Wauw , dat zou heftig zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien heeft ie op een filmpje achter elkaar wat uitspraken van E-tjen gezien?
En na 10 minuten heeft Hilde alweer teveel op, onstaat er weer een halve rel en hoppa weg streamsquote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In nuchtere toestand is deze groep veel te veel op zijn hoede. Het enige moment waarop ze heel misschien de camera's een beetje kunnen vergeten is met flink wat drank op. Daarom mogen er wat mij betreft veel meer feestjes..... en ook langere tijd muziek. Dus geen kwartiertje muziek zoals laatste keer.
Lijkt me dan eerder dat zijn nominaties niet goedgekeurd zijn of zo.quote:Op zondag 3 september 2006 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien heeft ie op een filmpje achter elkaar wat uitspraken van E-tjen gezien?
Hij heeft BB de waarheid gezegd. De psycholoog probeert haar nu op te kalefateren...quote:Op zondag 3 september 2006 14:56 schreef BBoon het volgende:
Duurt ook lang voor de volgende moet. Zou Semih de DBK verbouwd hebben ????
quote:Op zondag 3 september 2006 14:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij heeft BB de waarheid gezegd. De psycholoog probeert haar nu op te kalefateren...
Extreme mensen,en de meeste single, ook veel jongerenquote:Op zondag 3 september 2006 14:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Notabebe in het land van de bedenkers is de saaiste BB die ik ook gezien heb![]()
Australie was stukken leuker en ook de laatse BB UK was stukken spannender, waarom zijn die al afgelopen![]()
Als de rel maar niet over allochtonen gaat, dan mogen we gewoon meekijken hoe ze elkaar het hoofd inslaan....quote:Op zondag 3 september 2006 14:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
En na 10 minuten heeft Hilde alweer teveel op, onstaat er weer een halve rel en hoppa weg streams![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:59 schreef wolferl het volgende:
BB gaat stoken....dat doen ze goed.
Hummie is ingestort van vermoeidheidquote:Op zondag 3 september 2006 14:59 schreef GeKa het volgende:
Ik schakel net in, maar zie alleen maar vier keer een gang.
Wat is er aan de hand?
De redactie verzon daar ook veel meer leuke opdrachten, Australie met de fridaynight live uitzendingenquote:Op zondag 3 september 2006 14:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Extreme mensen,en de meeste single, ook veel jongeren
Peter, dit is COS.... straks wordt flugel weer boosquote:
quote:Op zondag 3 september 2006 15:06 schreef wolferl het volgende:
Tanja nomineerde al iemand als diegene de deksel van de boter er niet goed op deed.
Nathalie kon er niet om lachen. Dat was het einde van BB voor haar....quote:Op zondag 3 september 2006 15:07 schreef BBoon het volgende:
[..]
![]()
Dat is waar ook , vond ik wel een leuke.
Ik hoor alles vierdubbel versterktquote:Op zondag 3 september 2006 15:10 schreef Andrea001 het volgende:
hahahaha dat geluid op die wc met Janine...
quote:Op zondag 3 september 2006 15:09 schreef wolferl het volgende:
Janine moet even haar broertje uitpoepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |