foei geenaamquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:35 schreef Etcetera het volgende:
Goed, ff snel wat gezocht, zal niet al te moeilijk zijn denk ik:
van wie is Theo van Gogh de achterkleinzoon?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:04 schreef BwennieBren het volgende:Daar was ik bij bij die uitreiking, heb Status Quo
nog zien live optreden (heb de band hier thuis), Eric Corton en Manuela Kemp hebben het programma toentertijd gepresenteerd. Het was Andre Hazes en hij wilde m niet omdat hij tweede keus was. Doe Maar had m eigenlijk maar wilde niet optreden meen ik.
wat heb je dan fout? Ik zag het de vorige keer ook al nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:38 schreef geenaam het volgende:
En ja hoor weer de TT foutModje in de buurt?
scheelt 100 topicsquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
wat heb je dan fout? Ik zag het de vorige keer ook al niet
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:39 schreef geenaam het volgende:
+ 2 Etcetera
+ 2, maar ik dacht dat Theo altijd beweerde een achterkleinzoon te zijn van Theo (de broer van).quote:
ik zal wiki ff quoten en die +2 is zeker door het vorige topic? excuses zal ff aanpassenquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
+ 2, maar ik dacht dat Theo altijd beweerde een achterkleinzoon te zijn van Theo (de broer van).
quote:Wist je dat...
* ...De vermoorde regisseur Theo van Gogh een achterkleinzoon was van Theo van Gogh, de broer van de schilder Vincent van Gogh?
dat zou je denken maar het is niet juistquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:43 schreef Neleos het volgende:
Noordoostpolder?
ook niet juistquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:43 schreef pyl het volgende:
Ede?
Ach ja, foutje, kan gebeuren he. Keileweg Ethicus krijgt nu dus de 2 punten?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zal wiki ff quoten en die +2 is zeker door het vorige topic? excuses zal ff aanpassen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lees ik het nu pas goed, had ik het zelf fout
sorry sorry sorry zal het veranderen enzo (ik ga geen vragen meer stellen)
dat is juist. al bestaat het grootste deel uit IJsselmeer en Markermeerquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:45 schreef BwennieBren het volgende:
Lelystad?
kloptquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ach ja, foutje, kan gebeuren he. Keileweg Ethicus krijgt nu dus de 2 punten?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:46 schreef geenaam het volgende:
Bwennie, Berkery volgende keer persoonlijke vraagIk ga eten en ben vanaaf er wel weer
En Modje even TT aanpassen A.U.B.
Lieve Zeurquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef Zeurberus het volgende:
Zeurbeurs - 4 punten
![]()
Zo moeilijk is mijn naam toch niet?![]()
Daar doelde ik niet op, het aantal punten is juist, alleen mijn naam niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]eetze
![]()
[..]
Lieve Zeurde punten worden er wel later bijgeteld. Geenaam is even eten en gaat dan de punten in het vorige topique gaan tellen. Dat zal nog een toestand worden want ik hoop dat iedereen nu +2 heeft gedaan ipv +1
Oh zie dat het al is bijgeteld... maar eigenlijk heb je maar 2 punten he? Want je antwoord was wel foutquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:50 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op, het aantal punten is juist, alleen mijn naam niet.
Maargoed, je hebt gelijk ik maak het eerste gedeelte van mijn naam weer eens waar![]()
Nee, meisje en 2 jongensquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:00 schreef Neleos het volgende:
Deze ken ik niet. Het is een vent he?
Okayquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:02 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee, meisje en 2 jongens
wacht ff ik ga plaatje van ze plaatsen okay?
Niet weer dat nummer! dat zeiklied was net uit m'n kop verbannenquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:58 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh zie dat het al is bijgeteld... maar eigenlijk heb je maar 2 punten he? Want je antwoord was wel fout![]()
![]()
Maar vraagsteller beslist dus ik moet het er maar mee doen![]()
Anyway nieuwe vraag:
Wie en wie en welk liedje
Yousendit
helemaal niks mis met oude muziek hoor. Mij doe je er een groot plezier mee. Maar deze jaren 80 wannabe-disco vind ik wat minder.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:09 schreef BwennieBren het volgende:
Omdat ik vergeet dat jullie toch jonger zijn dan ik vrees ik dat ik met mijn muziekkeuzes té oude muzieknummers uitkies. Excuus hiervoor!Ik zal mijn vraag aanpassen door alleen de titel van het nummer te vragen anders voor het weer zo'n slow topique... Hoeft niet het is al geraden dus
It's like first time... it's like the first time...quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet weer dat nummer! dat zeiklied was net uit m'n kop verbannen
Shalamar met second time arround![]()
Ik vind disco lekkere muziekquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
helemaal niks mis met oude muziek hoor. Mij doe je er een groot plezier mee. Maar deze jaren 80 wannabe-disco vind ik wat minder.
Was dit al gecorrigeerd?quote:
juist. voor 45 miljoen slechtsquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:31 schreef Supersheep het volgende:
Chevchenko?
Hij heeft trouwens die +1 er al bijgeteld hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Was dit al gecorrigeerd?![]()
-edit-
geenaam + 1 erbij voor de studio 100 vraag in het vorig topic
netjes!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Cole, Boulahrouz en Ballack? enige duitser die ik ken
Dat klopt. Nu dat kleine landje nog.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:10 schreef Supersheep het volgende:
VS, Guatemala en nog zo'n ander klein landje
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:10 schreef Neleos het volgende:
Nou, ik vond het weer gezellig, maar ik ga even de stad in. Later![]()
Belize is goed.quote:
ik welquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:05 schreef Zap het volgende:
USA is natuurlijk correct.
De eerste met de juiste 3 landen in 1 post krijgt het punt.
Dankjewel hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik welmaar ik ben geen mierenneuker hoor, ik dacht dat iemand anders er met je punten vandoor zou gaan
zou ik lullig vinden vandaar dat ik het ff zei
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:21 schreef Etcetera het volgende:
Samson meen ik en Delilah was de dader?
allebei goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef Supersheep het volgende:
Marokko, Algerije
2 goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:45 schreef Etcetera het volgende:
Marokko, Algerije, Arabie
4 goed. Egypte is foutquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:45 schreef Zap het volgende:
Ik heb nog nooit van die unie gehoord, maar een gokje kan natuurlijk nooit kwaad:
Marokko, Algerije, Tunesie, Egypte en Libie?
homdeck deed dat welquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:53 schreef ChrisJX het volgende:
Oh... de laatste reactie van VS staat al bekant een uur...
Kunnen we niet instellen dat als je langer dan tien minuten (overdag iig) weg bent, dat je dat duidelijk aangeeft zodat een ander een vraag kan stellen?
Bedoelde meer iets als 'ik ben nu weg, het antwoord is dit, ga je gang, stel een vraag en speel verder'.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef BwennieBren het volgende:
asjemenou?
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en bedankt voor je kaart
Bwenniebren +1
Annie Lennox en Paul Steward?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Ik ga ff snelle makkelijke vraag stellen hoor want mijn serie is op tv
Hoe heten de leden van de Eurythmics?
bijna.... ik wil echt de goede namen horenquote:
Dat is mquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:13 schreef Berkery het volgende:
Dave Stewart & Annie Lennox
Dit is hemquote:
dolle_hond +1quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
mauretanie?
Ik vind dat uit mijn tekst duidelijk blijkt dat het spel gewoon door kan gaan met een nieuwe vraag en dat ik later wel zou kijken of iemand de moeite heeft genomen om mijn vraag te beantwoorden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Bedoelde meer iets als 'ik ben nu weg, het antwoord is dit, ga je gang, stel een vraag en speel verder'.
Maar dan nog steeds, wat is 'later'? Een half uur? Of komtie om 11 uur weer aanzetten? Dan is drie uur lang het spel dood.
De dochter van Ed van Tijn speelde in een film waar Dave Setwart de filmscore van maakte. Vraag me niet naar de film want dat is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:18 schreef Berkery het volgende:
Vervolgvraag:
Wat is de link tussen Dave Stewart (die van de Eurythmics dus) en Ed van Thijn?
Zwagers?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:18 schreef Berkery het volgende:
Vervolgvraag:
Wat is de link tussen Dave Stewart (die van de Eurythmics dus) en Ed van Thijn?
Nope.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:19 schreef Homdeck het volgende:
beide keyboardspelers?
Dat is ook niet eerlijk, want niemand heeft die film ooit gezien (De kassiere), denk ik. Dus keur ik het antwoord gewoon goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
De dochter van Ed van Tijn speelde in een film waar Dave Setwart de filmscore van maakte. Vraag me niet naar de film want dat is niet eerlijk.
ik kan er helemaal geen chocola van maken, maar heb dan ook vrij slechte ogen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Wat heb jij goede ogen. Ik zie alleen Sleep staan.
Mijn eerste gedachte was ook 'dinges van The Cramps', dus dan weet je al wat er moet staan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Mwah, zoals meeste mensen van de computer-generatie had ik vroeger best goede ogen die verpest zijn door het computerscherm. Nu heb ik een bril enzo...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Mijn band doet dat nog wel!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:25 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was ook 'dinges van The Cramps', dus dan weet je al wat er moet staan.
Bands met bandnaam op de bassdrum, je ziet ze niet vaak meer![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef Asmodian het volgende:
Mijn band doet dat nog wel!- vind het een hele coole traditie
Ik moet vaker mijn eerste ingeving postenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef tong80 het volgende:
Gun Club
Dat is zin 2 van het coupletquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:26 schreef Homdeck het volgende:
Don't carry the world upon your shoulders![]()
Daar ben ik het niet met je eensquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ja hallo ik haat van die google vragen. Niemand kenty het compleet goed uiot z'n hoofd. Ik zing wel mee hoor
Je hebt refrain laten staan na het googlen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef Asmodian het volgende:
And any time you feel the pain, hey Jude refrain
Don't carry the world upon your shoulders.
Well don't you know that it's a fool who plays it cool
by making this world a little colder
Reageer hier eens opquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt refrain laten staan na het googlen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, hij zingt toch gewoon 'refrain'?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
refrain is gewoon onderdeel van de tekst!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
Dus hij wist de tekst uit z'n hoofd en heeft per abuis refrain gepost
Hij stond er al hahahahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef Asmodian het volgende:
And any time you feel the pain, hey Jude refrain
Don't carry the world upon your shoulders.
Well don't you know that it's a fool who plays it cool
by making this world a little colder
Engels is mijn sterkste taal, ik gebruik het woord 'refrain' vaak. Ik begin ook best strontziek te worden van Google-beschuldigingen. Dat heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Vraag maar eens aan de mensen die op de meet waren hoe ik in't echt benquote:
Ja hallo ik weet al zoveel. Mag ik ook eens ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:38 schreef Homdeck het volgende:
een beetje minder achterdocht zou je beter staan tong
Ik ken de hele tekst van een boel obscure nummers uit mijn hoofd, zeker van klassieke meezingers als Hey Jude. Vraag maar eens naar de volledige tekst van Paranoid Android (Radiohead) of van het baseball-gedoe in Paradise By The Dashboard-Light (Meat Loaf). Die zijn een stuk uitdagender, maar niet minder makkelijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:37 schreef tong80 het volgende:
Ok dan nog briljant dat je de hele tekst uit je hoofd kent
Yay!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hij stond er al hahahaha![]()
![]()
![]()
Asmodian +1
Oh ja en ik wist niet zo snel de vertaling van "refrain" dus daarom demaar het is dus gewoon refrein
Ok wil je m'n excuses aanvaarden ? Ik deed hetzelfde als iemand tegen mij deed in VBL. Sorry.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ken de hele tekst van een boel obscure nummers uit mijn hoofd, zeker van klassieke meezingers als Hey Jude. Vraag maar eens naar de volledige tekst van Paranoid Android (Radiohead) of van het baseball-gedoe in Paradise By The Dashboard-Light (Meat Loaf). Die zijn een stuk uitdagender, maar niet minder makkelijk
Je bent tóch een lieverd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
Ok wil je m'n excuses aanvaarden ? Ik deed hetzelfde als iemand tegen mij deed in VBL. Sorry.
Had ik niet moeten doen.
quote:Heb je de tijd om me te horen zeuren
over niets en alles tegelijk?
Ik ben een van die melodramatische sukkels
Neurotisch tot het bot, geen twijfel mogelijk
Natuurlijk jongen, zand eroverquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok wil je m'n excuses aanvaarden ? Ik deed hetzelfde als iemand tegen mij deed in VBL. Sorry.
Had ik niet moeten doen.
mijn post hierboven sloeg niet op jou post hoor Asmo, ik wilde weer film gaan kijken maar toen kwam weer reclamequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef Asmodian het volgende:
refrain als zelfstandig naamwoord is 'refrain', als werkwoord is het 'zich weerhouden'
Dat is het inderdaad!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:45 schreef Berkery het volgende:
Dat is Basket Case van Green Day
Nice tryquote:
quote:Zou je alsjeblieft met die herrie op kunnen houden, ik probeer wat te rusten
van al die ongeboren kippen-stemmen die door mijn hoofd rennen.
Wat is dat? (ik mag dan paranoide zijn, maar ik ben geen androide)
Zodra ik koning ben, zal jij de eerste tegen de muur zijn.
Met jouw mening die er helemaal niet toe doet.
Heej Dart!quote:
Goed geheugen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Tjesus, ik dacht ook aan Green Day, maar kende het nummer niet echt.
Maar ik dacht er alleen aan omdat je ooit Good Riddance hebt gevraagd en die had ik goed.
Hmm, dat was een beetje mijn spooky-ervaring van vanavond
Hoi Asmoquote:
Gaat wel, dank jequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoi Asmo![]()
Excellent![]()
En met jou?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:53 schreef slaveloos het volgende:
kees van kooten als oud milieu minister aalders in keek op de week?
Heel belangrijk even je zorgen opzij te zetten. Succes iig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Gaat wel, dank je. Er is een boel zooi aan m'n hoofd en m'n computer doet bijzonder traag. Maar ik probeer even alle zorgen opzij te zetten
Dank je welquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Heel belangrijk even je zorgen opzij te zetten. Succes iig.
thanksquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef Berkery het volgende:
Eigenlijk Alders. Kniesoor enzo.
Band en nummer graagquote:nam een film, ik wil dat je het weet
snij oogballen in plakjes, ik wil dat je het weet
meisje zo "groovy" , ik wil dat je het weet
ik weet niet hoe het met jou zit,
maar ik ben een Andalusische hond
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:04 schreef Berkery het volgende:
Pixies - Debaser
eerste nummer van doolittle geloof ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
Op welke cd staat die? Ik moet eens beter op de teksten letten.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef slaveloos het volgende:
[..]
![]()
zeker weten, ik wil ook opgroeien om een onthonker te zijn....
Berkery +1
Die heb ik dan weer net niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef slaveloos het volgende:
eerste nummer van doolittle geloof ik
ywquote:
Welke film is dit?quote:Ik zoek een film die ik een paar jaar geleden 's nachts op tv heb gezien,
er kan me nog vaag wat herinneren over een truck die op een verlaten weg, een soort route 66,
de hoofdpersoon steeds volgde en probeerde te rammen. Volgens mij was het niet duidelijk wie er in de truck zat of misschien zat er wel niemand aan het stuur.
ik dacht tot voor kort dat black francis zei: chien andalusia, higher moon, ipv chien andalusia I am unquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht altijd dat ze Moonshine Andalusia zongen. Niet 'un chien andalusia'![]()
direct kopen, en dat is een bevel!quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef slaveloos het volgende:
direct kopen, en dat is een bevel!
jazeker, maar je moet oogballen in stukjes snijden, is niet voor iedereen weggelegdquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Kan je daar college in volgen?
Daar ben ik voor geslaagdquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:11 schreef slaveloos het volgende:
jazeker, maar je moet oogballen in stukjes snijden, is niet voor iedereen weggelegd![]()
ik heb hem op cassette...quote:
Neen, uit 1971 en van een vrij bekende regisseur.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef wyccie het volgende:
Is het een zwart wit film?
here comes your man, en monkey gone to heaven staan erop....quote:
Ik weet niet of ik die clip ken, maar neenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef Asmodian het volgende:
De filmversie van de clip van Karma Police?
Onvoorstelbaar dat je van zo'n oorcd'tje de lyrics herinnert, petje af hoor!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:15 schreef Berkery het volgende:
Ik heb alleen 'Death to the pixies'. Debaser ken ik van een of ander vaag OOR-ceedeetje van een jaar of 15 geleden.
Hoi Daf! Goeie binnenkomer!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zoek jij nou de eerste "echte" film van Steven Spielberg, Duel?
pas geleden, de reunie tour zeg maar?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Bossanova, Surfer Rosa & come on Pilgrim. Maar ik heb ze wel op Werchter gezien
2 jaar geleden op Rock Werchter dus. Ik ben niet zo erg oud.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:21 schreef slaveloos het volgende:
pas geleden, de reunie tour zeg maar?
Of lang geleden?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
hoi, tvp en zo
Die film hadden we in 1978 al thuis op VLP. Wat heb ik die vaak gezien. Best leuk, die gore ouwe benzinetruck die wat met die rode Plymouth speelt.
ik wel, net zo oud als Kim Deal zeg maar... hoe waren ze, ik heb veel verschillende dingen over ze gehoord...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
2 jaar geleden op Rock Werchter dus. Ik ben niet zo erg oud.
Ik zat nog loos te F5-en op het vorige scherm. En m'n computer doet dus traagquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die clip ken, maar neen![]()
Sjit... bijna juist. Dat "rond" mag je even verduidelijken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:29 schreef Asmodian het volgende:
van Fritz Lang, zo rond 1930
ze zijn voor mij een van de inspiratiebronnen geweest om muziek te gaan maken, met dat vierkante gitaarspel van black francis, en ik was altijd een beetje verliefd op Kim, omdat ze net zo goe kon drinken als ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ken hun oudere optredens natuurlijk niet. Maar ik kan zeggen dat ik er wel van genoten heb. Heel erg professioneel, maar dat kan ook niet anders. Het was gewoon hartstikke goed.
Wat schattigquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef slaveloos het volgende:
ze zijn voor mij een van de inspiratiebronnen geweest om muziek te gaan maken, met dat vierkante gitaarspel van black francis, en ik was altijd een beetje verliefd op Kim, omdat ze net zo goe kon drinken als ik![]()
wyccie_the_lame +1quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
Ja, heel erg lame, maar ik gok toch 1931
Ga gerust je gang, zo is het spel nou eenmaalquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef Homdeck het volgende:
het zou wel heel lame zijn om nu een jaartal te gaan gokken...
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
Ja, heel erg lame, maar ik gok toch 1931
ze drinkt niet zoveel meer, maar toen ze met haar zus samen in de breeders zat was de alcohol niet aan te slepen schijnt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat schattig
Ze heeft trouwens een mooie stem voor iemand die veel drinkt.
Nou vooruit danquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Oeps... sorry Asmo, kun je het mij vergeven?
zorg eerst maar dat je die 500 punten haalt voor topic 250. ik ben een weekje vrij en ik ga lekker dwarszittenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ga gerust je gang, zo is het spel nou eenmaal. En ik ga waarschijnlijk na de persoonlijke vraag die ik op 500 punten zal moeten stellen een paar topiques uitzitten - tot 251 zeg maar
Ik heb The Pixies op Lowlands '05 gezien. One of life's defining momentsquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:34 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ze drinkt niet zoveel meer, maar toen ze met haar zus samen in de breeders zat was de alcohol niet aan te slepen schijnt.
Zeker een mooie stem, die zuivere hoehoes in where is my mind zijn moeilijk na te bootsen
Neeeeeeeeeen!!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zorg eerst maar dat je die 500 punten haalt voor topic 250. ik ben een weekje vrij en ik ga lekker dwarszitten![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zorg eerst maar dat je die 500 punten haalt voor topic 250. ik ben een weekje vrij en ik ga lekker dwarszitten![]()
Een van m'n favoriete posters ooitquote:
Welke regisseur?quote:Korova droogs in-out-in-out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |