Laten we het hopen, saaier en meer in z'n achteruit dan dit attractieve dominante voetbal kan het toch niet worden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:11 schreef raistlin6 het volgende:
nederland gaat straks op de counter spelen denk ik.
zaad is ook nodig voor een passend slot.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
KUT is teveel eer voor zo'n wedstrijd, in een andere context zou je nog kunnen genieten van een kut. Ik zou het eerder beschrijven als een zaadwedstrijd.![]()
Eens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
KUT is teveel eer voor zo'n wedstrijd, in een andere context zou je nog kunnen genieten van een kut. Ik zou het eerder beschrijven als een zaadwedstrijd.![]()
Van Basten en Cruiff pleiten voor een naturalisatie van Charisteas.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:11 schreef skiczukie het volgende:
In uiterste nood Patrick Kluivert.
Ja, het zou echt belachelijk zijn als Van Basten besluit om de topscoorder allertijden van Oranje te selecteren. Het is een schande dat je Hoogendorp met Kluivert vergelijkt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
In uiterste nood Patrick Kluivert.
Op mijn tv zie ik spelers die hun hoofd er niet bij hebben. Wat een drama......quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:11 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Dat beeld ook van dat klotetalpa.
Op mijn breedbeeld zie ik spelers zonder hoofd!
Zo voetballen ze ook als ik dit topic moet geloven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:11 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Dat beeld ook van dat klotetalpa.
Op mijn breedbeeld zie ik spelers zonder hoofd!
En nu moeten we ons opeens richten op het volgende WK ipv EK. =Xquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:12 schreef detulp050 het volgende:
"nou, de drie punten hebben we binnen"
ik zie het van Basten zo zeggen na de wedstrijd
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
zaad is ook nodig voor een passend slot.
wellicht krijgen we dan spektakel op het eind
Huntelaar, Kuijt (2x), Mathijsen, Van der Sar en een eigen goal van Mutsch.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:13 schreef most_wanted het volgende:
Wie heeft er gescoored?
Ik heb niet alles gezien.
Luxemburg die gauw nog drie keer scoort.quote:
Ik zie een 0 - 1.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:14 schreef WeebI het volgende:
[..]
Huntelaar, Kuijt (2x), Mathijsen, Van der Sar en een eigen goal van Mutsch.
Ik vergelijk niemand, leer lezen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, het zou echt belachelijk zijn als Van Basten besluit om de topscoorder allertijden van Oranje te selecteren. Het is een schande dat je Hoogendorp met Kluivert vergelijkt.![]()
Die Engelsen maakte er tegen Andorra nog een leuke pot vanquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ach joh je had kunnen verwachten dat dit zo een kut wedstrijd zou worden, wat valt er nou te winnen tegen Luxemburg, is toch 3x niks dit.
Mutsch.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:14 schreef WeebI het volgende:
[..]
Huntelaar, Kuijt (2x), Mathijsen, Van der Sar en een eigen goal van Mutsch.
Talpa is traag met updaten.quote:
Attractief en Dominant voetbalquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:15 schreef Urvin het volgende:
[..]
Die Engelsen maakte er tegen Andorra nog een leuke pot van![]()
True. Oftewel Nederlands elftal + Van Basten =quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:15 schreef Urvin het volgende:
Die Engelsen maakte er tegen Andorra nog een leuke pot van![]()
En een boete.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:16 schreef LuukBes het volgende:
Wat een eikels. Allemaal schorsen na de wedstrijd wegens wanprestatie.
Waar Nederland (ooit) bekend om stondquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Attractief en Dominant voetbal
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd knul?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:16 schreef most_wanted het volgende:
[..]
En jij moet veel harder je best doen om grappig te zijn.
Wat6 je zegt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, maar jij laat het klinken alsof Kluivert een prutsspeler is terwijl hij toch wat verdiensten heeft gehaald met Oranje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vergelijk niemand, leer lezen.
forget de analyse, ik ga ff lekker bieren met harde muziek.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:17 schreef Danny_Ramone het volgende:
Rust. Ik hoop echt op een betere 2e helft ! Nu ff de analyse aanhoren.
Dat zei en dat bedoelde ik ook niet. Relax zeg. Slik je Ritalin.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, maar jij laat het klinken alsof Kluivert een prutsspeler is terwijl hij toch wat verdiensten heeft gehaald met Oranje.![]()
ja wat de neuk is er met het beeld?? Ook met een bepaalde beeldinstelling kan je geen volledig beeld krijgenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:59 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat beeld.. Ik heb verdomme een mooie grote tv op mn kamer.. Dan wil ik ook een volledig beeld hebben..
Is het wel die Samaras?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
FT Cyprus [0 - 2] Czech Republic
16' [0 - 1] Kolar
21' Samaras
66' [0 - 2] Holenda
Wie wist trouwens dat Samaras voor Cyprus uitkwam?
Ruud had er al twee ingeschoten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef Paran0id het volgende:
Moet je nagaan als van Bommel en van Nistelrooy hadden meegedaan, dan hadden we nu met 1-0 achter gestaan omdat we kwaliteit tekort komen
Zo'n elftal spreekt al meer tot de verbeeldingquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Doe mij dan maar het schaduwelftal
Makaay Van Nistelrooy
Davids Seedorf Van Bommel Castelen
Zenden Bouma Hofland Kromkamp
Timmer
Ruud was de perfecte speler geweest voor een wedstrijd zoals deze ja, maar Van Basten vindt de spelers die hij nu heeft 'betere spelers' dan de spelers die hij eruit gelaten heeft.quote:
moet je eerst 2 strafschoppen krijgenquote:
Natuurlijk niet.quote:
??? Hoe kom je bij die uitslag? Tsjechie speelt tegen Wales.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
FT Cyprus [0 - 2] Czech Republic
16' [0 - 1] Kolar
21' Samaras
66' [0 - 2] Holenda
Wie wist trouwens dat Samaras voor Cyprus uitkwam?
kwal. jeugd ek?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef trepper het volgende:
[..]
??? Hoe kom je bij die uitslag? Tsjechie speelt tegen Wales.
onder 21 jaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef trepper het volgende:
[..]
http://www.fotbal.cz/c/nat/AM/online.aspquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef trepper het volgende:
[..]
En Klaas Jan mist dan die 2 strafschoppenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
[..]
moet je eerst 2 strafschoppen krijgen![]()
Marco gaat binnekort ook wel amateurs opstellen idd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:26 schreef DrDentz het volgende:
het zuigt wel
eerst had marco de eerste garnituur afgedankt en speelden we met de tweede
nu heeftie de tweede afgedankt en spelen we met de derde
ongeveer het niveau van luxemburg dus![]()
Staat Bassie in de doel?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef WeebI het volgende:
Doelpunt Pippo.
ik denk niet dat KJH en Ruud samen zullen spelenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:26 schreef Skwish het volgende:
[..]
En Klaas Jan mist dan die 2 strafschoppen![]()
Niks tegen "The Hunter", geakquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:26 schreef Skwish het volgende:
[..]
En Klaas Jan mist dan die 2 strafschoppen![]()
Volgend jaar bij Real Madridquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:28 schreef BigFire het volgende:
[..]
ik denk niet dat KJH en Ruud samen zullen spelen
''The Hunter'' .quote:
Laten we niet te snel van stapel lopen. Tegen Ierland speelden we goed. We missen nu gewoon een paar essentiele spelers en Van Basten maakt een paar grote fouten in de opstelling: Kuyt op de vleugel, Schaars in de punt naar achteren en Heitinga rechtsback.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Marco van Basten moet ontslagen worden en snel ook want ik zie hier niet snel verbetering in komen.
ik wilde net zeggen, bij Slowakije valt er meer te genieten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:30 schreef WeebI het volgende:
Cyprus krijgt trouwens flink op de broek
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:00 schreef denthemen het volgende:
kut kuyt, wij ajacieden spelen vooruit!
Van Basten post in de rust op Fok! ... ik dacht dat hij wel betere dingen te doen hadquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:30 schreef BB-King het volgende:
Wat zeurt iedereen toch weer, niet te geloven!
We staan voor, weliswaar kan het spel beter... maar dat telt verder niet.
Luxemburg is nu eenmaal lastig om tegen te spelen, anti-voetbal met counters.
Ik geloof dat Portugal ook met moeite thuis van dit Luxemburg wist te winnen voor het WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |