Zie ze nou staan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef scanman01 het volgende:
De mannen doen een optreden
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010958.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben niet snel beschaamd ofzo, maar ik ga toch écht niet zó amicaal met mensen om dat als ik sta te douchen ik ze in de douche uitnodig. Jeroen en Marcel vragen ook geregeld :"Zullen we in bad gaan?". Echt bizar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zie ze nou staan.
Echt hoor, zou me niets verbazen.
ik heb vanavond alles al geprobeerd.....zal wel aan mij liggen maar "overal" doet bij mij alleen 3 het een beetje normaal.....heb het nu ook maar uitgezetquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
Vraag nummer zoveel hierover denk ik, waar kijken jullie naar de streams? Bij mij loopt hanff ontzettend te bitchen.
Wat is dat mens tot rust gekomen, ongelooflijk wat een transformatie. Met Tijn kan ze nu ook prima door de bocht nadat ze heeft geconstateerd dat ze hetzelfde zijn qua recht voor z'n raap.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:
Dat gezicht van Janine.. En dan ook dat praten. Janine is soms gewoon een heldin.
http://members.chello.nl/ptbuys/quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
Vraag nummer zoveel hierover denk ik, waar kijken jullie naar de streams? Bij mij loopt hanff ontzettend te bitchen.
Ja een enorme verandering, ze wordt nu eerder saai en gezapigquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat is dat mens tot rust gekomen, ongelooflijk wat een transformatie. Met Tijn kan ze nu ook prima door de bocht nadat ze heeft geconstateerd dat ze hetzelfde zijn qua recht voor z'n raap.
Idd. Ik denk dat die helemaal niet op elkaar gaan stemmen(om het maar ff op BB niveau te houden).quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat is dat mens tot rust gekomen, ongelooflijk wat een transformatie. Met Tijn kan ze nu ook prima door de bocht nadat ze heeft geconstateerd dat ze hetzelfde zijn qua recht voor z'n raap.
Heldquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/ptbuys/
(heb ik zelf even inelkaar gefixed)
Ja op de hints van BB kan je bouwen. "Rust goed uit!" Uhuh. En dan alsnog keilaat de opdracht.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
BB gaf wederom een hint op de TV "het is 12uur, slaap lekker"
Jij wrede man.quote:
Hoe? hij heeft meer kut dan penis.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef CartWOman het volgende:
God nee hè?
Hij gaat 'r misbruiken, wedden?
Das wel heel dramatisch CWquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef CartWOman het volgende:
God nee hè?
Hij gaat 'r misbruiken, wedden?
Idd, de nightvision lijkt kaduukquote:
Idd. Da gun je niemand!quote:
Wat zou jij doen als Etienne WEER bij je in bed kruipt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Waarom huilt ze eigenlijk?
ze mist haar dochter en E10 komt langs hequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Waarom huilt ze eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |