quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:00 schreef Danny_Ramone het volgende:
Van persie schiet weer een bal het stadion land uit. Die kan flink dokken na afloop van de wedstrijd.
Ze proberen Luxembourg failliet te spelen zodat ze voor EK2010 niet meer mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:00 schreef venomsnake het volgende:
hopla, weer een bal het stadion uit.
?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:59 schreef WinIT het volgende:
Waar kan ik nouw online de wedstrijd kijken?? Die graftalpa heeft op www.talpa.tv de stream weggeflikkerd of zow
Talpa![]()
Bennekom is nog best goed hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Het lijkt wel of ik naar Bennekom - Kesteren zit te kijken wat het niveau betreft.
En zonder Champions league duitquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:00 schreef denthemen het volgende:
kut kuyt, wij ajacieden spelen vooruit!
0,1% van zijn weeksalaris bedoel je?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:00 schreef Danny_Ramone het volgende:
Van persie schiet weer een bal het stadion land uit. Die kan flink dokken na afloop van de wedstrijd.
F4 tegen F6quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Het lijkt wel of ik naar Bennekom - Kesteren zit te kijken wat het niveau betreft.
Dat zal echt vele malen beter zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:02 schreef DarkShine het volgende:
Die commentator is trouwens ook waardeloos, heb 2 minuten gekeken... Maargoed dat Ireland ook live op tv is!!
stuk meer sfeer daar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:02 schreef DarkShine het volgende:
Die commentator is trouwens ook waardeloos, heb 2 minuten gekeken... Maargoed dat Ireland ook live op tv is!!
Het begint een sleur te worden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:03 schreef Stpan het volgende:
*geeeeeeeeeeuuuuuuuwwwwwwwwww*
Spelen we nou alweer attractief en dominant voetbal?
?? Zit je nou echt alleen maar in dit topic om grappig gevonden te worden ?? mijn god..quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:04 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ach 1 voordeel: als huntelaar er 1 inlegt kan er toch gesproken worden over een "monsterscore" gezien die kop van hem.
''Huntelaar heeft in de vorige interland voor Oranje 12 scheten gelaten voordat hij zijn eerste doelpunt scoorde''quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:04 schreef Kluupkluup het volgende:
Die nietszeggende 'wetenswaardigheden' ook in beeld steeds
Van die lekker boeiende berichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |