Sabrina heeft vannacht haar (.)(.) en verbrandt. ( In de douche) E10 deed niets . Tijn bood directe hulp en liet de drank staan.. Tijn bood nazorg ( Uurtje wapperen) Tijn lag vanmorgen zeker 1 uur in bed met monique te chatten ( Geen Geluid helaas). E10 was alleen maar alle douchende dame's aan het beloeren..quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:42 schreef miraculeus het volgende:
Mijn streams zijn niet te volgen, maar klopt het nou dat de zusjes meer toenadering zoeken bij de niet-kampers dan bij E10?
Of is dat alleen maar wishfull thinking?
helaas...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:44 schreef GeKa het volgende:
[..]
Ben bang dat dat wishfull thinking is.
De zusjes zijn overal en E10 is vooral bij Sabrina (alhoewel hij haar al een tijdje met rust heeft gelaten).
grappig he stream 3 en 4 dezelfde afbeelding, andere mensenquote:
Niet met Semih in de buurt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:48 schreef Felixje het volgende:
Michelle gaat in bad! en nu hoop ik echt zo dat E10 weer gaat staan loeren! maar dat durft ie denk ik niet!
die had ik ook!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010914.jpg]afbeelding][/URL]
Vind Marcel eigenlijk niet zo interessant.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:51 schreef Mike1964 het volgende:
Voor de dames....
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hier wordt ik alleen een beetje misselijk van, kun je Semmih niet cappenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:51 schreef Mike1964 het volgende:
Voor de dames....
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
sluit ik me volledig bij aan!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:52 schreef GeKa het volgende:
[..]
Vind Marcel eigenlijk niet zo interessant.Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |