Er is ook duidelijk even afstand tussen vader en dochter...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef wolferl het volgende:
Egbert zit weer met zijn onzichtbare vriendje een sjaggie te roken.
What else is new....quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef wolferl het volgende:
Egbert zit weer met zijn onzichtbare vriendje een sjaggie te roken.
Ja klopt ja. Hij ligt op elk moment klaar om toe te slaan. Constant die handjes zo een beetje onzeker op nét niet intieme plekken, zodat áls het ervan komt, hij meteen toe kan slaan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Lullen als in praten? Hij ligt er meestal als een dooie bij. Met de handjes in de aanslag om te kunnen graaien.
Met Tijn lachen de meiden tenminste.
Ja maar allebei zo wazig als een autoruit in de winter.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er is ook duidelijk even afstand tussen vader en dochter...
Neen!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb problemen met 2 streams. Hebben nog anderen hier last van?
Typischquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef CartWOman het volgende:
Zie die mutsen nou, met die maskers.![]()
Er zijn wat problemen, bij xs4all krijg je ze wel allemaal, maar een beetje haperendquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef ThaSandman het volgende:
Hier no problemsquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef ThaSandman het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar dat komt me héél bekend voor van een flink aantal jaren geledenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja klopt ja. Hij ligt op elk moment klaar om toe te slaan. Constant die handjes zo een beetje onzeker op nét niet intieme plekken, zodat áls het ervan komt, hij meteen toe kan slaan.
Sabrina :"Mn rimpels kun je toch wel wegdenken, dan kun je me ff bevredigen!?"quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef wolferl het volgende:
Monique mag Etienne niet zo volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |