Wacht de uitslag maar af!quote:Op zondag 3 september 2006 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sure. Heb jij ondertitels in je streams of zo ?
Kwestie van goed lezen.quote:Op zondag 3 september 2006 14:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vond je altijd best wel leuk, maar na die k*tpost van je, niet meer, hahahahahahaha
Zou in de lijn liggen van BB. Het steunen van bewoners in moeilijke dagen....quote:Op zondag 3 september 2006 14:34 schreef itsme het volgende:
wtf. Rot op zeg, een feestje omdat de zoon van Monique jarig is.![]()
![]()
Belachelijk dit.
Morgen is de poes van Hilde jarig...quote:Op zondag 3 september 2006 14:34 schreef itsme het volgende:
wtf. Rot op zeg, een feestje omdat de zoon van Monique jarig is.![]()
![]()
Belachelijk dit.
Precies. o wat een feest.quote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Morgen is de poes van Hilde jarig...
Zeker weten. Het wordt wel tijdquote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef Nostalgist het volgende:
En een feestje is altijd welkom toch ?![]()
Dat waren nog eens tijden !quote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef itsme het volgende:
bah. nu kunnen we niet eens meer liplezen. had speciaal een cursus gedaan.![]()
Duhhhhh ik kwam ff thuis en keek ff snel op scherm en zag dat staan... (ook de kleine lettertjes)quote:
ok ok... ik beken... ik heb gelogen...quote:Op zondag 3 september 2006 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leugenaar, @nostalgist heeft bevestigd dat ie het huis uit is, nadat hij op de vuist is gegaan met Semih....
Dat was toen wel enorm leukquote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef itsme het volgende:
bah. nu kunnen we niet eens meer liplezen. had speciaal een cursus gedaan.![]()
Waar ben je heen gelopen dan?quote:Op zondag 3 september 2006 14:37 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
ok ok... ik beken... ik heb gelogen...![]()
Monique lam. Tijn maakt avances. Daarom ook Sabrina los met Etienne. Marcel wordt daar kwaad om en drinkt zich een stuk in de kraag. Hilde grijpt haar kans en bespringt hem. Milica daardoor over de flos en aan de fles. Jeroen grijpt op zijn beurt haar weer.quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zou in de lijn liggen van BB. Het steunen van bewoners in moeilijke dagen....
En een feestje is altijd welkom toch ?![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Duhhhhh ik kwam ff thuis en keek ff snel op scherm en zag dat staan... (ook de kleine lettertjes)
ik dus keihard "YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS" roepen, buren vragen wat er is.... ikke zeggen dat E10 pleite is, en een halve minuut later moeten zeggen dat ik beetje te impulsief heb gereageerd..... (doe ik anders nooit)![]()
Exact.... en aangeschoten/dronken mensen zeggen eerder de waarheid, dus hopelijk een paar fikse ruziesquote:Op zondag 3 september 2006 14:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Monique lam. Tijn maakt avances. Daarom ook Sabrina los met Etienne. Marcel wordt daar kwaad om en drinkt zich een stuk in de kraag. Hilde grijpt haar kans en bespringt hem. Milica daardoor over de flos en aan de fles. Jeroen grijpt op zijn beurt haar weer.
Party !!!!!
Dan krijg ik zowaar een beeeetje medelijden met Marcel>>quote:Op zondag 3 september 2006 14:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Monique lam. Tijn maakt avances. Daarom ook Sabrina los met Etienne. Marcel wordt daar kwaad om en drinkt zich een stuk in de kraag. Hilde grijpt haar kans en bespringt hem. Milica daardoor over de flos en aan de fles. Jeroen grijpt op zijn beurt haar weer.
Party !!!!!
Hmm ben het er niet mee eens. Ja het is even leuk, of kan het zijn al betwijfel ik het, voor de kijkers, maar merkte gisteren dat iedereen een beetje gek werd van het niets doen. Had die ontwkikkeling hoe dat verder ging, liever gezien.quote:
En in een hardere BB mogen geen feestjes omdat....?quote:Op zondag 3 september 2006 14:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Dit zou toch een hardere BB worden?
De reden vind ik belachelijk.
hehe ja ben net wakker he... maar heb mezelf al hersteldquote:Op zondag 3 september 2006 14:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar ben je heen gelopen dan?
De wegen van BB zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zondag 3 september 2006 14:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Dit zou toch een hardere BB worden?
De reden vind ik belachelijk.
.. ik het ze niet gun?quote:Op zondag 3 september 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En in een hardere BB mogen geen feestjes omdat....?
Leuk gedacht, maar als je de afgelopen dagen wat hebt gevolgd, weet je dat niet niet zo zal zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 14:33 schreef wolferl het volgende:
Ik denk het volgende.
Etienne ---> Semih
Marcel ---> Tijn
Jeroen ---> Semih
Micheline ---> Hilde
Egbert ---> Hilde
Marcia ---> Milica
Janine ---> Egbert
Monique ---> Etienne
Sabrina ---> Marcia
Tijn ---> Etienne
Rik ---> Etienne
Milica ---> Egbert
Marlies ---> Etienne
Hilde ---> Semih
Semih ---> Etienne
Ik ben al lang wakker, maar ook niet scherp genoeg.......quote:Op zondag 3 september 2006 14:41 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
hehe ja ben net wakker he... maar heb mezelf al hersteld
Knap dat je dat lukt! Je bent wellicht de enige.quote:Op zondag 3 september 2006 14:41 schreef funkie-indo het volgende:
[..]
Dan krijg ik zowaar een beeeetje medelijden met Marcel>>
quote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Morgen is de poes van Hilde jarig...
sarcastisch bedoeld!quote:Op zondag 3 september 2006 14:47 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Knap dat je dat lukt! Je bent wellicht de enige.
In het onderste plaatje is Anton (heel kort weliswaar) te zienquote:Op zondag 3 september 2006 14:45 schreef bbfakir het volgende:
Zoek de verschillen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Welnee. Bovendien kan het niet want hij zit in de Franse slaapkamer.quote:Op zondag 3 september 2006 14:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In het onderste plaatje is Anton (heel kort weliswaar) te zien![]()
En ons dan ?quote:
Hij sloeg de deur wel hard dicht ja!quote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef BBoon het volgende:
Zo is Semih boos???
Ja vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef noucky het volgende:
wat komt semih kwaad terug lopen, wat zou er zijn ?
Semih heeft Etienne in elkaar geslagen. Er is politie in het huis.quote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef ThaSandman het volgende:
Ik zet net de streams aan maar ik zie alleen deuren![]()
In nuchtere toestand is deze groep veel te veel op zijn hoede. Het enige moment waarop ze heel misschien de camera's een beetje kunnen vergeten is met flink wat drank op. Daarom mogen er wat mij betreft veel meer feestjes..... en ook langere tijd muziek. Dus geen kwartiertje muziek zoals laatste keer.quote:
Ja hij smeet echt met die deur. deed pijn aan mijn oren.quote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef BBoon het volgende:
Zo is Semih boos???
Misschien heeft ie op een filmpje achter elkaar wat uitspraken van E-tjen gezien?quote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef noucky het volgende:
wat komt semih kwaad terug lopen, wat zou er zijn ?
Prima maar doe het dan continu, laat ze maar zuipen en zo.quote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In nuchtere toestand is deze groep veel te veel op zijn hoede. Het enige moment waarop ze heel misschien de camera's een beetje kunnen vergeten is met flink wat drank op. Daarom mogen er wat mij betreft veel meer feestjes..... en ook langere tijd muziek. Dus geen kwartiertje muziek zoals laatste keer.
Notabene in het land van de bedenkers is de saaiste BB die ik ook gezien hebquote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef ThaSandman het volgende:
Ik zet net de streams aan maar ik zie alleen deuren![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In nuchtere toestand is deze groep veel te veel op zijn hoede. Het enige moment waarop ze heel misschien de camera's een beetje kunnen vergeten is met flink wat drank op. Daarom mogen er wat mij betreft veel meer feestjes..... en ook langere tijd muziek. Dus geen kwartiertje muziek zoals laatste keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |