedenkers is de saaiste BB die ik ook gezien heb![]()
Australie was stukken leuker en ook de laatse BB UK was stukken spannender, waarom zijn die al afgelopen![]()
Als de rel maar niet over allochtonen gaat, dan mogen we gewoon meekijken hoe ze elkaar het hoofd inslaan....quote:Op zondag 3 september 2006 14:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
En na 10 minuten heeft Hilde alweer teveel op, onstaat er weer een halve rel en hoppa weg streams![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:59 schreef wolferl het volgende:
BB gaat stoken....dat doen ze goed.
Hummie is ingestort van vermoeidheidquote:Op zondag 3 september 2006 14:59 schreef GeKa het volgende:
Ik schakel net in, maar zie alleen maar vier keer een gang.
Wat is er aan de hand?
De redactie verzon daar ook veel meer leuke opdrachten, Australie met de fridaynight live uitzendingenquote:Op zondag 3 september 2006 14:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Extreme mensen,en de meeste single, ook veel jongeren
Peter, dit is COS.... straks wordt flugel weer boosquote:
quote:Op zondag 3 september 2006 15:06 schreef wolferl het volgende:
Tanja nomineerde al iemand als diegene de deksel van de boter er niet goed op deed.
Nathalie kon er niet om lachen. Dat was het einde van BB voor haar....quote:Op zondag 3 september 2006 15:07 schreef BBoon het volgende:
[..]
![]()
Dat is waar ook , vond ik wel een leuke.
Ik hoor alles vierdubbel versterktquote:Op zondag 3 september 2006 15:10 schreef Andrea001 het volgende:
hahahaha dat geluid op die wc met Janine...
quote:Op zondag 3 september 2006 15:09 schreef wolferl het volgende:
Janine moet even haar broertje uitpoepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |