Het is gewoon echt een tof wijf, die Sabrina. Alleen wáárom met Etiënne. Ga dan met Jeroen ofzo.quote:
Je kent E10 toch, Bocaj?quote:
...dan ga ik maar weer kijken ...op s3quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
Sabrina en E10 op S3 Sab klinkte wat geëmotioneerd
quote:
Ja echt he? Zo desperate is ze toch hoop ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:16 schreef Kinga het volgende:
GADVER Saab, je weet toch wel beter.....
Ach komt Scan. Ik geef je nu 5 standaard zinnen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Etienne troost Sabrina. En niet eens zo verkeerd eigenlijk.
Precies. En of hij nou bijbedoelingen heeft of niet. Hij doet het toch maar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[quote]Op zaterdag 2 september 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Etienne troost Sabrina. En niet eens zo verkeerd eigenlijk.
[/quote
Inderdaad, mag best ook eens gezegd worden.
Idd wreed.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:19 schreef wolferl het volgende:
Komen je siliconen door je neus naar buiten, die tijn heeft echt wrede opmerkingen.
Tijn is gewoon een geld. Echt. Ook meteen die die verongelijkte kop van Etiënne.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:18 schreef Kinga het volgende:
tijn kwam ff storen...hahahaha
Is ook niet zo moeilijk. Maar je moet de mannen die zoiets nooit zouden doen niet de kost geven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach komt Scan. Ik geef je nu 5 standaard zinnen.
- Tuurlijk mis je je dochter, je kan haar nu niet altijd even zien als je dat zou willen
- Tuurlijk mis je je dochter, maar drek na BB pak je weer lekker je leventje op
- Ik snap je heel goed hoor idd, ik mis ook mensen
- Lieverd toch, tuurlijk geeft t niet dat je huilt, dat moet er af en toe gewoon even uit
- Op deze manier besef je pas écht goed hoeveel je van je dochter houdt.
Simpel.
Tis een vette zet van hem, ik mag hem niet maar dit doet hij doordacht en slim.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En of hij nou bijbedoelingen heeft of niet. Hij doet het toch maar.
Bust a cap in hiss ass, you know my niggah!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:19 schreef NorthernStar het volgende:
Als Tijn het komt 'verpesten' gaat Etienne hem vannacht in zijn slaap wurgen!
in zijn gedachten dan
Beetje onpassellijk hoe iedereen hier met die Tijn (quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:17 schreef wolferl het volgende:
Jaaa Tijn is er.
ja geweldig, vannacht zei hij nog tegen papa dat ie hem eruit wil hebben omdat ie achter de zusjes aanloopt...hoe triest ben je dan, of wanhopigquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn is gewoon een geld. Echt. Ook meteen die die verongelijkte kop van Etiënne.
Ik vind t gewoon een gemaakte gladjakker die Etiënne. Als hij t nou zou menen zou ik t m nog gunnen, ook al mag ik 'm niet. Maar dit is wel zoooo duidelijk. Daarbovenop komt ook nog eens dat hij over bijna álles liegt tot nu toe, lekker bijdehand.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk. Maar je moet de mannen die zoiets nooit zouden doen niet de kost geven.
haterquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje onpassellijk hoe iedereen hier met die Tijn () loopt te dwepen zeg ...
Zullen we hem maar alvast als winnaar uitroepen dan?
ja zie het ook, uche uchequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:22 schreef wolferl het volgende:
Janine naakt in bad?
Zit je nu te fokken, of meen je dat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:23 schreef intoyou het volgende:
Ik vind Etienne echt lief hoor. Ik snap 100% hoe hij al die meisjes in bed krijg. Als dit een doordacht plan is, dan zou ik daar niet doorheen kunnen prikken.
Ja maar jij kan je veters ook niet zelf strikken dus wat dat betreft is wat jij vindt niet echt een graadmeter.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:23 schreef intoyou het volgende:
Ik vind Etienne echt lief hoor. Ik snap 100% hoe hij al die meisjes in bed krijg. Als dit een doordacht plan is, dan zou ik daar niet doorheen kunnen prikken.
Ja, zoiets zouden wij nooooooit gedaan hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zit je nu te fokken, of meen je dat.
Slim van E10, maar wel smerig, mocht hij hier sexuele bedoelingen mee hebben.
Gatver. Milica kijkt ook ietwat bedenkelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:24 schreef mamapan het volgende:
al kreeg ik geld toe, dan nog ging ik niet bij Janine in bad zitten. Ze heeft nu ook al puisten in haar oksel![]()
[afbeelding]
tuurlijk, ik ben net zo dirty als Etienne.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zoiets zouden wij nooooooit gedaan hebben.
Scan, ff in jouw eigen verdediging. Vanavond was er een hele discussie gaande over iemand neuken of niet in het huis. Etiënne had (vanzelfsprekend) het hoogste woord, en beweerde dat hij nóóit zelf initiatief zou tonen en het dus altijd zou afwachten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier alleen maar fatsoenlijke fokkers met strenge principesquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ikke niet...... wil gewoon sex als zij het ook wil zonder kut smoesjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
.....hij kijkt ook met zijn handen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:27 schreef Koen66 het volgende:
hahaha E10 'de camera's zien niks, alleen de geluiden'
Ikke te fokken? Ik zit toch op fok? Dus ja, ik zit te fokken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zit je nu te fokken, of meen je dat.
Slim van E10, maar wel smerig, mocht hij hier sexuele bedoelingen mee hebben.
Eh. Ze lag al in bed en hij ging ernaast liggen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:29 schreef wolferl het volgende:
Etienne lult vrouwen gewoon in bed.
En Janine gaat dood, die pukkels komt door al die cremetjes en maskertjes.
Ik hoop nu dat jij een heel synische en sarcastische user bentquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:28 schreef intoyou het volgende:
[..]
Ikke te fokken? Ik zit toch op fok? Dus ja, ik zit te fokken.
Lullen als in praten? Hij ligt er meestal als een dooie bij. Met de handjes in de aanslag om te kunnen graaien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:29 schreef wolferl het volgende:
Etienne lult vrouwen gewoon in bed.
Er is ook duidelijk even afstand tussen vader en dochter...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef wolferl het volgende:
Egbert zit weer met zijn onzichtbare vriendje een sjaggie te roken.
What else is new....quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef wolferl het volgende:
Egbert zit weer met zijn onzichtbare vriendje een sjaggie te roken.
Ja klopt ja. Hij ligt op elk moment klaar om toe te slaan. Constant die handjes zo een beetje onzeker op nét niet intieme plekken, zodat áls het ervan komt, hij meteen toe kan slaan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Lullen als in praten? Hij ligt er meestal als een dooie bij. Met de handjes in de aanslag om te kunnen graaien.
Met Tijn lachen de meiden tenminste.
Ja maar allebei zo wazig als een autoruit in de winter.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er is ook duidelijk even afstand tussen vader en dochter...
Neen!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb problemen met 2 streams. Hebben nog anderen hier last van?
Typischquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef CartWOman het volgende:
Zie die mutsen nou, met die maskers.![]()
Er zijn wat problemen, bij xs4all krijg je ze wel allemaal, maar een beetje haperendquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef ThaSandman het volgende:
Hier no problemsquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef ThaSandman het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar dat komt me héél bekend voor van een flink aantal jaren geledenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja klopt ja. Hij ligt op elk moment klaar om toe te slaan. Constant die handjes zo een beetje onzeker op nét niet intieme plekken, zodat áls het ervan komt, hij meteen toe kan slaan.
Sabrina :"Mn rimpels kun je toch wel wegdenken, dan kun je me ff bevredigen!?"quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef wolferl het volgende:
Monique mag Etienne niet zo volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |