Groei jij eens op met Egbert als vaderquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij is die Marcia psychisch niet helemaal in orde..
Hoe krijgt ie t toch voor elkaar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:52 schreef CartWOman het volgende:
Als ik zit te lachen is het áltijd om Tijn, en z'n guitige kop altijd.![]()
Kan je dat ook analyseren waarom? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Tijn zou haar net als een paar dagen geleden weer eens lekker moeten pakken. Dan knapt ze wel weer even op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Tja, een papa als ex gevangenis bewaker is NIET prettig. En trouwens ze heeft geen jeugd gehad, ze heeft bijna der hele jeugd als moeder moeten fungeren voor der broertjes en zusjes OWEquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Groei jij eens op met Egbert als vader![]()
Gay straalt ervan af.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010954.jpg]afbeelding][/URL]
Jeroen geeft met zijn rechterhand aan hoe groot klein Etienne's liefdespaal is als ie opgewonden is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010954.jpg]afbeelding][/URL]
Je luistert de verkeerde stream.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:59 schreef BBoon het volgende:
Is dit het uur van het Nederlandse lied..... ieuwwwwwwwww
Ik zette hem net aan dus heb gauw stream 1 aangezet ...Hoorl iever Tijn en Mo lachen dan Marcel en Jeroen zingenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je luistert de verkeerde stream.
Idd, daar twijfel ik ook niet aanquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:59 schreef arneaux het volgende:
Deze stoeipartij tussen Tijn en Monique gaan ze zéker uitzenden.
Ik liever geen van beidequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:01 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik zette hem net aan dus heb gauw stream 1 aangezet ...Hoorl iever Tijn en Mo lachen dan Marcel en Jeroen zingen![]()
Haha nee idd ik zie dat het vanavond weer niets is...Ik zet maar een lekker muziekje opquote:
De laatste minuut wil ik graag nog eens zien, van de andere kant...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, daar twijfel ik ook niet aan
Ik dacht dat ik t in de snelheid verkeerd zag maar niet dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:01 schreef wolferl het volgende:
Wie heeft die cap, dat Jeroen met zijn kont richting Marcel hint.
Wat fitness al niet kan doenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:01 schreef Apache4U het volgende:
Monique heeft toch 2 kinderen he? Ik vind haar figuur echt goed dan...
Nou, niet echt eigenlijk. Meer een gevoelquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan je dat ook analyseren waarom? Ben wel benieuwd
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef wolferl het volgende:
Wat een geil wijf die Milica. Godverdomme, wat is die heet.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef wolferl het volgende:
Wat een geil wijf die Milica. Godverdomme, wat is die heet.
Zie ze nou staan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef scanman01 het volgende:
De mannen doen een optreden
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010958.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben niet snel beschaamd ofzo, maar ik ga toch écht niet zó amicaal met mensen om dat als ik sta te douchen ik ze in de douche uitnodig. Jeroen en Marcel vragen ook geregeld :"Zullen we in bad gaan?". Echt bizar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zie ze nou staan.
Echt hoor, zou me niets verbazen.
ik heb vanavond alles al geprobeerd.....zal wel aan mij liggen maar "overal" doet bij mij alleen 3 het een beetje normaal.....heb het nu ook maar uitgezetquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
Vraag nummer zoveel hierover denk ik, waar kijken jullie naar de streams? Bij mij loopt hanff ontzettend te bitchen.
Wat is dat mens tot rust gekomen, ongelooflijk wat een transformatie. Met Tijn kan ze nu ook prima door de bocht nadat ze heeft geconstateerd dat ze hetzelfde zijn qua recht voor z'n raap.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:
Dat gezicht van Janine.. En dan ook dat praten. Janine is soms gewoon een heldin.
http://members.chello.nl/ptbuys/quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
Vraag nummer zoveel hierover denk ik, waar kijken jullie naar de streams? Bij mij loopt hanff ontzettend te bitchen.
Ja een enorme verandering, ze wordt nu eerder saai en gezapigquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat is dat mens tot rust gekomen, ongelooflijk wat een transformatie. Met Tijn kan ze nu ook prima door de bocht nadat ze heeft geconstateerd dat ze hetzelfde zijn qua recht voor z'n raap.
Idd. Ik denk dat die helemaal niet op elkaar gaan stemmen(om het maar ff op BB niveau te houden).quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat is dat mens tot rust gekomen, ongelooflijk wat een transformatie. Met Tijn kan ze nu ook prima door de bocht nadat ze heeft geconstateerd dat ze hetzelfde zijn qua recht voor z'n raap.
Heldquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/ptbuys/
(heb ik zelf even inelkaar gefixed)
Ja op de hints van BB kan je bouwen. "Rust goed uit!" Uhuh. En dan alsnog keilaat de opdracht.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
BB gaf wederom een hint op de TV "het is 12uur, slaap lekker"
Jij wrede man.quote:
Hoe? hij heeft meer kut dan penis.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef CartWOman het volgende:
God nee hè?
Hij gaat 'r misbruiken, wedden?
Das wel heel dramatisch CWquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef CartWOman het volgende:
God nee hè?
Hij gaat 'r misbruiken, wedden?
Idd, de nightvision lijkt kaduukquote:
Idd. Da gun je niemand!quote:
Wat zou jij doen als Etienne WEER bij je in bed kruipt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Waarom huilt ze eigenlijk?
ze mist haar dochter en E10 komt langs hequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Waarom huilt ze eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |