Dat is een heilig symbool!quote:Op zondag 3 september 2006 11:36 schreef Blame het volgende:
VIP heeft een hakenkruis in de titel van hun topic staan
![]()
【drawball】世界の連中と落書き合戦【卍お断り
Het hakenkruis draait de andere kant op, dit is een swastika. Inderdaad het heilige symbool van o.a. de hindoesquote:Op zondag 3 september 2006 11:50 schreef Blame het volgende:
Zal er zo nog wel een betweter komen die verteld dat het een heilig symbool is etc. etc... maar niet verder leest dan bovenstaande post en gelijk begint te blaten...![]()
Of je kiest een dunnere lijnquote:Op zondag 3 september 2006 12:36 schreef Poppetjuh het volgende:
Ik heb een request voor die viierkant tooltjes:
Kan je een optie maken om de ruimte tussen de lijnen wat groter te hebben? Zodat het meer 'strepen' dan 'inkleuren' is. Zo kan je 2x zoveel gebied een kleur aangeven. Misschien handig in geval van grote vandalisme. Dan kan je later de kleuren precies invullen.
En een stop knop, want soms tekent hij vaag en dan gaat hij door!
Het ziet er idd heel goed uit, goed gedaan allemaalquote:Op zondag 3 september 2006 13:34 schreef B.A.Trix het volgende:
Heb net weer even wat stukken wit gemaakt. Logo ziet er nu wel goed uit hè!!![]()
Alleen de K is nog niet helemaal lekker, maar dat komt wel goedquote:Op zondag 3 september 2006 13:43 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Het ziet er idd heel goed uit, goed gedaan allemaal![]()
Zal et proberen. Weet je nog een goeie/betere host-site? Dan host ik hem ook even opnieuw.quote:Op zondag 3 september 2006 12:36 schreef Poppetjuh het volgende:
Ik heb een request voor die viierkant tooltjes:
Kan je een optie maken om de ruimte tussen de lijnen wat groter te hebben? Zodat het meer 'strepen' dan 'inkleuren' is. Zo kan je 2x zoveel gebied een kleur aangeven. Misschien handig in geval van grote vandalisme. Dan kan je later de kleuren precies invullen.
En een stop knop, want soms tekent hij vaag en dan gaat hij door!
Als iemand dan ook de ander tooltjes opnieuw/ergens anders host, of nakijkt of ze het nog wel doen..? Hier werken ze nml niet. Zit elke keer dit topic te kicken maar kan zelf niet meehelpen.quote:Op zondag 3 september 2006 14:45 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Zal et proberen. Weet je nog een goeie/betere host-site? Dan host ik hem ook even opnieuw.
Welke werken niet? En wat werkt er niet? Bij mij werkt elke tool die gepost is.quote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als iemand dan ook de ander tooltjes opnieuw/ergens anders host, of nakijkt of ze het nog wel doen..? Hier werken ze nml niet. Zit elke keer dit topic te kicken maar kan zelf niet meehelpen.
hoe weet je dat je gebanned bent?quote:Op zondag 3 september 2006 14:50 schreef Krydor het volgende:
Ik krijg steeds sneller inkt,
..ben alleen gebanned
quote:Op zondag 3 september 2006 15:10 schreef -jos- het volgende:
Ik zal alle tools wel even ergens anders uploaden!
Alle tools in 1: http://storage.oxle.com/files/4/Drawball.rar
Haha, ja ik! Ik wilde eens even kijken hoe het werkte enzoquote:Op zondag 3 september 2006 15:23 schreef master_X het volgende:
zo weer me steentje bij gedragenoranje bij gekleurt waren er nog 2 bezig
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 15:10 schreef -jos- het volgende:
Ik zal alle tools wel even ergens anders uploaden!
Alle tools in 1: http://storage.oxle.com/files/4/Drawball.rar
ik zie niet in waarom dat beter zou moeten werken. iedereen weet hoe het logo er uit hoort te zien, dus gewoon repareren waar dat nodig is.quote:Op zondag 3 september 2006 16:15 schreef master_X het volgende:
als iedereen nou gewoon een bepaald stukje aan houdt om dat bij te houden is mischien wel het beste ?
FOK!を舐めるなよ > FOK! It licks, isquote:Op zondag 3 september 2006 16:39 schreef RSH11 het volgende:
Hahah, dat tweakers logo ziet er nu té schattig uit! ^_^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |