ja wat de neuk is er met het beeld?? Ook met een bepaalde beeldinstelling kan je geen volledig beeld krijgenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:59 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat beeld.. Ik heb verdomme een mooie grote tv op mn kamer.. Dan wil ik ook een volledig beeld hebben..
Is het wel die Samaras?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
FT Cyprus [0 - 2] Czech Republic
16' [0 - 1] Kolar
21' Samaras
66' [0 - 2] Holenda
Wie wist trouwens dat Samaras voor Cyprus uitkwam?
Ruud had er al twee ingeschoten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef Paran0id het volgende:
Moet je nagaan als van Bommel en van Nistelrooy hadden meegedaan, dan hadden we nu met 1-0 achter gestaan omdat we kwaliteit tekort komen
Zo'n elftal spreekt al meer tot de verbeeldingquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Doe mij dan maar het schaduwelftal
Makaay Van Nistelrooy
Davids Seedorf Van Bommel Castelen
Zenden Bouma Hofland Kromkamp
Timmer
Ruud was de perfecte speler geweest voor een wedstrijd zoals deze ja, maar Van Basten vindt de spelers die hij nu heeft 'betere spelers' dan de spelers die hij eruit gelaten heeft.quote:
moet je eerst 2 strafschoppen krijgenquote:
Natuurlijk niet.quote:
??? Hoe kom je bij die uitslag? Tsjechie speelt tegen Wales.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
FT Cyprus [0 - 2] Czech Republic
16' [0 - 1] Kolar
21' Samaras
66' [0 - 2] Holenda
Wie wist trouwens dat Samaras voor Cyprus uitkwam?
kwal. jeugd ek?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef trepper het volgende:
[..]
??? Hoe kom je bij die uitslag? Tsjechie speelt tegen Wales.
onder 21 jaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef trepper het volgende:
[..]
??? Hoe kom je bij die uitslag? Tsjechie speelt tegen Wales.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |