Dat zal niet echt gelden voor Tijnquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal niet echt gelden voor Tijn
Ze hebben het geluid idd dichtgezet (ook een soort censuur)quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:36 schreef Felixje het volgende:
Stream 1 en 2 geen geluid.
Was net goed te zien dat Monique ? bloot slaapt gaat die camera weg (:
Omdat hij gisternacht nogal gezopen heeftquote:
O...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat hij gisternacht nogal gezopen heeft
als ie maar niet te lang kijkt anders wordt ze mischien zwangerquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:39 schreef Felixje het volgende:
Stream 1 E10 beloert Sabrina .. echt walgelijk ( Nog steeds geen geluid) (:
Om erger te voorkomen is dat nog niet zo'n gek idee...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:41 schreef D.Rose het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat de bewoners E10 niet gaan nomineren?
hoeveel heeft ie gezopen? en was hij ngo irritant geworden ofzo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat hij gisternacht nogal gezopen heeft
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:42 schreef Felixje het volgende:
Hij heeft een uur lang de verbrande (.)(.) van Monique Sabrina met kucht gewapperd ! ( Tijn)
Ik weet niet precies hoeveel ze hadden (wijn iig) maar Tijn had m aardig op als ik de COS van vannacht mag gelovenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:42 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hoeveel heeft ie gezopen? en was hij ngo irritant geworden ofzo?
hoeveel drank hebben tijn en rik eigenlijk gekregen?
Volgens mij viel het wel mee. Hij wou aan de zuip maar toen verbrande Monique zich in de douche ! Zie de nachtchat. ( Volgens mij mag een douchekraan nooit zo zijn dat je je verbranden kunt) .quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:42 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hoeveel heeft ie gezopen? en was hij ngo irritant geworden ofzo?
hoeveel drank hebben tijn en rik eigenlijk gekregen?
60 graden is wel heet hoor....quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:45 schreef Felixje het volgende:
[..]
Volgens mij viel het wel mee. Hij wou aan de zuip maar toen verbrande Monique zich in de douche ! Zie de nachtchat. ( Volgens mij mag een douchekraan nooit zo zijn dat je je verbranden kunt) .
Volgens mij moet je er gewoon koud water bij doen ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:45 schreef Felixje het volgende:
[..]
Volgens mij viel het wel mee. Hij wou aan de zuip maar toen verbrande Monique zich in de douche ! Zie de nachtchat. ( Volgens mij mag een douchekraan nooit zo zijn dat je je verbranden kunt) .
welke van de 4??quote:
Toen ze klaar was met douchen draaide ze de kraan ipv uit op superwarm.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er gewoon koud water bij doen ?
http://www.gadwin.com/download/PrintScreen35_Setup.zipquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:48 schreef Felixje het volgende:
Ik ga even uitzoeken hoe ik caps moet plaatsen ( Ben ik vergeten) Ik heb wel een mooie van E10 bij het ontwaken sabrina.
Tja, ben je dan slim ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:49 schreef Felixje het volgende:
[..]
Toen ze klaar was met douchen draaide ze de kraan ipv uit op superwarm.![]()
Nee ze is niet slim. Maar dat was toch al bekend bij je neem ik aanquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, ben je dan slim ?
Volgens mij is het knopje blauw en rood ?
Hido thanks maar die heb ik al van Sandman. heb ook al caps maar weet niet meer hoe ik ze moet plaatsen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.gadwin.com/download/PrintScreen35_Setup.zip
Ja, daarom is het nogal krom, ik zou iig geen risico nemen als ík in het huis zatquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:51 schreef Sassefras het volgende:
dus als ze tegen de regels in waren gegaan hadden ze een feestje gehad??
Ja ik vind het echt maar triest..quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:51 schreef Sassefras het volgende:
ik lees net op de BB site:
als rik en tijn hun aanvulling delen, krijgt iedereen alleen maar pindakaas, staat in de brief te lezen
Big Brother test
Dit is echter één van de bekende Big Brother-testen. Als Rik en Tijn nu beslissen dat ze hun aanvulling toch delen, of als ze de aanvulling uit solidariteit met de rest van de groep weigeren, dan krijgen de Bewoners van Big Brother een feestje aangeboden.
Ja leuk maar dat hebben ze dus alleen op de site vermeldquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:51 schreef Sassefras het volgende:
ik lees net op de BB site:
als rik en tijn hun aanvulling delen, krijgt iedereen alleen maar pindakaas, staat in de brief te lezen
Big Brother test
Dit is echter één van de bekende Big Brother-testen. Als Rik en Tijn nu beslissen dat ze hun aanvulling toch delen, of als ze de aanvulling uit solidariteit met de rest van de groep weigeren, dan krijgen de Bewoners van Big Brother een feestje aangeboden.
Nee inderdaad. De kans op een feestje wordt zo wel erg klein helaas.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt maar triest..
Er stond echt duidelijk in..let op NIET delen.. daar staat een sanctie op en pindakaas en brood
Dan ga je het toch niet delen?
nee ik ook niet.. voor hetzelfde geldt zat iedereen door jouw toedoen aan de brood met pindakaas...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, daarom is het nogal krom, ik zou iig geen risico nemen als ík in het huis zat
Echt? Dat heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:53 schreef natronic het volgende:
By the way... Tijn wou delen maar de anderen wilden dat niet
ehhh...ja, dat staat er dus ja. Ze doen er alles aan om de groepen flink van de wijs te laten raken. Verwarring scheppen lijkt deze BB nogal aan de orde. Ben benieuwd naar de resultaten op langere termijn. Onduidelijkheid is iets waar de gemiddelde mens erg slecht tegen kan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:51 schreef Sassefras het volgende:
Regie is vergeten het geluid weer in te schakelenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kan niks horen van het gesprek tussen Tijn en Monique?
een beetje met de tieten en kont schudden..en dan zal er wel een E10 achtig mannetje de klusjes klarenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:55 schreef rubstar het volgende:
hoe krijgt die Sabrina thuis ooit iets gedaan
Toen ze de boodschappen aan het bestellen waren had Tijn gevraagd of hij voor die 50 euro ook dingen mocht bestellen.. daar heeft hij geen antwoord op gehad volgens mijquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:55 schreef the_hunter het volgende:
Trouwens, ik weet het alweer. Tijn wilde zijn 50 euro met de rest van de bewoners delen. Geldt dat ook dan voor een feestje?
Tempo-Team regiequote:Op vrijdag 1 september 2006 10:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Regie is vergeten het geluid weer in te schakelen
http://xs.to/ of 1 van de vele anderenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:52 schreef Felixje het volgende:
[..]
Hido thanks maar die heb ik al van Sandman. heb ook al caps maar weet niet meer hoe ik ze moet plaatsen.
dus hij heeft aangeboden om het eten te verdelen.... dan komt er toch gewoon een feestje lijkt mij?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:57 schreef natronic het volgende:
Gisteren zei hij toen het eten er was dat hij het wou delen, maar de rest wou dat niet ivm ev sanctie
Ze blijven gewoon zitten.. wat een eikelsquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik kots echt zo op die Marcel/Etienn/hilde-clan
Zelfs fanatieke Egbert is nog beter te pruimen dan dit clubje
Nee ik denk echt dat ze er van moeten etenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus hij heeft aangeboden om het eten te verdelen.... dan komt er toch gewoon een feestje lijkt mij?
Ik zal eens weer proberen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://xs.to/ of 1 van de vele anderen
Ik vind Marcel helemaal niet zo irritent... e10 en Hilde EN Egbert EN Semih wel..... die laatste 3 mogen er van mij zo snel mogelijk uit!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik kots echt zo op die Marcel/Etienn/hilde-clan
Zelfs fanatieke Egbert is nog beter te pruimen dan dit clubje
nee dus..... hij deelt toch nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus hij heeft aangeboden om het eten te verdelen.... dan komt er toch gewoon een feestje lijkt mij?
Bedenk wel even dat xs.to niet zo dol is op naaktcaps. Ze hebben scanman al geband, van mij hebben ze een aantal caps verwijderd. Overigens waren dat caps van Janine, geen ramp dus...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://xs.to/ of 1 van de vele anderen
dan zou ik het bij Sabrina doen, die stopte gisteren nog een boterham in de mond, wat niet van BB mocht tijdens het opruimen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee ik denk echt dat ze er van moeten eten
Of ze spelen het slim en weten zo van allebei de groepen ietsquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Die groepsvorming kan de band tussen de zusjes wel eens verstoren.. Monique trekt meer en meer naar Tijn en cs., die Sabrina naar Etienne en zijn clubje...
Maar Monique is de wijste van de twee dus luisterd Sabrina wel naar haar ouder zusquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Die groepsvorming kan de band tussen de zusjes wel eens verstoren.. Monique trekt meer en meer naar Tijn en cs., die Sabrina naar Etienne en zijn clubje...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Bedenk wel even dat xs.to niet zo dol is op naaktcaps. Ze hebben scanman al geband, van mij hebben ze een aantal caps verwijderd. Overigens waren dat caps van Janine, geen ramp dus...![]()
die van janine kun je wel kwijt op ogrish.comquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Bedenk wel even dat xs.to niet zo dol is op naaktcaps. Ze hebben scanman al geband, van mij hebben ze een aantal caps verwijderd. Overigens waren dat caps van Janine, geen ramp dus...![]()
Het is maar goed dat je die knipoog plaatst, die zusjes zijn echt de meest domme spionnen ooitquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Of ze spelen het slim en weten zo van allebei de groepen iets
Ja had ik gelezen.. Ik lees meestal alles wel zo'n beetje door.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heb je die 2 al eens iets slims zien doen? Ik niet in ieder geval. En van die verbrande tieten is niets te zien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Of ze spelen het slim en weten zo van allebei de groepen iets
hahahahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je die knipoog plaatst, die zusjes zijn echt de meest domme spionnen ooit
bedankt voor die site, kan ik ff lekker mee fotofuckenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:01 schreef natronic het volgende:
[..]
die van janine kun je wel kwijt op ogrish.com
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
met die kluis zaten ze toch ook redelijk goed
hmmmm wat je maar leuk vindtquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
bedankt voor die site, kan ik ff lekker mee fotofucken
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Zet verdomme het geluid eens aan bij Tijn en Monique
Als je even bij mijn caps kijkt (bij eigenschappen, heb het linkje niet hier op mijn werk) dan kan je daar heel makkelijk uploaden. Je krijgt alleen een link op je scherm te zien ipv een foto.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:01 schreef Felixje het volgende:
Ja had ik gelezen.. Ik lees meestal alles wel zo'n beetje door.
Ik ben hier begonnen tijdens BB2 ( maar die account werkt niet meer)
Ik denk dat ik bij XS4sall ook wel upload ruimte heb.
Sjesusquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:09 schreef HiDiHo het volgende:
Update: 11:10
[afbeelding]
he? me streams lopen achter.
Da's maf !quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:09 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
OK Thanks! da's gave info!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je even bij mijn caps kijkt (bij eigenschappen, heb het linkje niet hier op mijn werk) dan kan je daar heel makkelijk uploaden. Je krijgt alleen een link op je scherm te zien ipv een foto.
Heb heimwee naar BB5quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:09 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Die zijn top jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:10 schreef Felixje het volgende:
[..]
Da's maf !
![]()
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Ze krijgen toch alleen een feestje als ze hun extra eten weigeren? Of heb ik het nu weer verkeerd begrepen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:10 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop toch echt dat Tijn en Rik nog wat gaan delen. Er moet gewoon een feestje komen
Hij is leuk....quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:09 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Ik naar BB2quote:
Of als ze het eten delen met hun medebewoners.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ze krijgen toch alleen een feestje als ze hun extra eten weigeren? Of heb ik het nu weer verkeerd begrepen?
Oh, okequote:Op vrijdag 1 september 2006 11:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Of als ze het eten delen met hun medebewoners.
e10quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wie staan er nu onder de douche? Marlies en?
LOLquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hij is leuk....![]()
Ik moest echt even drie keer kijken...
Ja dat stond in de brief, maar dat was een test van BB. Ik verwacht dus ook niet dat Tijn en Rik het eten gaan delen. Weten zij veel dat ze dan een feestje krijgen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oh, oke
Ik dacht dat ze dan alleen maar pindakaas kregen.
Zo krijgen we nooit eens wat leuks te zienquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:15 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja dat stond in de brief, maar dat was een test van BB. Ik verwacht dus ook niet dat Tijn en Rik het eten gaan delen. Weten zij veel dat ze dan een feestje krijgen.
Ik hoefde niet eens te kijken om dat te wetenquote:
Ik krijg daar helemaal geen geluid (:quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://bb.roy.servehttp.com
Hetzelfde, maar dan zonder al die onzin
Ik had geen geluid! Vandaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoefde niet eens te kijken om dat te weten![]()
toets 0 tot 5quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:20 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ik krijg daar helemaal geen geluid (:
Als je dat na 2 wijntjes al niet meer weet is het wel ernstig met je gesteld.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:23 schreef Felixje het volgende:
Tijn weet nog wel dat ie lang gewapperd heeft
Zwaffelenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:24 schreef XiChico het volgende:
Ik was met mijn lul boven jou gezicht aan het zwaaien.![]()
Ja je moet iets aanraken he en tussen zijn benen hangt niksquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:21 schreef MaximusF1 het volgende:
E-10 kan echt niet van zijn tepels afblijven hé.
[afbeelding]
Veel van jouw opmerkingen (ik heb er vele gelezen) ! zijn echt:quote:
wie kan er liplezen ??quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:29 schreef Snoet123 het volgende:
* Baalt dat ze geen geluid heeft van stream 1 +2![]()
kleurenblind denk ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:32 schreef GeKa het volgende:
Monique haar borsten zijn verbrand?
HOe is dat dan gebeurd?
Moniquequote:Op vrijdag 1 september 2006 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Van wie zijn nu de tieten verbrand? Monique of Sabrina?
Nee Moniquequote:Op vrijdag 1 september 2006 11:35 schreef Snoet123 het volgende:
Sabrina had zich toch verbrand???
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik zie de advertentie al in de krant. "Brandwondencentrum Beverwijk heeft nu meerdere vacatures op het gebied WAPPEREN open, wees er snel bij want die kwal E10 zit nou nog in het BBhuis"
3 en 4 doen het bij mij wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:35 schreef Felixje het volgende:
Alle geluid bij mij nu weg (:
alleen als tijn iets zegtquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:37 schreef GeKa het volgende:
Hebben jullie wel geluid?
Ach, het kan nog wel eens leuk worden tussen Semih en e10. Vandaar dat e10 er van mij nog wel even in mag blijvenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:45 schreef TheVulture het volgende:
Die Etienne moet er gewoon uit.... niet te filmen hoe die opgeschoten puber de big-shot uit loopt te hangen.. ook dat knijpen in die billen van Sab net... ongelofelijk
HEEJ dat wilde ik net zeggen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:49 schreef the_hunter het volgende:
Sjesus wat is FOK! ontzettend langzaam zeg
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:49 schreef the_hunter het volgende:
Sjesus wat is FOK! ontzettend langzaam zeg
Is volgens mij in de eerste dagen al geberud als k me niet vergis hoorde ik e10 daarover praten.. "Mich was naakt in de douche..hij kwam binnen..bekijk der ff..zei ow sorry.. en ging weer wegquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:51 schreef Felixje het volgende:
Monique gaat douchen. E10 voelt temp water .. en zegt: ik sou hum ieets kauwer sjetten as ik jouw waz.
( natuurlijk is ie er weer als de kippen bij nu M gaat douchen.)
wat gaat Micheline eigenlijk doen als E10 haar komt beloeren?
Hij heeft zijn hulp aangeboden om de verf uit d'r haar te spoelen, en zo te zien is die hulp hard nodigquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:52 schreef Snoet123 het volgende:
Die E10 durft Sabrina nog geen 5 tellen alleen te laten hé !!
Ze zou eens andermans piemel moeten zien![]()
dat is moniquequote:Op vrijdag 1 september 2006 11:53 schreef rubstar het volgende:
ik zou helemaal doodziek worden van iemand zoals E10.. overal waar je heen gaat gaat hij ook heen.... laat Saatje nou ff lekker alleen der haar fixen gast!
dus niet.... sabrina is het blondje waar E10 achteraan huppeld.quote:
Te erg, ik geloof niet dat hij die zelf heeft gekocht, moet ie wel van een meisje hebben gekregen.quote:
Lachwekkend hequote:Op vrijdag 1 september 2006 11:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kneus die Etienne, loopt ie stoer door de badkamer, merkt ie dat Sabje ineens is verdwenen, draait ie als een haas om de badkamer uit
Om vervolgens in de keuken tegen Sab te zeggen: jij gaat zo douchen he???quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kneus die Etienne, loopt ie stoer door de badkamer, merkt ie dat Sabje ineens is verdwenen, draait ie als een haas om de badkamer uit
Ik denk dat ze te dom is om het door te hebbenquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:01 schreef the_hunter het volgende:
Ik zou er scheitziek van worden als ik Sabrina was, maar ik heb zo'n gevoel dat ze er niet tegen in durft te gaan.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef __Saviour__ het volgende:
BB to the rescue!
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06355/tv_Stream1_01-09-06_014126.JPG]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:57 schreef natronic het volgende:
[..]
dus niet.... sabrina is het blondje waar E10 achteraan huppeld.
Dat had ik dus wel goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:11 schreef Marrije het volgende:
Tijn lag naast Monique.
Ja, ik word er gek van.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:14 schreef Marrije het volgende:
Fok is echt van slag, nu staat het reageervak bovenaan de pagina en zijn alle berichten van pagina 4 opeens verdwenen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:26 schreef Felixje het volgende:
Hoorde ik dat nou net Goed?
Michelle tegen Semmie : Nee daar niet! Semmie waar dan? Michel Mijn Kittelaar, Mijn Kittelaar!
( Stream weg )
Ik heb het niet gehoord, sorryquote:
Hij doet het nu weer goed. Tenminste bij mij welquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:43 schreef pullup het volgende:
Dat moet niet zo doorgaan met dat crashen van de serveranders haak ik af.
volgens mij hoor je wat je wil horenquote:
Volgens mij werd toen de stream op Sem en Mich stond in bed net dat echt gezegt hoor!quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
volgens mij hoor je wat je wil horenneej ik had hem op mute..zou het niet weten
quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:45 schreef natronic het volgende:
was dat niet E10 die dat zei?.... mijn kietelaar............
je moet je oren uit laten spuitenquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:46 schreef Felixje het volgende:
[..]
Volgens mij werd toen de stream op Sem en Mich stond in bed net dat echt gezegt hoor!
![]()
je hoort wat je wilt horen hequote:Op vrijdag 1 september 2006 12:47 schreef natronic het volgende:
[..]
je moet je oren uit laten spuitenMich zei tegen Sem zal ik je even kietelen
Uh ja ja uh ja ja ....quote:
e nu...??????????quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:59 schreef Felixje het volgende:
Moppen tappen in het leuke kamp
E10 komt aan de hemelpoort, staat een enorme wachtrij! E10 loopt de rij voorbij komt bij Petrus . Petrus zegt tegen E10 ; Sorry achteraan sluiten. E10 : Sorry Zak ik heb met jou niets te maken! en loopt de hemel in ... Zaal vol mensen en een wachtrij voor de troon van God. E10 loopt wachtrij voorbij en gaat direct door naar God! God zegt tegen E10: Zeg hallo wie ben jij: Eerst stoot je Petrus voor zijn hoofd, vervolgens negeer je iedereen hier en staat direct voor me ! Wie ben jij eigenlijk ?
Zegt E10": IK BEN ETIENNE MEULMANS ! STER UIT BIG BROTHER 6 IN NEDERLAND!
waarop God van zijn troon opstaat en zegt: Sorry E10 Ik zit op Jouw Troon.
Is primaquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:49 schreef Felixje het volgende:
@Scanman is ut OK dat ik je een emailtje stuur met vraag om uitleg plaatsen caps?
en opnemen filmpjes? ( zoja heb je tijd om mij dat even kort en krachtig uit te leggen ?
vertel wat is die oorzaak dan? die heb ik gemist!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Marcia is echt zo'n strebertje volgens mij he (maja de oorzaak daarvan is wel bekend)
e-g-b-e-r-tquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:30 schreef miraculeus het volgende:
[..]
vertel wat is die oorzaak dan? die heb ik gemist!
Snelle leerling ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:44 schreef Felixje het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/e10loer.jpg]afbeelding][/URL]
Dat was eerder al. En er is al een paar keer een poging ondernomen om dit te veranderen, maar het lijkt erop dat er een te grote kloof is tussen die twee groepen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:46 schreef berney het volgende:
Ze gaan ook al gescheiden eten?
...dat heb ik even gemist... vertel???quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:47 schreef Terreros85 het volgende:
Bij mij ist ook slecht
dat verhaal van Monique over die zwangerschap. Familiegeheim: Miskraam ?
snap je die mop niet ? E10 in de hemel? ( naja datsnap ik ook niet)quote:
Monique vroeg aan BB of ze vitamine b mocht, want dat slikte ze heel veel. Da was begonnen met haar zwangerschap en toen ging het op een gegeven moment mis. Toen kreeg ze ook haaruitval. Zoiets vertelde ze. Daarom dacht ik aan een miskraamquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dat heb ik even gemist... vertel???
Je hebt het vrij goed gehoord. Alleen bedoelde ze met dat misgaan eerder haar hoofdhaar dat helemaal uit vorm ging en later zelfs ging uitvallen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Monique vroeg aan BB of ze vitamine b mocht, want dat slikte ze heel veel. Da was begonnen met haar zwangerschap en toen ging het op een gegeven moment mis. Toen kreeg ze ook haaruitval. Zoiets vertelde ze. Daarom dacht ik aan een miskraam![]()
Iemand die het beter gehoord heeft?
Ja zo had ik het ook begrepen iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt het vrij goed gehoord. Alleen bedoelde ze met dat misgaan eerder haar hoofdhaar dat helemaal uit vorm ging en later zelfs ging uitvallen.
Yep en goeie leraar!quote:
quote:
Welk boek ging het over ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:59 schreef Terreros85 het volgende:
klinkt als een interessant boek
De duivel en het meisje van Paolo Coelho, lijkt me een heel goed boekquote:
Het verschil in niveau is schrikbarend.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:02 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De duivel en het meisje van Paolo Coelho, lijkt me een heel goed boek![]()
Zulke gesprekken zullen de kampers nooit voeren
Daar gaat het over borstvergrotingen en of ze er "goed" uitzien zonder make-upquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:02 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De duivel en het meisje van Paolo Coelho, lijkt me een heel goed boek![]()
Zulke gesprekken zullen de kampers nooit voeren
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:03 schreef Bar_en_Boog het volgende:
@Felixje: lees de handleiding even; je kunt ook een post WIJZIGEN en dan kan je net zo lang op de zelfde plaats blijven proberen tot het werkt.
[afbeelding]
Het meest inteligente gesprek wat ik in 8 dagen BB gezien hebquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:05 schreef LeonII het volgende:
Heel het gesprek is een genot om naar te kijken.
dat wat ik van rik mee krijg, via de verhjalen hier, en de televisie, maken me nou niet echt enthousiast..quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:10 schreef pullup het volgende:
Even subtiel inzoomen op het eetgedrag van Rik door de regie.
Twee ellebogen op tafel en zichzelf krabbend vlak in de buurt van het eten van Marlies![]()
Dit was in ieder geval behoorlijk onsmakelijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:16 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dat wat ik van rik mee krijg, via de verhjalen hier, en de televisie, maken me nou niet echt enthousiast..
hij is in iedergeval geen stereotiep homo.. (lees: heel erg goed verzorgt)
ik vind hem een beetje viezig over komen. Of is mijn beeld echt heel vertroebeld, doordat ik weinig streams zelf kijk?
Ik zit ook al aan mijn pc te twijfelen, maar gelukkig hebben er dus meer last van?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:16 schreef toxikon het volgende:
lopen de streams zo te haperen of is mijn pc verot?
Nee hoor bij mij is het niet veel anders.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:16 schreef toxikon het volgende:
lopen de streams zo te haperen of is mijn pc verot?
Of je gebruikt de knopquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:05 schreef Felixje het volgende:
http://www.geekimages.com/pics/20060901/e10loer.jpg
jaja, heb je geluid bij stream 1 aan staan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:22 schreef LeonII het volgende:
Streams lopen nu wel weer goed, maar 10 minuten geleden was het een drama.
stream 1 en 3 lopen echt rot bj me nou ja maakt niet uit. en tijn begint weer over hans teeuwenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:22 schreef LeonII het volgende:
Streams lopen nu wel weer goed, maar 10 minuten geleden was het een drama.
Je kopieert steefds de verkeerde code van geekimages. Ik zei je toch dat je de code moet copieren die onder "vBB [IMG] tags" staat. Daaronder klik je op de knop "COPY". Dan kun je die code met de rechtermuis knop zo in een bericht plakken en hoef je er niets meer aan te doen verder. De vorige keren ging het fout omdat je de verkeerde code hebt genomen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:01 schreef Felixje het volgende:
Ik hou er nu mee op !
de eerste was gelijk goed maar nu gaat het mis.. Is er ergens een test topic ? op Fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |