abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:57:23 #1
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_41401695

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mensen, SPAAR JE INKT!! Het logo staat nu, maar nu komt 't erop aan om 'm ook te houden! Je hebt zoveel mogelijk inkt nodig, dus ga geen kleine tekeningetjes maken maar bewaar al je inkt tot de avond zodat we dan zo veel mogelijk reparaties uit kunnen voeren.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reparaties: In principe 'elke' avond om 21:00. Zie ook IRC (http://irc.fok.nl, #drawball)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-

Klik hier voor de locatie.

Tools:

http://www.simplicity.nl/drawballtools.zip
http://www.simplicity.nl/vierkant.exe (Vierkant teken tool)
http://collos.dosoftware.nl/files/tekentool.exe (Vierkant en lijnen)
http://collos.dosoftware.nl/files/kleurtool.exe (Voorgeprogrammeerde kleuren tool)
(zie verderop voor gebruiksaanwijzingen)

Vorige Delen:

Deel 1 in Onzin
Deel 2 in GC
Deel 3 in GC
Deel 4 in GC
Deel 5 in GC
Deel 6 in GC
Deel 7 in GC
Deel 8 in GC

Algemeen:

Naar aanleiding van het !TOPIC! in Onzin hier een zevende topic met dezelfde doelstelling. Lees de andere topics goed door, daar staat veel in uitgelegd.

Het idee was eerst om de VIP-letters in het midden te gaan bezetten, maar omdat deze steeds bijgehouden en overgekleurd worden, was dit te moeilijk en hebben we het FOK!-logo ergens anders gemaakt. Nu moet 't 'alleen' nog bijgehouden worden.

Waar precies? hier!

Hoe? Met jullie hulp!

Wanneer? Iedere avond om 21:00!

FAQ:

Q: Mijn inkt is op?!
A: Je moet (vrij lang) wachten maar langzaam neemt de inkt weer toe tot, uiteindelijk, 100%.

Q: Anderen kliederen over ons heen??!!
A: Life is a bitch. Klieder weer over hen heen.

Q: Ik deed agree maar ik werd niet toegelaten?
A: Klik disagree en lees voortaan.

Q: Er staat een soort huisje met punten en ik kan niet tekenen?
A: Klopt. Los het puzzeltje op. (Het werkt volgens het teken-een-huisje-zonder-je-pen-van-het-papier-te-halen-principe)

Q: Waar is dit goed voor?
A: Wereldvrede.

Belangrijke info uit andere topic:

Hoe het werkt: Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment. Herkenningspunten: Nintendo tekst, de letters VIP, enkele vlaggen en rechts een reeds vervagend badeendje.
Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Als je op dat moment wil tekenen moet je nog een kort puzzeltje (je kent ze wel, maar 1 keer over elk lijnstuk) oplossen. (Dit om macros te voorkomen.)

Ieder heeft maar 15 procent inkt en om een beetje groot fok!-logo te krijgen moeten we samenwerken zodat we tezamen meer inkt ter beschikking hebben!

Dit vereist natuurlijk wel enige coördinatie. Hierbij: Laten we allen starten met het maken van een enorm wit vlak onder VIP, minstens even groot als VIP zelf. Daarna maken we daarop het fok! logo in zwart. Allereerst is het belangrijk dat we het witte vlak goed schoon houden zodat we kunnen starten met fok!

Edits: Komen met meer informatie als dat nodig is. Als je een plaatje hebt van de voortgang post 'm! Altijd mooi om te zien hoe we langzaam de wereld, uhh, drawball veroveren.

Huisje-Kruisje Puzzle
Voor dat je kan tekenen moet je een huisje-kruisje-puzzle oplossen om te kunnen beginnen met tekenen. Dit is een manier van hoe je hem op kan lossen:

Je moet dus eerst beginnen met de rode pijltjes, daarna verder met de blauwe en tot slot de zwarte.

Inkt
Het is als je nieuw bent allemaal een beetje onduidelijk hoe het zit met de inkt. Nou het gaat als volgt.
Wanneer je voor het eerste de site bezoekt krijg je 15% inkt. Wees zuinig met deze inkt, want het gaat snel op.
Ok, nu komt het, het aanvullen van de inkt. Er zijn twee categoriën, mensen met een vast of mensen met een dynamisch IP-adres.
Als je niet weet welke je hebt zul je er vanzelf achter komen als je Drawball een paar keer bezoekt.

Als je een vast IP hebt en je hebt alle inkt verbruikt zul je zien dat de inkt langzaam weer bijgevuld wordt. Dit gaat behoorlijk langzaam met 0.1% per paar minuten. Wanneer je de site vaker bezoekt zal dit wel sneller gaan totdat je uiteindelijk de maximale 100% hebt bereikt.

Wanneer je een dynamisch IP hebt zul je altijd binnenkomen met een potje van 15% inkt. Wanneer deze op is kun je je verbinding gewoon houden met het internet en zal hij opbouwen met 0.1% per paar minuten (net als met een vast IP).
Maar wanneer je je computer uitzet, een minuutje of 10 wacht en hem weer aanzet zul je zien dat je inkt weer is aangevuld tot 15%.

De reden hiervan is dat de site kijkt naar je IP adres. Elke keer als je met je vaste IP komt zal hij je herkennen en geeft hij weer het oude inktpercentage aan.
Wanneer je met een dynamisch IP op de site komt zul je een, voor de site, nieuw IP hebben en denken ze dus dat je er voor de eerste keer bent. Je krijgt dan dus gratis die 15%. (let op: hij geeft er niet 15% bij, je start gewoon opnieuw met 15%)

Voor beginners is het beter om een dynamisch IP te hebben, maar na een tijdje loont het wel om een statisch IP te hebben.

Zoiets moet het blijven:

Thanks to Blame

5 Hoog
3 Breed
kleuren van to Byte_Me

#1 | Rood
#2 | Wit
#3 | Blauw
#4 | Oranje achtergrond

Het schema dat door Blame werd ontworpen nemen we dus,5 hoog en 3 breed. En uiteraard de bovenstaande kleuren.

De locatie die te zien is in de afbeelding van Blame is niet de juiste!

DRAWBALL TOOL V1.0

Met dit programma kun je exact dezelfde kleur selecteren als in het voorbeeld van de OP!

http://s17.quicksharing.com/v/9728276/DrawballTools.zip.html

Het is dus handig als je dat even doet.

Zo werkt het:

- Run de .exe
- Ga in het midden van het kleurenrondje staan van drawball
- Druk op Alt + C (het programma is nu goed ingesteld)
- Ga naar het voorbeeldlogo en ga met je muis boven de gewenste kleur staan die je wilt hebben in drawball
- Druk op Alt + E
- Het programma heeft nu exact dezelfde kleur geselecteerd als op het voorbeeldlogo, tekenen maar!

Vierkant tool (3e versie alweer)

http://www.simplicity.nl/vierkant.exe

Hoe werkt het?

- Run het tool (moet open blijven staan op de achtergrond!)
- Selecteer de kleur (evt. met DrawballTool)
- Selecteer de lijndikte (in de praktijk de een-na-dikste)
- Zet de veer op de linkerbovenpunt van het vlak, druk op A
- Zet de veer op de rechteronderpunt van het vlak, druk op S
- Druk op D om het vlak in te kleuren

Let op: het venster mag niet gescrolld hebben tijdens het bepalen van de punten! Je moet dus ruim binnen de cirkel blijven!

Tekentool

http://collos.dosoftware.nl/files/tekentool.exe

Hiermee kun je cirkels en rechthoeken tekenen met 3 verschillende methodes.

Kleurtool

http://collos.dosoftware.nl/files/kleurtool.exe

Hiermee kun je 1 van de kleurtinten rood, blauw en oranje (en zwart en wit) selecteren die zijn voorgeprogrammeerd. Dit voorkomt hopelijk dat iedereen een andere tint blauw/rood/oranje neemt!

De medewerkers:

• -jos-
  • Ltd.
  • Blame
  • Repeat
  • TwyLight
  • KaMo
  • Skorpija
  • dork22
  • --Christiaan--
  • Kazu
  • Impry
  • UncleSam
  • yosander
  • RSH11
  • TerroRobbie
  • Poppetjuh
  • nipeng
  • fiedel
  • Mtijn
  • Quannum
  • Kwarkie
  • RayMania
  • seadarius
  • switchboy
  • Zyggie
  • Whizzkith
  • Bullpit
  • Asmodean
  • Thieske
  • gohan16
  • Byte_Me
  • Litso
  • Casparovvv
  • GekkeMat
  • NT-T.BartMan
  • jna
  • brainster
  • Nosh
  • ZigoSOS
  • Quiestisia
  • 2Drix
  • C10H14N2
  • Pritt
  • IedeK.
  • Keileweg-ethicus
  • Hi_Flyer
  • Aaipod
  • woeeiiii
  • Monk
  • Marsepein
  • Isabeau
  • B.A.Trix
  • Dekbek
  • EJ404
  • roel26
  • Boy_Snakeye
  • Angel008
  • Symer
  • BasEnAad
  • Ioko
  • dubidub
  • Webcrowler
  • Yozzz
    --------------------------
    IRC:

#drawball

NB: Bij wijzigingen in de OP: Pas ook de tekst op de Wiki aan! Wel zo handig!
    Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Drawball"
  • Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
    pi_41401726
    tvp
      vrijdag 1 september 2006 @ 18:58:58 #3
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41401739
    Fijn dat je ook even een nieuw topic opent Roel26!
    Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
    pi_41401745
    tvp
    pi_41401774
    Dus hier http://www.drawball.com/7moqozg gingen we verder?

Qua grootte zal deze wel makkelijk bij te houden zijn
    pi_41401802
    blame je bent evil
      vrijdag 1 september 2006 @ 19:02:21 #7
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41401829
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:00 schreef Blame het volgende:
    Dus hier http://www.drawball.com/7moqozg gingen we verder?

Qua grootte zal deze wel makkelijk bij te houden zijn
    Ben je nou echt zo'n grote eikel dat je dat gaat verkloten??
    pi_41401838
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:01 schreef Ltd. het volgende:
    blame je bent evil
    Jullie wilden een kleiner logo...
    pi_41401863
    dat is waar
    pi_41401868
    Als het op deze manier moet heb ik het wel gezien. Geen druppel inkt van mij meer voor fok

pi_41401927
    FUR!
      vrijdag 1 september 2006 @ 19:06:10 #12
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41401951
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:03 schreef Tourniquet het volgende:
    Als het op deze manier moet heb ik het wel gezien. Geen druppel inkt van mij meer voor fok

Ik geef je groot gelijk! Vind het leuk om het logo bij te houden maar om nou expres de tekeningen van iemand anders te gaan verzieken... Snap niet wat daar nou leuk aan is!-O-
    pi_41401978
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Ik geef je groot gelijk! Vind het leuk om het logo bij te houden maar om nou expres de tekeningen van iemand anders te gaan verzieken... Snap niet wat daar nou leuk aan is!-O-
    Erg leuk is het bijhouden van het foklogo niet als VIP er heel de dag overheen loopt te kalken...

Maar goed, ik had niet verwacht dat mensen zoveel waarde hechten aan een online tekending wat iedereen volgende week weer vergeten is.

Gaan jullie maar verder met tekenen, ik laat drawball wel met rust...
      vrijdag 1 september 2006 @ 19:10:13 #14
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41402054
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:07 schreef Blame het volgende:

[..]

Erg leuk is het bijhouden van het foklogo niet als VIP er heel de dag overheen loopt te kalken...
    Hoe weet je nou of het VIP is??
    pi_41402086
    Heb even het Tweakers logo aangepast.
      vrijdag 1 september 2006 @ 19:16:25 #16
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41402258
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:07 schreef Blame het volgende:

[..]

Maar goed, ik had niet verwacht dat mensen zoveel waarde hechten aan een online tekending wat iedereen volgende week weer vergeten is.

Gaan jullie maar verder met tekenen, ik laat drawball wel met rust...
    Huillie
      vrijdag 1 september 2006 @ 19:17:36 #17
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_41402292
    Haha, wat is die blame een loser zeg.
    "Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
    pi_41402362
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:16 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Huillie
    Grappig...
    Jij gaat zeiken over iets wat ik doe op drawball en als ik zeg dat ik daarmee op hou ben ik de huillie

Ik ga nu maar weer verder huilen, dan kunnen jullie weer fijn spelen

vrijdag 1 september 2006 @ 19:23:57 #19
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41402513
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:19 schreef Blame het volgende:

[..]

Grappig...
    Jij gaat zeiken over iets wat ik doe op drawball en als ik zeg dat ik daarmee op hou ben ik de huillie

Ik ga nu maar weer verder huilen

Dit is gewoon te kinderachtig voor woorden..
    pi_41402944
    Lijkt me leuker om gewoon met z'n allen inkt op te sparen en op bepaalde dagen met een man of 20 met 100% inkt iets groots neer te zetten, al blijft het maar een nacht staan...

Het ontwerpen en het zien verschijnen lijkt me leuker dan een week lang het zelfde logo bijkleuren.
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
    pi_41403028
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:35 schreef Zebbie het volgende:
    Lijkt me leuker om gewoon met z'n allen inkt op te sparen en op bepaalde dagen met een man of 20 met 100% inkt iets groots neer te zetten, al blijft het maar een nacht staan...

Het ontwerpen en het zien verschijnen lijkt me leuker dan een week lang het zelfde logo bijkleuren.
    Groter dan het huidige logo zal moeilijk worden.
    Ook bij het opbouwen van het logo word je 'lastig gevallen' en daarnaast moet er ook de ruimte zijn voor een groot logo (dus zonder beschermde afbeeldingen)
    pi_41403068
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:37 schreef Blame het volgende:

[..]

Groter dan het huidige logo zal moeilijk worden Ook bij het opbouwen van het logo word je 'lastig gevallen' en daarnaast moet er ook de ruimte voor zijn (dus zonder beschermde afbeeldingen)
    Da's waar, maar anders een wat kleiner logo maken (ongeveer VIP grootte) dat is veul makkelijker bij te houden

vrijdag 1 september 2006 @ 19:40:34 #23
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_41403130
    Zebbie heeft een goed punt.
    pi_41403154
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Da's waar, maar anders een wat kleiner logo maken (ongeveer VIP grootte) dat is veul makkelijker bij te houden
    Dat is zo

Gooi het maar in de groep, want mijn voorstel van een plek waar hij moet komen werd door een aantal hier niet in dank afgenomen
    pi_41403242
    Gewoon ff zoeken naar een plekkie waar alleen maar wat prut tekeningetjes staan of wat lang vergeten plaatjes, zodat we niet een meute boze painters achter ons aan krijgen

Verder ff dat tooltje geinstalled, werkt inderdaad heel makkelijk

pi_41403715
    Deze valt wel bij te houden denk ik.

http://www.drawball.com/szmkhp
    pi_41403749
    @Blame: Erg ondoordachte actie van jou imho. Je vertegenwoordigd nog steeds heel Fok!, en aangezien zo'n beetje iedereen het niet met jou eens is zorg je er weer voor dat wij in de problemen komen. Bovendien vind ik 't ook belachelijk dat je zoiets moois totaal naar de maan helpt. Als jij bij wijze van spreke de Nachtwacht schilderd en ik ga er met een leuke rode filtstift overheen, ben jij ook pissed of niet?

Maargoed, we gaan tever offtopic, wil 't topic hier niet vuil aan maken.
    Ben nog steeds aan 't sparen though..

[ Bericht 12% gewijzigd door Kazu op 01-09-2006 20:07:11 ]
    pi_41403845
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:56 schreef --Usual-- het volgende:

Punt van het uitroepteken vierkant gemaakt
    pi_41404103
    Connection steeds lost

vrijdag 1 september 2006 @ 20:16:26 #30
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41404183
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 20:13 schreef Zebbie het volgende:
    Connection steeds lost
    Hebben ze waarschijnlijk expres gedaan want ze hebbe heus wel door dat we die tooltjes gebruiken...
    WEB / [HaxBall #64] Jos is God
    Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
    pi_41404562
    Even het tweakers logo aangepast
    Koning.
    pi_41404736
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 20:29 schreef tha_dark het volgende:
    Vernielingen kun je beter niet in het topic zetten, straks verneuk je nog het weekend van een fokkertje
      vrijdag 1 september 2006 @ 20:37:45 #33
    138120 Yozzz
    Éireann go Brach
    pi_41404803
    Ik heb het Tweakers-logo vanmiddag nog gerepareerd 14.gif. Beetje kinderachtig om hun dingetje te slopen terwijl ze ons ook geholpen hebben met het bouwen.
    pi_41404807
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 20:29 schreef tha_dark het volgende:
    Hoe oud ben je, 12?
    pi_41404810
    tvp
    www.myspace.com/olk2006
      vrijdag 1 september 2006 @ 20:39:47 #36
    138120 Yozzz
    Éireann go Brach
    pi_41404875
    Ons logo is nu "FUR". Nice Komen er nog plannen voor een nieuw logo?
      Donald Duck held vrijdag 1 september 2006 @ 20:39:55 #37
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_41404880
    ga gewoon op andere plekken kloten, niet in toffe logo's van anderen
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_41405145
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:56 schreef --Usual-- het volgende:

Die was al aardig verkloot.. Dus heb ik er met nog iemand maar iets vrolijks van gemaakt..
    www.myspace.com/olk2006
    pi_41405187
    Niemand meer die het logo bijhoudt? Geven we het nu al weer op?

De contouren zijn best goed bij te houden denk ik. De invuling doet er dan niet zo veel toe.
    "Who are you?"
    "The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
    pi_41405418
    FUR bijhouden lijkt een onmogelijke taak....er zijn veel meer mensen die vernielen dan die bijhouden. Maar goed, ik heb weer wat contour proberen te repareren.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_41405698
    Ja, vernielen van andere logo's is kennelijk leuker dan je eigen logo bijhouden.
    "Who are you?"
    "The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
    pi_41405763
    tvp
    pi_41405868
    Wat zijn sommige toch weer serieus bezig met dit gedoen, alsof hun leven ervan afhangt.
    Koning.
    pi_41406053
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:14 schreef tha_dark het volgende:
    Wat zijn sommige toch weer serieus bezig met dit gedoen, alsof hun leven ervan afhangt.
    Kansloos gaan krassen over tekeningen waar andere mensen uren aan besteed hebben vind ik echter een beetje kinderachtig.
    pi_41406380
    Er is niet tegenaan te herstellen nu staat er "for!"
    Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
    pi_41406605
    Wie is er nou het blauw van de F aan het inkleuren?

Herstel dan de R terug in een K of de andere contouren.
    "Who are you?"
      vrijdag 1 september 2006 @ 21:46:52 #47
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_41406691
    het gaat te FUR !
    Jawel, je keek.
    pi_41407951
    stukje vertaald van het vip forum:

The picture of FOK will be painted completely by our powers.
    Being able to show the fact that VIP is stronger than FOK.
    There is no expectation and the like VIP being defeated to FOK.
    FOK letting flow the tear, until the forgiveness is begged, it will continue to attack.

lijkt mij duidelijk
    pi_41407967
    F rechtsonderaan beetje hersteld, als we daar nou beginnen...
    pi_41407995
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 22:24 schreef EJ404 het volgende:

FOK letting flow the tear, until the forgiveness is begged, it will continue to attack.

lijkt mij duidelijk
    *noobmode* Wat is Vip eigenlijk
    pi_41408103
    een groep mensen die allemaal mooie schilderijen (die wij vervolgens verkloot hebben) maakt, en die dat VIP logo bijhouden (dat wij ook verkloot hebben).
    pi_41408183
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 22:24 schreef EJ404 het volgende:

lijkt mij duidelijk
    Link naar dat forum?
    pi_41408280
    hmm ergens op dat forum staat nu opeens een berichtje:
    ^ ω As for here there is no VIP,

dus nu weet ik niet zeker of dat dat het VIP forum is.... :S

url: http://pc8.2ch.net/test/read.cgi/cg/1144748109/l50
    pi_41408304
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef EJ404 het volgende:
    een groep mensen die allemaal mooie schilderijen (die wij vervolgens verkloot hebben) maakt, en die dat VIP logo bijhouden (dat wij ook verkloot hebben).
    Maar hoort die groene stoel daar ook bij of is dat een ander logo
    pi_41408305
    805 :fok:2006/09/01(金) 05:28:34 ID:tBEKWiRL
    Hello!

806 :fok:2006/09/01(金) 05:30:28 ID:lO4ofm+L
    Fok! was here!

807 :fok:2006/09/01(金) 05:31:00 ID:lO4ofm+L
    fok! is watching

808 :fok:2006/09/01(金) 05:31:47 ID:tBEKWiRL
    RIP VIP

809 :fok:2006/09/01(金) 05:33:37 ID:tBEKWiRL
    *spam*

pi_41408338
    groene stoel?
    pi_41408370
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 22:34 schreef EJ404 het volgende:
    groene stoel?
    stoel

Nee ik bedoel dat groene ding boven fok logo, vast niet
    pi_41408371
    dit schilderij hoort zeer waarschijnlijk bij VIP:
    http://www.drawball.com/5ba5qj7
    pi_41408387
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 22:35 schreef EJ404 het volgende:
    waw
      vrijdag 1 september 2006 @ 22:36:14 #60
    79871 Poppetjuh
    Pas op! Ik pop!
    pi_41408400
    lol, dat was dus het fok-drawball hoofdstuk? vond het erg leuk om samen te werken!

Als we weer met wat mensen op 1 lijn zitten doe ik zeker weer mee om iets moois neer te zetten.

Succes met jullie gekibbel
    pi_41408428
    voor zover ik weet niet
    pi_41408447
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 22:33 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Maar hoort die groene stoel daar ook bij of is dat een ander logo
    Dit is het schilderij van VIP: http://www.drawball.com/7nforof

En hier nog wat ouder spul van VIP
    pi_41408505
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 22:37 schreef Blame het volgende:

[..]

Dit is het schilderij van VIP: http://www.drawball.com/7nforof

En hier nog wat ouder spul van VIP
    Die mona lisa
    pi_41409069
    Ik heb 15% oranje over die R heengetyft!
    zou het nog uitmaken?
    pi_41409096
    nee...
    pi_41409137
    Wel als we maandagavond weer een poging doen

Gewoon voor de grap, maar dan echt met 3 x zoveel mensen ofzo
    pi_41409146
    Of juist keihard over het viplogo heen
    pi_41409159
    VIP haat ons en zij kunnen doen wat ze willen -_-
    pi_41409185
    dat keihard over het viplogo is een goed idee =)
    pi_41409241
    1 grote wraakactie
    pi_41409255
    Verander de TT trouwens maar, wij HIELDEN drawball.com bezet
    pi_41409299
    of "Het grote wraakplan op VIP op drawball.com topique!"
    pi_41409356
    Ik heb net nog een zwarte lijn van de U verwijderd...
    pi_41409510
    jammer, dat was het dan

toch leuk dat we het tot # 10 uithielden
    pi_41409674
    idd, dit wordt niks meer
    "The night of the living dead is on it's way,
    with a credit report for duty call"
      vrijdag 1 september 2006 @ 23:22:32 #76
    110654 Foeske
    lives life, loves life
    pi_41409912
    Laten we stemmen over wat we gaan doen (wie maakt een poll?) Er zijn nog steeds genoeg mensen die wel wat willen doen. Laten we ons nou eens niet steeds zo tegen VIP keren. Waarom zouden we die als 'rivalen' willen? We kunnen toch leuk naast elkaar bestaan? En inderdaad, anders mooie kunstwerken verknallen?

Ik ben nog steeds voor het herstellen van ons oorspronkelijke logo. Gewoon omdat niemand verwacht dat we dat nog kunnen/doen. Juist leuk als het ineens weer staat! Als is het maar weer voor een paar dagen...
    *´¨)
    ¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
    (¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
      vrijdag 1 september 2006 @ 23:24:25 #77
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41409985
    We moeten inderdaad even beslissen wat we nu gaan doen, ik denk dat bijna iedereen zijn inkt vandaag heeft gespaard dus na het weekend zouden we zowiezo weer een nieuw logo neer kunnen zetten denk ik!
    pi_41409997
    Jammer dat alles zo verdwijnt, maar nu 't Fok! logo toch verdwijnt is 1 grote wraakactie wel een goed idee ja.
    Schilderijen verkloten ben ik tegen, maar nu we zeker weten dat VIP hierachter zit sta ik vooraan om hun logo op te ruimen.
    En dan ook echt opruimen zodat hun niet goed meer weten waar hij nou stond
      vrijdag 1 september 2006 @ 23:26:31 #79
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41410052
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 23:24 schreef Kazu het volgende:
    Jammer dat alles zo verdwijnt, maar nu 't Fok! logo toch verdwijnt is 1 grote wraakactie wel een goed idee ja.
    Schilderijen verkloten ben ik tegen, maar nu we zeker weten dat VIP hierachter zit sta ik vooraan om hun logo op te ruimen.
    En dan ook echt opruimen zodat hun niet goed meer weten waar hij nou stond
    Ze hebben oneindig inkt, we zouden wel ons logo er over heen kunnen maken voor de gein... maja eigenlijk heeft dat helemaal geen zin
    pi_41410083
    dat hebben we al gedaan, en hij staat er nu al weer...
    pi_41411021
    Ik denk dat Fok! nog 1 kans krijgt

http://pc8.2ch.net/test/read.cgi/cg/1144748109/
    pi_41411347
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef Blame het volgende:
    Ik denk dat Fok! nog 1 kans krijgt

http://pc8.2ch.net/test/read.cgi/cg/1144748109/
    Ja en ook na deze bestelling?

842 :choiwa:2006/09/02(土) 05:38:41 ID:0K6Er96t
    take order please!
    3 sushi menu with hot sauce
    1 wokmenu with chicken
    kamikaze! nintendo! sushi! konichiwa!

WAT EEN GILLER
    pi_41411677
    PWNER OF A LONEY HEART!
    pi_41411722
    Nou ben ik boos, mijn kasteel naar de tyfus helpen hè.
      zaterdag 2 september 2006 @ 00:18:51 #85
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41411792
    Ik denk dat we idd net zo goed alleen de lijnen bij kunnen huden.. is duidelijk genoeg volgens mij..
    pi_41412525
    Shit heb het effe niet gevolgd, wie heeft ons ge0wned?
    pi_41412632
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
    Shit heb het effe niet gevolgd, wie heeft ons ge0wned?
    Chuck norris .
    pi_41413531
    Wie hebben dat logo zo verkloot?
    gr gr
    pi_41413898
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 01:14 schreef Quyxz_ het volgende:
    Wie hebben dat logo zo verkloot?
    -Steven Segal
    -Chuck Norris
    -Jezus Christus

.
    pi_41414023
    Ohja, en een hele hoop internetjosti's .
    pi_41414527
    Vip heeft het uitroepteken opnieuw gemaakt....

Als wij nu stoppen met Vip te kloten, kunnen we misschien ons originele Fok logo weer maken, zonder dat hun ons terugpakken?
    pi_41414933
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 02:17 schreef Skorpija het volgende:
    Zouden we morgen eigenlijk hun logo moeten fixen als bedankje
    Dat heb ik eerder vanavond al gedaan Althans, een klein stukje
    Tante minthy!! O+
    Achtbaan1 is voor mij te intens
    pi_41415084
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 02:27 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat heb ik eerder vanavond al gedaan Althans, een klein stukje
    Dat moet geen 1-mans actie zijn. Maar direct een hele boel tegelijk. En dan natuurlijk een bedankje terug. We zijn toch een gastvrij volk?
    pi_41415220
    Ik heb voor de grap een Nerd bril op het tweakers logo gemaakt
    pi_41415276
    pi_41415728
    vet
      zaterdag 2 september 2006 @ 07:42:48 #100
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_41416775
    Ik zeg maandagavond iets nieuws doen.. Geen mooie tekeningen verkloten, maar bij logo's zou het me worst zijn wat daar mee gebeurt. Dus of een nieuw Fok!-logo, of Vip een beetje pesten, of een mooie tekening ergens maken met z'n allen.
    "Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
    pi_41416832
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 02:50 schreef marcito het volgende:
    J
    Jij bent echt wel goed! Hulde!
    pi_41416934
    Hey, wat super van VIP!

En die nerdbril is ook niet echt origineel hè (heb zoiets al eerder gezien bij dat logo) We horen Tweakers ook gewoon te helpen, dat zijn ook Nederlanders
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      zaterdag 2 september 2006 @ 09:39:42 #103
    138120 Yozzz
    Éireann go Brach
    pi_41417299
    Misschien ben ik wel de reden van de VIP-actie Ik had op hun logo geschreven "Please accept our apology. The Fok!-Crew". Ik ga VIP fixen!
    pi_41417497
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 09:39 schreef Yozzz het volgende:
    Misschien ben ik wel de reden van de VIP-actie Ik had op hun logo geschreven "Please accept our apology. The Fok!-Crew". Ik ga VIP fixen!
    Vanaf bericht 850 (http://pc8.2ch.net/test/read.cgi/cg/1144748109/) zie je dat het probleem opgelost is, alleen denk ik dat dit onze laatste kans is
      zaterdag 2 september 2006 @ 10:08:33 #105
    110654 Foeske
    lives life, loves life
    pi_41417548
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 07:42 schreef bolletje_25 het volgende:
    (...) of Vip een beetje pesten (...)
    Niet dus! Leuk dat ze ons geholpen hebben! Waarschijnlijk hebben ze wel respect voor ons grote project
    Ik zeg: bedankje terug en ons logo herstellen
    *´¨)
    pi_41417641
    Ik heb even een stuk K gerepareerd, misschien dat B.A. Trix en bolletje_25 nu ophouden met huilen
    pi_41417745
    Mijn inkt is deze ochtend aan de O opgegaan.
      zaterdag 2 september 2006 @ 10:29:54 #108
    110654 Foeske
    lives life, loves life
    pi_41417811
    Ik heb zwarte lijnen links van de K en op het korte stukje van de F hersteld. Maar hebben jullie die tekst in het uitroepteken gelezen? "Make art, nog Flags. Bye FOK!"

Seems like we've got ourselves new enemies...
    *´¨)
    pi_41417880
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 10:29 schreef Foeske het volgende:
    Ik heb zwarte lijnen links van de K en op het korte stukje van de F hersteld. Maar hebben jullie die tekst in het uitroepteken gelezen? "Make art, nog Flags. Bye FOK!"

Seems like we've got ourselves new enemies...
    Ach, dat zal GOT wel zijn, daar hoef je niet bang voor te zijn...
    pi_41417990
    Er stond Make art, not flags Bye fok!

Nu staat er

We make art, you fags
    Ik kon het niet laten
    pi_41418794
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 00:18 schreef B.A.Trix het volgende:
    Ik denk dat we idd net zo goed alleen de lijnen bij kunnen huden.. is duidelijk genoeg volgens mij..
    Dat zeg ik.

Net weer een klein stukje K gedaan. Nu is de inkt weer op.
    "Who are you?"
      FOK!fotograaf zaterdag 2 september 2006 @ 12:12:49 #112
    151126 angel008
    pi_41419676
    tvp
    pi_41420211
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 02:50 schreef marcito het volgende:
    Goed joh Marcito, lekker origineel.
    Maak eens wat echt moois zoals die VIP gasten dat doen. (of probeer het tenminste)

1 debiel kan meer kapot maken dan dat 10 kunstenaars kunnen maken.
      zaterdag 2 september 2006 @ 13:18:06 #114
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_41421244
    Zullen we eens ASAP afspreken wat de bedoeling is? Anders jaagt iedereen zijn inktvoorraad er doorheen om een haast onherkenbaar logo te blijven reanimeren.

Misschien is het beter om op een andere lokatie een nieuw logo te bouwen. Eentje die wat kleiner is en dus makkelijker te onderhouden....
    pi_41421311
    Deze is ook goed te onderhouden als je je rocht op de contouren.
    "Who are you?"
    pi_41421628
    Maak een kleiner logo net zo iets als vip.
    Dat kunnen we met ze alle makkelijk bijhouden en ondertussen wraak nemen op vip
    pi_41421785
    Ik doe mee.
      zaterdag 2 september 2006 @ 13:47:28 #119
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_41421937
    In de F effe de vierkant tool uitgeprobeerd, dat blauwe is van mij :0
    pi_41422017
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 12:36 schreef Skorpija het volgende:

[..]

Goed joh Marcito, lekker origineel.
    Maak eens wat echt moois zoals die VIP gasten dat doen. (of probeer het tenminste)

1 debiel kan meer kapot maken dan dat 10 kunstenaars kunnen maken.
    He Pikkestein, ik verneuk geen kunstwerken en ga ook niet dom lopen krassen op mooie dingen. Geintje moet kunnen vind ik.
    pi_41422495
    Misschien kunnen we het oude logo herstellen met maar twee kleuren. Orjanje wit of oranje blauw/
    Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
    pi_41422518
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 13:51 schreef marcito het volgende:

[..]

He Pikkestein, ik verneuk geen kunstwerken en ga ook niet dom lopen krassen op mooie dingen. Geintje moet kunnen vind ik.
    Owwwww, leuk geintje
      zaterdag 2 september 2006 @ 14:21:34 #123
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_41422828
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 22:35 schreef EJ404 het volgende:
    Dat schilderij is een of ander heel bekend schilderij, ik weet alleen niet hoe die heet. Het komt me zeer bekend voor.
    pi_41422953
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 14:21 schreef dubidub het volgende:

[..]

Dat schilderij is een of ander heel bekend schilderij, ik weet alleen niet hoe die heet. Het komt me zeer bekend voor.
    Aan de muur in die gang van die deense school?

pi_41423135
    Zo, ik heb daarnet weer 40% inkt gebruikt om het wit van de O weer wit te maken...

Het valt me trouwens op dat ik nu elke dag wel 40 % inkt heb om te gebruiken. Zou het sneller bijvullen hoe meer je tekent ofzo?
    pi_41423192
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 14:33 schreef Webcrowler het volgende:
    Zo, ik heb daarnet weer 40% inkt gebruikt om het wit van de O weer wit te maken...

Het valt me trouwens op dat ik nu elke dag wel 40 % inkt heb om te gebruiken. Zou het sneller bijvullen hoe meer je tekent ofzo?
    Ow, dat heb ik ook net gedaan met iets van 35%, hoop niet dat het het zelfde stuk was

(rechter stuk)

pi_41424606
    quote:

[..]

http://www.artinthepicture.com/paintings/view.php?nr=710

Wel triest overigens dat net daar enkele mensen een nieuw fok-logo willen zetten.
      zaterdag 2 september 2006 @ 15:58:57 #128
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41425026
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 10:15 schreef Blame het volgende:
    Ik heb even een stuk K gerepareerd, misschien dat B.A. Trix en bolletje_25 nu ophouden met huilen
    Het zit je wel enorm dwars hè, dat je er nu alweer over begint..
      zaterdag 2 september 2006 @ 16:12:24 #129
    110654 Foeske
    lives life, loves life
    pi_41425332
    Hee, het begint al weer ergens op te lijken!!
    *´¨)
    pi_41425669
    De letter K ziet er toch niet helemaal hetzelfde uit als 2 dagen geleden
    pi_41425693
    hey we gaan weer herstellen zie ik:) linksonder van de O maar een blauw vlak gemaakt.
    pi_41425900
    dat uitroepteken wordt een beetje te uitbundig hersteld Wordt nu weer veels te breed

en die bovenste tak van de K is ook helemaal naar de klote
    pi_41425997
    Ik denk dat het op het moment belangrijk is dat iemand even netjes de zwarte lijnen herstelt zodat de noobs (waaronder ik ) gewoon weer lekker in kunnen kleuren.

Edit: Zojuist ff wat van de conversatie in het ! verwijderd.

[ Bericht 14% gewijzigd door Zebbie op 02-09-2006 16:45:15 ]

pi_41426192
    Heb vrijwel al het rood in de O opnieuw gedaan, helaas niet genoeg inkt om alles te doen.
    pi_41426301
    2:00

17:00

Het gaat goed

pi_41426507
    Waarom sta ik er eigenlijk niet bij?
    Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
    pi_41426882
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 17:01 schreef Miesjel het volgende:
    Waarom sta ik er eigenlijk niet bij?
    Je moet jezelf er even bijzetten in de wiki.

Is dat lijstje trouwens belangrijk? Ik vind de OP zo lang...
      zaterdag 2 september 2006 @ 17:16:14 #138
    88418 _Xbox_Master_
    Low frequency specialist
    pi_41426919
    Eventjes een zwart lijntje bij de O en de K gerepareerd
    ~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
    pi_41427122
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Ow, dat heb ik ook net gedaan met iets van 35%, hoop niet dat het het zelfde stuk was

(rechter stuk)
    Ik had de linkerkant gedaan
    pi_41428858
    Omlijning van de F netter gemaakt (overbodige uitsteekstels weggehaald) en een balzak van de getekende lul naast de F wat erased.
      zaterdag 2 september 2006 @ 18:40:56 #141
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_41429381
    Ik ben een klein beetje schuldig aan die verneukte K, maar dat komt omdat de originele belijning niet meer te zien was

Hoop dat ik het goed gemaakt heb door 80% inkt te verspillen aan gekleurde vlakken.
      zaterdag 2 september 2006 @ 18:44:45 #142
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_41429496
    Ziet er onwijs tof uit, had het niet verwacht. Vierkant tool ftw!
      zaterdag 2 september 2006 @ 18:52:30 #143
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_41429684
    We worden nu opeens van 3 kanten aangevallen!!

ACTIEEEE, ik heb geen inkt meer
    pi_41429980
    w00t de tweakers worden gepwnd.......

En ik kom het Fok!-drawballteam versterken
      zaterdag 2 september 2006 @ 19:06:06 #145
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_41430037
    Ff het uitroepteken aan de bovenkant weer mooi rood gemaakt
    [b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
    Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
    Sokkel Lolleromfg[/b]
    pi_41430058
    Ik zal eens kijken hoeveel inkt ik nu heb.
    Ja, die met de ballen in de bek.
    pi_41430120
    Even het onderste streepje van de F gemaakt inclusief de belijning!
    Koning.
    pi_41430123
    45,9%!
    Ik zal de F weer wat bijwerken.
    pi_41430247
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 19:04 schreef Cyaa het volgende:
    w00t de tweakers worden gepwnd.......

En ik kom het Fok!-drawballteam versterken
    Grote jonge .
    pi_41430344
    Leuke comeback mensen Don't fuck with FOK
    ----
    pi_41430386
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 19:18 schreef roel26 het volgende:
    Leuke comeback mensen Don't fuck with FOK
    VIP heeft ons ook geholpen, die hebben de ! voor ons hersteld!!
    pi_41430396
    Ik ga ook maar eens helpen!! Helaas vanmiddag 70% inkt verpest aan het VIP logo...
    pi_41430519
    Wel leuk dit, ik heb even een stuk oranje tussen de O en K gerepareerd
    pi_41430832
    Ik had niet verwacht dat ie er nog stond, maar ik heb gelijk het witte deel van de O helemaal smetvrij gemaakt en de randen verbeterd/ zwarter gemaakt.

Fok! Rules
      zaterdag 2 september 2006 @ 19:49:45 #155
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_41431032
    Whehe, blagen bezig bij de O

FF uit laten razen.
    pi_41431040
    Ik heb even het VIP-logo mee helpen herstellen
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
    pi_41431572
    Ik heb de U weer voor een groot gedeelte in de O veranderd en ook wat bij het tweakers logo geholpen

zaterdag 2 september 2006 @ 20:07:42 #158
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_41431593
    Ik ga weer es wat bijwerken
    [b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
    Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
    Sokkel Lolleromfg[/b]
      zaterdag 2 september 2006 @ 20:10:04 #159
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41431672
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 19:49 schreef Nosh het volgende:
      zaterdag 2 september 2006 @ 20:16:33 #160
    51390 Dagguzz
    Computer says no...
    pi_41431851
    Stukje wit weer opgeschoond! Voor straks nog 80%
    Schudden voor gebruik
      zaterdag 2 september 2006 @ 20:22:07 #161
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_41432055
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 20:10 schreef -jos- het volgende:

[..]

Vip heeft ons ook geholpen. Dus als je hun niet meer sloopt, hoeven wij minder inkt aan hun vernielingen te verkwanselen, omdat ze die dan minder uitvoeren Winwin situatie.
      zaterdag 2 september 2006 @ 20:24:46 #162
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_41432137
    Die poot van de K, rechtsboven zeg maar, dies raar :/
    pi_41432254
    Zo ik heb een hele hoop zooi op de witte vlakken weggewerkt
    pi_41432348
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 20:10 schreef -jos- het volgende:

[..]

Dankzij hun hebben we uberhaupt dat uitroepteken weer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nosh op 02-09-2006 21:29:34 ]
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
    pi_41432389
    Die K is wel een beetje verkracht ja.. Haha
    www.myspace.com/olk2006
      zaterdag 2 september 2006 @ 20:33:21 #166
    51390 Dagguzz
    Computer says no...
    pi_41432402
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 20:31 schreef Nosh het volgende:

[..]

Dankzij hun hebben we uberhaupt dat vraagteken weer.
    ?
    Schudden voor gebruik
    pi_41432515
    Hij bedoelt het uitroepteken, denk ik
    www.myspace.com/olk2006
      zaterdag 2 september 2006 @ 20:40:45 #168
    51390 Dagguzz
    Computer says no...
    pi_41432645
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 20:36 schreef mberg86 het volgende:
    Ik denk het ook
    Schudden voor gebruik
    pi_41432680
    Super netjes mensen!

Waar staat VIP voor? Of beter gezegd: wat is het?
    There is no other!
      zaterdag 2 september 2006 @ 20:57:57 #170
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_41433228
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 20:42 schreef Cyberdogg het volgende:
    Super netjes mensen!

Waar staat VIP voor? Of beter gezegd: wat is het?
    Voor de drawball-elite.
    pi_41433759
    MUV die bovenste tak van de K ziet het logo er nu weer erg strak uit
    pi_41433768
    Geweldig dat Fok! zo is teruggekomen, zal zo 'ns kijken hoeveel inkt ik nu heb (schat zo in de 90%)

Trouwens, een dankje terug aan VIP lijkt me geen goed idee. Als je ziet wat voor kleurverschillen we allemaal in 't Fok! logo hebben zitten denk ik dat 't VIP logo er alleen maar lelijker op wordt en dat hun de zooi dan weer op kunnen knappen

Ik denk dat we eerder een leuk klein eerbetoontje onder het Fok! logo kunnen maken met iets van Thanks to VIP of Thank you VIP ofzo.
    pi_41434267
    Elke keer connection lost als ik wil herstellen aan fok
    Hebben er dat meer?
    pi_41434354
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 20:36 schreef mberg86 het volgende:
    Ja, die dus.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
      zaterdag 2 september 2006 @ 21:30:50 #175
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_41434399
    Die K
    Jawel, je keek.
    pi_41434473
    Leuk dat Vip ons heeft geholpen
    pi_41434519
    Wat is er met de K gebeurd
    pi_41434995
    ik had het puntje van het uitroepteken helemaal gefixed
    Lampjes fabrikant eerste klasse!
      zaterdag 2 september 2006 @ 22:42:20 #179
    53175 Fessie
    Astra Power
    pi_41436944
    Ik krijg steeds als ik 1 lijntje zet en me muis loslaat de melding, Connection lost.....
    pi_41437617
    Mmh, goed gedaan fok, logo is weer mooi!

Overigens, Kazu heeft gelijk; een bedankje aan VIP kan alles behalve kwaad. Misschien met z'n allen een soort van ''Thank you VIP'' neerzetten?
    pi_41437948
    quote:

[..]

Het is Un dimanche après-midi à l'Île de la Grande Jatte van Georges Seurat.

Origineel:

VIP versie:

Huidige staat op Drawball:
    http://www.drawball.com/5bb9p54

[ Bericht 29% gewijzigd door Tourniquet op 02-09-2006 23:15:22 ]
      zaterdag 2 september 2006 @ 23:10:35 #182
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_41438014
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef Extraordinaire het volgende:
    Mmh, goed gedaan fok, logo is weer mooi!

Overigens, Kazu heeft gelijk; een bedankje aan VIP kan alles behalve kwaad. Misschien met z'n allen een soort van ''Thank you VIP'' neerzetten?
    Lijkt me een zeeer puick plan

Nu nog inkt hebben
      Donald Duck held zaterdag 2 september 2006 @ 23:20:42 #183
    46149 __Saviour__
    pi_41438398
    Alleen jammer dat er nu al weer Fok Fok op het VIP logo gezet wordt.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_41438412
    Ik heb de rechterboven poot van de K verbeterd
    pi_41438508
    Wat is vip voor iets dan?
    pi_41438588
    Een Japans forum netzoals Fok, ze hebben ook kunstwerken gemaakt, daardoor hebben ze -waarschijnlijk- onbeperkte inkt en kunnen ze hun logo makkelijk schoonmaken.
      Donald Duck held zaterdag 2 september 2006 @ 23:27:14 #187
    46149 __Saviour__
    pi_41438651
    en ze hebben waarschijnlijk toffe tekentooltjes, want volgens mij kan niemand painten zoals zij gedaan hebben in dat schilderij
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_41438772
    Daar zitten weer wat randebielen fok op het vip logo te schrijven, ... kap daar eens mee!
    pi_41438775
    Ah kijk eens aan.

Is dat niet te hacken, dat je onbeperkt inkt hebt?
      Donald Duck held zaterdag 2 september 2006 @ 23:31:58 #190
    46149 __Saviour__
    pi_41438832
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:30 schreef Piovan het volgende:
    Ah kijk eens aan.

Is dat niet te hacken, dat je onbeperkt inkt hebt?
    nee, de inkt wordt aan de kant van de server bepaald. per ip-adres start je met 15% en dat loopt langzaam op.
    als je erg toffe kunstwerken maakt, kunnen de mensen van drawball je belonen met oneindige inkt
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_41438849
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef Piovan het volgende:
    Wat is vip voor iets dan?
    Een stel losers die zelf niet kunnen tekenen.
      zaterdag 2 september 2006 @ 23:33:25 #192
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
      zaterdag 2 september 2006 @ 23:33:57 #193
    22851 Erosjuhhh
    Blijven dromen schatjuh
    pi_41438917
    hakenkruis in t witte aan t weghalen
    Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
    pi_41438922
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef slindenau het volgende:

[..]

heb eens wat respect
    pi_41438974
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:34 schreef Ltd. het volgende:

[..]

heb eens wat respect
    Voor wat tools en wat jpegs? Mwa.
      zaterdag 2 september 2006 @ 23:36:49 #196
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_41439012
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:35 schreef slindenau het volgende:

[..]

Voor wat tools en wat jpegs? Mwa.
    pi_41439067
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:36 schreef KaMo het volgende:

[..]

Tja, dat ene schilderij van hun...vind ik gewoon tè echt uitzien. Ik geloof niet dat je zoiets kan maken.

Als ze dat wel hebben gedaan is mijn respect eindeloos.

Hoe is het trouwens met je kutforum .
    pi_41439090
    Slindenau, heb je link?
    pi_41439091
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef slindenau het volgende:

[..]

En waar baseer je dat op? Volgens mij gebruiken ze juist géén tooltjes (vinden ze lame*), ook het VIP-logo zelf wordt gewoon met het handje neergezet, ze gebruiken alleen het truukje om makkelijk een lijn neer te zetten (linkermuis, rechtermuis, loslaten). Hierna kleuren ze het stukje bij beetje met de hand in (ik heb 't een beetje zitten volgen 2 dagen geleden toen ze 's nachts het logo gingen bijwerken).

Ik denk dat het schilderij echt is neergezet alleen dmv het zetten van stipjes.

* bericht nr. 843 op hun forum:
    quote:
    843 :To Fok!:2006/09/02(土) 05:47:50 ID:4k5BSdxq
    >>837
    [Break a picture] & [using a tool.]

You(Fok!) will receive punishment. [Connection lost ]
    Een tool gebruiken is dus "not done"

[ Bericht 19% gewijzigd door Tourniquet op 02-09-2006 23:45:17 ]
      zaterdag 2 september 2006 @ 23:38:42 #200
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_41439093
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef slindenau het volgende:

[..]

Tja, dat ene schilderij van hun...vind ik gewoon tè echt uitzien. Ik geloof niet dat je zoiets kan maken.

ok

maar ze helpen ons iig
    pi_41439218
    jup, en dat nadat iemand een van hun schilderijen helemaal verkloot heeft
    pi_41439322
    Linkje kunstwerk vip?
    pi_41439360
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef Piovan het volgende:
    Linkje kunstwerk vip?
    Het grote wij houden drawball.com bezet topique! #10
    pi_41439363
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:08 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Het is Un dimanche après-midi à l'Île de la Grande Jatte van Georges Seurat.

Origineel:
    [afbeelding]

VIP versie:
    [afbeelding]

Huidige staat op Drawball:
    http://www.drawball.com/5bb9p54
    pi_41439372
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:38 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

En waar baseer je dat op? Volgens mij gebruiken ze juist géén tooltjes (vinden ze lame), ook het VIP-logo zelf wordt gewoon met het handje neergezet, ze gebruiken alleen het truukje om makkelijk een lijn neer te zetten (linkermuis, rechtermuis, loslaten). Hierna kleuren ze het stukje bij beetje met de hand in (ik heb 't een beetje zitten volgen 2 dagen geleden toen ze 's nachts het logo gingen bijwerken).

Ik denk dat het schilderij echt is neergezet alleen dmv het zetten van stipjes.
    Hmja, als het inderdaad met de hand is neergezet had dat schilderij al lang geprotect moeten worden...maar ik ben er niet van overtuigd dat ze het zelf doen. En het VIP logo lijkt mij ook automatisch te gaan, maarja...als jij het hebt gevolgd en het is niet zo, dan moet ik mijn mening bijstellen .
    pi_41439395
    Thanx mensen.
      zaterdag 2 september 2006 @ 23:47:52 #208
    22851 Erosjuhhh
    Blijven dromen schatjuh
    pi_41439417
    inkt op
    Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
    pi_41439461
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:46 schreef slindenau het volgende:

[..]

Hmja, als het inderdaad met de hand is neergezet had dat schilderij al lang geprotect moeten worden...maar ik ben er niet van overtuigd dat ze het zelf doen. En het VIP logo lijkt mij ook automatisch te gaan, maarja...als jij het hebt gevolgd en het is niet zo, dan moet ik mijn mening bijstellen .
    Het kan ook zijn dat het wel protected is geweest, maar nu niet meer, omdat het "project" klaar is. Die andere schilderijen op die site (Mona Lisa bijv.) lijken op dezelfde plek te hebben gestaan.

Mijn vermoeden dat ze geen tool gebruiken wordt ook versterkt door dit bericht op hun forum:
    quote:
    843 :To Fok!:2006/09/02(土) 05:47:50 ID:4k5BSdxq
    >>837
    [Break a picture] & [using a tool.]

You(Fok!) will receive punishment. [Connection lost ]
    Met ander woorden: een tool gebruiken is dus "not done"
    pi_41439509
    denk ik ook, maar blijft jammer.
    pi_41439535
    Wil iemand de linkerbovenhoek van de F willen afmaken, mn inkt was op
    pi_41439550
    Wie heeft er ook steeds connection problem?
    pi_41439627
    Waarom zitten er trouwens allemaal trieste lui fok op dat vip schilderij te kladden Doe ff normaal, zo krijg je toch juist dat ze die van ons ook gaan verneuken
    pi_41439684
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:53 schreef Repeat het volgende:
    Waarom zitten er trouwens allemaal trieste lui fok op dat vip schilderij te kladden Doe ff normaal, zo krijg je toch juist dat ze die van ons ook gaan verneuken
    ik denk dat ze dat willen, kunnen ze nog ns lachen.
    pi_41439686
    Kunnen ook non-members zijn he.
    pi_41439701
    -- Proven wrong --
    pi_41439721
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:54 schreef Piovan het volgende:
    Kunnen ook non-members zijn he.
    Helaas niet:
    Het grote wij houden drawball.com bezet topique! #9
      zaterdag 2 september 2006 @ 23:55:39 #218
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_41439729
    Dees: http://www.drawball.com/5ec3zwt is ook errug mooi.

Heb er ook ff bijgezet dat dat vernielde schilderij niet ons werk is!!
    pi_41439802
    Die Blame kutnerd dus
    pi_41440117
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:55 schreef Hi_flyer het volgende:
    Dees: http://www.drawball.com/5ec3zwt is ook errug mooi.

Heb er ook ff bijgezet dat dat vernielde schilderij niet ons werk is!!
    Waarmee je zelf het kunstwerk ook weer beklad .
      zondag 3 september 2006 @ 00:11:29 #221
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_41440361
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 00:05 schreef slindenau het volgende:

[..]

Waarmee je zelf het kunstwerk ook weer beklad .
    Over een door vandalen reeds witgestreept vlak heen
    Is niet meer te redden ook.

Daarnaast, ook dat schilderij is met een programmaatje gemaakt. Denk maar niet dat het mogelijk is om zoiets complex op deze schaal te maken.
    pi_41440435
    ziet er lekker uit. ik ga nu uit. morgen even meehelpen met restaureren. top jongens! . Ik had niet verwacht het Fok!-logo weer zo sterk terug te zien!
    pi_41440475
    even het zwarte uit de O verwijderd
    pi_41441486
    En de inkt is weer op..
    Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
    pi_41441531
    Zo, ik heb net van 't bot weer een uitroepteken gemaakt
    D'r hielp ook iemand naast me mee met 't oranje terwijl ik de omlijning weer goed trok
    pi_41441557
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:51 schreef Ltd. het volgende:
    Wie heeft er ook steeds connection problem?
    Dan ben je ge-banned
    pi_41441849
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 00:51 schreef Skorpija het volgende:

[..]

Dan ben je ge-banned
    Whehe, pwnt wie unne noob .
      zondag 3 september 2006 @ 01:39:40 #228
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_41442713
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef slindenau het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat kan, dus hebben ze dat niet gedaan! Toch mama??
    pi_41442802
    Ja, als jij iets gelooft dan denk je toch ook dat het zo is. Of ben je een enorme twijfelaar .
      zondag 3 september 2006 @ 09:31:36 #230
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_41445383
    als we nou met zijn allen een grootkunstwerk maken krijgen we misschien oneindige inkt
    pi_41445420
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 09:31 schreef KaMo het volgende:
    als we nou met zijn allen een grootkunstwerk maken krijgen we misschien oneindige inkt
      zondag 3 september 2006 @ 09:59:15 #232
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_41445543
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 09:40 schreef RSH11 het volgende:

[..]

ajow!
    pi_41445674
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 09:59 schreef KaMo het volgende:

[..]

ajow!
    Sorry?
    pi_41445708
    F linksboven weer bijgerood.
      zondag 3 september 2006 @ 10:24:49 #235
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41445748
    Godverrrr... zit ik bovenin de O een heel mooi rood vlak te maken komt er 5 minuten later iemand met zwart overheen krassen, wat een kankerkneus!!!
    pi_41445804
    Kankahkneus .

Whehe, ik weet trouwens wie het heeft gedaan .
      zondag 3 september 2006 @ 10:31:58 #237
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41445847
    Geef hem dan even de terminale grafkanker groeten!!

En Henkie ziet er ook weer perfect uit zie ik
    pi_41445870
    Tja, ik bekommer me al lang niet meer om henk . Beetje tijdverspilling vind ik.

En ik heb 'em de groeten gedaan hoor:
      zondag 3 september 2006 @ 10:37:54 #239
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41445934
    Oke, dat ziet er uit als tweakers? Doei Henkie!!!

pi_41445971
    Wat kan ik nog doen?
    pi_41446016
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 10:37 schreef -jos- het volgende:
    Oke, dat ziet er uit als tweakers? Doei Henkie!!!

Daar doe ik geen uitspraken over .
    pi_41446142
    ZO, net 80%b gebruikt voor oranje en heel veel blauw in de O van FOK!
      zondag 3 september 2006 @ 10:55:18 #243
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_41446182
    Little fok!
    bij de K
    pi_41446193
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 19:49 schreef Nosh het volgende:
    DIE, bitch
    Soms is 't beater iets moeis te verleeze, beater verlieze als dat ge 't noeit het gehad
    pi_41446360
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:57 schreef Repeat het volgende:
    Die Blame kutnerd dus
    Ik ben gisteravond niet op Fok/Drawball geweest, mijn vandalisme was van afgelopen vrijdag NADAT VIP Fok! had aangevallen. Later die avond ben ik ook degene geweest die een aantal berichten op het forum van VIP heb gezet die ervoor gezorgd hebben dat VIP hun aanval beeindigde en het uitroepteken van Fok! herstelde...

Misschien had je beter even naar de datum en tijd van het bericht en de historie van mijn berichten kunnen kijken voordat je je trieste vingertjes over je toetsenbord heen haalde?
    pi_41446483
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 10:56 schreef DLTF het volgende:

[..]

DIE, bitch
    Omg josti, je snapt het nog steeds niet hè ?
    pi_41446626
    Ik weet niet wie er allemaal over schilderij van VIP her en der heeft lopen schrijven "It wasn't Fok who did this" e.d., maar erg handig is dat niet geweest...

Ik zal eens kijken wat ik hier zelf van kan herstellen
    pi_41446772
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 11:21 schreef Blame het volgende:
    "It wasn't Fok who did this" e.d.,
    Jezus zeg,
    pi_41446874
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 11:21 schreef Blame het volgende:
    Ik weet niet wie er allemaal over schilderij van VIP her en der heeft lopen schrijven "It wasn't Fok who did this" e.d., maar erg handig is dat niet geweest...

Ik zal eens kijken wat ik hier zelf van kan herstellen
    Tja, ik heb al getracht daar "it was FOK..." van proberen te maken...maarja, dat bleef ook niet lang staan .
      zondag 3 september 2006 @ 11:34:30 #250
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_41446902
    Met de O en K bezig geweest. De K kan nog wel wat werk gebruiken maar mijn inkt staat weer op 0.
    pi_41446948
    VIP heeft een hakenkruis in de titel van hun topic staan

【drawball】世界の連中と落書き合戦【お断り
      zondag 3 september 2006 @ 11:37:49 #252
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_41447233
    Zal er zo nog wel een betweter komen die verteld dat het een heilig symbool is etc. etc... maar niet verder leest dan bovenstaande post en gelijk begint te blaten...
    pi_41447369
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 11:36 schreef Blame het volgende:
    VIP heeft een hakenkruis in de titel van hun topic staan

【drawball】世界の連中と落書き合戦【お断り
    Dat is een heilig symbool!
    pi_41447736
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 11:50 schreef Blame het volgende:
    Zal er zo nog wel een betweter komen die verteld dat het een heilig symbool is etc. etc... maar niet verder leest dan bovenstaande post en gelijk begint te blaten...
    Het hakenkruis draait de andere kant op, dit is een swastika. Inderdaad het heilige symbool van o.a. de hindoes .
    pi_41447915
    Ik begin wel het verschil te merken in snelheid van inkt krijgen, maar het is bij lange na nog niet snel genoeg...
      zondag 3 september 2006 @ 12:36:53 #257
    79871 Poppetjuh
    Pas op! Ik pop!
    pi_41448259
    Ik heb een request voor die viierkant tooltjes:

Kan je een optie maken om de ruimte tussen de lijnen wat groter te hebben? Zodat het meer 'strepen' dan 'inkleuren' is. Zo kan je 2x zoveel gebied een kleur aangeven. Misschien handig in geval van grote vandalisme. Dan kan je later de kleuren precies invullen.

En een stop knop, want soms tekent hij vaag en dan gaat hij door!
    pi_41448324
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 12:36 schreef Poppetjuh het volgende:

Kan je een optie maken om de ruimte tussen de lijnen wat groter te hebben? Zodat het meer 'strepen' dan 'inkleuren' is. Zo kan je 2x zoveel gebied een kleur aangeven. Misschien handig in geval van grote vandalisme. Dan kan je later de kleuren precies invullen.

Of je kiest een dunnere lijn
      zondag 3 september 2006 @ 12:59:02 #259
    79871 Poppetjuh
    Pas op! Ik pop!
    pi_41448736
    dunnere lijnen zie je van grotere hoogte minder duidelijk
      zondag 3 september 2006 @ 13:34:12 #260
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41449552
    Heb net weer even wat stukken wit gemaakt. Logo ziet er nu wel goed uit hè!!
    pi_41449731
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 13:34 schreef B.A.Trix het volgende:
    Heb net weer even wat stukken wit gemaakt. Logo ziet er nu wel goed uit hè!!
    Het ziet er idd heel goed uit, goed gedaan allemaal
    "The night of the living dead is on it's way,
    with a credit report for duty call"
      zondag 3 september 2006 @ 13:45:00 #262
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_41449771
    Wil wel graag meehelpen, maar kleurtool is niet meer te downloaden vanaf link in OP, volgens mij tekentool ook niet. Rechter muisknop -> save as werkt wel, maar bij starten van tools volgt een error en gebeurt er niets. Gewoon naar de downloadpagina's gaan levert een 404 op.
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
    pi_41449994
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 13:43 schreef Quiestisia het volgende:

[..]

Het ziet er idd heel goed uit, goed gedaan allemaal
    Alleen de K is nog niet helemaal lekker, maar dat komt wel goed
      zondag 3 september 2006 @ 14:05:24 #264
    48067 neo2000
    pi_41450237
    Ligt het aan mij of staat er nu Fuk!

Edit: tweakerbrilletje is ook weg nu, dus ik heb een vermoeden wie dat gedaan hebben..
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
    pi_41450286
    FUK!
      zondag 3 september 2006 @ 14:16:22 #266
    48067 neo2000
    pi_41450473
    Wie heeft er een tvp in de U/O gezet..?
    pi_41450679
    O hersteld
    pi_41450768
    Het lijkt wel alsof ik steeds sneller inkt erbij krijg tegenwoordig
    pi_41450787
    O ook weer gemaakt je blijft er mee bezig
    pi_41451191
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 12:36 schreef Poppetjuh het volgende:

Zal et proberen. Weet je nog een goeie/betere host-site? Dan host ik hem ook even opnieuw.
    pi_41451309
    Ik krijg steeds sneller inkt ,
    ..ben alleen gebanned
      zondag 3 september 2006 @ 14:54:53 #272
    48067 neo2000
    pi_41451421
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 14:45 schreef C10H14N2 het volgende:

[..]

Zal et proberen. Weet je nog een goeie/betere host-site? Dan host ik hem ook even opnieuw.
    Als iemand dan ook de ander tooltjes opnieuw/ergens anders host, of nakijkt of ze het nog wel doen..? Hier werken ze nml niet. Zit elke keer dit topic te kicken maar kan zelf niet meehelpen.

Edit: zit trouwens een grijs kantje boenop de K. Zo te zien door de jongens van VIP gedaan. (check forum)
    pi_41451498
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Als iemand dan ook de ander tooltjes opnieuw/ergens anders host, of nakijkt of ze het nog wel doen..? Hier werken ze nml niet. Zit elke keer dit topic te kicken maar kan zelf niet meehelpen.
    Welke werken niet? En wat werkt er niet? Bij mij werkt elke tool die gepost is.
      zondag 3 september 2006 @ 14:58:49 #274
    79871 Poppetjuh
    Pas op! Ik pop!
    pi_41451517
    damn, ik wou dat bovenste schuine stuk wat breder maken maar ik heb hem nu te breed gemaakt, sorry!
      zondag 3 september 2006 @ 15:00:38 #275
    48067 neo2000
    pi_41451572
    De kleurtool en de tekentool werken iig niet. Als ik ze probeer te downen vanaf de links uit OP krijg ik een 404. Opslaan als lukt, maar bij runnen geeft ie dan een "de NTVDM CPU heeft een ongeldige instructie aangetroffen".. Drawballtools vanaf andere host geeft geen problemen. Grootte executables, beide 3,05kb..
    pi_41451623
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 14:50 schreef Krydor het volgende:
    Ik krijg steeds sneller inkt ,
    ..ben alleen gebanned
    hoe weet je dat je gebanned bent?
      zondag 3 september 2006 @ 15:10:32 #277
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41451806
    Ik zal alle tools wel even ergens anders uploaden!

Alle tools in 1: http://storage.oxle.com/files/4/Drawball.rar
    pi_41451819
    De F is weer een klein stukje blauwer. Vanavond weer verder vanaf een ander adres
    pi_41451987
    tering dat logo is echt groot ik ga me inkt ook nuttig gebruiken daar voor
      zondag 3 september 2006 @ 15:19:37 #280
    48067 neo2000
    pi_41452029
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 15:10 schreef -jos- het volgende:

pi_41452132
    zo weer me steentje bij gedragen oranje bij gekleurt waren er nog 2 bezig
    pi_41452201
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 15:23 schreef master_X het volgende:
    zo weer me steentje bij gedragen oranje bij gekleurt waren er nog 2 bezig
    Haha, ja ik! Ik wilde eens even kijken hoe het werkte enzo
    pi_41452303
    En er staat weer FUK!

Effe veranderen zo, connection lost
      zondag 3 september 2006 @ 15:38:57 #285
    51390 Dagguzz
    Computer says no...
    pi_41452527
    Wow! Het logo ziet er weer onwijs uit

Ik zit nu weer op 100 dus ik zal ff gaan werken aan het wit
    Schudden voor gebruik
    pi_41452581
    Ik was bezig alles weer netjes te maken maar de inkt is op, hoe krijg ik dat er snel weer bij?
      zondag 3 september 2006 @ 15:42:50 #287
    48067 neo2000
    pi_41452631
    Wachten volgens mij..

Tweakers logo wordt trouwens ook ernstig te grazen genomen..
    pi_41452819
    70% blauw bij de F erbij Het gaat weer goed met ons logo
    pi_41452954
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 15:10 schreef -jos- het volgende:

Kan je dat nog veranderen? Ik heb nu die requests van eerder in een deel 4 gegooid. Kan ik die naar je mailen ofzo?

Misschien is het trouwens beter om niet verschillende versies van dezelfde tool erin te gooien. Anders heb je dat mensen oudere versies gebruiken terwijl dat niet nodig is.
    pi_41452974
    Heb de bovekant van de F ff mooi bijgewerkt, waar staat dat tweakers logo?
    pi_41453093
    De O heeft het ook te verduren M'n inkt is op, ff pauze houden
      zondag 3 september 2006 @ 16:08:12 #292
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41453250
    C10H14N2: edit - gmail.com

[ Bericht 19% gewijzigd door -jos- op 03-09-2006 17:34:56 ]
    pi_41453252
    Zo, even de O even gefukt!

pi_41453409
    als iedereen nou gewoon een bepaald stukje aan houdt om dat bij te houden is mischien wel het beste ?
    pi_41453722
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 16:15 schreef master_X het volgende:
    als iedereen nou gewoon een bepaald stukje aan houdt om dat bij te houden is mischien wel het beste ?
    ik zie niet in waarom dat beter zou moeten werken. iedereen weet hoe het logo er uit hoort te zien, dus gewoon repareren waar dat nodig is.
    pi_41453959
    Hahah, dat tweakers logo ziet er nu té schattig uit! ^_^
    pi_41454224
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 16:39 schreef RSH11 het volgende:
    Hahah, dat tweakers logo ziet er nu té schattig uit! ^_^
    FOK!を舐めるなよ > FOK! It licks, is
    pi_41454321
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 16:48 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

FOK!を舐めるなよ > FOK! It licks, is