quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:56 schreef BwennieBren het volgende:
fipo
Ok.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:58 schreef geenaam het volgende:
Kan iemand anders even een vraag stellen? Ben even aan het tellen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:01 schreef Homdeck het volgende:
Ik ga even douchen en daarna een welverdiend biertje (of 2) drinken in de kroeg. tot morgen![]()
een hoop lucht in het schip brengen, bv met ballonnen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:03 schreef AntonDingeman het volgende:
Op 4 november 1964 vroeg de Deen Karl Kroyer octrooi aan op een methode om schepen te lichten. De aanvraag is echter nooit verleend, omdat het principe al beschreven stond in een strip van Carl Barks, onder andere gepubliceerd in het onderstaande album. Wat is deze methode?
[afbeelding]
vipergts +1quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:05 schreef vipergts het volgende:
pingpong balletjes
Sorry, ging even mis die keerquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:01 schreef geenaam het volgende:
Hawaii wel altijd punten in Bold zetten. Merkte dat je het vorige topic dat vergten was bij een vraag.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef wyccie het volgende:
Hoe zit dat dan met die ping pong balletjes? Ik wil het wel weten.
die spoten donald duck en z'n neefjes onder een gezonken boot om zo die boot weer boven te krijgen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef wyccie het volgende:
Hoe zit dat dan met die ping pong balletjes? Ik wil het wel weten.
nee, punt krijg je wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:10 schreef vipergts het volgende:
laat het punt maar zitten dan hoor kan iemand anders een vraag verzinnen
Hier ook gezienquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef vipergts het volgende:
was een gok geleerd bij mythbusters
150quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:14 schreef vipergts het volgende:
hoeveel kroketten worden er per dag in Nederland gegeten
8937quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:16 schreef vipergts het volgende:
totaal he veeeel meer
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:19 schreef dolle_hond het volgende:
187006 - 11 = 186995
zo kan ik het ook. gewoon meerdere keren gokken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:20 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
800.000
Precieees!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
zo kan ik het ook. gewoon meerdere keren gokken.![]()
Inderdaad heel veel zeg!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef vipergts het volgende:
BwennieBren +1 veel he
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:23 schreef vipergts het volgende:
nu echt de groeten
In de OP staat "Per vraag raad je één keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden.".quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
zo kan ik het ook. gewoon meerdere keren gokken.![]()
En dan gokt hij nog steeds 2 keer hoor..quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:23 schreef Zap het volgende:
[..]
In de OP staat "Per vraag raad je één keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden.".
Sorrysorry. Maar in dit geval... het was zo'n gokvraag dat ik een beetje overactief werd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:25 schreef geenaam het volgende:
[..]
En dan gokt hij nog steeds 2 keer hoor..![]()
Oh, ik vind het niet zo erg hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Sorrysorry. Maar in dit geval... het was zo'n gokvraag dat ik een beetje overactief werd.
dacht ik ook maar ik kan me herinneren dat het publiekelijk in de arena gebeurdequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef dolle_hond het volgende:
vastbinden en in de tiber flikkeren
Dit reken ik wel goed. Ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Stoel opwarmen en dan persoon erop gooien?
De ijzeren stoel stond doorgaans in een Colosseum.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
dacht ik ook maar ik kan me herinneren dat het publiekelijk in de arena gebeurde
Jeejquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:40 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dit reken ik wel goed. Ik snap wel wat je bedoelt.
Yuri +1
Dat was 'm ja!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:44 schreef BwennieBren het volgende:
Reginald Dwight
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:44 schreef ChrisJX het volgende:
Reginald Kenneth Dwight
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:44 schreef ChrisJX het volgende:
Reginald Kenneth Dwight
Zoals tong vanmiddag ook al zei, dat het een beetje lomp is om precies de hele naam te horen. De doopnamen doen er toch niet echt toe? Als je als antwoord johan cruijff hebt wil je dan ook Hendrik Johannes Cruijff horen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ChrisJX+1
sorry bb wou graag de hele naam horen.
geeft niet, ik wist dat ik n naam miste en toen zag ik jou post en toen dacht ik....tjsa... dat is mquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:48 schreef ChrisJX het volgende:
sowwy...
Zal het voortaan wel duidelijker vragenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:49 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zoals tong vanmiddag ook al zei, dat het een beetje lomp is om precies de hele naam te horen. De doopnamen doen er toch niet echt toe? Als je als antwoord johan cruijff hebt wil je dan ook Hendrik Johannes Cruijff horen?Zo dat was het
Jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef wyccie het volgende:
How do you solve a problem like Maria? Dat zag ik net in de active Topics lijst staan....
Welk woord zoek ik?quote:is een initiatief van en voor enthousiaste lezers van over de hele wereld. Ze laten boeken “in het wild” achter zodat anderen ze kunnen lezen. Boeken die thuis toch maar staan te verstoffen, of die ze zo mooi vinden dat ze de ervaring willen delen.
De termis bedacht door de maker van www.
.com, Rom Hornbaker, een Amerikaan. Via deze site kan een boek geregistreerd worden waarna er een label met het BCID (boek-ID) nummer in wordt geplakt. Door deze registratie kan het boek gevolgd worden van eigenaar naar eigenaar. Het doel van dit alles is, van de hele wereld een bibliotheek te maken.
Daar heb ik van de week iets over gelezen. Denk, denk denk.quote:
ChrisJX +1quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:02 schreef ChrisJX het volgende:
Bookcrossing
Sneller denken, de volgende keer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Berkery het volgende:
Daar heb ik van de week iets over gelezen. Denk, denk denk.
Welnee. Als je net de tv-gids had gelezen, was er ook nx stoms aan geweest.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:01 schreef wyccie het volgende:
Oh echt waar? Ik vind het een beetje stom om zo het punt te krijgen
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:07 schreef wyccie het volgende:
Liesl, Gretchen, Hans ...... geen idee meer.
Hee hee BB, niet gaan editten. Ik zag wel wat je had gezegd!
Same herequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:07 schreef Berkery het volgende:
Ik heb de Sound of Music nog nooit gezien![]()
Sssssssssssstquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je zei dat je in je broek had gepiest
ikke wel 100x wacht ff we hebbenquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je zei dat je in je broek had gepiest
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:11 schreef geenaam het volgende:
Dat niet alleen. Ook nog wat andere dingen die hier echt NIET kunnen..![]()
ruk nou niet t kroontje van mijn kop afquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:11 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Ook nog wat andere dingen die hier echt NIET kunnen..![]()
BwennieBren +1quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef BwennieBren het volgende:
Gretl, Friedrich, Martha, brigitta, Liesl, Louise en Kurt
Poteetoo, potaatooquote:
Sjonge jammer hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef geenaam het volgende:
En laat ik het maar even gelijk duidelijk zeggen Bwennie; Nee daar ben ik niet voor in.. Ik heb gewoon een vriendin.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Batavia
Nou, ik kan misschien voor jou wel een uitzondering maken..quote:
Duh.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej weer een punt![]()
Hoeveel landen zijn er lid van de VN
Nee toch, oh jaquote:
Oh nee toch nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:17 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nou, ik kan misschien voor jou wel een uitzondering maken..![]()
![]()
Te hoog 190 is te laagquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:22 schreef ChrisJX het volgende:
193 dan?
Ohquote:
Sorryyquote:
Dat bedoel ik kwam er alleen niet zo snel opquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:28 schreef ChrisJX het volgende:
Bonsai dan maar?
Helaas. En je bent gezakt voor je mondeling Engels.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:32 schreef Berkery het volgende:
Flowah-Arreen-Jin
Das een bahasanismequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
't Is net zo'n flauwe grap.
"Ik kan chinees: Foe yong hai, babi pangang, sambalbij" (En babi pangang is niet eens chinees.)
Maar we weten het niet lieve Wyc...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
't Is net zo'n flauwe grap.
"Ik kan chinees: Foe yong hai, babi pangang, sambalbij" (En babi pangang is niet eens chinees.)
Nee, het was geen hint. Ik doelde op het feit dat jullie gewoon alle Japanse woorden die jullie kennen maar gewoon opnoemen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef ChrisJX het volgende:
Oh, het was een hint
Wang snee wang pang?
Douwe Dabbert is zo nuttig op z'n tijdquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:38 schreef ChrisJX het volgende:
Irashai betekent welkom. Da's ook met een i.
Maar dat is niet goed.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:38 schreef ChrisJX het volgende:
Irashai betekent welkom. Da's ook met een i.
Uhh....dat komt erg in de buurt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:39 schreef Supersheep het volgende:
ikenabi?
Als ik alle Japanse woorden moet gaan opnoemen die ik ken, ben ik nog wel een paar gokken verderquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
Nee, het was geen hint. Ik doelde op het feit dat jullie gewoon alle Japanse woorden die jullie kennen maar gewoon opnoemen.
Dat is het.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef geenaam het volgende:
ikebana.
1 gok tegelijkertijdquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef geenaam het volgende:
Of uhm ikebani?
Hier Zap, heb een preiquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Dat is het.
geenaam +1
Oh, ik vind het zo jammer voor Zap
Oh dankequote:
Heerlijk, flauwe humor op de late avondquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef geenaam het volgende:
Het tegenovergestelde van Ammowel..Jaja, het word al later..
Ik heb er ook last van, misschien moet ik maar eens een stevige borrel inschenkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef geenaam het volgende:
Het tegenovergestelde van Ammowel..Jaja, het word al later..
Nee, alleen zee heeft er iets mee te makenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Een soort van zeeplant/bloem.
neejquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef ChrisJX het volgende:
Net zoiets als een Mennoniet, maar dan anders?
Oftewel: iemand die een bepaalde christelijke geloofsrichting aanhangt?
reken ik goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef BwennieBren het volgende:
Zo'n ronde schelp met dier erin
Ik heb mezelf al getrakteerd op een lekker koud biertjequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, misschien moet ik maar eens een stevige borrel inschenken
Klenski quickskiquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:10 schreef klenski het volgende:
Leek
Chapeau!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:14 schreef Supersheep het volgende:
Een vulkaan die wel kan uitbarsten maar als dit gebeurt dan is het geen echte uitbarsting van lava, maar meer het 'rustige' laten lopen van de lava.
Ja, dat dus......... en hoe oud ben je want dan kan ik daarmee rekening houden wanneer ik een muziekvraag stel uit het jaar 0quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:13 schreef geenaam het volgende:
Niemand heeft je nog welkom geheten hè Klenski. Welkom danLees de OP even door. Belangrijk is geen Google. En één iemand, wiens naam ik niet noem, heeft een Eisbärfetisj waardoor ze graag wilt dat je Grauzone - Eisbär gaat luisteren.
Thx en check!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:13 schreef geenaam het volgende:
Niemand heeft je nog welkom geheten hè Klenski. Welkom danLees de OP even door. Belangrijk is geen Google. En één iemand, wiens naam ik niet noem, heeft een Eisbärfetisj waardoor ze graag wilt dat je Grauzone - Eisbär gaat luisteren.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:21 schreef geenaam het volgende:
Was het niet 930?
Hee, dat is niet handig! Die vraag wilde ik nog een keer stellen. (Of misschien heb ik dat zelfs al eens gedaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef geenaam het volgende:
Ja, methusalem is volgens de bijbel geloof ik 969 jaar geworden.
Ja, tevens de hoofdstad met iets meer dan 7 miljoen inwonersquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:29 schreef BwennieBren het volgende:
Teheran maar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |