Het meest inteligente gesprek wat ik in 8 dagen BB gezien hebquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:05 schreef LeonII het volgende:
Heel het gesprek is een genot om naar te kijken.
dat wat ik van rik mee krijg, via de verhjalen hier, en de televisie, maken me nou niet echt enthousiast..quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:10 schreef pullup het volgende:
Even subtiel inzoomen op het eetgedrag van Rik door de regie.
Twee ellebogen op tafel en zichzelf krabbend vlak in de buurt van het eten van Marlies![]()
Dit was in ieder geval behoorlijk onsmakelijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:16 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dat wat ik van rik mee krijg, via de verhjalen hier, en de televisie, maken me nou niet echt enthousiast..
hij is in iedergeval geen stereotiep homo.. (lees: heel erg goed verzorgt)
ik vind hem een beetje viezig over komen. Of is mijn beeld echt heel vertroebeld, doordat ik weinig streams zelf kijk?
Ik zit ook al aan mijn pc te twijfelen, maar gelukkig hebben er dus meer last van?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:16 schreef toxikon het volgende:
lopen de streams zo te haperen of is mijn pc verot?
Nee hoor bij mij is het niet veel anders.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:16 schreef toxikon het volgende:
lopen de streams zo te haperen of is mijn pc verot?
Of je gebruikt de knopquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:05 schreef Felixje het volgende:
http://www.geekimages.com/pics/20060901/e10loer.jpg
jaja, heb je geluid bij stream 1 aan staan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:22 schreef LeonII het volgende:
Streams lopen nu wel weer goed, maar 10 minuten geleden was het een drama.
stream 1 en 3 lopen echt rot bj me nou ja maakt niet uit. en tijn begint weer over hans teeuwenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:22 schreef LeonII het volgende:
Streams lopen nu wel weer goed, maar 10 minuten geleden was het een drama.
Je kopieert steefds de verkeerde code van geekimages. Ik zei je toch dat je de code moet copieren die onder "vBB [IMG] tags" staat. Daaronder klik je op de knop "COPY". Dan kun je die code met de rechtermuis knop zo in een bericht plakken en hoef je er niets meer aan te doen verder. De vorige keren ging het fout omdat je de verkeerde code hebt genomen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:01 schreef Felixje het volgende:
Ik hou er nu mee op !
de eerste was gelijk goed maar nu gaat het mis.. Is er ergens een test topic ? op Fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |