Ja, zoiets zouden wij nooooooit gedaan hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zit je nu te fokken, of meen je dat.
Slim van E10, maar wel smerig, mocht hij hier sexuele bedoelingen mee hebben.
Gatver. Milica kijkt ook ietwat bedenkelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:24 schreef mamapan het volgende:
al kreeg ik geld toe, dan nog ging ik niet bij Janine in bad zitten. Ze heeft nu ook al puisten in haar oksel![]()
[afbeelding]
tuurlijk, ik ben net zo dirty als Etienne.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zoiets zouden wij nooooooit gedaan hebben.
Scan, ff in jouw eigen verdediging. Vanavond was er een hele discussie gaande over iemand neuken of niet in het huis. Etiënne had (vanzelfsprekend) het hoogste woord, en beweerde dat hij nóóit zelf initiatief zou tonen en het dus altijd zou afwachten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier alleen maar fatsoenlijke fokkers met strenge principesquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ikke niet...... wil gewoon sex als zij het ook wil zonder kut smoesjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
.....hij kijkt ook met zijn handen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:27 schreef Koen66 het volgende:
hahaha E10 'de camera's zien niks, alleen de geluiden'
Ikke te fokken? Ik zit toch op fok? Dus ja, ik zit te fokken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zit je nu te fokken, of meen je dat.
Slim van E10, maar wel smerig, mocht hij hier sexuele bedoelingen mee hebben.
Eh. Ze lag al in bed en hij ging ernaast liggen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:29 schreef wolferl het volgende:
Etienne lult vrouwen gewoon in bed.
En Janine gaat dood, die pukkels komt door al die cremetjes en maskertjes.
Ik hoop nu dat jij een heel synische en sarcastische user bentquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:28 schreef intoyou het volgende:
[..]
Ikke te fokken? Ik zit toch op fok? Dus ja, ik zit te fokken.
Lullen als in praten? Hij ligt er meestal als een dooie bij. Met de handjes in de aanslag om te kunnen graaien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:29 schreef wolferl het volgende:
Etienne lult vrouwen gewoon in bed.
Er is ook duidelijk even afstand tussen vader en dochter...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef wolferl het volgende:
Egbert zit weer met zijn onzichtbare vriendje een sjaggie te roken.
What else is new....quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef wolferl het volgende:
Egbert zit weer met zijn onzichtbare vriendje een sjaggie te roken.
Ja klopt ja. Hij ligt op elk moment klaar om toe te slaan. Constant die handjes zo een beetje onzeker op nét niet intieme plekken, zodat áls het ervan komt, hij meteen toe kan slaan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Lullen als in praten? Hij ligt er meestal als een dooie bij. Met de handjes in de aanslag om te kunnen graaien.
Met Tijn lachen de meiden tenminste.
Ja maar allebei zo wazig als een autoruit in de winter.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er is ook duidelijk even afstand tussen vader en dochter...
Neen!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb problemen met 2 streams. Hebben nog anderen hier last van?
Typischquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef CartWOman het volgende:
Zie die mutsen nou, met die maskers.![]()
Er zijn wat problemen, bij xs4all krijg je ze wel allemaal, maar een beetje haperendquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef ThaSandman het volgende:
Hier no problemsquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef ThaSandman het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar dat komt me héél bekend voor van een flink aantal jaren geledenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja klopt ja. Hij ligt op elk moment klaar om toe te slaan. Constant die handjes zo een beetje onzeker op nét niet intieme plekken, zodat áls het ervan komt, hij meteen toe kan slaan.
Sabrina :"Mn rimpels kun je toch wel wegdenken, dan kun je me ff bevredigen!?"quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef wolferl het volgende:
Monique mag Etienne niet zo volgens mij.
Stijl is het verschil. Iets waar Etienne nog nooit eens van heeft gehoord.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal wel de enige zijn, maar dat komt me héél bekend voor van een flink aantal jaren geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |