Klenski quickskiquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:10 schreef klenski het volgende:
Leek
Chapeau!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:14 schreef Supersheep het volgende:
Een vulkaan die wel kan uitbarsten maar als dit gebeurt dan is het geen echte uitbarsting van lava, maar meer het 'rustige' laten lopen van de lava.
Ja, dat dus......... en hoe oud ben je want dan kan ik daarmee rekening houden wanneer ik een muziekvraag stel uit het jaar 0quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:13 schreef geenaam het volgende:
Niemand heeft je nog welkom geheten hè Klenski. Welkom danLees de OP even door. Belangrijk is geen Google. En één iemand, wiens naam ik niet noem, heeft een Eisbärfetisj waardoor ze graag wilt dat je Grauzone - Eisbär gaat luisteren.
Thx en check!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:13 schreef geenaam het volgende:
Niemand heeft je nog welkom geheten hè Klenski. Welkom danLees de OP even door. Belangrijk is geen Google. En één iemand, wiens naam ik niet noem, heeft een Eisbärfetisj waardoor ze graag wilt dat je Grauzone - Eisbär gaat luisteren.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:21 schreef geenaam het volgende:
Was het niet 930?
Hee, dat is niet handig! Die vraag wilde ik nog een keer stellen. (Of misschien heb ik dat zelfs al eens gedaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef geenaam het volgende:
Ja, methusalem is volgens de bijbel geloof ik 969 jaar geworden.
Ja, tevens de hoofdstad met iets meer dan 7 miljoen inwonersquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:29 schreef BwennieBren het volgende:
Teheran maar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |