Ik zette hem net aan dus heb gauw stream 1 aangezet ...Hoorl iever Tijn en Mo lachen dan Marcel en Jeroen zingenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je luistert de verkeerde stream.
Idd, daar twijfel ik ook niet aanquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:59 schreef arneaux het volgende:
Deze stoeipartij tussen Tijn en Monique gaan ze zéker uitzenden.
Ik liever geen van beidequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:01 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik zette hem net aan dus heb gauw stream 1 aangezet ...Hoorl iever Tijn en Mo lachen dan Marcel en Jeroen zingen![]()
Haha nee idd ik zie dat het vanavond weer niets is...Ik zet maar een lekker muziekje opquote:
De laatste minuut wil ik graag nog eens zien, van de andere kant...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, daar twijfel ik ook niet aan
Ik dacht dat ik t in de snelheid verkeerd zag maar niet dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:01 schreef wolferl het volgende:
Wie heeft die cap, dat Jeroen met zijn kont richting Marcel hint.
Wat fitness al niet kan doenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:01 schreef Apache4U het volgende:
Monique heeft toch 2 kinderen he? Ik vind haar figuur echt goed dan...
Nou, niet echt eigenlijk. Meer een gevoelquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan je dat ook analyseren waarom? Ben wel benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |