al een tijdje btwquote:
Hoe en waar is dat? Hoe kom je dr binnen, op uitnodiging ofzo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:12 schreef Zonnebril het volgende:
Maar volgens mij ga ik binnenkort naar de Tommy Hilfiger inkoop beurs![]()
wat kost dat? te lui om op te zoekenquote:Op zondag 31 december 2006 12:57 schreef Maxxieh het volgende:
Ik denk dat ik deze ga bestellen:
Retro beer trui
Zo retro, zo cool..
ja man, niet normaal die prijsverschillen.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:24 schreef matthijst het volgende:
Geinige trui.
Ziekelijk trouwens, verschil in prijzen op:
http://www.shoptommy.de/de-shop/
http://www.shoptommy.com/us-shop/
Die "Bear Zip Mock": 105 euro hier, vs $87.50 --> 62 euro in de VS![]()
oh dan mag t :pquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
hm vind je? de voorkant staat juist niets op
nee hij is alleen op de rug bestiktquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:31 schreef jovink het volgende:
[..]
oh dan mag t :p
nee anders wordt t zo gruwlijk druk enzo vind ik nooit mooi![]()
Die is zeker vet, hoe duur was die?quote:
Je hoeft niet te wachten hoor, je kan bestellen op factuur, je kan dan betalen wanneer je wil, je bestelling wordt meteen verstuurd zonder dat je dus eerst moet betalen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:19 schreef Proximo het volgende:
De eerste keer dat ik in een topic hier op Lifestyle kijkMeteen goed
[afbeelding]
Aangezien ik sinds kort horloge-loos ben vind ik dit wel een mooie vervanger
Nog even wachten op salaris en dan bestellen
Kan je er eens een foto van maken, vind zoiets ook wel heel vetquote:Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef Maxxieh het volgende:
Ik heb de trui al een paar daagjes en ik vind hem echt supervet! Ik houd hem dus denk ik gewoon..
quote:Op maandag 8 januari 2007 03:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Je hoeft niet te wachten hoor, je kan bestellen op factuur, je kan dan betalen wanneer je wil, je bestelling wordt meteen verstuurd zonder dat je dus eerst moet betalen.
Als ik hem aan heb?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Kan je er eens een foto van maken, vind zoiets ook wel heel vet
zei ik tochquote:Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef Maxxieh het volgende:
Ik heb de trui al een paar daagjes en ik vind hem echt supervet! Ik houd hem dus denk ik gewoon..
Ja graagquote:
Dan maar even een dagje extra werken..quote:
Staat deze nog op de site?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:19 schreef Proximo het volgende:
De eerste keer dat ik in een topic hier op Lifestyle kijkMeteen goed
[afbeelding]
Aangezien ik sinds kort horloge-loos ben vind ik dit wel een mooie vervanger
Nog even wachten op salaris en dan bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |