Okie.. de eerste ging gelijk goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kopieert steefds de verkeerde code van geekimages. Ik zei je toch dat je de code moet copieren die onder "vBB [IMG] tags" staat. Daaronder klik je op de knop "COPY". Dan kun je die code met de rechtermuis knop zo in een bericht plakken en hoef je er niets meer aan te doen verder. De vorige keren ging het fout omdat je de verkeerde code hebt genomen.
Of je gebruikt de knohhoppp!!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kopieert steefds de verkeerde code van geekimages. Ik zei je toch dat je de code moet copieren die onder "vBB [IMG] tags" staat. Daaronder klik je op de knop "COPY". Dan kun je die code met de rechtermuis knop zo in een bericht plakken en hoef je er niets meer aan te doen verder. De vorige keren ging het fout omdat je de verkeerde code hebt genomen.
LOL... goede code, verkeerde fotoquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:35 schreef Felixje het volgende:
E10 struint op Internet naar een partner.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/singles.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:35 schreef Felixje het volgende:
E10 struint op Internet naar een partner.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/singles.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... goede code, verkeerde foto
Of wel goede foto, maar veel te breed
welke software gebruik je ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:38 schreef riri het volgende:
hoe maak je zo'n foto groter?
Je hebt een thumbnailcode gebruikt. Eigenlijk moet je deze code hebben:quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:38 schreef riri het volgende:
hoe maak je zo'n foto groter?
oh ok, op die fietsquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt een thumbnailcode gebruikt. Eigenlijk moet je deze code hebben:
[ img ] http://xs105.xs.to/xs105/06355/ScreenShot002.jpg [ /img ]
En dan de IMG tags zonder de spaties natuurlijk
Ben bang dat dat wishfull thinking is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:42 schreef miraculeus het volgende:
Mijn streams zijn niet te volgen, maar klopt het nou dat de zusjes meer toenadering zoeken bij de niet-kampers dan bij E10?
Of is dat alleen maar wishfull thinking?
Sabrina heeft vannacht haar (.)(.) en verbrandt. ( In de douche) E10 deed niets . Tijn bood directe hulp en liet de drank staan.. Tijn bood nazorg ( Uurtje wapperen) Tijn lag vanmorgen zeker 1 uur in bed met monique te chatten ( Geen Geluid helaas). E10 was alleen maar alle douchende dame's aan het beloeren..quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:42 schreef miraculeus het volgende:
Mijn streams zijn niet te volgen, maar klopt het nou dat de zusjes meer toenadering zoeken bij de niet-kampers dan bij E10?
Of is dat alleen maar wishfull thinking?
helaas...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:44 schreef GeKa het volgende:
[..]
Ben bang dat dat wishfull thinking is.
De zusjes zijn overal en E10 is vooral bij Sabrina (alhoewel hij haar al een tijdje met rust heeft gelaten).
grappig he stream 3 en 4 dezelfde afbeelding, andere mensenquote:
Niet met Semih in de buurt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:48 schreef Felixje het volgende:
Michelle gaat in bad! en nu hoop ik echt zo dat E10 weer gaat staan loeren! maar dat durft ie denk ik niet!
die had ik ook!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010914.jpg]afbeelding][/URL]
Vind Marcel eigenlijk niet zo interessant.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:51 schreef Mike1964 het volgende:
Voor de dames....
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hier wordt ik alleen een beetje misselijk van, kun je Semmih niet cappenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:51 schreef Mike1964 het volgende:
Voor de dames....
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
sluit ik me volledig bij aan!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:52 schreef GeKa het volgende:
[..]
Vind Marcel eigenlijk niet zo interessant.Sorry.
Er werd weer knap paniekerig weggezapt zeg. Wat verschilt dat toch enorm per dag.quote:
en een tatoo :! een Rondje met een + in het midden ..quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:53 schreef Snoet123 het volgende:
E10 heeft zn blouse ook weer tot zn navel open laten staan
Wat ik nog mis is een gouden ketting met daaraan een groot Mercedes teken![]()
Yep Michel trok haar shirtje op een fraaie manier boven haar hoofd ( Jouw Cap) ( Ik had em ook) en Bam weg stream...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er werd weer knap paniekerig weggezapt zeg. Wat verschilt dat toch enorm per dag.
Dat hoeft niet, maar dan moet ik iedere keer de code aanpassen. De code die ik nu gebruik kan ik rechtstreeks copieren op die site en dus in 1 keer plakken hier op fok.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
he scanman, waarom moeten die plaatjes clickable zijn ?
Hoe koud moet zoonlief het wel niet hebben gehad dan???quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
De kleine jongen van Marcel was trouwens opeens niet zo klein meer.
Misschien was het de vorige keer extreem koud ofzo
Klopt, Rik heeft vanochtend wat highlights bij haar gezetquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:57 schreef pullup het volgende:
Is Milica nu blonder dan gisteren of lijkt dat maar zo![]()
E10 zou idd heel goed op de kermis passen,quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:56 schreef natronic het volgende:
gezien het blikken gooien zijn de camping sjonnies ook kermis klanten
Ok danquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:58 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Klopt, Rik heeft vanochtend wat highlights bij haar gezet
ook qua iq lijken ze op elkaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok danIk dacht even een zusje langs te zien komen qua haarkleur
effe bril op: Z I J N M I J N P O S T N I E T T E L E Z E N OF ZO : (ik moet echt eens naar de opticien!quote:
....hij ziet er niet uit zo.....lijkt wel een misvormde hulk...hihiquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010917.jpg]afbeelding][/URL]
na de actie van tijn gisteren heeft ie door dat er niks te neuqen valt voor hemquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:55 schreef GeKa het volgende:
Het is toch wel bijzonder dat hij nu eens niet in de buurt van Sabrina is.
Die discussie heb ik gemist, maar heeft milicia tegen mich gezegd dat ze op haar kotst? Dat dacht ik ergens te lezen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:04 schreef Snoet123 het volgende:
Micheline zit de discussie met Milica gisteren nog steeds dwars, ze begint er nu over in bad
Dat heb ik niet gehoord hoor dat Milica dat gezegd heeft. De discussie ging over de groepjes die er ontstonden en huis en de daaruit vloeiende irritatie onderlingquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:06 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Die discussie heb ik gemist, maar heeft milicia tegen mich gezegd dat ze op haar kotst? Dat dacht ik ergens te lezen.
Bij deze draag ik je weer eens voor tot Capper van het seizoen !quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Semih, er drijft iets boven water
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010929.jpg]afbeelding][/URL]
Ik wil het merk zo graag weten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:05 schreef DMZ het volgende:
Hij lijkt wel een alien met dat maskertje.![]()
een goeie voor het schouderklop topic in med.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:11 schreef Felixje het volgende:
[..]
Bij deze draag ik je weer eens voor tot Capper van het seizoen !
![]()
![]()
![]()
Ja, Michel was er net ook uit en ging toen even douche en ging toen weer in bad, daar snapte ik de logica ook al niet van.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:13 schreef Felixje het volgende:
Sem stapt uit bad en laat Michel daar alleen in zitten: Ikke niet snap!
even d'r masker afspoelen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:15 schreef DMZ het volgende:
[..]
Ja, Michel was er net ook uit en ging toen even douche en ging toen weer in bad, daar snapte ik de logica ook al niet van.
Sem last van een gespelten persoonlijkheid???quote:
Is ie van Sem zo groot dan? Aha Dat ziet Mich in hemquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:20 schreef natronic het volgende:
tja... maar volgens mij ging Mich Sem ff een zwengel geven en dat kon niet in beeld
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
bouwvakkers decolete
niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef Felixje het volgende:
[..]
![]()
Die uitdrukking kende ik nog niet .
de grootte is nu gelukt maar waarom is de kwaliteit van die foto's zo slecht? zie hier toch veel scherpere langskomen.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:23 schreef riri het volgende:
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06355/ScreenShot005.jpg]afbeelding][/url]
Voor zover ik weet niet veel tot zeer weinigquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef Sassefras het volgende:
is er nog wat interessants gebeurd vanmiddag of is dat ijdele hoop?
Hummie heeft E10 in de dbk geroepen en verteld dat ie zijn koffers kon gaan pakken ivm doodsverwensing @ Sem en constant begluren van de dame's en het jatten van slipje en Beha van Sab waarmee ie zich aftrok en toen stiekum via een binnengesmokkelde GSM op een Binnengesmokkelde laptop die aftrek scene online heeft gezet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef Sassefras het volgende:
is er nog wat interessants gebeurd vanmiddag of is dat ijdele hoop?
omdat het origineel 368 x 276 isquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:26 schreef riri het volgende:
[..]
de grootte is nu gelukt maar waarom is de kwaliteit van die foto's zo slecht? zie hier toch veel scherpere langskomen.....
volgens mij ben jij een beetje ziek in je hoofdquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:27 schreef Felixje het volgende:
[..]
Hummie heeft E10 in de dbk geroepen en verteld dat ie zijn koffers kon gaan pakken ivm doodsverwensing @ Sem en constant begluren van de dame's en het jatten van slipje en Beha van Sab waarmee ie zich aftrok en toen stiekum via een binnengesmokkelde GSM op een Binnengesmokkelde laptop die aftrek scene online heeft gezet!
( Geintje)
![]()
![]()
ik trapte er bijna in! zou wel leuk geweest zijn, als etienne er wel op werd aangesproken.. of dat ze het even lieten zien op het grote scherm!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:27 schreef Felixje het volgende:
[..]
Hummie heeft E10 in de dbk geroepen en verteld dat ie zijn koffers kon gaan pakken ivm doodsverwensing @ Sem en constant begluren van de dame's en het jatten van slipje en Beha van Sab waarmee ie zich aftrok en toen stiekum via een binnengesmokkelde GSM op een Binnengesmokkelde laptop die aftrek scene online heeft gezet!
( Geintje)
![]()
![]()
Effe voelen... nee het voelt niet ziek!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:29 schreef natronic het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een beetje ziek in je hoofd![]()
37.6 ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:30 schreef Felixje het volgende:
[..]
Effe voelen... nee het voelt niet ziek!
![]()
quote:
Waarmee weer eens bewezen is dat ie geen moslim is, want onbesneden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Semih, er drijft iets boven water
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010929.jpg]afbeelding][/URL]
Heel scherp gezien!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee weer eens bewezen is dat ie geen moslim is, want onbesneden.
Zat die 'broer' me toch voor te liegenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee weer eens bewezen is dat ie geen moslim is, want onbesneden.
Die blouse.. die ketting.. dat hoofd.. ik kan er niet meer tegenquote:
Nono Broer heeft nooit gezegd dat sem en de familie moslim is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zat die 'broer' me toch voor te liegen
Hij is wel iets verloren wat nu achter de kast is gekomen waar de bewoners niet bijkunnen, ik weet niet zeker of het de kluis-sleutel isquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef n1ek het volgende:
Egbert is zn kluissleutel kwijt ofwat? Lijkt me lachen
lijkt er niet echt op.. daar zit hij te rustig voor en anders moet Abbekerk ff bellenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef n1ek het volgende:
Egbert is zn kluissleutel kwijt ofwat? Lijkt me lachen
Dacht het toch ff welquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:38 schreef Felixje het volgende:
[..]
Nono Broer heeft nooit gezegd dat sem en de familie moslim is.
![]()
waar die het over had was wel zn sleutel. Weet alleen niet of ie hem nou teruggevonden had of niet :=)quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is wel iets verloren wat nu achter de kast is gekomen waar de bewoners niet bijkunnen, ik weet niet zeker of het de kluis-sleutel is
Wat heb je met hem? Ben je verliefd op hem ofzo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:53 schreef Felixje het volgende:
DeStreams zijn gekoppels aan E10! heeft ie een micrroscopisch lulletje dan gaan de streams OK . Krijgt ie een Stijve Klit dan haperen de streams.
dat elkaar scherp houdenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:56 schreef Suikeroom het volgende:
semih en dinges hebben altijd ruzie![]()
is dat wat we hier doen ?quote:
Yep was in het begin van de middag ook zo, hopelijk wordt het spoedig verholpenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:02 schreef gringoman het volgende:
Irritant dat de streams iedere keer haperen of stil staan.![]()
Op vrijdag 1 september 2006 15:27 schreef Felixje het volgende:quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef Kinga het volgende:
Daag mensen
Fok is wel weer vervelend vandaag... nog wat boeiends gebeurd?
Het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
Het kan zijn dat ze de streamserver hebben gereboot
EDIT: toch niet
Tis óf FOK! óf de streams die haperenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:24 schreef Mike1964 het volgende:
FOK loopt gelukkig weer, alleen haperen de streams nu...
Het leven van een BB volger gaat niet over rozen....quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis óf FOK! óf de streams die haperen(inmiddels lopen de streams tot dusver weer normaal)
De Narcissen bloeien laat dit jaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het leven van een BB volger gaat niet over rozen....
Nopequote:Op vrijdag 1 september 2006 16:33 schreef arneaux het volgende:
Er gebeurt dus weer helemaal niets.
is dit de Talpa site???????????quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
Maybe offtopic maar valt me al een tijdje op dat de BB site van Talpa erg traag inlaad terwijl de rest (dus de reguliere site) wél snel inlaad![]()
Heb jij eigenlijk zo af en toe ook nog wat inhoudelijks te melden?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef Felixje het volgende:
[..]
De Narcissen bloeien laat dit jaar![]()
Femke is ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:34 schreef Felixje het volgende:
Marlies stem = Femke Halsema.
( 1 jaar geleden ingesproken )
Idd. Je grapjes zijn nooit grappig hoor, dat je t ff weet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk zo af en toe ook nog wat inhoudelijks te melden?
Nee nooit dat zegt iedereen die me kent al jaren lang!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk zo af en toe ook nog wat inhoudelijks te melden?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Idd. Je grapjes zijn nooit grappig hoor, dat je t ff weet.
Maar, misschien is het een goed idee als je je een tijdje ergens anders gaat zitten vervelen of zo? PUB, ONZ of KLB of zo? Ik denk dat je grapjes daar meer op zijn plaats zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:36 schreef Felixje het volgende:
[..]
Nee nooit dat zegt iedereen die me kent al jaren lang!
![]()
![]()
![]()
Ik vindt jou wel hel erg grappig! een van de redenen dat ik weer op FOK ben is omdat ik je grapjes echt niet kon missen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Idd. Je grapjes zijn nooit grappig hoor, dat je t ff weet.
Ik vindt? Die is nieuw voor me. Tief ff lekker door een bushokje heen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:39 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ik vindt jou wel hel erg grappig! een van de redenen dat ik weer op FOK ben is omdat ik je grapjes echt niet kon missen!
![]()
Goed gedacht!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar, misschien is het een goed idee als je je een tijdje ergens anders gaat zitten vervelen of zo? PUB, ONZ of KLB of zo? Ik denk dat je grapjes daar meer op zijn plaats zijn.
Wat kost een OV jaarkaart tegenwoordig?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vindt? Die is nieuw voor me. Tief ff lekker door een bushokje heen.
Daar hoef je niet voor te betalen lamlul.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:41 schreef Felixje het volgende:
[..]
Wat kost een OV jaarkaart tegenwoordig?
Joh..quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
Ontopic maar weer, en lekker negeren die kutkat...
Grafkanker dan een eind op naar mIRC. Doei.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:43 schreef Felixje het volgende:
Op Mirc /IRC is er een optie /Ignore
helaas werkt dat niet hier (:
maar goed On Topic .
(enne ik laat me niet meer verleiden) Ook al zijn jullie wel erg knap!
wat is een lamlul? heb je die ? hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor te betalen lamlul.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Grafkanker dan een eind op naar mIRC. Doei.
Zullen we het maar weer over de streams hebben?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Grafkanker dan een eind op naar mIRC. Doei.
Nee dat heb je niet helemaal goed verstaan. Tijn zat met misch en sem te praten over wat ze in de toekomst zouden gaan doen, en toen zei Tijn dat dat ook een beetje afhangt van of hij (bijvoorbeeld) bij de laatste 6 eindigt in het bb huis.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:40 schreef LuQas het volgende:
Tijn zei net dat er 6 mensen overblijven aan het einde. Is dat niet een beetje veel?
Mooi was ook het gesprek dat ze gisteren hadden over het geraffineerd plunderen van de creditkaart van manliefquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:46 schreef toxikon het volgende:
heheh ik heb de zusjes door met plofkop. ze willen een sukkeltje die de melk klaar maakt etc. als ie opstandig begint te worden krijgt ie een aai over zijn bolletje tot ie weer melk met honing gaat halen. voor goede gesprekken en sex, gaan ze naar een ander, meestal negeren ze wat ploffie zegt.
wie zei dat blondjes dom zijn?
Yep ( maar daar had ik het de hele tijd al over)quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zullen we het maar weer over de streams hebben?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:48 schreef Felixje het volgende:
[..]
Yep ( maar daar had ik het de hele tijd al over)![]()
Alleen is er weinig kans op sex tussen die tweequote:Op vrijdag 1 september 2006 16:50 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Meer actie hier dan in het huis![]()
En laten we dat gewoon maar zo houden dan...quote:
Vanaf 1 IP.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:51 schreef Felixje het volgende:
Boem Boem Bashen ... Ach ik ben er tegen inge-ent:) Dus ik maak me niet zo druk om 2 users die tegelijkertijd vanaf 1 IP mij grafkankeren.
In het Huis zou dat wel wat zijn hoor.... Tijn=Rick en Rick =Tijn
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:52 schreef natronic het volgende:
Felix ga ff lekker zeiken in je kattebak
weinig? ik denk helemaal nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen is er weinig kans op sex tussen die twee
De Z-side of F-side zijn onlinequote:Op vrijdag 1 september 2006 16:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vanaf 1 IP.. Schoenmaker blijf bij je leest. In jou geval, blijf in je kattenbak.
Ik doelde eerder op Arneaux en jijzelfquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:54 schreef Felixje het volgende:
[..]
weinig? ik denk helemaal niet
(pssst dat heet incest toch)
![]()
![]()
Ik had je vrij hoog in de chat... maar nu snap ik je niet.. Hoor jij ook bij de campers?quote:
yep.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie meegekregen dat Tijn met een missie in het stapelbed lag ?
Hij wilde van bed ruilen
Nee heb wel gelezen dat Tijn heeft gezegt dat hij bi isquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie meegekregen dat Tijn met een missie in het stapelbed lag ?
Hij wilde van bed ruilen
zout op viese pis katquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:57 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ik had je vrij hoog in de chat... maar nu snap ik je niet.. Hoor jij ook bij de campers?
Ah, ik was dus niet de enige!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:58 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Nee heb wel gelezen dat Tijn heeft gezegt dat hij bi is![]()
goed gespeld is het: Saut ob fieze Piz cat.quote:
Syndroom van Down niet helemaal doorgekomen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:01 schreef Felixje het volgende:
[..]
goed gespeld is het: Saut ob fieze Piz cat.
![]()
Snap ik niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
Marcia wordt helemaal gek dat ze geen sigaretten heeft, haar vader bied een shaggie aan maar dat lust ze absoluut niet
neem nog een beetje kattegrasquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:04 schreef Felixje het volgende:
[..]
Snap ik niet.
Sigaretten vin ik echt niks en een shaggie Whoo!
arneau ga vooral door met ziekte's die je me toe wenst !quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Syndroom van Down niet helemaal doorgekomen?
neproker dusquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
Marcia wordt helemaal gek dat ze geen sigaretten heeft, haar vader bied een shaggie aan maar dat lust ze absoluut niet
Volgens mij is een aangeboren afwijking geen ziekte. Zegt weer genoeg hoe jij over die mensen denkt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:06 schreef Felixje het volgende:
[..]
arneau ga vooral door met ziekte's die je me toe wenst !
Ik geniet ervan! Hoe meer ziekte's je kent hoe meer dat iets zegt over jouw ontwikkeling.
![]()
![]()
![]()
Ga eens even ergens anders verder puberen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:08 schreef Felixje het volgende:
De Zwolle FC Zwolle harde kern is nu online! Heb je vragen over hooligans ?
Hier is NU je kans!
/ignore jou en jje kloonsquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij is een aangeboren afwijking geen ziekte. Zegt weer genoeg hoe jij over die mensen denkt.
Juist niet deleten!quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:13 schreef Bocaj het volgende:
Hebben we hier geen mod meer die alles effe kan deleten
Sabrina lijkt net zon pornoster nu.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010941.jpg]afbeelding][/URL]
Is dit COS? Nee dusquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:27 schreef Felixje het volgende:
Knokploeg: belde net bij me aan! ze zeiden me dat als ik hun leider (ene E10) ook nog maar een keer beledigde dat ze me in elkaar zouden raggen en mijn huis in de fik zullen gan steken en mijn katten gaan verzuipen.
Hier nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:29 schreef Mike1964 het volgende:
Vreemde kleurtjes op de streams
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |