Das ook toevallig, ik ook. Hoe lang zit je al in Utrecht ? Voor je studie of zo ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:57 schreef Blik het volgende:
ff tvpje
Rosmalen de gekste!!
Ben zaterdag weer een keer in Den Bosch, gaan we ergens stappen. Woon nu in Utrecht
Ik studeer in Wageningen, maar woon samen met mijn vriendin in Utrecht, die studeert wel in Utrechtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das ook toevallig, ik ook. Hoe lang zit je al in Utrecht ? Voor je studie of zo ?
Ik zag het net, op de herhaling van het sportgebeuren op 1, ik wist niet wat me overkwam.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is het toch mooi om Bosschenaar te zijn
Tis dat ik moest werken anders was ik gaan kijken
Vanaf afgelopen zaterdag is er iedere week wel iets met carnaval te doen hier.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo!
Nog drie maandjes en dan is het weer Oeteldonk!
Dat gevoel ben ik helemaal kwijt, hier merk je er helemaal niks van. Is van de ene kant best wel kut, maar het scheelt ook wel weer een hele hoop knaken.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo!
Nog drie maandjes en dan is het weer Oeteldonk!
Mwa, met wat er dadelijk uit de spaarkas komt, moet ik de carnaval wel weer door kunnen komen.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat gevoel ben ik helemaal kwijt, hier merk je er helemaal niks van. Is van de ene kant best wel kut, maar het scheelt ook wel weer een hele hoop knaken.![]()
3000 gulden, scheelt nogal met euro.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:43 schreef Fannetje het volgende:
3000 euro aan Carnaval opmaken?
Wat dat betreft ben ik een slechte Bosschenaar, ik hou helemaal niet van carnaval...
Maar dat scheelt weer aardig wat geld dus
Ja, dat was nog in de tijd dat het nog leuk was in Nederland.quote:
Da's echt irritant ja.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:37 schreef DutchGooner het volgende:
Carnaval hoeft voor mij niet meer zo.
Vind het in principe keileuk maar de laatste paar jaar steeds problemen gehad met mensen van boven de rivieren (dat ze weer effe opflikkeren zullen we maar zeggen) die er geen kut van snappen dus voor mij hoeft het niet meer zo.
Oeteldonk voor Oeteldonkers en voor niemand anders wat mij betrefd.
Dat is apart, ik heb al drie echt 0 (dus helemaal geen enkele) wanklank of ruzie of weet ik veel wat met wie gehad. Misschien scheelt het dat ik de Parade angstvallig mijdt...quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:37 schreef DutchGooner het volgende:
Carnaval hoeft voor mij niet meer zo.
Vind het in principe keileuk maar de laatste paar jaar steeds problemen gehad met mensen van boven de rivieren (dat ze weer effe opflikkeren zullen we maar zeggen) die er geen kut van snappen dus voor mij hoeft het niet meer zo.
Oeteldonk voor Oeteldonkers en voor niemand anders wat mij betrefd.
Van coehoornplein staan er nog 2 te koop ;-)quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:16 schreef ruud.nl het volgende:
Oorspronkelijk ben ik geen Bosschenaar, kom eigenlijk uit Aarle-Rixtel.![]()
Ben in 2000 in Den Bosch komen wonen, toen nog op kamers in de Orthenstraat.
Ben weer een jaartje verhuisd voordat ik ging afstuderen, woon er nu weer sinds juni vorig jaar, nu aan de Havensingel.
Geen plannen meer om te vertrekken en nu rustig aan het rondkijken voor een leuk koopappartementje.
Daar woont een maat van me al, gezellig met die junks in z'n portiek iedere keer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Van coehoornplein staan er nog 2 te koop ;-)
Die heb ik in mijn portiek ook al een aantal keer weggejaagd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Daar woont een maat van me al, gezellig met die junks in z'n portiek iedere keer.![]()
Op dit moment schijnt z'n trappenhuis trouwens flink naar pis te stinken.
Ik kijk rustig verder!![]()
De Parade is natuurlijk kut met al die boeren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is apart, ik heb al drie echt 0 (dus helemaal geen enkele) wanklank of ruzie of weet ik veel wat met wie gehad. Misschien scheelt het dat ik de Parade angstvallig mijdt...
Das uiteindelijk wel het grote streven ja.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:18 schreef opgebaarde het volgende:
De parade moet je mijden bij evenementen in Den Bosch, tenzij je wilt knokken natuurlijk
hehequote:Op zaterdag 18 november 2006 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De Parade is natuurlijk kut met al die boeren.
Met carnaval zijn de cafes gewoon vol en dan moet je niet zeuren als er per ongeluk tegen je aangestoten wordt, als je daar niet tegen kan moet je opzouten.
Tis een probleem van mensen die geen kut van "traditiefeesten" snappenquote:
Ah, oepsquote:Op maandag 20 november 2006 22:44 schreef Hathor het volgende:
Je hebt er zelfs al twee gemist, ze werden steeds op slot gegooid.![]()
Stenigen lijkt me beter, verder hoorde ik dat ze daar rond de 80 tot 100 km p/u reden, bij de kuil for crying out loudquote:Op zondag 26 november 2006 17:13 schreef Hathor het volgende:
Opsluiten, en de sleutel door de wc spoelen.![]()
ik geloof fietsers, vandaar.quote:Op zondag 26 november 2006 17:25 schreef Hathor het volgende:
Waren die twee meisjes gewoon voetgangers of zaten zij ook in een auto ?
Dat is toch vanzelfsprekend?quote:Op zondag 26 november 2006 17:42 schreef Hathor het volgende:
Staat nergens bij dat het allochtonen waren, hoe is dat bekend geworden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |