quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:57 schreef Houniet het volgende:
zet even je filmpjes in de OPdenthemen
ik gelukkig niet. ik heb het nieuwe uitshirt, zonder spelerquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef -Wolf- het volgende:
Wie hadden er nou een Charisteas-shirt met 27 dit seizoen?
Erwin Koemanquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef -Wolf- het volgende:
Wie hadden er nou een Charisteas-shirt met 27 dit seizoen?
Dat zal toch wel?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef jna het volgende:
Kom Poepon nu trouwens niet bij de selectie?
Ik ben al blij als hij zijn benen heel gaat houden. Er zullen wel een paar houthakkers rondlopen bij Luxemburg. Of heb ik nu een totaal verkeerd beeld van dat team?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef Badabingea het volgende:
Hopelijk gaat onze Huntelaar vlammen vanavond.
Ik las in de Stentor dat in Luxemburg de profcompetitie bij een topwedstrijd gemiddeld 1500 toeschouwers trekt. Hoewel dat al bijna 10 % van de bevolking is, is dat niet echt wat. Overigens speelt in de spits bij Luxemburg de bakker van de hoofdstad. Nuff said?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik ben al blij als hij zijn benen heel gaat houden. Er zullen wel een paar houthakkers rondlopen bij Luxemburg. Of heb ik nu een totaal verkeerd beeld van dat team?
Nee harry is een held, en deed dit in het belang van Ajaxquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:38 schreef denthemen het volgende:
eerst wou ik van tribune klant nog judas maken maar niet iedereen is dat met mij eens natuurlijk
Die vallen nog al vaak uit in het voordeel van Ajax, dus dat is een goed idee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:45 schreef denthemen het volgende:
misschien komende week een filmpje maken met alle klassiekers van de afgelopen 10/11 jaar
Vraagje, heb jij veel videomateriaal van Ajax? Zo ja, heb je ook materiaal van Michael & Brian Laudrup in Ajax shirt?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:45 schreef denthemen het volgende:
misschien komende week een filmpje maken met alle klassiekers van de afgelopen 10/11 jaar
Ja daar heb ik vrij veel materiaal van ja..quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vraagje, heb jij veel videomateriaal van Ajax? Zo ja, heb je ook materiaal van Michael & Brian Laudrup in Ajax shirt?
Kun je daar iets mee doen? Blijven toch heldenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja daar heb ik vrij veel materiaal van ja..
Ik wil wel ff kijken of ik wat ken rippenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kun je daar iets mee doen? Blijven toch helden![]()
Dat doelpunt van Brian Laudrup uit tegen Willem IIquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wil wel ff kijken of ik wat ken rippen![]()
Is ook het 1e wat in mij opkomtquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat doelpunt van Brian Laudrup uit tegen Willem II![]()
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:33 schreef SoA-Holic het volgende:
Heerlijke TT, mijn complimenten!
Precies.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:55 schreef -Wolf- het volgende:
Misschien moeten we die TT's maar eens afschaffen. Ze zijn vaak erg matig.
Brian had eerst een actie waar hij in een thuiswedstrijd de bal over de keeper wipt en op de doellijn nog een speler passeerde. Volgens mij was het een doelpuntrijk duel, kan je die vinden en uploaden aub?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wil wel ff kijken of ik wat ken rippen![]()
Ik weet welk je bedoelt.. ik zoek hem even opquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Brian had eerst een actie waar hij in een thuiswedstrijd de bal over de keeper wipt en op de doellijn nog een speler passeerde. Volgens mij was het een doelpuntrijk duel, kan je die vinden en uploaden aub?
we pollen alleen maar nu. er is niets besloten hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:14 schreef koningdavid het volgende:
Waarom moeten TT nou weer afgeschaft worden?
Telkens alleen maar AFC Ajax Topic met een nummer is wat saai als je het mij vraagt.
dat kan ook jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:16 schreef Riro het volgende:
Misschien alleen een TT als er iets belangrijks/grappigs is gebeurd o.i.d.?
Om het altijd weg te laten is wel een beetje saai idd.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:16 schreef Riro het volgende:
Misschien alleen een TT als er iets belangrijks/grappigs is gebeurd o.i.d.?
Om het altijd weg te laten is wel een beetje saai idd.
Er spreekt genoeg respect uit.. hij was nou eenmaal tribune klant bij ajax..quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:13 schreef S-Two het volgende:
Iets meer respect voor Harry mag wel, gezien de tt.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef koningdavid het volgende:
Heitinga is drama vanavond. Hunty zit ook nog niet helemaal lekker in de wedstrijd.
Nee gek hè als er geen bal voorin komtquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef koningdavid het volgende:
Huntelaar zit ook nog niet helemaal lekker in de wedstrijd.
Heitinga kan best ok zijn in het centrum als mandekker, maar als rechtsback voegt hij niks toe.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Nee gek hè als er geen bal voorin komtEn wat betreft Heitinga, die jongen komt gewoon te kort voor de top en dat wordt me steeds duidelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |