allebei goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef Supersheep het volgende:
Marokko, Algerije
2 goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:45 schreef Etcetera het volgende:
Marokko, Algerije, Arabie
4 goed. Egypte is foutquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:45 schreef Zap het volgende:
Ik heb nog nooit van die unie gehoord, maar een gokje kan natuurlijk nooit kwaad:
Marokko, Algerije, Tunesie, Egypte en Libie?
homdeck deed dat welquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:53 schreef ChrisJX het volgende:
Oh... de laatste reactie van VS staat al bekant een uur...
Kunnen we niet instellen dat als je langer dan tien minuten (overdag iig) weg bent, dat je dat duidelijk aangeeft zodat een ander een vraag kan stellen?
Bedoelde meer iets als 'ik ben nu weg, het antwoord is dit, ga je gang, stel een vraag en speel verder'.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef BwennieBren het volgende:
asjemenou?
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en bedankt voor je kaart
Bwenniebren +1
Annie Lennox en Paul Steward?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Ik ga ff snelle makkelijke vraag stellen hoor want mijn serie is op tv
Hoe heten de leden van de Eurythmics?
bijna.... ik wil echt de goede namen horenquote:
Dat is mquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:13 schreef Berkery het volgende:
Dave Stewart & Annie Lennox
Dit is hemquote:
dolle_hond +1quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
mauretanie?
Ik vind dat uit mijn tekst duidelijk blijkt dat het spel gewoon door kan gaan met een nieuwe vraag en dat ik later wel zou kijken of iemand de moeite heeft genomen om mijn vraag te beantwoorden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Bedoelde meer iets als 'ik ben nu weg, het antwoord is dit, ga je gang, stel een vraag en speel verder'.
Maar dan nog steeds, wat is 'later'? Een half uur? Of komtie om 11 uur weer aanzetten? Dan is drie uur lang het spel dood.
De dochter van Ed van Tijn speelde in een film waar Dave Setwart de filmscore van maakte. Vraag me niet naar de film want dat is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:18 schreef Berkery het volgende:
Vervolgvraag:
Wat is de link tussen Dave Stewart (die van de Eurythmics dus) en Ed van Thijn?
Zwagers?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:18 schreef Berkery het volgende:
Vervolgvraag:
Wat is de link tussen Dave Stewart (die van de Eurythmics dus) en Ed van Thijn?
Nope.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:19 schreef Homdeck het volgende:
beide keyboardspelers?
Dat is ook niet eerlijk, want niemand heeft die film ooit gezien (De kassiere), denk ik. Dus keur ik het antwoord gewoon goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
De dochter van Ed van Tijn speelde in een film waar Dave Setwart de filmscore van maakte. Vraag me niet naar de film want dat is niet eerlijk.
ik kan er helemaal geen chocola van maken, maar heb dan ook vrij slechte ogen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Wat heb jij goede ogen. Ik zie alleen Sleep staan.
Mijn eerste gedachte was ook 'dinges van The Cramps', dus dan weet je al wat er moet staan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Mwah, zoals meeste mensen van de computer-generatie had ik vroeger best goede ogen die verpest zijn door het computerscherm. Nu heb ik een bril enzo...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Mijn band doet dat nog wel!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:25 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was ook 'dinges van The Cramps', dus dan weet je al wat er moet staan.
Bands met bandnaam op de bassdrum, je ziet ze niet vaak meer![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef Asmodian het volgende:
Mijn band doet dat nog wel!- vind het een hele coole traditie
Ik moet vaker mijn eerste ingeving postenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef tong80 het volgende:
Gun Club
Dat is zin 2 van het coupletquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:26 schreef Homdeck het volgende:
Don't carry the world upon your shoulders![]()
Daar ben ik het niet met je eensquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ja hallo ik haat van die google vragen. Niemand kenty het compleet goed uiot z'n hoofd. Ik zing wel mee hoor
Je hebt refrain laten staan na het googlen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef Asmodian het volgende:
And any time you feel the pain, hey Jude refrain
Don't carry the world upon your shoulders.
Well don't you know that it's a fool who plays it cool
by making this world a little colder
Reageer hier eens opquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt refrain laten staan na het googlen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, hij zingt toch gewoon 'refrain'?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
refrain is gewoon onderdeel van de tekst!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
Dus hij wist de tekst uit z'n hoofd en heeft per abuis refrain gepost
Hij stond er al hahahahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef Asmodian het volgende:
And any time you feel the pain, hey Jude refrain
Don't carry the world upon your shoulders.
Well don't you know that it's a fool who plays it cool
by making this world a little colder
Engels is mijn sterkste taal, ik gebruik het woord 'refrain' vaak. Ik begin ook best strontziek te worden van Google-beschuldigingen. Dat heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Vraag maar eens aan de mensen die op de meet waren hoe ik in't echt benquote:
Ja hallo ik weet al zoveel. Mag ik ook eens ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:38 schreef Homdeck het volgende:
een beetje minder achterdocht zou je beter staan tong
Ik ken de hele tekst van een boel obscure nummers uit mijn hoofd, zeker van klassieke meezingers als Hey Jude. Vraag maar eens naar de volledige tekst van Paranoid Android (Radiohead) of van het baseball-gedoe in Paradise By The Dashboard-Light (Meat Loaf). Die zijn een stuk uitdagender, maar niet minder makkelijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:37 schreef tong80 het volgende:
Ok dan nog briljant dat je de hele tekst uit je hoofd kent
Yay!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hij stond er al hahahaha![]()
![]()
![]()
Asmodian +1
Oh ja en ik wist niet zo snel de vertaling van "refrain" dus daarom demaar het is dus gewoon refrein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |