Misschien heb jij nog niet de leeftijd.quote:Op zondag 3 september 2006 13:21 schreef Piovan het volgende:
Waar kan je dat cjeken, ik zie alleen nickenlodeon.
canal+quote:Op zondag 3 september 2006 13:26 schreef Piovan het volgende:
Hey vuilak, zeg waar ik kan kijken.
Nou nou, dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op zondag 3 september 2006 13:44 schreef toxikon het volgende:
pep pep wil hilde naar de dbk komen voor een neqsgot
Stroomstoot danquote:Op zondag 3 september 2006 13:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft nou ook weer niet.
Dat bedoelde ik niet Bocaj, ik probeerde op een cryptische manier aan te geven dat dit soort verwensingen imho niet hoeven.quote:
ik moest lachenquote:Op zondag 3 september 2006 13:44 schreef toxikon het volgende:
pep pep wil hilde naar de dbk komen voor een neqsgot
Marktplaats kom ik nooit. Ebay welquote:Op zondag 3 september 2006 13:51 schreef Bocaj het volgende:
In dit soort gevallen als er nix te zien is op de streams struin ik altijd marktplaats.nl af
Zoek even naar een nieuwe programmaleidster dan asl je toch bezig bent.quote:Op zondag 3 september 2006 13:51 schreef Bocaj het volgende:
In dit soort gevallen als er nix te zien is op de streams struin ik altijd marktplaats.nl af
das waar ik zou proberen aardig te zijnquote:Op zondag 3 september 2006 13:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft nou ook weer niet.
Alles voor de kijkcijfers.... Is de volgende stap de streams helemaal afsluiten ?quote:Op zondag 3 september 2006 13:54 schreef funkie-indo het volgende:
Waarom geen stream in de slaapkamer? Bepaalde opzet van de regie?
Klopt; Etienne heeft het huis moeten verlaten wegens racistische uitlatingen......quote:Op zondag 3 september 2006 13:57 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zie alleen maar de gang op alle streams
quote:Op zondag 3 september 2006 13:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt; Etienne heeft het huis moeten verlaten wegens racistische uitlatingen......
Ze zijn aan het nomineren
Ze zijn de boel aan het opschonen van ongewenste elementen.quote:Op zondag 3 september 2006 13:58 schreef funkie-indo het volgende:
Volgens mij zit Hilde nu in een andere kamer dan de rest!
ik zie alleen de gang 4xquote:Op zondag 3 september 2006 14:03 schreef funkie-indo het volgende:
Kijk! Hilde en Rik zitten nu in dezelfde kamer!
Ik zie niets.quote:Op zondag 3 september 2006 14:03 schreef funkie-indo het volgende:
Kijk! Hilde en Rik zitten nu in dezelfde kamer!
WOOHOOquote:Op zondag 3 september 2006 13:58 schreef Nostalgist het volgende:
Hé: van de BB-site : 08:55Hoera hoera hoera het is zondag!
Voor niets of niemand komen de Bewoners hun bed uit. En waarom zouden ze ook! Het is immers een gewone zondagochtend. Een dag waarop men normaal gesproken kan uitslapen. Daar maken de Bewoners dan ook volop gebruik van. Maar deze zondag heeft een feestelijke tintje: de zoon van Monique is jarig. Misschien is dit een reden voor een feestje vandaag...
![]()
![]()
![]()
Als Semih de joker dan gebruikt, dan moet hij iemand aanwijzen die dan dus meteen genomineerd staat. Dat is wel vrij hard en levert hoogstwaarschijnlijk dikke ruzies op.quote:Op zondag 3 september 2006 14:08 schreef funkie-indo het volgende:
Ik denk dat Tijn zijn joker verkoopt aan de genomineerde Semih, want hij is volgens de zusjes "Moeder Maria", vanwegen zijn oprechtheid!
dat zal kampsjaak wel worden danquote:Op zondag 3 september 2006 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Semih de joker dan gebruikt, dan moet hij iemand aanwijzen die dan dus meteen genomineerd staat. Dat is wel vrij hard en levert hoogstwaarschijnlijk dikke ruzies op.
Kloothommel, zit ik een beetje de buren en mezelf blij te maken.... Wat een kutgrapquote:Op zondag 3 september 2006 14:02 schreef egmo het volgende:
[Klopt; Etienne heeft het huis moeten verlaten wegens racistische uitlatingen......
reden voor een feestje lijkt mij![]()
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Semih de joker dan gebruikt, dan moet hij iemand aanwijzen die dan dus meteen genomineerd staat. Dat is wel vrij hard en levert hoogstwaarschijnlijk dikke ruzies op.
Ik verwacht dat ze de uitslag van de nominatieronde komende maandag zullen vertellen in de liveuitzending.quote:Op zondag 3 september 2006 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verwacht ik niet, omdat ik denk dat Etienne ook al genomineerd zal staan.quote:Op zondag 3 september 2006 14:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze de uitslag van de nominatieronde komende maandag zullen vertellen in de liveuitzending.
Dan kan Tijn zijn joker verkopen, en dan hebben we weer een week ruzies. Semih zal without a doubt, Etienne nomineren.![]()
Een week (en duizenden smsjes) later denk ik.quote:Op zondag 3 september 2006 14:20 schreef funkie-indo het volgende:
En ook een 1ste exit in de liveuitzending?
Ik hoop niet dat ze gaan zeggen dat Semih en Marlies al op de bank zitten.......quote:Op zondag 3 september 2006 14:19 schreef bunnyma het volgende:
Vertelde Tanjalies vorig jaar niet dat vooral tijdens het nomineren er nogal werd gemanipuleerd?
Ben benieuwd of dat nu ook zo is. Dat men probeert sommige tot andere gedachten te brengen.
In dat geval wordt het Marcel...quote:Op zondag 3 september 2006 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verwacht ik niet, omdat ik denk dat Etienne ook al genomineerd zal staan.
lekker vooral omdat het over 1.10cm gaatquote:Op zondag 3 september 2006 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 DBK.... die zegt natuurlijk Semih.... en zegt BB.... "Jammer jongen, je nomineert iemand die al op de bank zit.... jij mag zelf vertrekken....."
Heerlijk dat dagdromen...
Etienne en Semih hebben elkaar verwond.... Ambulancepersoneel in het huis.quote:Op zondag 3 september 2006 14:26 schreef Wishjuh het volgende:
hmm 4 streams op de gang? Waarom dat?
quote:Op zondag 3 september 2006 14:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Etienne en Semih hebben elkaar verwond.... Ambulancepersoneel in het huis.
Het nomineren is begonnen
Sure. Heb jij ondertitels in je streams of zo ?quote:Op zondag 3 september 2006 14:29 schreef funkie-indo het volgende:
De 2 zusjes nomineren allebei Milica, meende ik te horen via de streams! En Marcia ook... dus zij heeft dan minstens 3 stemmen...
Dat doet me dan weer wél aan Lieske denken, maar volgens een aantal is er van jaloezie op Milica geen sprake dit jaarquote:Op zondag 3 september 2006 14:29 schreef funkie-indo het volgende:
De 2 zusjes nomineren allebei Milica, meende ik te horen via de streams! En Marcia ook... dus zij heeft dan minstens 3 stemmen...
Ik vond je altijd best wel leuk, maar na die k*tpost van je, niet meer, hahahahahahahaquote:Op zondag 3 september 2006 14:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Etienne en Semih hebben elkaar verwond.... Ambulancepersoneel in het huis.
Het nomineren is begonnen
Leugenaar, @nostalgist heeft bevestigd dat ie het huis uit is, nadat hij op de vuist is gegaan met Semih....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |