Kon gratis mee maar die tyfusherrie is mij geen vrije dag waardquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Deze avond in DB geweest![]()
Iron Maiden - 27.11.06 - Brabanthallen
Waar bijft jouw DB tattoo?quote:Op woensdag 29 november 2006 01:46 schreef DutchGooner het volgende:
Oja, de echte Bosschenaar neemt natuurlijk zo'n tattoo....
[afbeelding]
Toch lullig als dadelijk het kengetal mocht veranderen
Nope.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:35 schreef Hathor het volgende:
Is dat jouw arm DG ?
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:46 schreef DutchGooner het volgende:
Toch lullig als dadelijk het kengetal mocht veranderen
Wacht, hockey jij bij den bosch?quote:Op zondag 26 november 2006 16:48 schreef opgebaarde het volgende:
Vrijdagnacht zijn 2 vrouwen van in de 20 doodgereden door 2 allochtonen die een auto hadden gejat, bij de kuil en na het ongeluk waarbij de gestolen auto totaal naar de klote was zijn ze gevlucht. Ze zijn al aangehouden neem ik aan. Ik heb dit allemaal gemist en hoorde er daarnet bij de hockey pas iets over. Het schijnt zelfs zo te zijn dat de politie alle kroegen die avond langs is geweest om de 2 daders te vinden, ik was in de 3 (sorry) en daar heb ik er niks van gemerkt. Vanmiddag rond 12 uur reed ik bij de schroef en het was afgezet, iemand meer nieuws?
Nee toch hequote:Op vrijdag 15 december 2006 09:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nope bij mop
Wij zitten bij 2 heren teams van Den Bosch in de poule
quote:
Oke, ik vergeef het jequote:Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
![]()
Ik ben me heel goed bewust van de slechte naam en die naam is er terecht maar speel daar als sinds de jeugd en vriendenteampje, dus geen reden om te moven.
Ik heb het van mijn zus gehoord.quote:Op zondag 26 november 2006 17:42 schreef Hathor het volgende:
Staat nergens bij dat het allochtonen waren, hoe is dat bekend geworden ?
Je bent 27 man!quote:Op woensdag 20 december 2006 19:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Crofty-bommen galore hierzit te wachten op het eerste geschreeuw na een knal.
Bedoelde dat ik ze gegooid zag worden... heb nog nooit van m'n leven vuurwerk gekochtquote:
Op die fiets!quote:Op donderdag 21 december 2006 08:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bedoelde dat ik ze gegooid zag worden... heb nog nooit van m'n leven vuurwerk gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |