Jquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:50 schreef marcito het volgende:
Ik heb voor de grap een Nerd bril op het tweakers logo gemaakt
Vanaf bericht 850 (http://pc8.2ch.net/test/read.cgi/cg/1144748109/) zie je dat het probleem opgelost is, alleen denk ik dat dit onze laatste kans isquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:39 schreef Yozzz het volgende:
Misschien ben ik wel de reden van de VIP-actieIk had op hun logo geschreven "Please accept our apology. The Fok!-Crew". Ik ga VIP fixen!
Niet dus! Leuk dat ze ons geholpen hebben! Waarschijnlijk hebben ze wel respect voor ons grote projectquote:Op zaterdag 2 september 2006 07:42 schreef bolletje_25 het volgende:
(...) of Vip een beetje pesten (...)
Ach, dat zal GOT wel zijn, daar hoef je niet bang voor te zijn...quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:29 schreef Foeske het volgende:
Ik heb zwarte lijnen links van de K en op het korte stukje van de F hersteld. Maar hebben jullie die tekst in het uitroepteken gelezen? "Make art, nog Flags. Bye FOK!"
Seems like we've got ourselves new enemies...![]()
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:18 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik denk dat we idd net zo goed alleen de lijnen bij kunnen huden.. is duidelijk genoeg volgens mij..
Goed joh Marcito, lekker origineel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:50 schreef marcito het volgende:
Ik heb voor de grap een Nerd bril op het tweakers logo gemaakt
He Pikkestein, ik verneuk geen kunstwerken en ga ook niet dom lopen krassen op mooie dingen. Geintje moet kunnen vind ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:36 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Goed joh Marcito, lekker origineel.![]()
Maak eens wat echt moois zoals die VIP gasten dat doen. (of probeer het tenminste)
1 debiel kan meer kapot maken dan dat 10 kunstenaars kunnen maken.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:51 schreef marcito het volgende:
[..]
He Pikkestein, ik verneuk geen kunstwerken en ga ook niet dom lopen krassen op mooie dingen. Geintje moet kunnen vind ik.
Dat schilderij is een of ander heel bekend schilderij, ik weet alleen niet hoe die heet. Het komt me zeer bekend voor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:35 schreef EJ404 het volgende:
dit schilderij hoort zeer waarschijnlijk bij VIP:
http://www.drawball.com/5ba5qj7
Aan de muur in die gang van die deense school?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat schilderij is een of ander heel bekend schilderij, ik weet alleen niet hoe die heet. Het komt me zeer bekend voor.![]()
![]()
Ow, dat heb ik ook net gedaan met iets van 35%, hoop niet dat het het zelfde stuk wasquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:33 schreef Webcrowler het volgende:
Zo, ik heb daarnet weer 40% inkt gebruikt om het wit van de O weer wit te maken...
Het valt me trouwens op dat ik nu elke dag wel 40 % inkt heb om te gebruiken. Zou het sneller bijvullen hoe meer je tekent ofzo?
http://www.artinthepicture.com/paintings/view.php?nr=710quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat schilderij is een of ander heel bekend schilderij, ik weet alleen niet hoe die heet. Het komt me zeer bekend voor.![]()
![]()
Het zit je wel enorm dwars hè, dat je er nu alweer over begint..quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:15 schreef Blame het volgende:
Ik heb even een stuk K gerepareerd, misschien dat B.A. Trix en bolletje_25 nu ophouden met huilen
Je moet jezelf er even bijzetten in de wiki.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:01 schreef Miesjel het volgende:
Waarom sta ik er eigenlijk niet bij?
Ik had de linkerkant gedaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik ook net gedaan met iets van 35%, hoop niet dat het het zelfde stuk was
(rechter stuk)
Grote jongequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:04 schreef Cyaa het volgende:
w00t de tweakers worden gepwnd.......
En ik kom het Fok!-drawballteam versterken![]()
VIP heeft ons ook geholpen, die hebben de ! voor ons hersteld!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:18 schreef roel26 het volgende:
Leuke comeback mensenDon't fuck with FOK
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:49 schreef Nosh het volgende:
Ik heb even het VIP-logo mee helpen herstellen
Vip heeft ons ook geholpen. Dus als je hun niet meer sloopt, hoeven wij minder inkt aan hun vernielingen te verkwanselen, omdat ze die dan minder uitvoerenquote:
Dankzij hun hebben we uberhaupt dat uitroepteken weer.quote:
?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dankzij hun hebben we uberhaupt dat vraagteken weer.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:36 schreef mberg86 het volgende:
Hij bedoelt het uitroepteken, denk ik
Voor de drawball-elite.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:42 schreef Cyberdogg het volgende:
Super netjes mensen!
Waar staat VIP voor? Of beter gezegd: wat is het?
Ja, die dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:36 schreef mberg86 het volgende:
Hij bedoelt het uitroepteken, denk ik
Het is Un dimanche après-midi à l'Île de la Grande Jatte van Georges Seurat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me een zeeer puick planquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef Extraordinaire het volgende:
Mmh, goed gedaan fok, logo is weer mooi!
Overigens, Kazu heeft gelijk; een bedankje aan VIP kan alles behalve kwaad. Misschien met z'n allen een soort van ''Thank you VIP'' neerzetten?
nee, de inkt wordt aan de kant van de server bepaald. per ip-adres start je met 15% en dat loopt langzaam op.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:30 schreef Piovan het volgende:
Ah kijk eens aan.
Is dat niet te hacken, dat je onbeperkt inkt hebt?
Een stel losers die zelf niet kunnen tekenen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef Piovan het volgende:
Wat is vip voor iets dan?
heb eens wat respectquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Een stel losers die zelf niet kunnen tekenen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Voor wat tools en wat jpegs? Mwa.
Tja, dat ene schilderij van hun...vind ik gewoon tè echt uitzien. Ik geloof niet dat je zoiets kan maken.quote:
En waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Een stel losers die zelf niet kunnen tekenen.
Een tool gebruiken is dus "not done"quote:843 :To Fok!:2006/09/02(土) 05:47:50 ID:4k5BSdxq
>>837
[Break a picture] & [using a tool.]
You(Fok!) will receive punishment. [Connection lost ]
okquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Tja, dat ene schilderij van hun...vind ik gewoon tè echt uitzien. Ik geloof niet dat je zoiets kan maken.
Als ze dat wel hebben gedaan is mijn respect eindeloos.
Hoe is het trouwens met je kutforum![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |