is dit de Talpa site???????????quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
Maybe offtopic maar valt me al een tijdje op dat de BB site van Talpa erg traag inlaad terwijl de rest (dus de reguliere site) wél snel inlaad![]()
Heb jij eigenlijk zo af en toe ook nog wat inhoudelijks te melden?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef Felixje het volgende:
[..]
De Narcissen bloeien laat dit jaar![]()
Femke is ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:34 schreef Felixje het volgende:
Marlies stem = Femke Halsema.
( 1 jaar geleden ingesproken )
Idd. Je grapjes zijn nooit grappig hoor, dat je t ff weet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk zo af en toe ook nog wat inhoudelijks te melden?
Nee nooit dat zegt iedereen die me kent al jaren lang!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk zo af en toe ook nog wat inhoudelijks te melden?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Idd. Je grapjes zijn nooit grappig hoor, dat je t ff weet.
Maar, misschien is het een goed idee als je je een tijdje ergens anders gaat zitten vervelen of zo? PUB, ONZ of KLB of zo? Ik denk dat je grapjes daar meer op zijn plaats zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:36 schreef Felixje het volgende:
[..]
Nee nooit dat zegt iedereen die me kent al jaren lang!
![]()
![]()
![]()
Ik vindt jou wel hel erg grappig! een van de redenen dat ik weer op FOK ben is omdat ik je grapjes echt niet kon missen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Idd. Je grapjes zijn nooit grappig hoor, dat je t ff weet.
Ik vindt? Die is nieuw voor me. Tief ff lekker door een bushokje heen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:39 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ik vindt jou wel hel erg grappig! een van de redenen dat ik weer op FOK ben is omdat ik je grapjes echt niet kon missen!
![]()
Goed gedacht!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar, misschien is het een goed idee als je je een tijdje ergens anders gaat zitten vervelen of zo? PUB, ONZ of KLB of zo? Ik denk dat je grapjes daar meer op zijn plaats zijn.
Wat kost een OV jaarkaart tegenwoordig?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vindt? Die is nieuw voor me. Tief ff lekker door een bushokje heen.
Daar hoef je niet voor te betalen lamlul.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:41 schreef Felixje het volgende:
[..]
Wat kost een OV jaarkaart tegenwoordig?
Joh..quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
Ontopic maar weer, en lekker negeren die kutkat...
Grafkanker dan een eind op naar mIRC. Doei.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:43 schreef Felixje het volgende:
Op Mirc /IRC is er een optie /Ignore
helaas werkt dat niet hier (:
maar goed On Topic .
(enne ik laat me niet meer verleiden) Ook al zijn jullie wel erg knap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |