True. Oftewel Nederlands elftal + Van Basten =quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:15 schreef Urvin het volgende:
Die Engelsen maakte er tegen Andorra nog een leuke pot van![]()
En een boete.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:16 schreef LuukBes het volgende:
Wat een eikels. Allemaal schorsen na de wedstrijd wegens wanprestatie.
Waar Nederland (ooit) bekend om stondquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Attractief en Dominant voetbal
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd knul?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:16 schreef most_wanted het volgende:
[..]
En jij moet veel harder je best doen om grappig te zijn.
Wat6 je zegt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, maar jij laat het klinken alsof Kluivert een prutsspeler is terwijl hij toch wat verdiensten heeft gehaald met Oranje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vergelijk niemand, leer lezen.
forget de analyse, ik ga ff lekker bieren met harde muziek.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:17 schreef Danny_Ramone het volgende:
Rust. Ik hoop echt op een betere 2e helft ! Nu ff de analyse aanhoren.
Dat zei en dat bedoelde ik ook niet. Relax zeg. Slik je Ritalin.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, maar jij laat het klinken alsof Kluivert een prutsspeler is terwijl hij toch wat verdiensten heeft gehaald met Oranje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |