Jep. Kostenloos verzenden, kostenloos terugsturen binnen 14 dagen na ontvangst en betalen op rekening, net als bij Esprit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:18 schreef jovink het volgende:
zijn de verzendkosten gratis zie ik ?
lekker ja dan is een petje voor 16 eurie echt niet duur.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:19 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Jep. Kostenloos verzenden, kostenloos terugsturen binnen 14 dagen na ontvangst en betalen op rekening, net als bij Esprit.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:26 schreef jovink het volgende:
[..]
lekker ja dan is een petje voor 16 eurie echt niet duur.
wat is de levertijd ongeveer? de terms en conditions doet het bij mij nl niet.
Ik ben benieuwd.quote:As a rule, delivery time is 3 to 5 work days after receipt of the order.
Hij is er zeker al een maand. Volgens mij werkt er niet iemand die goed Nederlands kan, het is vaak nogal krom taalgebruik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:31 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben benieuwd.. Die Nederlandse shop is redelijk nieuw volgens mij, want er zitten nogal wat kleine foutjes her en der.
![]()
.
Wat ik voor mezelf besteld heb zag ik al in de winkel, maar had het niet gekocht omdat ik naar andere dingen zocht toen. En die polo is niet meer in de winkel te krijgen vanwege de nieuwe herfst-/wintercollectie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:06 schreef EmmYKuHh het volgende:
Jezus.. zijn jullie nou zo lui of durven jullie gewoon niet buiten te komen?
haha dat je er nog op ingaat ook./..quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:18 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Wat ik voor mezelf besteld heb zag ik al in de winkel, maar had het niet gekocht omdat ik naar andere dingen zocht toen. En die polo is niet meer in de winkel te krijgen vanwege de nieuwe herfst-/wintercollectie.. Ideaal dus zo'n site.
Bovendien hou ik naast het werk, studie, fitness en AJAX weinig tijd over om te winkelen in het echie..
Ik weet het.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:26 schreef jovink het volgende:
[..]
haha dat je er nog op ingaat ook./..
Had ik 'm maar eerder ontdekt. Ik wilde juist wat polo's in de sale op de kop tikken, maar ik was te laat vanwege tijdgebrek.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:39 schreef schatje het volgende:
Ik heb er pas geleden twee polo's in de sale (50% korting) gekocht.
fraai.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:42 schreef MaLo het volgende:
Leuke site! Ik heb een jeans in de sale gekocht en een truitje. Benieuwd wanneer ze binnen komen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Pardon my french maar dat lijkt net alsof het een pet voor kankerpatientjes isquote:Op zondag 3 september 2006 01:08 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
net besteld. voor dat geld..
hah since when worden gele th petjes geassocieerd met le patientjes de kanker?quote:Op zondag 3 september 2006 22:32 schreef Stretto het volgende:
[..]
Pardon my french maar dat lijkt net alsof het een pet voor kankerpatientjes is
Hebben die speciale petjes danquote:Op zondag 3 september 2006 22:32 schreef Stretto het volgende:
[..]
Pardon my french maar dat lijkt net alsof het een pet voor kankerpatientjes is
Leukkk!! Lekker vlotquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:14 schreef kevin85 het volgende:
[afbeelding]
Deze vandaag binnen gehad van Hilfiger Eshop.
Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat
Vind het een super mooi jasje!
Nee..quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Leukkk!! Lekker vlot.
Had jij ook een mail van UPS voordat je pakje kwam? En kon jij je pakje wel meteen traceren?
Ik heb afgelopen zaterdag besteld, ik zou het wel supersnel vinden als het morgen inderdaad al binnen isquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:20 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Nee..
Heb helemaal niks binnen gehad op de mail over waar mn pakket was..?
Ik had het vorige week woensdag besteld en vandaag dus binnen.
Een vriend van mij had een dag voor mij wat besteld maar heeft nog steeds zn spullen niet binnen, de rekening lag geloof ik al wel in de bus bij hem..
Het verschilt dus heel erg.![]()
die wou ik al kopen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:14 schreef kevin85 het volgende:
[afbeelding]
Deze vandaag binnen gehad van Hilfiger Eshop.
Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat
Vind het een super mooi jasje!
Ha grappig! Jij had ook zaterdag besteld hequote:Op dinsdag 5 september 2006 21:17 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb ook een mailtje van ups gehad net..
heb ik ook gedaan kreeg ook een mailtje van ups dat hij morgen bezorgd moet worden. we shall seequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zaterdag besteld, ik zou het wel supersnel vinden als het morgen inderdaad al binnen is.
Ik kan niet traceren op het tracknummer, maar wel op het referentienummer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:21 schreef jovink het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan kreeg ook een mailtje van ups dat hij morgen bezorgd moet worden. we shall see
van dat traceren wordt je inderdaad niet veel wijzer bij ups..
jup.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ha grappig! Jij had ook zaterdag besteld he.
Hij is mooi en zit lekkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die wou ik al kopen!Nee, hoe bevalt ie in het echt? En hoe warm is ie; Kan ik em nog 2-3 maanden aanhouden of moet ie bij <20 graden de kast in?
ik snap dat het geen winterjas is, maar er zit veel tussen 'winterjas' en 'dun zomerjackje'
Volgens hun site kunnen ze ieder uur van de dag bezorgen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:23 schreef jovink het volgende:die van mij is dr nog niet tot heolaat bezorgt ups?
jemig dat vind ik echt zo klote he als ze de verkeerde maat of kleur leveren, je moet er al op wachten en daar hou ik al niet echt van.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:06 schreef jovink het volgende:
nou ik heb de pet binnen. Mooi verpakt dat wel.. alleen verkeerde kleur... sukkels..
en hij staat me ook niet mooi dus die gaat weer retour![]()
Dat is ook een mogelijkheid ja. Je kunt 'm echter ook gratis laten ophalen door een koerier. Het telefoonummer waar je heen moet bellen en het internet linkje (om zo'n barcode geval te printen en die je op het pakketje moet plakken) staan op de bijgeleverde bon. Even goed kijken. Ik heb zelf zoals ik al eerder zei een tasje retour gedaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:01 schreef jovink het volgende:
ja inderdaad, als je het terug wil sturen moet je het zelf voldoende frankeren staat er, maar als hun de verkeerde kleur geleverd hebben is het toch th;s fout?
ze hebben em nu ook in andere kleuren zo te zienquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:30 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Hij is mooi en zit lekker
Hij is qua tempratuur denk ik nog 2 a 3 maanden te dragen, vermoed ik![]()
Het jasje is net iets dikker dan een colbert jasje, wat opzich prima te doen is als het een beetje kouder wordt. Dit dan icm met een trui oid.
Maar alleen al om hij eruit ziet is het een aanrader![]()
Mja, zou kunnen, maar in de VS ligt dat spul ook bij factory outlets voor weinig....quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:20 schreef MaxPower het volgende:
Dat is natuurlijk om hun dealers (zoals Macy's) niet voor de voeten te lopen. Als jij als producent via internet je spul goedkoper gaat aanbieden gaan zij natuurlijk lopen zeuren. Verder is het prijsniveau wat je nastreeft als merk natuurlijk ook een manier om je merk exclusief te maken/houden.
Ja kan kiezen tussen creditcard of acceptgiro.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens hoe gaat dat met betalen ?
Gaat dat met creditcard ofwat ?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
Je kunt dus kiezen tussen creditrolf card en lolleracceptgiro. Je hoeft pas te betalen na ontvangst van je pakketje, hendig sjiek vind ik!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
Is op de achterkant he dus dat zie ik niet :pquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:34 schreef kevin85 het volgende:
Brrr..
Die opdruk is wel errug groot..![]()
He ja ik zie het, wel jammer dat ze de optie om met acceptgiro te betalen hebben afgeschaft, vraag me af of het komt door wanbetalers of late betalers.quote:Op maandag 11 september 2006 12:13 schreef SaS21 het volgende:
Ik kon trouwens alleen maar de optie om via creditcard te betalen kiezen
mss gewoon teveel mensen die hun spullen op de site kochten..quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:25 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
He ja ik zie het, wel jammer dat ze de optie om met acceptgiro te betalen hebben afgeschaft, vraag me af of het komt door wanbetalers of late betalers.
Idem.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:59 schreef Petey het volgende:
Alle bestellingen?
Ik heb gistermorgen wat besteld en kreeg zojuist het mailtje van UPS dat het morgen geleverd zou moeten worden
ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef elixer het volgende:
Ligt het nou aan mij, of mis ik een heleboel aanbiedingen die er vorige week nog wel op stonden?
ik was vandaag bij de tommy hilfiger winkel in rdam, maar daar hebben ze em nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:30 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Hij is mooi en zit lekker
Hij is qua tempratuur denk ik nog 2 a 3 maanden te dragen, vermoed ik![]()
Het jasje is net iets dikker dan een colbert jasje, wat opzich prima te doen is als het een beetje kouder wordt. Dit dan icm met een trui oid.
Maar alleen al om hij eruit ziet is het een aanrader![]()
Ja dat heb je met de meeste producten denk ik.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik was vandaag bij de tommy hilfiger winkel in rdam, maar daar hebben ze em nietkutzooi
hoezo dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:05 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja dat heb je met de meeste producten denk ik.
Ik bedoel dat de meeste producten die je in de online shop ziet niet in de Tommy Hilfiger winkels liggen, in Arnhem was het zelfs zo dat Piet Zoomers dezelfde collectie als de Tommy Hilfiger winkel had liggen. Vooral met overhemden valt me dat op, altijd maar een klein gedeelte van de complete collectie in de winkels.quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 10:26 schreef Poedel het volgende:
Waarom kan ik alleen kiezen voor de optie credit card en niet acceptgiro?
Dat ik ergens overheen lees wil toch niet zeggen dak een bril nodig heb?!quote:Op maandag 18 september 2006 10:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die optie is een tijdje terug al verwijderd van de site. Betalen is alleen nog mogelijk met creditcard
Mooi zoquote:Op maandag 18 september 2006 15:27 schreef SaS21 het volgende:
Vorige week zaterdag besteld en vandaag in huis
De levertijd duurt wel ietsje langer dan 3 tot 5 dagen, maar wachten wordt beloond!
De jas is mooooooooooooooi![]()
Godzijdank. We kunnen weer bestellen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:25 schreef LoggedIn het volgende:
er is nu ook weer een optie 'invoice' voor het betalen
dan is dat de enige maat die ze hebben?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:34 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik probeer een overhemdje te bestellen, maar wat ik ook doe, hij komt als "small" in m'n mandje te liggen
op rekening kopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:10 schreef 2609 het volgende:
wat betekent invoice dan
ja.. ik heb nog zon ding nodig, voor onder mn poloshirtsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:56 schreef -Wolf- het volgende:
Had weer eens een wit shirt nodig en bovendien iets met lange mouwen. Simpele longsleeve besteld:
[afbeelding]
Met elastiek in de mouwen als ik het goed zie. Dat is wel fijn, want dan zakt het niet naar beneden als ik ze omhoog heb gestroopt. Die ergernis heb ik al met meerdere longsleeves van G-SUS, Diesel, etc gehad. Dat dus nooit meer.
35 Eurootjes.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja.. ik heb nog zon ding nodig, voor onder mn poloshirtshet begint nu toch wel frisjes te worden voor korte mouwtjes
hoeveel wastie?
heb ik ook nog naar gekeken, maar het is een behoorlijk kort model, niet handig voor een winterjas lijkt me, (op de fiets bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef s1mon het volgende:
Ik ben van plan deze als winterjas te kopen:
[afbeelding]
Maar zou hij ook door kunnen gaan als winterjas, en warm en (redelijk) waterdicht zijn?
Zie hier nog een link naar de e-shop.
Dat is waar, maar ik ben niet zo heel erg groot, en een maatje groter doet wonderenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:39 schreef men_in_red het volgende:
[..]
heb ik ook nog naar gekeken, maar het is een behoorlijk kort model, niet handig voor een winterjas lijkt me, (op de fiets bijvoorbeeld)
Goed punt ja, loop ook vaak met opgestroopte mouwen en de meesten lubberen altijd uit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:56 schreef -Wolf- het volgende:
Met elastiek in de mouwen als ik het goed zie. Dat is wel fijn, want dan zakt het niet naar beneden als ik ze omhoog heb gestroopt. Die ergernis heb ik al met meerdere longsleeves van G-SUS, Diesel, etc gehad. Dat dus nooit meer.
waar staat die dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:56 schreef -Wolf- het volgende:
Had weer eens een wit shirt nodig en bovendien iets met lange mouwen. Simpele longsleeve besteld:
[afbeelding]
www.shoptommy.dequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:11 schreef jovink het volgende:
[..]
waar staat die dan?
ik kan hem niet vinden.
die link van hem linkt direct naar dat shirt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef jovink het volgende:
ja dat snapte ik..alleen niet waar die staat.. niet bij t shirts en ook nie bij sweatshirts en ook nie bij. nja ik zie m nie
Misschien moet je eerst op de link klikken voordat je zegt dat je het snaptquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef jovink het volgende:
ja dat snapte ik..alleen niet waar die staat.. niet bij t shirts en ook nie bij sweatshirts en ook nie bij. nja ik zie m nie
haha bedankt danquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:28 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst op de link klikken voordat je zegt dat je het snapt![]()
gewoon in je eigen maat en als je niet zeker bent, bestel dan 2 maten en stuur de maat die niet past terug.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:07 schreef jovink het volgende:jammer dan
shirts kun je die gewoon bestellen in je eigen maat of valt het groot of klein uit wat zijn jullie ervaringen?
is dat gratis? of betaal je verzendkosten?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
gewoon in je eigen maat en als je niet zeker bent, bestel dan 2 maten en stuur de maat die niet past terug.
Check de eerste 5 posts uit dit topic.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
is dat gratis? of betaal je verzendkosten?
maar als ik bij het postkantoor aan kom zetten met een huge-ass doos "ja, ik wil deze naar duitsland sturen, gratiesch!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Check de eerste 5 posts uit dit topic.
zo werkt het dus niet. het gaat via UPS.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 06:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar als ik bij het postkantoor aan kom zetten met een huge-ass doos "ja, ik wil deze naar duitsland sturen, gratiesch!", gaan ze me dan niet als een stel verdwaasde bavianen aan staan kijken?
Hoe zijn die mouwen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:38 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zo werkt het dus niet. het gaat via UPS.
aah, daar is m'n pakketje!.
chill he?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:07 schreef Ednet het volgende:
Die longsleeve zit echt als gegoten! Die heb ik in het zwart! En niet niet duur;)
Ik ben een persoon die ze graag optrekt als je weet wat ik bedoel. En de mouwen blijven echt super goed zitten, ik hoef niet net als al die andere longsleeves constant op te trekken!
niet dat ik weet, maar die e-shops zijn zwaar relaxed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:52 schreef SuperbDeLux het volgende:
Tommy E-shop! Oh oh wat vet! Meteen een donkderblauwe V-hals trui besteld, kijken hoe het loopt. Weet iemand of er naast Esprit en Tommy dus nog meer van deze E-shops zijn in Nederland/de Benelux?
Mexx en de H&M.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:52 schreef SuperbDeLux het volgende:
Tommy E-shop! Oh oh wat vet! Meteen een donkderblauwe V-hals trui besteld, kijken hoe het loopt. Weet iemand of er naast Esprit en Tommy dus nog meer van deze E-shops zijn in Nederland/de Benelux?
en morgen al in huisquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:07 schreef Ednet het volgende:
Die longsleeve zit echt als gegoten! Die heb ik in het zwart! En niet niet duur;)
Ik ben een persoon die ze graag optrekt als je weet wat ik bedoel. En de mouwen blijven echt super goed zitten, ik hoef niet net als al die andere longsleeves constant op te trekken!
Je kunt niks op een credit card storten. Het heet niet voor niets 'credit' card.quote:Op maandag 6 november 2006 00:40 schreef Pupil het volgende:
Schatje,
Hoe ging de terugbetaling bij Tommy bij jou? Heb namelijk een polo teruggestuurt, maar dat is nu al 2 maanden geleden en heb nog niets bij mijn creditcardafschrift gesort gekregen. Ook een contactformulier ingevuld op de site en een mail gestuurt maar geen reactie.
Hoe ging dit bij jou?!
al een tijdje btwquote:
Hoe en waar is dat? Hoe kom je dr binnen, op uitnodiging ofzo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:12 schreef Zonnebril het volgende:
Maar volgens mij ga ik binnenkort naar de Tommy Hilfiger inkoop beurs![]()
wat kost dat? te lui om op te zoekenquote:Op zondag 31 december 2006 12:57 schreef Maxxieh het volgende:
Ik denk dat ik deze ga bestellen:
Retro beer trui
Zo retro, zo cool..
ja man, niet normaal die prijsverschillen.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:24 schreef matthijst het volgende:
Geinige trui.
Ziekelijk trouwens, verschil in prijzen op:
http://www.shoptommy.de/de-shop/
http://www.shoptommy.com/us-shop/
Die "Bear Zip Mock": 105 euro hier, vs $87.50 --> 62 euro in de VS![]()
oh dan mag t :pquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
hm vind je? de voorkant staat juist niets op
nee hij is alleen op de rug bestiktquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:31 schreef jovink het volgende:
[..]
oh dan mag t :p
nee anders wordt t zo gruwlijk druk enzo vind ik nooit mooi![]()
Die is zeker vet, hoe duur was die?quote:
Je hoeft niet te wachten hoor, je kan bestellen op factuur, je kan dan betalen wanneer je wil, je bestelling wordt meteen verstuurd zonder dat je dus eerst moet betalen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:19 schreef Proximo het volgende:
De eerste keer dat ik in een topic hier op Lifestyle kijkMeteen goed
[afbeelding]
Aangezien ik sinds kort horloge-loos ben vind ik dit wel een mooie vervanger
Nog even wachten op salaris en dan bestellen
Kan je er eens een foto van maken, vind zoiets ook wel heel vetquote:Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef Maxxieh het volgende:
Ik heb de trui al een paar daagjes en ik vind hem echt supervet! Ik houd hem dus denk ik gewoon..
quote:Op maandag 8 januari 2007 03:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Je hoeft niet te wachten hoor, je kan bestellen op factuur, je kan dan betalen wanneer je wil, je bestelling wordt meteen verstuurd zonder dat je dus eerst moet betalen.
Als ik hem aan heb?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Kan je er eens een foto van maken, vind zoiets ook wel heel vet
zei ik tochquote:Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef Maxxieh het volgende:
Ik heb de trui al een paar daagjes en ik vind hem echt supervet! Ik houd hem dus denk ik gewoon..
Ja graagquote:
Dan maar even een dagje extra werken..quote:
Staat deze nog op de site?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:19 schreef Proximo het volgende:
De eerste keer dat ik in een topic hier op Lifestyle kijkMeteen goed
[afbeelding]
Aangezien ik sinds kort horloge-loos ben vind ik dit wel een mooie vervanger
Nog even wachten op salaris en dan bestellen
NOT, morgen dan maarquote:Op maandag 8 januari 2007 20:46 schreef Houniet het volgende:
vrijdagavond dus die jas besteld.. nog niet in huis. hopen dat ze morgen komt
K heb zaterdagmiddag wat besteld, denk dat ze bij mij morgen komen...quote:
nog steeds niet, hoe kan je opzoeken waar die bestelling is?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:09 schreef jovink het volgende:
gewoon invullen zoals het er staat.
in dezelfde doos weer terug doen ja. En de Ups bellen. wat een volk wat je aan de telefoon krijgt btwdus wees gewaarschuwd.
@ houniet, kut is dat he wachten op een bestelling ..elke dag maar hopen dat ie komt
Auw...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:33 schreef DBBknown het volgende:
bleh.. was net 4 minuten weg toen de UPS bus kwam, zag hem langsrijden maar dacht, ach mam is toch thuis, is de doos vergeten het pakje aan te nemen omdat ze 'onder de douche stond' Verdomme!
quote:>>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.
o ooooquote:
I agree.. alleen 42 euro duurder..quote:Op zondag 14 januari 2007 16:55 schreef jovink het volgende:
[..]
o oooo
dat vets vind ik niet echt mooi, die met die beer dr op vind ik veeel mooier, is ook 30 euro duurder..
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef jovink het volgende:
maar wel mooi voor de netjes.
Tommy XL is huge, ik heb M en die valt ong. gelijk met Bjorn borg M, ze zitten alleen minder strak. Heb taille 31/32.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef cultheld het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe die boxers vallen? Van D&G heb ik XL en ik weet niet of een Tommy XL hetzelfde valt.
En al binnen? K heb mijne nu al binnen en vorige week vrijdag besteld..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef Houniet het volgende:
vorige week vrijdag besteld, duurt wat lang na mijn mening
niks netjes, gewoon casual.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef jovink het volgende:
nee niet echt mijn ding , beetje saai
netjes hoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
Net deze riem besteld:
[afbeelding]
Afgeprijsd van ¤80 naar ¤40
ik dacht dat je netjes bedoelde als, mooi goedkoop gescoord hoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:47 schreef jovink het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 18:39 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
niks netjes, gewoon casual.![]()
[/quote
lees is terug
net had ik nog geen gelijk en nou ineens wel ?
( ff testje)
Sale >> Men >> Knitwearquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:30 schreef jovink het volgende:
Vieze klootzakken, ik bezig met bestellen, kijk nog ff ergens anders naar, is de trui ineens weg :S
nou alleen nog maar in t rood. is ff emailtje achteraan gestuurd
Ik heb taille 34quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Tommy XL is huge, ik heb M en die valt ong. gelijk met Bjorn borg M, ze zitten alleen minder strak. Heb taille 31/32.
ik snap dr geen fuck van gisteravond wel 10 keer gekeken stond dr alleen nog maar in het rood, nu zie ik hem ook wel staan..quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:36 schreef Incepa het volgende:
[..]
Sale >> Men >> Knitwear
bij mij staat hij er nog gewoon in allebei de kleuren?
Ik kreeg hem steeds kort na de bestelling.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:33 schreef jovink het volgende:
ik heb m besteld nog ff vraagje, hij deed er heel lang over bij de bestelling uiteindelijk was ie wel klaar geloof ik,
maar ik heb nu nog geen order confirmation emailtje gekregen kregen jullie die er meteen er na of duurde het een tijdje>?
ik loop met een mooie brede donker leren riem van de WE, niks pipo de clowns aanquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:15 schreef Sargon het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef jovink het volgende:
nee niet echt mijn ding , beetje saai
[/quote
Jij loopt zeker liever met pipo de clown riemen
ik vind het erg mooi
heb je ook vandaag besteld?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:59 schreef DBBknown het volgende:
heb me de bear moc trui en de Percy Buttoned Cardigan besteld, vandaag de deur uit bij TH :love:
Ik heb ook nog geen UPS mailtje ontvangen, vorige keer ging bij mij ook sneller.quote:Your order dated 16.01.2007 02:30:53 has been received by us.
Misschien handig als iedereen de prijs er ff bij zetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
Net deze riem besteld:
[afbeelding]
Afgeprijsd van ¤80 naar ¤40
Valt wel mee, in mijn geval dan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Misschien handig als iedereen de prijs er ff bij zet
En 40 euro voor een afgeprijsde riem is nog aan de hoge kant toch...![]()
kan je niet opnieuw een bestelling doen? als je er uiteindelijk 2 ontvangt kun je er 1 terugsturen.quote:
nee, ik heb die blauwe (toch?) besteldquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef jovink het volgende:
vet veel hebben die bear zip mock gekocht ja.![]()
en vast allemaal die rode
ik heb de 16e besteld en ook nog geen mail van UPS gehad.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:59 schreef Houniet het volgende:
nog niets vernomenben ik nou de enige die gezeik heeft
ik geef het op. niets meer gehoordquote:
ja maar je kunt ook gewoon per rekening bestellen dus pas achteraf betalen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:04 schreef Graft het volgende:
Als je iets terug stuurt, krijg je dan ook gewoon een re-fund?
ik hoop niet voor m dat ie de rode heeft, heeft ie ook niequote:Op donderdag 25 januari 2007 18:42 schreef Maxxieh het volgende:
Heb je de blauwe of de rode ?:)
Kwam er vandaag achter dat er een stikselfout in de trui zit.. Ik ga morgen even bellen, want voor dat geld mag ik wel een goede trui verwachten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |