quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:19 schreef dolle_hond het volgende:
187006 - 11 = 186995
zo kan ik het ook. gewoon meerdere keren gokken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:20 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
800.000
Precieees!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
zo kan ik het ook. gewoon meerdere keren gokken.![]()
Inderdaad heel veel zeg!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef vipergts het volgende:
BwennieBren +1 veel he
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:23 schreef vipergts het volgende:
nu echt de groeten
In de OP staat "Per vraag raad je één keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden.".quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
zo kan ik het ook. gewoon meerdere keren gokken.![]()
En dan gokt hij nog steeds 2 keer hoor..quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:23 schreef Zap het volgende:
[..]
In de OP staat "Per vraag raad je één keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden.".
Sorrysorry. Maar in dit geval... het was zo'n gokvraag dat ik een beetje overactief werd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:25 schreef geenaam het volgende:
[..]
En dan gokt hij nog steeds 2 keer hoor..![]()
Oh, ik vind het niet zo erg hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Sorrysorry. Maar in dit geval... het was zo'n gokvraag dat ik een beetje overactief werd.
dacht ik ook maar ik kan me herinneren dat het publiekelijk in de arena gebeurdequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef dolle_hond het volgende:
vastbinden en in de tiber flikkeren
Dit reken ik wel goed. Ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Stoel opwarmen en dan persoon erop gooien?
De ijzeren stoel stond doorgaans in een Colosseum.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
dacht ik ook maar ik kan me herinneren dat het publiekelijk in de arena gebeurde
Jeejquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:40 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dit reken ik wel goed. Ik snap wel wat je bedoelt.
Yuri +1
Dat was 'm ja!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:44 schreef BwennieBren het volgende:
Reginald Dwight
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:44 schreef ChrisJX het volgende:
Reginald Kenneth Dwight
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:44 schreef ChrisJX het volgende:
Reginald Kenneth Dwight
Zoals tong vanmiddag ook al zei, dat het een beetje lomp is om precies de hele naam te horen. De doopnamen doen er toch niet echt toe? Als je als antwoord johan cruijff hebt wil je dan ook Hendrik Johannes Cruijff horen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ChrisJX+1
sorry bb wou graag de hele naam horen.
geeft niet, ik wist dat ik n naam miste en toen zag ik jou post en toen dacht ik....tjsa... dat is mquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:48 schreef ChrisJX het volgende:
sowwy...
Zal het voortaan wel duidelijker vragenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:49 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zoals tong vanmiddag ook al zei, dat het een beetje lomp is om precies de hele naam te horen. De doopnamen doen er toch niet echt toe? Als je als antwoord johan cruijff hebt wil je dan ook Hendrik Johannes Cruijff horen?Zo dat was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |