Tempo-Team regiequote:Op vrijdag 1 september 2006 10:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Regie is vergeten het geluid weer in te schakelen
http://xs.to/ of 1 van de vele anderenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:52 schreef Felixje het volgende:
[..]
Hido thanks maar die heb ik al van Sandman. heb ook al caps maar weet niet meer hoe ik ze moet plaatsen.
dus hij heeft aangeboden om het eten te verdelen.... dan komt er toch gewoon een feestje lijkt mij?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:57 schreef natronic het volgende:
Gisteren zei hij toen het eten er was dat hij het wou delen, maar de rest wou dat niet ivm ev sanctie
Ze blijven gewoon zitten.. wat een eikelsquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik kots echt zo op die Marcel/Etienn/hilde-clan
Zelfs fanatieke Egbert is nog beter te pruimen dan dit clubje
Nee ik denk echt dat ze er van moeten etenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus hij heeft aangeboden om het eten te verdelen.... dan komt er toch gewoon een feestje lijkt mij?
Ik zal eens weer proberen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://xs.to/ of 1 van de vele anderen
Ik vind Marcel helemaal niet zo irritent... e10 en Hilde EN Egbert EN Semih wel..... die laatste 3 mogen er van mij zo snel mogelijk uit!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik kots echt zo op die Marcel/Etienn/hilde-clan
Zelfs fanatieke Egbert is nog beter te pruimen dan dit clubje
nee dus..... hij deelt toch nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus hij heeft aangeboden om het eten te verdelen.... dan komt er toch gewoon een feestje lijkt mij?
Bedenk wel even dat xs.to niet zo dol is op naaktcaps. Ze hebben scanman al geband, van mij hebben ze een aantal caps verwijderd. Overigens waren dat caps van Janine, geen ramp dus...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://xs.to/ of 1 van de vele anderen
dan zou ik het bij Sabrina doen, die stopte gisteren nog een boterham in de mond, wat niet van BB mocht tijdens het opruimen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee ik denk echt dat ze er van moeten eten
Of ze spelen het slim en weten zo van allebei de groepen ietsquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Die groepsvorming kan de band tussen de zusjes wel eens verstoren.. Monique trekt meer en meer naar Tijn en cs., die Sabrina naar Etienne en zijn clubje...
Maar Monique is de wijste van de twee dus luisterd Sabrina wel naar haar ouder zusquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Die groepsvorming kan de band tussen de zusjes wel eens verstoren.. Monique trekt meer en meer naar Tijn en cs., die Sabrina naar Etienne en zijn clubje...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Bedenk wel even dat xs.to niet zo dol is op naaktcaps. Ze hebben scanman al geband, van mij hebben ze een aantal caps verwijderd. Overigens waren dat caps van Janine, geen ramp dus...![]()
die van janine kun je wel kwijt op ogrish.comquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Bedenk wel even dat xs.to niet zo dol is op naaktcaps. Ze hebben scanman al geband, van mij hebben ze een aantal caps verwijderd. Overigens waren dat caps van Janine, geen ramp dus...![]()
Het is maar goed dat je die knipoog plaatst, die zusjes zijn echt de meest domme spionnen ooitquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Of ze spelen het slim en weten zo van allebei de groepen iets
Ja had ik gelezen.. Ik lees meestal alles wel zo'n beetje door.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heb je die 2 al eens iets slims zien doen? Ik niet in ieder geval. En van die verbrande tieten is niets te zien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Of ze spelen het slim en weten zo van allebei de groepen iets
hahahahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je die knipoog plaatst, die zusjes zijn echt de meest domme spionnen ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |