Het grote wij houden drawball.com bezet topique! #10quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef Piovan het volgende:
Linkje kunstwerk vip?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is Un dimanche après-midi à l'Île de la Grande Jatte van Georges Seurat.
Origineel:
[afbeelding]
VIP versie:
[afbeelding]
Huidige staat op Drawball:
http://www.drawball.com/5bb9p54![]()
Hmja, als het inderdaad met de hand is neergezet had dat schilderij al lang geprotect moeten worden...maar ik ben er niet van overtuigd dat ze het zelf doen. En het VIP logo lijkt mij ook automatisch te gaan, maarja...als jij het hebt gevolgd en het is niet zo, dan moet ik mijn mening bijstellenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op?Volgens mij gebruiken ze juist géén tooltjes (vinden ze lame), ook het VIP-logo zelf wordt gewoon met het handje neergezet, ze gebruiken alleen het truukje om makkelijk een lijn neer te zetten (linkermuis, rechtermuis, loslaten). Hierna kleuren ze het stukje bij beetje met de hand in (ik heb 't een beetje zitten volgen 2 dagen geleden toen ze 's nachts het logo gingen bijwerken).
Ik denk dat het schilderij echt is neergezet alleen dmv het zetten van stipjes.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het grote wij houden drawball.com bezet topique! #10
Het kan ook zijn dat het wel protected is geweest, maar nu niet meer, omdat het "project" klaar is. Die andere schilderijen op die site (Mona Lisa bijv.) lijken op dezelfde plek te hebben gestaan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:46 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmja, als het inderdaad met de hand is neergezet had dat schilderij al lang geprotect moeten worden...maar ik ben er niet van overtuigd dat ze het zelf doen. En het VIP logo lijkt mij ook automatisch te gaan, maarja...als jij het hebt gevolgd en het is niet zo, dan moet ik mijn mening bijstellen.
Met ander woorden: een tool gebruiken is dus "not done"quote:843 :To Fok!:2006/09/02(土) 05:47:50 ID:4k5BSdxq
>>837
[Break a picture] & [using a tool.]
You(Fok!) will receive punishment. [Connection lost ]
ik denk dat ze dat willen, kunnen ze nog ns lachen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:53 schreef Repeat het volgende:
Waarom zitten er trouwens allemaal trieste lui fok op dat vip schilderij te kladdenDoe ff normaal, zo krijg je toch juist dat ze die van ons ook gaan verneuken
Helaas niet:quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:54 schreef Piovan het volgende:
Kunnen ook non-members zijn he.
Waarmee je zelf het kunstwerk ook weer bekladquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:55 schreef Hi_flyer het volgende:
Dees: http://www.drawball.com/5ec3zwt is ook errug mooi.
Heb er ook ff bijgezet dat dat vernielde schilderij niet ons werk is!!
Over een door vandalen reeds witgestreept vlak heenquote:Op zondag 3 september 2006 00:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waarmee je zelf het kunstwerk ook weer beklad.
Dan ben je ge-bannedquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:51 schreef Ltd. het volgende:
Wie heeft er ook steeds connection problem?
Ik geloof niet dat dat kan, dus hebben ze dat niet gedaan! Toch mama??quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Tja, dat ene schilderij van hun...vind ik gewoon tè echt uitzien. Ik geloof niet dat je zoiets kan maken.
Als ze dat wel hebben gedaan is mijn respect eindeloos.
Hoe is het trouwens met je kutforum![]()
.
quote:Op zondag 3 september 2006 09:31 schreef KaMo het volgende:
als we nou met zijn allen een grootkunstwerk maken krijgen we misschien oneindige inkt![]()
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op zondag 3 september 2006 10:37 schreef -jos- het volgende:
Oke, dat ziet er uit als tweakers? Doei Henkie!!!
DIE, bitchquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:49 schreef Nosh het volgende:
Ik heb even het VIP-logo mee helpen herstellen
Ik ben gisteravond niet op Fok/Drawball geweest, mijn vandalisme was van afgelopen vrijdag NADAT VIP Fok! had aangevallen. Later die avond ben ik ook degene geweest die een aantal berichten op het forum van VIP heb gezet die ervoor gezorgd hebben dat VIP hun aanval beeindigde en het uitroepteken van Fok! herstelde...quote:
Jezus zeg,quote:Op zondag 3 september 2006 11:21 schreef Blame het volgende:
"It wasn't Fok who did this" e.d.,
Tja, ik heb al getracht daar "it was FOK..." van proberen te maken...maarja, dat bleef ook niet lang staanquote:Op zondag 3 september 2006 11:21 schreef Blame het volgende:
Ik weet niet wie er allemaal over schilderij van VIP her en der heeft lopen schrijven "It wasn't Fok who did this" e.d., maar erg handig is dat niet geweest...
Ik zal eens kijken wat ik hier zelf van kan herstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |