Rik ?quote:Op zondag 3 september 2006 11:26 schreef itsme het volgende:
Ik vind haar zeker niet lelijk maar heb wel vaak het idee dat ze sjacherijnig is.
Thanks !quote:
Ik denk steeds dat ik Lieske hoor, die klonk ook altijd of ze elk moment in huilen uit kon barsten.quote:Op zondag 3 september 2006 11:31 schreef toxikon het volgende:
pfft wat een slome die micheline, lijkt wel of ze in slow motion der tanden staat te poetsen.
wel een voordeel, nu hoor je haar zeikerige stem niet
Maar die poetste wel beter.quote:Op zondag 3 september 2006 11:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik Lieske hoor, die klonk ook altijd of ze elk moment in huilen uit kon barsten.
quote:Op zondag 3 september 2006 11:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik Lieske hoor, die klonk ook altijd of ze elk moment in huilen uit kon barsten.
Nou inderdaadquote:Op zondag 3 september 2006 11:34 schreef markna het volgende:
worden die zusjes nou niet zat van hun eigen gezeur
Om op te passen neem ik aan.quote:Op zondag 3 september 2006 11:39 schreef pullup het volgende:
Sabrina vind van de meisjes in het huis vooral Micheline degene die het best bij het zoontje van Mon past.
scanman heeft een sympathy voor dat jong, maar alleen omdat ie vor leuke tv zorgt geloof ik, niet omdat ie zo tof is.quote:Op zondag 3 september 2006 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vergis ik me, of is er echt gewoon niemand die E10 mag en leuk vindt?
Het ging meer om het typje Michelinequote:
Okquote:Op zondag 3 september 2006 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Het ging meer om het typje Micheline
het zal wel over het Tijn groepje gaan.quote:Op zondag 3 september 2006 11:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok
Wie bedoelde Hilde met 'ze' gaan ons zwartmaken?
der uit rossen, de bedden onder stroom zettenquote:Op zondag 3 september 2006 11:48 schreef Marrije het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin dat mensen weer gaan slapen na de haan?
Ik vind tot nu toe geen enkele bewoner echt zo leuk, dat hij/ zij tot mijn favorieten behoort.quote:Op zondag 3 september 2006 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vergis ik me, of is er echt gewoon niemand die E10 mag en leuk vindt?
Voor de kijkers.quote:Op zondag 3 september 2006 11:51 schreef markna het volgende:
BB is harder dan ooit
En van welke uitdrukking is dat een verbastering?quote:Op zondag 3 september 2006 11:54 schreef egmo het volgende:
Monique: "ik heb grote inlegkruisjes bij me voor als ik feest heb"![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef egmo het volgende:
E10cm
welkom bij de groepquote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef egmo het volgende:
en ja hoor![]()
...Sabje gaat douchen en wie komt daar weer rustig binnenwandelen ......E10cm
![]()
![]()
![]()
Jee wat heb ik een hekel aan dat jochie gekregen![]()
![]()
ik zie het amper meer, zoveel tieten gezien dit jaar..quote:Op zondag 3 september 2006 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn allemaal wel heel erg 'vrij' dit jaar. Niemand heeft problemen met naakt, mannen en vrouwen duiken met elkaar in de douche en iedereen loopt in en uit.
Win-win. Het scheelt hun een hoop moeilijkdoenerij, en wij hebben een goedlopend tietuh-topic.quote:Op zondag 3 september 2006 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn allemaal wel heel erg 'vrij' dit jaar. Niemand heeft problemen met naakt, mannen en vrouwen duiken met elkaar in de douche en iedereen loopt in en uit.
Vertel !quote:Op zondag 3 september 2006 12:24 schreef toxikon het volgende:
btw het is de moeite waard om de sv te lezen, ze hebben plofkop goed in de zeik genomen vannacht.(hopelijk heeft iemand wat geschreven)
Nee inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2006 12:36 schreef toxikon het volgende:
niemand die marlies effe helpt ?? lullig hoor, als een ander brood maakt staat de keuken vol
hallo het hele gebeuren duurde van00:30 tot 4:30 (toen viel ik om van de slaap) dat kan ik niet in 4 regels neer plempenquote:
Als het niet in vier regels kan mag het ook uitgebreider in het streamverslagentopic hoorquote:Op zondag 3 september 2006 12:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
hallo het hele gebeuren duurde van00:30 tot 4:30 (toen viel ik om van de slaap) dat kan ik niet in 4 regels neer plempen![]()
ze hebben het over zijn gedrag gehad, daarna over piemelsize etc vet lachen. toen ging hij bij de kampsjaken staan en daar werd zijn blauwtje geanalyseerd etc, ook vet lachen dus, en dan ben ik nog een boel vergeten
hehe 1 probleem, meestal als het interresant is ben ik half van de wereld, wat zich dan weer uit in een slechte interpunktie aangevuld met stijl en taalvautuh.quote:Op zondag 3 september 2006 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het niet in vier regels kan mag het ook uitgebreider in het streamverslagentopic hoor
tijn was daar vannacht heel duidelijk over, "wat niet herkennen met een petje? hoeveel mensen lopen er hier rond met 3 sterren getattoo-eerd op zijn armquote:Op zondag 3 september 2006 12:48 schreef riri het volgende:
Tijn loopt de hele tijd met een petje op...dat mag toch niet?
Ze heeft een hele mooie stemquote:Op zondag 3 september 2006 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet het niet, maar íets in Marlies begint me steeds meer aan te trekken. Ik vind het gewoon een heel tof wijf eigenlijk.
Zie de alfaman theorie in : Voer voor psychologenquote:Op zondag 3 september 2006 12:51 schreef wolferl het volgende:
Tijn gaat naar de keuken en bijna iedereen kruipt er achter aan. Eigenlijk best eng, dat ze overal heengaan waar Tijn zich ook verplaatst.
Boeiuh. Het doel (SV) heiligt alle middelenquote:Op zondag 3 september 2006 12:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
hehe 1 probleem, meestal als het interresant is ben ik half van de wereld, wat zich dan weer uit in een slechte interpunktie aangevuld met stijl en taalvautuh.![]()
Jacob van Lennepkadequote:Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef Marrije het volgende:
Sjaan woont aan de Jacob van Lendekade. Voor de geinteresseerde. 350 euro huur, inclusief water als ik het goed begrijp.
Je bedoeld die nassale toon die je doorgaaans ook bij cokesnuivers aantreft...quote:Op zondag 3 september 2006 12:58 schreef wolferl het volgende:
Marcia heeft zo'n vreemde stem.
Bijna twee druppels water met de stem van "Sita"quote:Op zondag 3 september 2006 12:58 schreef wolferl het volgende:
Marcia heeft zo'n vreemde stem.
Als Marcia iets snuift, dan is het de frisse lucht tijdens de zondagse boswandeling na de kerkgang.quote:Op zondag 3 september 2006 13:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bedoeld die nassale toon die je doorgaaans ook bij cokesnuivers aantreft...![]()
Ik weet niet wat ze in haar vrije tijd doet...maar het klinkt iig wel hetzelfde...quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Marcia iets snuift, dan is het de frisse lucht tijdens de zondagse boswandeling na de kerkgang.![]()
Sita is nog irritanter.quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Bijna twee druppels water met de stem van "Sita"
Dat vroeg ik mij ook al af.... Dooie punten eruit knippenquote:Op zondag 3 september 2006 13:16 schreef Kinga het volgende:
uhh, wtf is sab bij monique aant doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |