quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:57 schreef Houniet het volgende:
zet even je filmpjes in de OPdenthemen
ik gelukkig niet. ik heb het nieuwe uitshirt, zonder spelerquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef -Wolf- het volgende:
Wie hadden er nou een Charisteas-shirt met 27 dit seizoen?
Erwin Koemanquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef -Wolf- het volgende:
Wie hadden er nou een Charisteas-shirt met 27 dit seizoen?
Dat zal toch wel?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef jna het volgende:
Kom Poepon nu trouwens niet bij de selectie?
Ik ben al blij als hij zijn benen heel gaat houden. Er zullen wel een paar houthakkers rondlopen bij Luxemburg. Of heb ik nu een totaal verkeerd beeld van dat team?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef Badabingea het volgende:
Hopelijk gaat onze Huntelaar vlammen vanavond.
Ik las in de Stentor dat in Luxemburg de profcompetitie bij een topwedstrijd gemiddeld 1500 toeschouwers trekt. Hoewel dat al bijna 10 % van de bevolking is, is dat niet echt wat. Overigens speelt in de spits bij Luxemburg de bakker van de hoofdstad. Nuff said?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik ben al blij als hij zijn benen heel gaat houden. Er zullen wel een paar houthakkers rondlopen bij Luxemburg. Of heb ik nu een totaal verkeerd beeld van dat team?
Nee harry is een held, en deed dit in het belang van Ajaxquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:38 schreef denthemen het volgende:
eerst wou ik van tribune klant nog judas maken maar niet iedereen is dat met mij eens natuurlijk
Die vallen nog al vaak uit in het voordeel van Ajax, dus dat is een goed idee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:45 schreef denthemen het volgende:
misschien komende week een filmpje maken met alle klassiekers van de afgelopen 10/11 jaar
Vraagje, heb jij veel videomateriaal van Ajax? Zo ja, heb je ook materiaal van Michael & Brian Laudrup in Ajax shirt?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:45 schreef denthemen het volgende:
misschien komende week een filmpje maken met alle klassiekers van de afgelopen 10/11 jaar
Ja daar heb ik vrij veel materiaal van ja..quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vraagje, heb jij veel videomateriaal van Ajax? Zo ja, heb je ook materiaal van Michael & Brian Laudrup in Ajax shirt?
Kun je daar iets mee doen? Blijven toch heldenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja daar heb ik vrij veel materiaal van ja..
Ik wil wel ff kijken of ik wat ken rippenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kun je daar iets mee doen? Blijven toch helden![]()
Dat doelpunt van Brian Laudrup uit tegen Willem IIquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wil wel ff kijken of ik wat ken rippen![]()
Is ook het 1e wat in mij opkomtquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat doelpunt van Brian Laudrup uit tegen Willem II![]()
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:33 schreef SoA-Holic het volgende:
Heerlijke TT, mijn complimenten!
Precies.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:55 schreef -Wolf- het volgende:
Misschien moeten we die TT's maar eens afschaffen. Ze zijn vaak erg matig.
Brian had eerst een actie waar hij in een thuiswedstrijd de bal over de keeper wipt en op de doellijn nog een speler passeerde. Volgens mij was het een doelpuntrijk duel, kan je die vinden en uploaden aub?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wil wel ff kijken of ik wat ken rippen![]()
Ik weet welk je bedoelt.. ik zoek hem even opquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Brian had eerst een actie waar hij in een thuiswedstrijd de bal over de keeper wipt en op de doellijn nog een speler passeerde. Volgens mij was het een doelpuntrijk duel, kan je die vinden en uploaden aub?
we pollen alleen maar nu. er is niets besloten hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:14 schreef koningdavid het volgende:
Waarom moeten TT nou weer afgeschaft worden?
Telkens alleen maar AFC Ajax Topic met een nummer is wat saai als je het mij vraagt.
dat kan ook jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:16 schreef Riro het volgende:
Misschien alleen een TT als er iets belangrijks/grappigs is gebeurd o.i.d.?
Om het altijd weg te laten is wel een beetje saai idd.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:16 schreef Riro het volgende:
Misschien alleen een TT als er iets belangrijks/grappigs is gebeurd o.i.d.?
Om het altijd weg te laten is wel een beetje saai idd.
Er spreekt genoeg respect uit.. hij was nou eenmaal tribune klant bij ajax..quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:13 schreef S-Two het volgende:
Iets meer respect voor Harry mag wel, gezien de tt.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef koningdavid het volgende:
Heitinga is drama vanavond. Hunty zit ook nog niet helemaal lekker in de wedstrijd.
Nee gek hè als er geen bal voorin komtquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef koningdavid het volgende:
Huntelaar zit ook nog niet helemaal lekker in de wedstrijd.
Heitinga kan best ok zijn in het centrum als mandekker, maar als rechtsback voegt hij niks toe.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Nee gek hè als er geen bal voorin komtEn wat betreft Heitinga, die jongen komt gewoon te kort voor de top en dat wordt me steeds duidelijker.
Bada gaat ons voortaan helpen met de voetbaltoto invullen!!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:45 schreef Badabingea het volgende:
't zal wel 0-1 worden ofzo.
Dan moeten we Harry maar terug kopenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef slaapkamermug het volgende:
Hoelang gaat Huntelaar zijn dip nog duren?
Hij heeft wel erg veel krediet daar in Amsterdam of niet?![]()
With pleasurequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Bada gaat ons voortaan helpen met de voetbaltoto invullen!!!!.
6 wedstrijden is de max.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef slaapkamermug het volgende:
We hebben alle vertrouwen in hem.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef slaapkamermug het volgende:
Hoe je het ook went of keert, we zijn gewoon 2.5 miljoen rijker dan woensdag bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef jojomen4 het volgende:
2.5 miljoen rijker?Als je 5 miljoen voor een speler betaald en na 1.5 jaar verkoop je hem voor 2.5 miljoen.. dan zie ik niet echt waar jullie rijker van worden? Beetje dom rekenwerk is door de TS verricht!
![]()
Staat er 2.5 miljoen winst gemaakt? Nee volgens mij niet hequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef jojomen4 het volgende:
2.5 miljoen rijker?Als je 5 miljoen voor een speler betaald en na 1.5 jaar verkoop je hem voor 2.5 miljoen.. dan zie ik niet echt waar jullie rijker van worden? Beetje dom rekenwerk is door de TS verricht!
![]()
Die zogenaamde dip van Huntelaar komt m'n strot uit onderhand.. Die jongen kreeg ook vanavond geen enkele bruikbare bal, en zijn topkwaliteit is toch echt het scoren en niet als aanspeelpunt fungeren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef slaapkamermug het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:29 schreef -Wolf- het volgende:
Ondanks z'n slechte optreden blijft ik vertrouwen houden in Johnny.
Dat doet Ten Cate niet slim bij Ajax.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:30 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Die zogenaamde dip van Huntelaar komt m'n strot uit onderhand.. Die jongen kreeg ook vanavond geen enkele bruikbare bal, en zijn topkwaliteit is toch echt het scoren en niet als aanspeelpunt fungeren.![]()
Dat wel. Maar het volgende rijtje zal ik altijd vertrouwen in hebben:quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef denthemen het volgende:
Johnny moet echt verbeteren..
En als ie nou naar Feyenoord gaat?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het volgende rijtje zal ik altijd vertrouwen in hebben:Heitinga Babel Stekelenburg Emanuelson Sneijder Huntelaar (uiteraard).
Maduro valt helaas een beetje af hoewel het toch wel een jongen is met een AJAX-hart.
Dit zijn voor mij echte ras-Ajacieden.
Stam ben ik al fan van sinds z'n tijd bij LAZIO. Die kan echt bijna niets fout doen..
dat is net zoals: en als kuyt naar AJAX gaat. dat gebeurt niet, dus kan ik er ook niet serieus iets over zeggen.quote:
Beter dan die kansloze titels die het niveau alleen maar doen dalen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:14 schreef koningdavid het volgende:
Waarom moeten TT nou weer afgeschaft worden?
Telkens alleen maar AFC Ajax Topic met een nummer is wat saai als je het mij vraagt.
Hij heeft dan ook geen enkele bruikbare bal gehad en werd om de kleinste dingen teruggefloten. Niemand speelde goed vanavond, wat een drama wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:25 schreef denthemen het volgende:
huntelaar speelt gewoon slecht
zeker in de 90 + 4 minquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:29 schreef denthemen het volgende:
huntelaar gaat tegen vitesse weer goals maken
Mwah.. dit jaar geven we jullie niet het idee dat er iets te halen valt.. komen er dit jaar wel weer eens wat fans mee?quote:
er zullen er vast wel wat in het uitvak plaatsnemen , maar ik dat er meer vitessenaren in de ajaxvakken zit , ivm met die hoge prijzen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mwah.. dit jaar geven we jullie niet het idee dat er iets te halen valt.. komen er dit jaar wel weer eens wat fans mee?
ja was vorig jaar ook al en het jaar ervoor.. maar dan gaan ze allemaal op de eretribune zitten, is volgens mij ook duurquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
er zullen er vast wel wat in het uitvak plaatsnemen , maar ik dat er meer vitessenaren in de ajaxvakken zit , ivm met die hoge prijzen.
2 jaar geleden was dat protest , met 2 man in het uitvakquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
ja was vorig jaar ook al en het jaar ervoor.. maar dan gaan ze allemaal op de eretribune zitten, is volgens mij ook duur![]()
Van mij mag 'iequote:
als Lazovic er dan al 2 heeft gemaakt , en er verder nog niemand heeft gescoord vindt ik het goedquote:
Wil wel een verhaaltje neerpennen over opportuniteitskosten, bespaarde loonuitgaven, etc etc... Wordt het allemaal niet interessanter op. Ajax is er in ieder geval op vooruit gegaan, financieel gezien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:32 schreef jojomen4 het volgende:
Die 5 miljoen die je erin steekt wordt gezien als een investering. Die 5 miljoen dachten ze bij Ajax woensdag nog te hebben waar ze er donderdag achter kwamen dat die dat niet waard was. Dus je bent gewoon 2.5 miljoen kwijt.
Als je zegt "rijker" dan bedoel je dat je er 2.5 miljoen op vooruit gaat. Dat is dus gewoon niet het geval.
En vooral wedstrijden tegen dit soort kutploegjes zijn echt verschrikkelijk, zeker als de scheids ook nog eens bagger gaat fluiten. Er valt niets tegen te winnen, eigenlijk alleen te verliezen, in de vorm van ernstige blessures, schorsingen en het verneuken van het ritme bij de clubs (vooral bij Ajax).quote:Op zondag 3 september 2006 01:15 schreef Nashje het volgende:
Dit is nou precies de reden waarom ik geen wedstrijd van Oranje (buiten een kampioenschap om) bekijk. Verrassend resultaat weer.
Weer een week verneukt aan dat oersaaie Oranje. Over een week eindelijk weer Ajax.
wat zij zegt. Wat een kut TT zegquote:
Nooit.quote:
Inderdaad. Ik heb ook een hekel aan die typische oranje supporters die zichzelf wereldwijd voor lul zetten.quote:
Ajax is er niet op vooruit gegaan. Wat jij bedoelt is "Ajax heeft het verlies weten te beperken". Dat klopt wel ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef D1 het volgende:
[..]
Wil wel een verhaaltje neerpennen over opportuniteitskosten, bespaarde loonuitgaven, etc etc... Wordt het allemaal niet interessanter op. Ajax is er in ieder geval op vooruit gegaan, financieel gezien.
Ik maak me niet druk, mag hij ook een keer een dip hebben? Hij krijgt het echt wel weer te pakken hoor.quote:Op zondag 3 september 2006 11:46 schreef thewishmaster het volgende:
Klaas Jan Huntelaar staat nu al vier wedstrijden droog en in diezelfde vier wedstrijden speelde hij ook dramatisch.
Het is wel te hopen, want voetballend bracht hij nooit zoveel. Dit werd goed gemaakt door zijn vele goals, als die goals wegvallen blijft er weinig over. Maar goed, ik kan me herinneren dat hij in zijn eerste 6 wedstrijden bij Ajax pas 2 goals had gemaakt.quote:Op zondag 3 september 2006 11:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, mag hij ook een keer een dip hebben? Hij krijgt het echt wel weer te pakken hoor.
Het viel mij gisteren wel op dat hij heel mak was. Hij werd telkens genaaid door die scheids maar hij pikte alles. Niet dat het zin heeft om te gaan klagen, maar hij bleef wel erg rustig, beetje moedeloos haast.
Maar goed, we hebben het over De Hunter hier. Dat komt wel weer goed.
Als dat waar is, zou het reden zijn voor een feestje. Nadat hij een paar jaar geleden erg sterk speelde in het centrum van de verdediging, is hij eigenlijk alleen maar minder geworden. Gisteren was hij voor mij ook weer de zwakste man van het veld met zijn zwakke passjes naar het centrum vd verdediging. Alleen moet je je wel afvragen of zo'n bericht klopt.quote:Op zondag 3 september 2006 12:00 schreef koningdavid het volgende:
Volgens de 'Sunday Mirror' gaat Manchester United Heitinga in januari kopen voor 8 miljoentjes ofzo.
Ik zou ze niet direct tegehouden moet ik zeggen.
Doen!quote:Op zondag 3 september 2006 12:00 schreef koningdavid het volgende:
Volgens de 'Sunday Mirror' gaat Manchester United Heitinga in januari kopen voor 8 miljoentjes ofzo.
Grote strik eromheenquote:Op zondag 3 september 2006 12:00 schreef koningdavid het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |