Sem last van een gespelten persoonlijkheid???quote:
Is ie van Sem zo groot dan? Aha Dat ziet Mich in hemquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:20 schreef natronic het volgende:
tja... maar volgens mij ging Mich Sem ff een zwengel geven en dat kon niet in beeld
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
bouwvakkers decolete
niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef Felixje het volgende:
[..]
![]()
Die uitdrukking kende ik nog niet .
de grootte is nu gelukt maar waarom is de kwaliteit van die foto's zo slecht? zie hier toch veel scherpere langskomen.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:23 schreef riri het volgende:
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06355/ScreenShot005.jpg]afbeelding][/url]
Voor zover ik weet niet veel tot zeer weinigquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef Sassefras het volgende:
is er nog wat interessants gebeurd vanmiddag of is dat ijdele hoop?
Hummie heeft E10 in de dbk geroepen en verteld dat ie zijn koffers kon gaan pakken ivm doodsverwensing @ Sem en constant begluren van de dame's en het jatten van slipje en Beha van Sab waarmee ie zich aftrok en toen stiekum via een binnengesmokkelde GSM op een Binnengesmokkelde laptop die aftrek scene online heeft gezet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef Sassefras het volgende:
is er nog wat interessants gebeurd vanmiddag of is dat ijdele hoop?
omdat het origineel 368 x 276 isquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:26 schreef riri het volgende:
[..]
de grootte is nu gelukt maar waarom is de kwaliteit van die foto's zo slecht? zie hier toch veel scherpere langskomen.....
volgens mij ben jij een beetje ziek in je hoofdquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:27 schreef Felixje het volgende:
[..]
Hummie heeft E10 in de dbk geroepen en verteld dat ie zijn koffers kon gaan pakken ivm doodsverwensing @ Sem en constant begluren van de dame's en het jatten van slipje en Beha van Sab waarmee ie zich aftrok en toen stiekum via een binnengesmokkelde GSM op een Binnengesmokkelde laptop die aftrek scene online heeft gezet!
( Geintje)
![]()
![]()
ik trapte er bijna in! zou wel leuk geweest zijn, als etienne er wel op werd aangesproken.. of dat ze het even lieten zien op het grote scherm!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:27 schreef Felixje het volgende:
[..]
Hummie heeft E10 in de dbk geroepen en verteld dat ie zijn koffers kon gaan pakken ivm doodsverwensing @ Sem en constant begluren van de dame's en het jatten van slipje en Beha van Sab waarmee ie zich aftrok en toen stiekum via een binnengesmokkelde GSM op een Binnengesmokkelde laptop die aftrek scene online heeft gezet!
( Geintje)
![]()
![]()
Effe voelen... nee het voelt niet ziek!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:29 schreef natronic het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een beetje ziek in je hoofd![]()
37.6 ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:30 schreef Felixje het volgende:
[..]
Effe voelen... nee het voelt niet ziek!
![]()
quote:
Waarmee weer eens bewezen is dat ie geen moslim is, want onbesneden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Semih, er drijft iets boven water
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010929.jpg]afbeelding][/URL]
Heel scherp gezien!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee weer eens bewezen is dat ie geen moslim is, want onbesneden.
Zat die 'broer' me toch voor te liegenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee weer eens bewezen is dat ie geen moslim is, want onbesneden.
Die blouse.. die ketting.. dat hoofd.. ik kan er niet meer tegenquote:
Nono Broer heeft nooit gezegd dat sem en de familie moslim is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zat die 'broer' me toch voor te liegen
Hij is wel iets verloren wat nu achter de kast is gekomen waar de bewoners niet bijkunnen, ik weet niet zeker of het de kluis-sleutel isquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef n1ek het volgende:
Egbert is zn kluissleutel kwijt ofwat? Lijkt me lachen
lijkt er niet echt op.. daar zit hij te rustig voor en anders moet Abbekerk ff bellenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef n1ek het volgende:
Egbert is zn kluissleutel kwijt ofwat? Lijkt me lachen
Dacht het toch ff welquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:38 schreef Felixje het volgende:
[..]
Nono Broer heeft nooit gezegd dat sem en de familie moslim is.
![]()
waar die het over had was wel zn sleutel. Weet alleen niet of ie hem nou teruggevonden had of niet :=)quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is wel iets verloren wat nu achter de kast is gekomen waar de bewoners niet bijkunnen, ik weet niet zeker of het de kluis-sleutel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |