Waarmee weer eens bewezen is dat ie geen moslim is, want onbesneden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Semih, er drijft iets boven water
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010929.jpg]afbeelding][/URL]
Heel scherp gezien!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee weer eens bewezen is dat ie geen moslim is, want onbesneden.
Zat die 'broer' me toch voor te liegenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee weer eens bewezen is dat ie geen moslim is, want onbesneden.
Die blouse.. die ketting.. dat hoofd.. ik kan er niet meer tegenquote:
Nono Broer heeft nooit gezegd dat sem en de familie moslim is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zat die 'broer' me toch voor te liegen
Hij is wel iets verloren wat nu achter de kast is gekomen waar de bewoners niet bijkunnen, ik weet niet zeker of het de kluis-sleutel isquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef n1ek het volgende:
Egbert is zn kluissleutel kwijt ofwat? Lijkt me lachen
lijkt er niet echt op.. daar zit hij te rustig voor en anders moet Abbekerk ff bellenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef n1ek het volgende:
Egbert is zn kluissleutel kwijt ofwat? Lijkt me lachen
Dacht het toch ff welquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:38 schreef Felixje het volgende:
[..]
Nono Broer heeft nooit gezegd dat sem en de familie moslim is.
![]()
waar die het over had was wel zn sleutel. Weet alleen niet of ie hem nou teruggevonden had of niet :=)quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is wel iets verloren wat nu achter de kast is gekomen waar de bewoners niet bijkunnen, ik weet niet zeker of het de kluis-sleutel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |