Ben je nou echt zo'n grote eikel dat je dat gaat verkloten??quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:00 schreef Blame het volgende:
Dus hier http://www.drawball.com/7moqozg gingen we verder?
Qua grootte zal deze wel makkelijk bij te houden zijn![]()
Jullie wilden een kleiner logo...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:01 schreef Ltd. het volgende:
blame je bent evil
Ik geef je groot gelijk! Vind het leuk om het logo bij te houden maar om nou expres de tekeningen van iemand anders te gaan verzieken... Snap niet wat daar nou leuk aan is!-O-quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:03 schreef Tourniquet het volgende:
Als het op deze manier moet heb ik het wel gezien. Geen druppel inkt van mij meer voor fok![]()
![]()
Erg leuk is het bijhouden van het foklogo niet als VIP er heel de dag overheen loopt te kalken...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk! Vind het leuk om het logo bij te houden maar om nou expres de tekeningen van iemand anders te gaan verzieken... Snap niet wat daar nou leuk aan is!-O-
Hoe weet je nou of het VIP is??quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:07 schreef Blame het volgende:
[..]
Erg leuk is het bijhouden van het foklogo niet als VIP er heel de dag overheen loopt te kalken...
Huilliequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:07 schreef Blame het volgende:
[..]
Erg leuk is het bijhouden van het foklogo niet als VIP er heel de dag overheen loopt te kalken...
Maar goed, ik had niet verwacht dat mensen zoveel waarde hechten aan een online tekending wat iedereen volgende week weer vergeten is.![]()
Gaan jullie maar verder met tekenen, ik laat drawball wel met rust...![]()
Grappig...quote:
Dit is gewoon te kinderachtig voor woorden..quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:19 schreef Blame het volgende:
[..]
Grappig...
Jij gaat zeiken over iets wat ik doe op drawball en als ik zeg dat ik daarmee op hou ben ik de huillie
Ik ga nu maar weer verder huilen![]()
![]()
![]()
![]()
Groter dan het huidige logo zal moeilijk worden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:35 schreef Zebbie het volgende:
Lijkt me leuker om gewoon met z'n allen inkt op te sparen en op bepaalde dagen met een man of 20 met 100% inkt iets groots neer te zetten, al blijft het maar een nacht staan...
Het ontwerpen en het zien verschijnen lijkt me leuker dan een week lang het zelfde logo bijkleuren.
Da's waar, maar anders een wat kleiner logo maken (ongeveer VIP grootte) dat is veul makkelijker bij te houdenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:37 schreef Blame het volgende:
[..]
Groter dan het huidige logo zal moeilijk worden Ook bij het opbouwen van het logo word je 'lastig gevallen' en daarnaast moet er ook de ruimte voor zijn (dus zonder beschermde afbeeldingen)
Dat is zoquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Da's waar, maar anders een wat kleiner logo maken (ongeveer VIP grootte) dat is veul makkelijker bij te houden![]()
Punt van het uitroepteken vierkant gemaaktquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:56 schreef --Usual-- het volgende:
Deze valt wel bij te houden denk ik.
http://www.drawball.com/szmkhp
Hebben ze waarschijnlijk expres gedaan want ze hebbe heus wel door dat we die tooltjes gebruiken...quote:
Vernielingen kun je beter niet in het topic zetten, straks verneuk je nog het weekend van een fokkertjequote:
Die was al aardig verkloot.. Dus heb ik er met nog iemand maar iets vrolijks van gemaakt..quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:56 schreef --Usual-- het volgende:
Deze valt wel bij te houden denk ik.
http://www.drawball.com/szmkhp
Kansloos gaan krassen over tekeningen waar andere mensen uren aan besteed hebben vind ik echter een beetje kinderachtig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:14 schreef tha_dark het volgende:
Wat zijn sommige toch weer serieus bezig met dit gedoen, alsof hun leven ervan afhangt.![]()
*noobmode* Wat is Vip eigenlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:24 schreef EJ404 het volgende:
stukje vertaald van het vip forum:
The picture of FOK will be painted completely by our powers.
Being able to show the fact that VIP is stronger than FOK.
There is no expectation and the like VIP being defeated to FOK.
FOK letting flow the tear, until the forgiveness is begged, it will continue to attack.
lijkt mij duidelijk
Link naar dat forum?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:24 schreef EJ404 het volgende:
stukje vertaald van het vip forum:
The picture of FOK will be painted completely by our powers.
Being able to show the fact that VIP is stronger than FOK.
There is no expectation and the like VIP being defeated to FOK.
FOK letting flow the tear, until the forgiveness is begged, it will continue to attack.
lijkt mij duidelijk
Maar hoort die groene stoel daar ook bij of is dat een ander logoquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef EJ404 het volgende:
een groep mensen die allemaal mooie schilderijen (die wij vervolgens verkloot hebben) maakt, en die dat VIP logo bijhouden (dat wij ook verkloot hebben).
stoelquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:34 schreef EJ404 het volgende:
groene stoel?
wawquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:35 schreef EJ404 het volgende:
dit schilderij hoort zeer waarschijnlijk bij VIP:
http://www.drawball.com/5ba5qj7
Dit is het schilderij van VIP: http://www.drawball.com/7nforofquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maar hoort die groene stoel daar ook bij of is dat een ander logo![]()
Die mona lisaquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:37 schreef Blame het volgende:
[..]
Dit is het schilderij van VIP: http://www.drawball.com/7nforof
En hier nog wat ouder spul van VIP
Ze hebben oneindig inkt, we zouden wel ons logo er over heen kunnen maken voor de gein... maja eigenlijk heeft dat helemaal geen zinquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:24 schreef Kazu het volgende:
Jammer dat alles zo verdwijnt, maar nu 't Fok! logo toch verdwijnt is 1 grote wraakactie wel een goed idee ja.
Schilderijen verkloten ben ik tegen, maar nu we zeker weten dat VIP hierachter zit sta ik vooraan om hun logo op te ruimen.
En dan ook echt opruimen zodat hun niet goed meer weten waar hij nou stond
Ja en ook na deze bestelling?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef Blame het volgende:
Ik denk dat Fok! nog 1 kans krijgt
http://pc8.2ch.net/test/read.cgi/cg/1144748109/
Chuck norrisquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Shit heb het effe niet gevolgd, wie heeft ons ge0wned?
Dat heb ik eerder vanavond al gedaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:17 schreef Skorpija het volgende:
Zouden we morgen eigenlijk hun logo moeten fixen als bedankje
Dat moet geen 1-mans actie zijn. Maar direct een hele boel tegelijk. En dan natuurlijk een bedankje terug. We zijn toch een gastvrij volk?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder vanavond al gedaanAlthans, een klein stukje
Jquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:50 schreef marcito het volgende:
Ik heb voor de grap een Nerd bril op het tweakers logo gemaakt
Vanaf bericht 850 (http://pc8.2ch.net/test/read.cgi/cg/1144748109/) zie je dat het probleem opgelost is, alleen denk ik dat dit onze laatste kans isquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:39 schreef Yozzz het volgende:
Misschien ben ik wel de reden van de VIP-actieIk had op hun logo geschreven "Please accept our apology. The Fok!-Crew". Ik ga VIP fixen!
Niet dus! Leuk dat ze ons geholpen hebben! Waarschijnlijk hebben ze wel respect voor ons grote projectquote:Op zaterdag 2 september 2006 07:42 schreef bolletje_25 het volgende:
(...) of Vip een beetje pesten (...)
Ach, dat zal GOT wel zijn, daar hoef je niet bang voor te zijn...quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:29 schreef Foeske het volgende:
Ik heb zwarte lijnen links van de K en op het korte stukje van de F hersteld. Maar hebben jullie die tekst in het uitroepteken gelezen? "Make art, nog Flags. Bye FOK!"
Seems like we've got ourselves new enemies...![]()
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:18 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik denk dat we idd net zo goed alleen de lijnen bij kunnen huden.. is duidelijk genoeg volgens mij..
Goed joh Marcito, lekker origineel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:50 schreef marcito het volgende:
Ik heb voor de grap een Nerd bril op het tweakers logo gemaakt
He Pikkestein, ik verneuk geen kunstwerken en ga ook niet dom lopen krassen op mooie dingen. Geintje moet kunnen vind ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:36 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Goed joh Marcito, lekker origineel.![]()
Maak eens wat echt moois zoals die VIP gasten dat doen. (of probeer het tenminste)
1 debiel kan meer kapot maken dan dat 10 kunstenaars kunnen maken.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:51 schreef marcito het volgende:
[..]
He Pikkestein, ik verneuk geen kunstwerken en ga ook niet dom lopen krassen op mooie dingen. Geintje moet kunnen vind ik.
Dat schilderij is een of ander heel bekend schilderij, ik weet alleen niet hoe die heet. Het komt me zeer bekend voor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:35 schreef EJ404 het volgende:
dit schilderij hoort zeer waarschijnlijk bij VIP:
http://www.drawball.com/5ba5qj7
Aan de muur in die gang van die deense school?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat schilderij is een of ander heel bekend schilderij, ik weet alleen niet hoe die heet. Het komt me zeer bekend voor.![]()
![]()
Ow, dat heb ik ook net gedaan met iets van 35%, hoop niet dat het het zelfde stuk wasquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:33 schreef Webcrowler het volgende:
Zo, ik heb daarnet weer 40% inkt gebruikt om het wit van de O weer wit te maken...
Het valt me trouwens op dat ik nu elke dag wel 40 % inkt heb om te gebruiken. Zou het sneller bijvullen hoe meer je tekent ofzo?
http://www.artinthepicture.com/paintings/view.php?nr=710quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat schilderij is een of ander heel bekend schilderij, ik weet alleen niet hoe die heet. Het komt me zeer bekend voor.![]()
![]()
Het zit je wel enorm dwars hè, dat je er nu alweer over begint..quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:15 schreef Blame het volgende:
Ik heb even een stuk K gerepareerd, misschien dat B.A. Trix en bolletje_25 nu ophouden met huilen
Je moet jezelf er even bijzetten in de wiki.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:01 schreef Miesjel het volgende:
Waarom sta ik er eigenlijk niet bij?
Ik had de linkerkant gedaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik ook net gedaan met iets van 35%, hoop niet dat het het zelfde stuk was
(rechter stuk)
Grote jongequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:04 schreef Cyaa het volgende:
w00t de tweakers worden gepwnd.......
En ik kom het Fok!-drawballteam versterken![]()
VIP heeft ons ook geholpen, die hebben de ! voor ons hersteld!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:18 schreef roel26 het volgende:
Leuke comeback mensenDon't fuck with FOK
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:49 schreef Nosh het volgende:
Ik heb even het VIP-logo mee helpen herstellen
Vip heeft ons ook geholpen. Dus als je hun niet meer sloopt, hoeven wij minder inkt aan hun vernielingen te verkwanselen, omdat ze die dan minder uitvoerenquote:
Dankzij hun hebben we uberhaupt dat uitroepteken weer.quote:
?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dankzij hun hebben we uberhaupt dat vraagteken weer.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:36 schreef mberg86 het volgende:
Hij bedoelt het uitroepteken, denk ik
Voor de drawball-elite.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:42 schreef Cyberdogg het volgende:
Super netjes mensen!
Waar staat VIP voor? Of beter gezegd: wat is het?
Ja, die dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:36 schreef mberg86 het volgende:
Hij bedoelt het uitroepteken, denk ik
Het is Un dimanche après-midi à l'Île de la Grande Jatte van Georges Seurat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me een zeeer puick planquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef Extraordinaire het volgende:
Mmh, goed gedaan fok, logo is weer mooi!
Overigens, Kazu heeft gelijk; een bedankje aan VIP kan alles behalve kwaad. Misschien met z'n allen een soort van ''Thank you VIP'' neerzetten?
nee, de inkt wordt aan de kant van de server bepaald. per ip-adres start je met 15% en dat loopt langzaam op.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:30 schreef Piovan het volgende:
Ah kijk eens aan.
Is dat niet te hacken, dat je onbeperkt inkt hebt?
Een stel losers die zelf niet kunnen tekenen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef Piovan het volgende:
Wat is vip voor iets dan?
heb eens wat respectquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Een stel losers die zelf niet kunnen tekenen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Voor wat tools en wat jpegs? Mwa.
Tja, dat ene schilderij van hun...vind ik gewoon tè echt uitzien. Ik geloof niet dat je zoiets kan maken.quote:
En waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Een stel losers die zelf niet kunnen tekenen.
Een tool gebruiken is dus "not done"quote:843 :To Fok!:2006/09/02(土) 05:47:50 ID:4k5BSdxq
>>837
[Break a picture] & [using a tool.]
You(Fok!) will receive punishment. [Connection lost ]
okquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Tja, dat ene schilderij van hun...vind ik gewoon tè echt uitzien. Ik geloof niet dat je zoiets kan maken.
Als ze dat wel hebben gedaan is mijn respect eindeloos.
Hoe is het trouwens met je kutforum![]()
.
Het grote wij houden drawball.com bezet topique! #10quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef Piovan het volgende:
Linkje kunstwerk vip?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is Un dimanche après-midi à l'Île de la Grande Jatte van Georges Seurat.
Origineel:
[afbeelding]
VIP versie:
[afbeelding]
Huidige staat op Drawball:
http://www.drawball.com/5bb9p54![]()
Hmja, als het inderdaad met de hand is neergezet had dat schilderij al lang geprotect moeten worden...maar ik ben er niet van overtuigd dat ze het zelf doen. En het VIP logo lijkt mij ook automatisch te gaan, maarja...als jij het hebt gevolgd en het is niet zo, dan moet ik mijn mening bijstellenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op?Volgens mij gebruiken ze juist géén tooltjes (vinden ze lame), ook het VIP-logo zelf wordt gewoon met het handje neergezet, ze gebruiken alleen het truukje om makkelijk een lijn neer te zetten (linkermuis, rechtermuis, loslaten). Hierna kleuren ze het stukje bij beetje met de hand in (ik heb 't een beetje zitten volgen 2 dagen geleden toen ze 's nachts het logo gingen bijwerken).
Ik denk dat het schilderij echt is neergezet alleen dmv het zetten van stipjes.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het grote wij houden drawball.com bezet topique! #10
Het kan ook zijn dat het wel protected is geweest, maar nu niet meer, omdat het "project" klaar is. Die andere schilderijen op die site (Mona Lisa bijv.) lijken op dezelfde plek te hebben gestaan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:46 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmja, als het inderdaad met de hand is neergezet had dat schilderij al lang geprotect moeten worden...maar ik ben er niet van overtuigd dat ze het zelf doen. En het VIP logo lijkt mij ook automatisch te gaan, maarja...als jij het hebt gevolgd en het is niet zo, dan moet ik mijn mening bijstellen.
Met ander woorden: een tool gebruiken is dus "not done"quote:843 :To Fok!:2006/09/02(土) 05:47:50 ID:4k5BSdxq
>>837
[Break a picture] & [using a tool.]
You(Fok!) will receive punishment. [Connection lost ]
ik denk dat ze dat willen, kunnen ze nog ns lachen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:53 schreef Repeat het volgende:
Waarom zitten er trouwens allemaal trieste lui fok op dat vip schilderij te kladdenDoe ff normaal, zo krijg je toch juist dat ze die van ons ook gaan verneuken
Helaas niet:quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:54 schreef Piovan het volgende:
Kunnen ook non-members zijn he.
Waarmee je zelf het kunstwerk ook weer bekladquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:55 schreef Hi_flyer het volgende:
Dees: http://www.drawball.com/5ec3zwt is ook errug mooi.
Heb er ook ff bijgezet dat dat vernielde schilderij niet ons werk is!!
Over een door vandalen reeds witgestreept vlak heenquote:Op zondag 3 september 2006 00:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waarmee je zelf het kunstwerk ook weer beklad.
Dan ben je ge-bannedquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:51 schreef Ltd. het volgende:
Wie heeft er ook steeds connection problem?
Ik geloof niet dat dat kan, dus hebben ze dat niet gedaan! Toch mama??quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Tja, dat ene schilderij van hun...vind ik gewoon tè echt uitzien. Ik geloof niet dat je zoiets kan maken.
Als ze dat wel hebben gedaan is mijn respect eindeloos.
Hoe is het trouwens met je kutforum![]()
.
quote:Op zondag 3 september 2006 09:31 schreef KaMo het volgende:
als we nou met zijn allen een grootkunstwerk maken krijgen we misschien oneindige inkt![]()
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op zondag 3 september 2006 10:37 schreef -jos- het volgende:
Oke, dat ziet er uit als tweakers? Doei Henkie!!!
DIE, bitchquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:49 schreef Nosh het volgende:
Ik heb even het VIP-logo mee helpen herstellen
Ik ben gisteravond niet op Fok/Drawball geweest, mijn vandalisme was van afgelopen vrijdag NADAT VIP Fok! had aangevallen. Later die avond ben ik ook degene geweest die een aantal berichten op het forum van VIP heb gezet die ervoor gezorgd hebben dat VIP hun aanval beeindigde en het uitroepteken van Fok! herstelde...quote:
Jezus zeg,quote:Op zondag 3 september 2006 11:21 schreef Blame het volgende:
"It wasn't Fok who did this" e.d.,
Tja, ik heb al getracht daar "it was FOK..." van proberen te maken...maarja, dat bleef ook niet lang staanquote:Op zondag 3 september 2006 11:21 schreef Blame het volgende:
Ik weet niet wie er allemaal over schilderij van VIP her en der heeft lopen schrijven "It wasn't Fok who did this" e.d., maar erg handig is dat niet geweest...
Ik zal eens kijken wat ik hier zelf van kan herstellen
Dat is een heilig symbool!quote:Op zondag 3 september 2006 11:36 schreef Blame het volgende:
VIP heeft een hakenkruis in de titel van hun topic staan
![]()
【drawball】世界の連中と落書き合戦【卍お断り
Het hakenkruis draait de andere kant op, dit is een swastika. Inderdaad het heilige symbool van o.a. de hindoesquote:Op zondag 3 september 2006 11:50 schreef Blame het volgende:
Zal er zo nog wel een betweter komen die verteld dat het een heilig symbool is etc. etc... maar niet verder leest dan bovenstaande post en gelijk begint te blaten...![]()
Of je kiest een dunnere lijnquote:Op zondag 3 september 2006 12:36 schreef Poppetjuh het volgende:
Ik heb een request voor die viierkant tooltjes:
Kan je een optie maken om de ruimte tussen de lijnen wat groter te hebben? Zodat het meer 'strepen' dan 'inkleuren' is. Zo kan je 2x zoveel gebied een kleur aangeven. Misschien handig in geval van grote vandalisme. Dan kan je later de kleuren precies invullen.
En een stop knop, want soms tekent hij vaag en dan gaat hij door!
Het ziet er idd heel goed uit, goed gedaan allemaalquote:Op zondag 3 september 2006 13:34 schreef B.A.Trix het volgende:
Heb net weer even wat stukken wit gemaakt. Logo ziet er nu wel goed uit hè!!![]()
Alleen de K is nog niet helemaal lekker, maar dat komt wel goedquote:Op zondag 3 september 2006 13:43 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Het ziet er idd heel goed uit, goed gedaan allemaal![]()
Zal et proberen. Weet je nog een goeie/betere host-site? Dan host ik hem ook even opnieuw.quote:Op zondag 3 september 2006 12:36 schreef Poppetjuh het volgende:
Ik heb een request voor die viierkant tooltjes:
Kan je een optie maken om de ruimte tussen de lijnen wat groter te hebben? Zodat het meer 'strepen' dan 'inkleuren' is. Zo kan je 2x zoveel gebied een kleur aangeven. Misschien handig in geval van grote vandalisme. Dan kan je later de kleuren precies invullen.
En een stop knop, want soms tekent hij vaag en dan gaat hij door!
Als iemand dan ook de ander tooltjes opnieuw/ergens anders host, of nakijkt of ze het nog wel doen..? Hier werken ze nml niet. Zit elke keer dit topic te kicken maar kan zelf niet meehelpen.quote:Op zondag 3 september 2006 14:45 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Zal et proberen. Weet je nog een goeie/betere host-site? Dan host ik hem ook even opnieuw.
Welke werken niet? En wat werkt er niet? Bij mij werkt elke tool die gepost is.quote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als iemand dan ook de ander tooltjes opnieuw/ergens anders host, of nakijkt of ze het nog wel doen..? Hier werken ze nml niet. Zit elke keer dit topic te kicken maar kan zelf niet meehelpen.
hoe weet je dat je gebanned bent?quote:Op zondag 3 september 2006 14:50 schreef Krydor het volgende:
Ik krijg steeds sneller inkt,
..ben alleen gebanned
quote:Op zondag 3 september 2006 15:10 schreef -jos- het volgende:
Ik zal alle tools wel even ergens anders uploaden!
Alle tools in 1: http://storage.oxle.com/files/4/Drawball.rar
Haha, ja ik! Ik wilde eens even kijken hoe het werkte enzoquote:Op zondag 3 september 2006 15:23 schreef master_X het volgende:
zo weer me steentje bij gedragenoranje bij gekleurt waren er nog 2 bezig
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 15:10 schreef -jos- het volgende:
Ik zal alle tools wel even ergens anders uploaden!
Alle tools in 1: http://storage.oxle.com/files/4/Drawball.rar
ik zie niet in waarom dat beter zou moeten werken. iedereen weet hoe het logo er uit hoort te zien, dus gewoon repareren waar dat nodig is.quote:Op zondag 3 september 2006 16:15 schreef master_X het volgende:
als iedereen nou gewoon een bepaald stukje aan houdt om dat bij te houden is mischien wel het beste ?
FOK!を舐めるなよ > FOK! It licks, isquote:Op zondag 3 september 2006 16:39 schreef RSH11 het volgende:
Hahah, dat tweakers logo ziet er nu té schattig uit! ^_^
Ja iddquote:Op zondag 3 september 2006 16:39 schreef RSH11 het volgende:
Hahah, dat tweakers logo ziet er nu té schattig uit! ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |