Das ook toevallig, ik ook. Hoe lang zit je al in Utrecht ? Voor je studie of zo ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:57 schreef Blik het volgende:
ff tvpje
Rosmalen de gekste!!
Ben zaterdag weer een keer in Den Bosch, gaan we ergens stappen. Woon nu in Utrecht
Ik studeer in Wageningen, maar woon samen met mijn vriendin in Utrecht, die studeert wel in Utrechtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das ook toevallig, ik ook. Hoe lang zit je al in Utrecht ? Voor je studie of zo ?
Ik zag het net, op de herhaling van het sportgebeuren op 1, ik wist niet wat me overkwam.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is het toch mooi om Bosschenaar te zijn
Tis dat ik moest werken anders was ik gaan kijken
Vanaf afgelopen zaterdag is er iedere week wel iets met carnaval te doen hier.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo!
Nog drie maandjes en dan is het weer Oeteldonk!
Dat gevoel ben ik helemaal kwijt, hier merk je er helemaal niks van. Is van de ene kant best wel kut, maar het scheelt ook wel weer een hele hoop knaken.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo!
Nog drie maandjes en dan is het weer Oeteldonk!
Mwa, met wat er dadelijk uit de spaarkas komt, moet ik de carnaval wel weer door kunnen komen.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat gevoel ben ik helemaal kwijt, hier merk je er helemaal niks van. Is van de ene kant best wel kut, maar het scheelt ook wel weer een hele hoop knaken.![]()
3000 gulden, scheelt nogal met euro.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:43 schreef Fannetje het volgende:
3000 euro aan Carnaval opmaken?
Wat dat betreft ben ik een slechte Bosschenaar, ik hou helemaal niet van carnaval...
Maar dat scheelt weer aardig wat geld dus
Ja, dat was nog in de tijd dat het nog leuk was in Nederland.quote:
Da's echt irritant ja.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:37 schreef DutchGooner het volgende:
Carnaval hoeft voor mij niet meer zo.
Vind het in principe keileuk maar de laatste paar jaar steeds problemen gehad met mensen van boven de rivieren (dat ze weer effe opflikkeren zullen we maar zeggen) die er geen kut van snappen dus voor mij hoeft het niet meer zo.
Oeteldonk voor Oeteldonkers en voor niemand anders wat mij betrefd.
Dat is apart, ik heb al drie echt 0 (dus helemaal geen enkele) wanklank of ruzie of weet ik veel wat met wie gehad. Misschien scheelt het dat ik de Parade angstvallig mijdt...quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:37 schreef DutchGooner het volgende:
Carnaval hoeft voor mij niet meer zo.
Vind het in principe keileuk maar de laatste paar jaar steeds problemen gehad met mensen van boven de rivieren (dat ze weer effe opflikkeren zullen we maar zeggen) die er geen kut van snappen dus voor mij hoeft het niet meer zo.
Oeteldonk voor Oeteldonkers en voor niemand anders wat mij betrefd.
Van coehoornplein staan er nog 2 te koop ;-)quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:16 schreef ruud.nl het volgende:
Oorspronkelijk ben ik geen Bosschenaar, kom eigenlijk uit Aarle-Rixtel.![]()
Ben in 2000 in Den Bosch komen wonen, toen nog op kamers in de Orthenstraat.
Ben weer een jaartje verhuisd voordat ik ging afstuderen, woon er nu weer sinds juni vorig jaar, nu aan de Havensingel.
Geen plannen meer om te vertrekken en nu rustig aan het rondkijken voor een leuk koopappartementje.
Daar woont een maat van me al, gezellig met die junks in z'n portiek iedere keer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Van coehoornplein staan er nog 2 te koop ;-)
Die heb ik in mijn portiek ook al een aantal keer weggejaagd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Daar woont een maat van me al, gezellig met die junks in z'n portiek iedere keer.![]()
Op dit moment schijnt z'n trappenhuis trouwens flink naar pis te stinken.
Ik kijk rustig verder!![]()
De Parade is natuurlijk kut met al die boeren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is apart, ik heb al drie echt 0 (dus helemaal geen enkele) wanklank of ruzie of weet ik veel wat met wie gehad. Misschien scheelt het dat ik de Parade angstvallig mijdt...
Das uiteindelijk wel het grote streven ja.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:18 schreef opgebaarde het volgende:
De parade moet je mijden bij evenementen in Den Bosch, tenzij je wilt knokken natuurlijk
hehequote:Op zaterdag 18 november 2006 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De Parade is natuurlijk kut met al die boeren.
Met carnaval zijn de cafes gewoon vol en dan moet je niet zeuren als er per ongeluk tegen je aangestoten wordt, als je daar niet tegen kan moet je opzouten.
Tis een probleem van mensen die geen kut van "traditiefeesten" snappenquote:
Ah, oepsquote:Op maandag 20 november 2006 22:44 schreef Hathor het volgende:
Je hebt er zelfs al twee gemist, ze werden steeds op slot gegooid.![]()
Stenigen lijkt me beter, verder hoorde ik dat ze daar rond de 80 tot 100 km p/u reden, bij de kuil for crying out loudquote:Op zondag 26 november 2006 17:13 schreef Hathor het volgende:
Opsluiten, en de sleutel door de wc spoelen.![]()
ik geloof fietsers, vandaar.quote:Op zondag 26 november 2006 17:25 schreef Hathor het volgende:
Waren die twee meisjes gewoon voetgangers of zaten zij ook in een auto ?
Dat is toch vanzelfsprekend?quote:Op zondag 26 november 2006 17:42 schreef Hathor het volgende:
Staat nergens bij dat het allochtonen waren, hoe is dat bekend geworden ?
Kon gratis mee maar die tyfusherrie is mij geen vrije dag waardquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Deze avond in DB geweest![]()
Iron Maiden - 27.11.06 - Brabanthallen
Waar bijft jouw DB tattoo?quote:Op woensdag 29 november 2006 01:46 schreef DutchGooner het volgende:
Oja, de echte Bosschenaar neemt natuurlijk zo'n tattoo....
[afbeelding]
Toch lullig als dadelijk het kengetal mocht veranderen
Nope.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:35 schreef Hathor het volgende:
Is dat jouw arm DG ?
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:46 schreef DutchGooner het volgende:
Toch lullig als dadelijk het kengetal mocht veranderen
Wacht, hockey jij bij den bosch?quote:Op zondag 26 november 2006 16:48 schreef opgebaarde het volgende:
Vrijdagnacht zijn 2 vrouwen van in de 20 doodgereden door 2 allochtonen die een auto hadden gejat, bij de kuil en na het ongeluk waarbij de gestolen auto totaal naar de klote was zijn ze gevlucht. Ze zijn al aangehouden neem ik aan. Ik heb dit allemaal gemist en hoorde er daarnet bij de hockey pas iets over. Het schijnt zelfs zo te zijn dat de politie alle kroegen die avond langs is geweest om de 2 daders te vinden, ik was in de 3 (sorry) en daar heb ik er niks van gemerkt. Vanmiddag rond 12 uur reed ik bij de schroef en het was afgezet, iemand meer nieuws?
Nee toch hequote:Op vrijdag 15 december 2006 09:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nope bij mop
Wij zitten bij 2 heren teams van Den Bosch in de poule
quote:
Oke, ik vergeef het jequote:Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
![]()
Ik ben me heel goed bewust van de slechte naam en die naam is er terecht maar speel daar als sinds de jeugd en vriendenteampje, dus geen reden om te moven.
Ik heb het van mijn zus gehoord.quote:Op zondag 26 november 2006 17:42 schreef Hathor het volgende:
Staat nergens bij dat het allochtonen waren, hoe is dat bekend geworden ?
Je bent 27 man!quote:Op woensdag 20 december 2006 19:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Crofty-bommen galore hierzit te wachten op het eerste geschreeuw na een knal.
Bedoelde dat ik ze gegooid zag worden... heb nog nooit van m'n leven vuurwerk gekochtquote:
Op die fiets!quote:Op donderdag 21 december 2006 08:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bedoelde dat ik ze gegooid zag worden... heb nog nooit van m'n leven vuurwerk gekocht
Hè, lekker dan. Waβ iβt passiert?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:00 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zit met oud en nieuw in het Groot, ook leuk.
Mijn papske met een eigenwijs hart.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hè, lekker dan. Waβ iβt passiert?
Gadver, als het maar goed komt.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mijn papske met een eigenwijs hart.
oja maar het duurt allemaal wat langer dan gepland helaas.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gadver, als het maar goed komt.
*bevestigd.quote:Op zondag 17 december 2006 20:14 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ik heb het van mijn zus gehoord.
Die werkt daar in het ziekenhuis.
Scheen bekend te zijn dat daar 2 marokaanse jongens vaak de auto van hun moeder "leenden" en daar dan mee gingen scheuren.
Iedereen in hun buurt wist er van, en het scheen zelfs zo te zijn dat buren die jongens al eens hebben verteld dat als ze een van hun kinderen zouden raken, hun dan zelf ook zouden worden geraakt.
Wat ik me dan afvraag: "waarom er dan niet al wat eerder aan doen".
Anyway daar bij de Schroef ben ik ook al eens op de stoep gesprongen omdat een stel eikel te lomp aan het scheuren waren.
Fucking debielen.
Ik sluit me helemaal bij je aanquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:59 schreef DutchGooner het volgende:
Verder wil ik natuurlijk alle BOSSCHENAREN een goed uiteinde wensen!
En op het Maurick gezeten?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef seeya_40 het volgende:
Heb heel mn leven in Vught gewoond. Toch leuk om ff wat over mn stadske te lezen.
Beter dan t Noorden hoor!!
De tuin van Brabant... daar ken ik ook nog wel wat mensen ja... tot dit jaar 27 jaar in Boxtel gewoont. had wat klasgenoten en leraren die uit Haaren kwamen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:07 schreef booo het volgende:
[..]
Welke school?!
En je woont in Haaren, daar ken ik er meer
Kw1cquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:07 schreef booo het volgende:
[..]
Welke school?!
En je woont in Haaren, daar ken ik er meer
Ik heb 5 jaar op Maurick gezeten...quote:
Daar heb ik ook op gezeten.quote:
Hmm, tofquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kw1cEn Haaren my hometown ja...
[..]
Ik heb 5 jaar op Maurick gezeten...
Hoe heten die danquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:43 schreef booo het volgende:
[..]
Hmm, tof
Neven en nichtjes wonen er..
Ik niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |