Voor hem telde puur het in BB blijven tot het eind, t geld boeide hem niet (tenminste dat zei hijquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is Egbert een beetje de lul door zijn sleutel te verliezen?
Geniaal, zo met het spelletje bezig en dan het belangrijkste verliezen.
Wie hebben t erover dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:46 schreef lissette72 het volgende:
Tis wel weer het zelfde groepje he dat bij elkaar zit...(over scheiding van groepen gesproken!)
Dat was een excuus omdat hij zoveel op die joker geboden hadquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor hem telde puur het in BB blijven tot het eind, t geld boeide hem niet (tenminste dat zei hij)
Ze vindt nooit iets écht leuk. Ze is heel de tijd aan het nadenken heb ik t idee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik moet lachen om Marcie. Die vindt dat al dat sociale gedoe maar niks.
Dat lijkt me ook ja. Ze houdt er sowieso niet van om steeds ergens aan mee te moeten doen maar soms zakt ze helemaal weg in haar gedachten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze vindt nooit iets écht leuk. Ze is heel de tijd aan het nadenken heb ik t idee.
Groei jij eens op met Egbert als vaderquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij is die Marcia psychisch niet helemaal in orde..
Hoe krijgt ie t toch voor elkaar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:52 schreef CartWOman het volgende:
Als ik zit te lachen is het áltijd om Tijn, en z'n guitige kop altijd.![]()
Kan je dat ook analyseren waarom? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Tijn zou haar net als een paar dagen geleden weer eens lekker moeten pakken. Dan knapt ze wel weer even op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Tja, een papa als ex gevangenis bewaker is NIET prettig. En trouwens ze heeft geen jeugd gehad, ze heeft bijna der hele jeugd als moeder moeten fungeren voor der broertjes en zusjes OWEquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Groei jij eens op met Egbert als vader![]()
Gay straalt ervan af.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010954.jpg]afbeelding][/URL]
Jeroen geeft met zijn rechterhand aan hoe groot klein Etienne's liefdespaal is als ie opgewonden is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010954.jpg]afbeelding][/URL]
Je luistert de verkeerde stream.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:59 schreef BBoon het volgende:
Is dit het uur van het Nederlandse lied..... ieuwwwwwwwww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |