Dus we moeten niet vooruit spelen tegen Luxemburg wou je zeggen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En zonder Champions league duit
Nederland doet ook niet mee met het EK2010.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:00 schreef knnth het volgende:
[..]
Ze proberen Luxembourg failliet te spelen zodat ze voor EK2010 niet meer mee kunnen doen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:04 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ach 1 voordeel: als huilebalk er 1 inlegt kan er toch gesproken worden over een "monsterscore" gezien die kop van hem.
Neen, slecht voetbal = slechte grappen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
?? Zit je nou echt alleen maar in dit topic om grappig gevonden te worden ?? mijn god..
Nou geloof me.. vergeleken met jou grappen zitten wij naar wereldvoetbal te kijkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:06 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Neen, slecht voetbal = slechte grappen.
Daarom staat Deutschland tegen mijn trots Ireland op.quote:
Jij hebt ook de eerste Duitser opstaan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nou geloof me.. vergeleken met jou grappen zitten wij naar wereldvoetbal te kijken
Heitingkutquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zeg Heitingkut en Jansen eruit
Dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nou geloof me.. vergeleken met jou grappen zitten wij naar wereldvoetbal te kijken
Wie speelt er WEL goed eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zeg Heitingkut en Jansen eruit
Voel even of hij nog een hartslag heeft.. zo vroeg al in slaap vallen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mij pa is op de bank in slaap gevallen.![]()
![]()
De Cler speelt ook redelijk trouwens.. Mag wel iets sneller aan de bal zijn..quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Wie speelt er WEL goed eigenlijk?behalve vd Sar
Het voetbal is zo slecht dat ik er onzin van ga lullenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nederland doet ook niet mee met het EK2010.
De Cler. Rest is prut.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Wie speelt er WEL goed eigenlijk?behalve vd Sar
Ik zei dat ik even naar boven ging toen brabbelde hij iets na over saaie wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef denthemen het volgende:
Voel even of hij nog een hartslag heeft.. zo vroeg al in slaap vallen?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef tong80 het volgende:
Vennegoor loopt warm. Dus briljante aanvallen komen er aan.
En als Vennegoor niet presteert, dan wordt Hoogendorp voor de volgende interland wel geselecteerd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef tong80 het volgende:
Vennegoor loopt warm. Dus briljante aanvallen komen er aan.
Dat moet nederland zijn ja!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik zei dat ik even naar boven ging toen brabbelde hij iets na over saaie wedstrijd.![]()
![]()
KUT is teveel eer voor zo'n wedstrijd, in een andere context zou je nog kunnen genieten van een kut. Ik zou het eerder beschrijven als een zaadwedstrijd.quote:
In uiterste nood Patrick Kluivert.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En als Vennegoor niet presteert, dan wordt Hoogendorp voor de volgende interland wel geselecteerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |